OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Žiju druhý život 3. kapitola



Žiju druhý život 3. kapitolaJsem mrtvá. Ale pak se probudím. Na zemi a nic mi není. Jako by se tam nic nestalo. Nikoho nezajímám. Tak se vydám domů. A tam mě čeká překvapení. Ben. Láska a... křídla.

BEN

Šourám se domů. Zničen. Zcela. Stacey mě fakt krásně odmítla. Mám ruce vražené v kapsách a jdu směrem domů. Kěž bych byl na internátě. Ale mí rodiče jsou docela a docela hluší. Přicházím domů. Je večer. Táta sedí v kuchyni a máma nikde. Zdravím ho. Ani se na mě nekoukl. Jen dál popíjí kafe. Beru schody nahoru po dvou. Máma je v pokoji. Sedí u notebooku a má oči plné slz.

„Mami? Co se děje?" kouknu na ni a posadím se na postel vedle psacího stolu.

„Ah, Bene. Ale nic. Jen píšu." Aha, takže píše. Ale ona píše, hlavně když je smutná.

„Vy jste se s tátou zase chytli?"

„Ne." Toto řekla upřímně. Takže jí věřím. Jdu k ní. Hladím ji po zádech.

„Mami?" začínám s tím znovu. „Chci na ten internát." Po chvíli se mamka otáčí a dívá se mi do očí.

„Tak uteč."

 

STACEY

Vrávorá na internát. Bože. Co to bylo? Blud? Halucinace? To je jedno. Vcházím do dveří.

„Ahoj Barney," zdravím vrátného. Ten na mě kýve a dál je začtený do novin. Rozvírám své dveře. Vysvlékám se a jdu do sprchy. Po teplé sprše se na sebe koukám do zrzadla. Na rameni mám velkou modřinu. Koukám na to. Pak se radši rychle utřu a vlezu si do černých kalhotek a podprsenky a bílého tílka. Pak se na sebe podívám do velkého zrcadla. Boule na rameni zmizela. Místo toho tam mám malého anděla. Tetování. Přejíždím si po tom prsty. Pak se ozve na okně malé a tiché ťuknutí. A pak zase a zase. Popojdu k oknu. Malé kamínky. Otevřu ho a vykouknu. „Bene?!" šeptám, ale tak, aby to slyšel.

„Stacey. Potřebuju mluvit s Trish." Trish, to mě mohlo napadnout.

 

BEN

Koukám na ni. Zezdola. „Prosím. Nereaguje." Trish má okno ob dvě od Stace. Kouká na mě a pak zmizí. Po chvili zase na chvilku vykoukne.

„Běž k hlavnímu vchodu." Jdu tam. Obcházím budovu a pak čekám vedle dveří. Stacey nikde nevidím.

 

STACEY

Bena mám ráda. Nemůžu se na něj zlobit. Jdu za Barneym. „Barney? Mohl bys prosím nechat projít Bena?" říkám mu na rovinu.

„Jo. K tobě?" Ví, že jsme kamarádi.

„Ne, k Trish." Kouknu na Bena, který vejde do dveří.

„Zdravím. Děkuju," řekne a jde pryč. Nahoru. K Trish. Vzdychnu.

„No nic. Díky Barney." Otočím se.

„Stacey?" zastaví mě.

„Ano?" otočím se na něj.

„Od kdy máš tetování?" Ach ne...

 

BEN

Beru schody po dvou a v ruce svírám tašku a na zádech batoh. Mé věci. Stojím nějakou chvíli před Trishiními dveřmi. Neťukám. Pak se za mnou objeví Stace. Kouknu na ni. Kouká na mě. Koukáme na sebe. Pak prostě otevřu Trishiny dveře. Nakouknu. „Trish?!" Podívám se a rozsvítím. „Cože?!" Trish tam leží v objetí s Willem. Leknou se. Zabouchnu dveře. Stace tam stále stojí. Nepodívala se na nikoho jiného než na mě. „Co je?" ptám se jí.

„Nic," řekne a jde k sobě do pokoje.

 

STACEY

Rozrazím dveře. Ben tam stále stojí. Je mi jasné, co viděl. Willa a Trish. Beztak. Pak se na něho podívám. „Jdeš?" nabízím mu vchod do mého pokoje. Bere svoji tašku a vchází ke mně do pokoje. Odhazuje tašku na zem. „Co to je?" ptám se ho.

„To jsou moje věci." Nezní vůbec naštvaně.

„Proč." Nechápu to.

„Utekl jsem, Stacey. Už jsem musel. Už bylo na čase." Teprve teď si mě prohlíží. Jsem pořád jen v kalhotkách a tílku. Mám skřížené ruce na prsou. „Nemám kde spát."

Řeknu to. Řeknu. Nakonec to plním. „Můžeš zústat u mě." Podívá se na mě.

„Neublížím ti." Jeho slova mě dostávají.

„Já vím." Jdu k němu. Sundává si batoh a jen tak tam stojí. Dávám mu ruce na břicho a přejíždím mu po svalech. „Nedokážu to vysvětlit. Vždycky jsi pro mě byl jako bratr. A teď. Cítím k tobě něco jiného. Něco silnějšího." Chytá mé ruce a chytá mě za bradu. Pak mě políbí. Nedokážu to vysvětlit. Ještě před chvíli jsem mu chtěla za to, co mi udělal, za to, že mi vyznal lásku, rozmátit držku. Ale teď po tom, co jsem... mrtvá... se vše změnilo. Asi ho miluju. Pomalu mě zvedá a já kolem něj dávám nohy. 

„Miluju tě," šeptá mi do ucha.

„Já tebe taky." Pokládá mě na postel.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Žiju druhý život 3. kapitola:

5. Darkness přispěvatel
09.03.2015 [21:50]

DarknessJe mrtvá nebo ne? Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Allie přispěvatel
07.11.2012 [19:41]

AllieFakt super, príbeh, ďalší od teba, čo sa mi páči Emoticon Emoticon Naozaj je to zaujímavé a pútavé a to všetko a veľmi ma mrzí, že som už minula svoje hlasy na poviedku mesiaca Emoticon Emoticon Dúfam, že ďalšia kapitola bude čo najskôr Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Adel přispěvatel
07.11.2012 [17:43]

Adelno teď to moc nechápu je tedy mrtvá nebo ne?? Emoticon jiinak jsem ráda že jsou spolu a taky by mě zajmalo co má za to tetování že o něm všichni mluví Emoticon takže se teším na další Emoticon

2. Dodo přispěvatel
07.11.2012 [17:07]

Dodo Emoticon Emoticon Emoticon

1. martinexa přispěvatel
05.11.2012 [13:50]

martinexa Emoticon Paráda Ben je sladkej Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!