OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Žiju druhý život 2. kapitola



Žiju druhý život 2. kapitolaSeznámení jsou těžké. A když se pořádně podívám na kluka, kterého jsem před tím brala jako nejlepšího kamaráda, a teď po mě chce sex, no, nezvládám. A co když zemřu? Teď. Hned.

STACEY

Cítím jeho dech. Will. Nahýbá se k mému uchu. „Máš dnes večer čas?" Kouknu na něj. Sedíme v restauraci. Will má přese mě přehozenou ruku a naproti nám sedí Ben s Trish. Ani se jí nedotýká, i když ona by zjevně chtěla. Podívám se na Willa, pak na jeho otázku odpovím: „Proč?" Kouknu na něj. Pak se znovu nahne k mému uchu.

„Mohli bychom poprvé zkusit... vždyť víš." Pak se ode mě odtáhl.

„Co?" Koukám na něj udiveně a doufám, že nemyslí to, co já. 

„Sex," usměje se na mě. Neřekl mi to do ucha, takže se rychle odrhnu a rozhlédnu se po restauraci. Jediný, kdo to zřejmě slyšel, byl Ben. Zadívám se na něj. Proč mě takto přitahuje? Proč? Vždyť pro mě celou tu dobu byl jako vlastní bratr. Celý ty roky od té doby, co jsem se poprvé poznali. Co jsem ho poprosila, aby mi pomohl najít obchod s riflemi. Od té doby je pro mě nejlepší kamarád tady. A zůstal, i když jsem se postavila své rodině. Když se chtěli zase stěhovat, ale já chtěla zůstat na škole. Pomohl mi je přemluvit, aby mi zaplatili internát. A povedlo se. A před týdnem se na mě začal takto dívat. S takovým chtíčem. Jako by mu vadilo, že jsem s Willem, a né s ním. Jako by mě chtěl jen pro sebe. Pak si uvědomuji, že musím odpovědět Willovi a přestat zírat na Bena.

„Proč bych se s tebou měla vyspat?" nechápu. Nadzvedne obočí.

„Protože mě miluješ? A já tebe? A jsme spolu už dlouho?"

„Jak víš, že tě miluju?" Zvedám se a skoro křičím. „Já se s tebou nevyspím. Nečekej." Beru kabát a odcházím.

 

BEN

Vidím Stacey, jak odchází, a tak se zvedám a chci jít za ní. Trish mi však brání v cestě. „Snad nechceš jít za ní?"

„Chci. Pusť mě." Vytrhuji se jí, beru si bundu a odcházím na ulici. Vidím Stacey, jak čeká na taxík. Ruce zkřížené na prsou. „Stacey!" křičím a běžím k ní.

„Bene!?" Běžím k ní. Pak jí dávám ruku na tvář. Ona se mi k ní přitiskne. „Proč tu jsi?" Vezme moji ruku a odhodí ji pryč.

„Protože jsem se o tebe bál. Co kdyby tě něco přejelo? Nebo tě někdo znásilnil nebo zabil?" říkám s žertem v hlase.

„Ha-Ha-Ha." Dělám, že se směju. „Moc vtipné, vážně." Otáčí se a chce odejít. Tak ji chytám za ruku a otáčím jí zpátky. Pak si ji k sobě přitisknu.

„Líbíš se mi."

„Nemám slov. Tak já právě jednoho kluka odkopnu a ty hned, že se ti líbím? Bež do háje."

„Ne, Stacey. Vážně." Vytrhává se mi a odchází. Zase jsem ji ztratil.

 

STACEY

Všichni mě štvou. Will, Ben, dokonce i ten blbej taxikář, kterej měl narážky. „A holka, nepojedem radši ke mně?" a „A nechceš si odložit i tu blůzku?", hrrr. Zuřím. Procházím temnou uličkou a pak na přechod. Jdu nasupeně. Takže si nevšímám, že jede autobus. Zatroubí. Leknu se. Už nestihnu utéct. Řítí se na mě jako býk. Zabije mě. Autobus do mě prudce naráží. Cítím pálení po celém těle. Pak už jen ležím na zemi o kousek dál. Mám zavřené oči, protože je nemůžu otevřít. Jen slyším a představuji si, jak se kolem mě hromadí lidé. Naposledy se mi zvedne hrudník. Pak už jen temno. Temno a smrt.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Žiju druhý život 2. kapitola:

3. Darkness přispěvatel
09.03.2015 [21:44]

Darkness Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Fuuuuuu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Chce se mi brečet Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Adel přispěvatel
06.11.2012 [19:30]

Adel Emoticon Emoticon co to no ten nadpis by to vystihoval ale že až tak rychle no do pr..háje už ale... tak za to může Ben je to jasný kdyby to neříkal tak se to nestane ale rychle další mám ráda štastný konce!! Emoticon

1. martinexa přispěvatel
05.11.2012 [13:47]

martinexaCože? Děláš si srandu mám chuť tě zabít za to co jsi jí provedla:D Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!