OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Léto,přátelství a jiné lásky 9.kapitola



Léto,přátelství a jiné lásky 9.kapitolaTak je tu další kapitolka. Není tam moc Ian, ale čeká vás Kim a Nina. A stane se Kim něco zajímavého? To se dočtete v této kapitole.

Nina:

Kim odešla a já nevěděla, co budu dělat.

Ležela jsem v obýváku na gauči a Happy vedle mě.

Měla jsem zavřené oči a hladila ji, když do místnosti přišla babča.

Posadila se na křeslo naproti mně a měřila si mě starostlivým pohledem „Děje se něco, zlatíčko?“ zeptala se.

„Vůbec nic, babi.“ Usmála jsem se na ní.

Nic mi nesežrala, sice přikývla, ale bylo na ní vidět, že si o mě dělá starosti.

„Babí, je špatné, když má člověk ze všeho strach?“ vybalila jsem na ni mou otázku.

„Člověk musí mít něco, čeho se bojí, aby měl ze života respekt. Ale když se bojí moc, může se začít podceňovat a dělat špatná rozhodnutí.“ Řekla moudře a já se zamyslela.

Celý můj život je založený na špatných rozhodnutích.

***

Kim:

Na to, jak se ti dva oblizují se vážně nedalo koukat, a tak jsem zakročila.

„Tak co Nina, Iane?“ ve mně to vřelo.

„Co?“ konečně se od Troian odlepil a kulil na mě ty svoje oči.

„Ptám se, co Nina?“ cítila jsem na svém rameni Tobyho ruku, jak se mě snažil uklidnit.

„Co je mi do ní?“ řekl hnusně a já myslela, že mu snad jednu natáhnu.

On tady skoro slintá, když Ninu vidí a teď řekne tohle?!

Vykulila jsem oči, zhluboka se nadechla a zvedla se k odchodu.

„Ty seš vážně takovej idiot!“ řekla jsem naštvaně a odešla.

Nina:

Happy usnula na gauči, a tak jsem se zvedla a šla si dát sprchu.

***

Když jsem vyšla z koupelny, do pokoje naštvaně vrazila Kim.

Jakmile mě uviděla nevinně se usmála a sedla si na postel.

„Stalo se něco?“ zeptala jsem se opatrně a zalezla si do postele.

„Ne. Ale potřebuju si zlepšit náladu.“ Vytáhla z kapsy mobil, chvilku do něj něco ťukala a pak začal hrát na plný pecky Bruno- Locked out of heaven.

Šibalsky jsem se usmála, vyskočila z postele a vzala do ruky fen.

Oh yeah, yeah

Oh yeah, yeah, yeah, yeah

Ooh!

Začala jsem zpívat do toho přístroje.

Kim se na mě otočila, usmála se a popadla hřeben.

Oh yeah, yeah

Oh yeah, yeah, yeah, yeah

Ooh!

Skákaly jsme po pokoji, jako malý a krákoraly tu úžasnou písničku.

Když písnička skončila, svalily jsme se na postel a smály se.

„Jde nám to.“ usoudila se smíchem Kim.

„Viď? Mohly bychom Brunovi dělat křoví, nebo tak něco.“ Obě jsme se začaly smát.

***

Ráno bez kocoviny! Usmála jsem se pro sebe a otevřela oči.

A pak, že se člověk nedokáže zabavit bez alkoholu. S Kim jsem se bavila pořád a nemusela jsem chlastat.

Podívala jsem se vedle sebe a Kim tam už nebyla.

Zvedla jsem se, přehodila přes sebe župan a šla dolů.

V kuchyni nikdo nebyl, tak jsem šla na terasu, kde seděla Kim zabalená do deky.

„Brý ráno.“ Pozdravila jsem a sedla si vedle ní na dřevěnou houpačku.

„Ráno? Máš představu, kolik je hodin?“ vykulila na mě oči.

Pokrčila jsem rameny a nevinně se usmála.

„Je poledne.“ Se smíchem zakroutila hlavou.

„Víš, normální lidi, když mají dovolenou, spí dlouho.“

Kim mi na to nic neřekla, jen se zakřenila.

„Mám hlad.“ Prohlásila jsem po chvilce ticha.

„Tak pojď. Tvoje babička nám tu nechala polívku, než odjela někam na trh, nebo kam.“ Zvedla se a já běžela za ní do kuchyně.

***

„Knedlííčková!“ vykřikla jsem, když jsem viděla mou milovanou polívku na lince.

Kim vzala talíř a začala polévku nalívat „Já chci hoodně kuliček.“ Zakřičela jsem od stolu.

„Kuliček? Zlato, nechtěla jsem ti to říkat, ale tohle jsou knedlíčky.“ Mávla rukou směrem k polívce.

***

„Co podnikneme?“ zeptala se Kim, když jsme dojedly.

„Kim, promiň. Včera mi volal šéf, takže dneska musím napsat jeden článek. Ty už se nějak zabavíš, zavolej třeba Tobymu.“ Poradila jsem jí.

Kim:

Hm, tak co teď?

Převlékla jsem se do plavek a domluvila si s Tobym sraz u rybníka.

Nina:

Udělala jsem si kávu se šlehačkou (musím se trochu rozmazlovat) a šla pracovat do svého pokoje.

Nevím, co si o sobě šéf myslí. Před měsícem jsem viděla nový film a teď na něj mám napsat recenzi.

Ať se pak nediví, že to nebude ke čtení, když mi to zavolal až dnes.

Kim:

Leželi jsme s Tobym vedle sebe na dece a povídali si. Ach jo, ten kluk se mi vážně líbí.

Při pohledu na jeho tělo jsem si zkousla ret. Kim, ovládej se!

„Tak co teď?“ zeptal se mě Toby po chvilce ticha.

„No, já…ehm…“ nebyla jsem schopná ze sebe dostat kloudnou větu.

To se mi snad nikdy nestalo. Vždycky mám chladnou hlavu.

„Asi už půjdu za Ninou. Snad už to má hotové.“ Zpanikařila jsem.

Já? Já a panikařit? Nejradši bych se propleskla, abych se probrala.

Rychle jsem vyskočila a začala sbírat svoje věci.

„Děje se něco?“ Toby nejspíš zpozoroval mou nervozitu.

„Ne, já jen, já….“ To už jsem nevydržela a dala mu pusu.

On na mě jen vykulil oči…


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Léto,přátelství a jiné lásky 9.kapitola:

1. Simones
17.05.2013 [14:24]

dobrá kapitola :)) ten Toby musí stát za to, když Kim už není tolik v poho :D ale vypadá dost mile :) no ale Ian, nevím nevím teda :D pěkně mě naštval, takže doufám, že si to nějak odčiní.. nebylo by na škodu, kdyby to neměl u Niny tak jednoduché Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!