OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Léto, přátelství a jiné lásky 8. kapitola



Léto, přátelství a jiné lásky 8. kapitolaTak! Přicházejí ty nudnější kapitoly, takže se vám velice omlouvám. V téhle kapitole nás čeká Niny oblíbená píseň a pohled Kim. Příjemné čtení.

Ošetřila jsem si nohy desinfekcí a obvázala je obvazem.

Pak jsem jen ve spodním prádle zapadla do postele a usnula.

 

***

 

Pomalu jsem otevřela oči a hned mě zabolela hlava.

„Už nikdy nebudu pít…“ zaklela jsem.

„To říkáš pořád,“ zasmála se Kim, která spokojeně seděla v křesle a měla jedno sluchátko v uchu.

„Chtěla jsem říct, že už nikdy nebudu pít dva dny za sebou, tak mi neskákej do řeči,“ řekla jsem nepříliš vlídně a zvedla se z postele.

„Co máš s nohama?“ vyděsila se Kim.

„Ale nic,“ mávla jsem rukou a pomalu šla do koupelny.

„Jak nic? Vždyť se ti to může zanítit,“ slyšela jsem zdálky její hlas, ale neřešila jsem to.

Zabouchla jsem za sebou dveře a zamkla se.

Kim sice vůbec neví, co se mi stalo, ale už má strach.

 

***

 

Ve sprše jsem byla dost dlouho a pak mi došlo, že musím k Elle pro Happy.

Hned se mi zvedla nálada, vyběhla jsem ze sprchy a hodila na sebe kraťasy s tílkem.

„Kam letíš?“ volala za mnou Kim.

„Pro Happy,“ odpověděla jsem a seběhla schody do kuchyně.

Tam jsem pozdravila babičku a dala jí pusu na tvář.

Pak jsem vyběhla před dům a nasedla do auta, když jsem uviděla Iana kousek od domu na koni, rychle jsem šlápla na plyn a odjela. Ten včerejšek byl ale trapas.

 

***

 

S Elle jsme si skočily na kávu a pak už jsem i s Happy odjela na farmu.

Na mém milovaném pejskovi vůbec nebylo znát žádné zranění.

Samozřejmě neběhala tak jako vždy a trochu pajdala, ale pořád to byla moje milovaná Happy.

 

***

 

„Babi, kde je Kim?“ zeptala jsem se babičky, když už jsem byla v jejím hledání bezradná.

„Šla někam s Tobym,“ usmála se a zase zalezla do kuchyně.

Fajn, tak Kim si někde užívá, a co já tady? Nakonec jsem popadla nějakou knížku a šla si lehnout do houpací sítě na zahradě.

Happy si lehla kousek ode mě pod strom a spokojeně oddychovala.

Já si dala sluchátka na uši a zaposlouchala se do božské Rihanny. Knihu jsem vůbec nevnímala, pořád jsem si musela broukat melodie jejích písniček.

A pak přišlo na mou srdcovku Stay! Začala jsem zpívat, aniž bych si uvědomila, že mě může někdo poslouchat. Prostě jsem měla zavřené oči a poddávala se písničce.

Písnička skončila a já otevřela oči a vyděsila se.

Kousek ode mě stál Ian a pobaveně se na mě koukal.

„Co je?“ sundala jsem si sluchátka z uší a kulila na něj oči.

„Hezky zpíváš,“ řekl úplně vážně a na tváři měl ten svůj kouzelný úsměv.

„Nedělej si ze mě srandu,“ vynadala jsem mu nepříjemně a seskočila ze sítě.

Tím jsem samozřejmě vzbudila Happy, která se odplížila ke své misce na terase.

„Myslím to vážně. Máš krásnej hlas,“ usmál se a vypadal tak hrozně upřímně.

Musela jsem se trochu pousmát. „Tak teda dík?“ nechala jsem viset otazník ve vzduchu, protože můj zpěv mi připadal příšerný.

Následovalo trapné ticho. Jak já tyhle chvíle nenávidím.

Jen jsme se na sebe debilně usmívali a neměli se o čem bavit.

„Tak já... ehm, no, půjdu,“ vypadlo ze mě.

Bože, já jsem tak nemožná.

„Počkej, dneska  večer budeme zase u rybníka, tak kdybyste s Kim chtěly přijít, tak jste zvaný.“ Usmál se a odešel.

