OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Nikdy na teba nezabudnem - 2. kapitola



Nikdy na teba nezabudnem - 2. kapitolaPokračovanie môjho nového príbehu - Nikdy na teba nezabudnem. V tejto časti sa niečo vážne stane rodičom Ashley. Ale to nie je všetko. Mama Claire bude nejaká divná a Claire sa bude pokúšať zistiť, prečo taká je. To všetko v tejto kapitole!

Odložila som si veci do skrinky a s Mattom som išla do triedy. 

 „Sadneš si so mnou?" spýtal sa ma Matt.

 „Rada by som, ale mám tu moju najlepšiu kamarátku a my vždy spolu sedávame. Vidíš, tam vzadu sedí," ukázala som mu na Ashley, ktorá sedela v poslednej lavici v rade pri okne, počúvala pesničky cez slúchadlá na mobile a zakývala nám.

 „Aha, no jasné, to je v pohode," odpovedal mi.

 Prišla som k lavici za Ashley.

 „Kto to je?" spýtala sa ma zvedavo.

 „Kamarát, poznám ho možno desať minút, ale vyzerá byť celkom fajn."

 „Iba kamarát?" 

 „Bože, Ashley. Hovorím ti, že ho poznám asi len desať minút." 

Do triedy prišiel učiteľ, ktorý ma učí matiku - neznášam matiku. A dnes máme preberať nejaké hlúposti, ktoré mňa absoúltne nezaújímajú a nerozumiem im. Vlastne ja nerozumiem ničomu, čo sa týka matiky. 

Cez hodinu sme na seba s Mattom stále pozerali a vymieňali si pohľady. Bol pekný, ale nechcela som s ním mať nič viac ako kamarátstvo a to už len kvôli mojej chorobe. 

Konečne zazvonilo a hodina skončila. Hneď, ako som sa postavila zo stoličky, za mnou dobehol Matt.

 „Očividne tejto látke nechápeš že?" spýtal sa ma a usmial sa.

 „Máš pravdu, nechápem. Ja matiku nerozumiem celú, aká je."

 „Ak chceš, tak by som sa mohol zahrať na učiteľa a dať ti nejaké to doučovanie," opýtal sa nesmelo.

 „No... To by bolo fajn, tak kedy?"

 „Dnes poobede o tretej?"

 „No jasné, to mi vyhovuje."

 Spolu sme vyšli z triedy a on mi vysvetlil, kde býva. Znelo to zložito, takže hádam nezablúdim cestou k nemu. Potom mi dal ešte aj jeho číslo. Bála som sa, že sa do mňa zamiluje, lebo neviem, ako by som mu potom povedala, že som chorá. 

 „Tak fajn, ja k tebe prídem, ale teraz musím ísť za Ashley. Vidíme sa u teba."

 Rozlúčili sme sa a ja som išla za Ashley. Stála v kúte a plakala, nevedela som, čo sa stalo, tak som k nej rýchlo pribehla.

 „Ashley, čo sa stalo? Prečo plačeš?"

 „Mama s ockom mali autonehodu a sú v nemocnici. Je to s nimi vážne."

 „Čo-čo-čože? Preboha, Ashley." Objala som ju a privinula si ju k sebe.

 „Neboj sa, všetko bude v poriadku, fajn? Mama po mňa zachvíľu príde, zoberieme ťa domov, dobre?"

 „Dobre, ale, Claire, nemohla by som ísť ku tebe? Vieš, doma by som bola sama a to teraz nechcem."

 „Samozrejme, že môžeš."

 Vyšli sme von zo školy a uvidela som Matta. Stál v rohu s nejakou svojou partiou a bozkával sa tam s nejakým dievčaťom. Je fajn, že má dievča, teraz sa aspoň nemusím báť, že sa do mňa zamiluje. Uvidela som ešte, že tam pijú a fajčia, potom som ale zbadala, že Matt si dáva nejaký biely prášok. Hneď som vedela, že sú to drogy. Pred tým, ako som sa rýchlo rozbehla za mamou do auta, si ma Matt všimol. Videla som, že chcel ísť za mnou, ale tá jeho frajerka ho zastavila a strčila mu jazyk do úst. 

 „Ahoj, mami. Dnes pôjde Ashley k nám, dobre? Lebo jej rodičia..."

 „Áno, Claire, ja viem." Zdalo sa mi, že je nejaká divná.

 „Odkiaľ to vieš? A čo ti je? Stalo sa niečo?"

 „Ale tak, počula som to. A čo mi je? Nič mi nie je."

 Vedela som, že klame. Takáto bývala, keď sa niečo stalo. A ja musím zistiť za každú cenu, čo to je! 


 

Máte tu drúhu časť príbehu. :) Dúfam, že sa vám páči, a veľmi by ma potešil aj nejaký ten komentár, či sa oplatí pokračovať.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nikdy na teba nezabudnem - 2. kapitola:

5. KristenStewart123 přispěvatel
26.11.2012 [19:44]

KristenStewart123Ďakujem za úprimnosť Emoticon a to s tým Mattom, v ďalšiej časti sa dozvieš že prečo to tak je Emoticon

4. Eliz
26.11.2012 [19:27]

Určite sa oplatí pokračovať, perfektný námet a ide ti to, len to trošku urýchluješ. :) Hneď si pezradila podstatné fakty v príbehu, ako že je Claire chorá, a taktiež to voláko nesedí s tým Mattom... Ak je nový, tak si hneď našiel partiu aj dievča, s ktorou sa na chodbe oblizuje? Ja neviem, páči sa mi tvoj príbeh a rozhodne si prečítam aj ďalšie časti, ale daj si na to viac pozor ;) chápem ťa, spisovateľkou sa nestaneš tým že ti všetko spadne z neba :D veď ani ja nie som v tomto dokonalá

Teším sa na ďalšiu kapitolu a nenechaj sa trochou kritiky odradiť :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. KristenStewart123 přispěvatel
26.11.2012 [10:04]

KristenStewart123Samozrejme Emoticon Ďakujem za rady. Emoticon

2. LiliDarknight webmaster
25.11.2012 [22:19]

LiliDarknight*Pozor na písanie priamej reči. K predchádzajúcej kapitole som ti do komentáru vložila aj vzor na jej písanie. Bolo by dobré, keby si si ho prečítala.

1. LiliDarknight webmaster
25.11.2012 [19:59]

LiliDarknight*Článok vraciam na opravu. Do perexu si pripíš stručný obsah kapitoly, alebo aspoň jej názov. Keď tak urobíš, znovu zaškrtni "Článek je hotov".

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!