 

***

 

Kim byla skoro celý den venku s Tobym, vrátila se až v pět.

„Ahojky,“ pronesla vesele, když přišla do pokoje.

„Čau,“ řekla jsem otráveně a dál drbala Happy za krkem.

„Půjdeme večer k rybníku?“ zeptala se mě rovnou. Jak o tom ví?

A pak mi to došlo - Toby.

„Já nemám náladu,“ zakroutila jsem hlavou a Kim si sedla naproti mně na postel.

„Tak já taky nikam nejdu.“

„Jen jdi. Mně to nevadí. A navíc mám dost špatnou náladu, takže bych to jenom kazila,“ povzbudivě jsem se na ni usmála.

 

***

 

Kim:

Nina vypadala příšerně, měla kruhy pod očima a byla smutná.

Toby mi řekl, že jim Ian řekl, že ho včera večer políbila. Proč by z toho ale byla tak špatná?

Řekla, že můžu jít, že jí to nevadí, a tak jsem se šla připravit.

Hodila jsem na sebe šedivý svetr s nápisem I hate boys, but Bruno Mars is an exception, který jsem dostala od Niny k narozeninám, a kraťasy.

 

***

 

„Áhoj!“ zdravila jsem je už zdálky. Všichni seděli do kruhu okolo ohně.

Posadila jsem se vedle Tobyho a Ashley a všichni začali zírat na nápis na mém svetru.

„Takže Brunocefka, jo?“ prohlásil se smíchem Ian a já ho probodla pohledem. „Kdy přijde Nina?“ radši hned přešel na jiné téma, srab!

„Nepřijde,“ řekla jsem s klidem a usmála se na Tobyho. Na Calvina už kašlu. Nina měla pravdu, je to idiot.

„Proč?“ civěl na mě Ian.

„Asi proto, že jí lezeš na nervy ještě víc než mně!“ odsekla jsem mu a znovu se obrátila na Tobyho.


Toby

Měl krásné hnědé oči.Na obrázku je Toby


„Dělej! Proč nepřišla?“ ptal se nepříjemně Ian a už mi vážně lezl na nervy.

„Vždyť ti to tu říkám. Lezeš jí na nervy, tak zůstala doma s babičkou a Happy.“ Věnovala jsem mu falešný úsměv (což poznal) a znovu se otočila na Tobyho.

„Občas se chová jako idiot,“ řekl mi Toby tiše a já se zasmála.

„Občas?“ povytáhla jsem obočí.

„Fajn, už mlčím. S tebou nemá cenu se hádat,“ rezignoval a zvedl ruce na svou obranu.

„Máš pravdu, nemá,“ usmála jsem se na něj a ještě po očku koukla na Iana.

Na to, že tolik chtěl, aby Nina přišla, se až moc věnoval jazyku Troian.

Ale hodili se k sobě. Dva blbové vedle sebe.

Hlavně ať se to nedozví Nina.


Tuhle kapitolu chci věnovat vám všem, kteří jste mi někdy zanechali nějaký komentář. Vždy mě neuvěřitelně potěší a zvednou mi náladu. Cítím se nanic a vy, aniž byste to tušili, my zvednete náladu.

Opravdu děkuji.

Doufám, že se vám tato kapitola líbila a počkáte si na další.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Léto, přátelství a jiné lásky 8. kapitola:

7. Lol007
16.05.2013 [13:49]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Erin
14.05.2013 [20:29]

Těším se na další.... zajímavě se to zamotává Emoticon

5. Simones
14.05.2013 [20:23]

děláš si ze mě srandu ! :D Já toho Iana zabiju ! :D jen co není Nina poblíž už je s jinou, tak to teda ne ! :D jsem na ně pěkně naštvaná Emoticon Emoticon

4. aneta
14.05.2013 [20:01]

Jůůůů já chci další díl!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Katarína
14.05.2013 [19:31]

Krásná kapitola! Už se nemůžu dočkat další kapitoly! Emoticon

2. Tereza
14.05.2013 [18:54]

Úžasná kapitola, těším se na další :)

1. AnnabelleSage
13.05.2013 [21:52]

Krásné!!!!! POvedlo se ti to. Moc se těším na další kapitolu.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!