OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Léto, přátelství a jiné lásky 7.kapitola



Léto, přátelství a jiné lásky 7.kapitolaNina s Kim jdou do hospůdky. Co asi Nina udělá, když v ní začne působit alkohol?
A co Kim? Zalíbí se jí snad někdo?

Na obrázku je Kim.

 

Na posteli ležely krátké černé šaty bez ramínek. „Tohle si vezmeš?“ začala jsem se smát.

„Ne, to si vezmeš ty!“ rozesmála se Kim.

„Nikdy!“ zaprotestovala jsem a sedla si do křesla v pokoji.

„To jsem čekala.“ Zakroutila Kim očima a přešla k šatníku.

„Mám v zásobě další hadříky.“ Uculila se a byla nadšená z toho, jak mě převezla.

Vytáhla ze skříně asi troje šaty na ramínku a opatrně je položila na postel.

Když Kim uviděla můj otrávený obličej, povytáhla obočí, a pak se nadechla ke svému projevu:  „Netvař se tak kysele! Vidím na tobě, že se ti Ian líbí a sama si to přiznala. Takže se koukej trochu vzpamatovat a sbalit ho. Protože se na tebe nedá koukat!“

Nestačila jsem zírat.

Byla jsem zvyklá na její upřímnost, ale zrovna teď jsem čekala podporu.

Kim z postele zvedla jedny z těch šatů a tázavě se na mě podívala.

„Růžový? To jako vážně?“ vyděsila jsem se. Pro mě a růžový šaty?

„Pravda.“ Přikývla a šaty odnesla do šatníku.

Popadla druhé šaty! Světle modré s ramínky lehce nad kolena. Byla krásné.

„Kdes to vzala?“ vyhrkla jsem a vyskočila z křesla.

„Chtěla jsem ti je dát až k svátku, takže to ber, jako předčasný dárek.“ Široce se usmála a já jí objala.

„Jsi nejlepší!“

„Já vím,“ řekla se smíchem a podala mi šaty.

***

V pět hodin už jsem stála připravená před domem.

Vzala jsem si ty krásné modré šaty a své kudrnaté vlasy jsem si nechala rozpuštěné.

Kim mě chtěla navléknout i do podpatků, to jsem jí ale nedovolila a vzala jsem si obyčejné žabky.

Za to Kim vypadala krásně. Své dlouhé vlasy měla vyžehlené a rozpuštěné.

Měla šedivé šaty bez ramínek a vysoké podpatky. No jo, krásná jako vždycky.

***

V šest hodin jsme s Kim stály před tou hospůdkou.

Nevypadala vůbec, jako hospůdka, spíš to vypadalo, jako vinárna.

Vstoupily jsme dovnitř a ihned zamířily ke stolu, kde jsem viděla Iana, Stevena, Tobyho, Ashley a Troian.

„Kdo je ten kluk?“ pošeptala mi Kim a hlavou pohodila k Tobymu.

Musela jsem se pousmát. Já věděla, že se jí bude líbit.

„To je Toby,“ zašeptala jsem odpověď.

***

„Tak co budete pít holky?“ zeptal se Steven, když šel k baru.

„Já nějaký džus. Řídím,“ dodala Kim na vysvětlenou.

„Já bych si dala vodku s džusem.“ Usmála jsem se na Stevena a ten odešel.

Seděla jsem vedle Iana a Kim a Kim vedle Tobyho.

Olalá, tady se něco rýsuje!!!

Sledovala jsem ty dva, jak si povídají až do chvíle, než mě oslovil Ian „Sluší ti to.“

„Děkuju. To ze mě udělala Kim.“ Ukázala jsem rukou ke svému obličeji.

„Nekecej!“ začal se smát Ian a já nevěděla, jestli to mám brát jako kompliment nebo jako urážku.

To jsem ale ani nestihla řešit, protože se u našeho stolu najednou objevila Elle s moc hezkým klukem po svém boku.

Se všemi se přivítala, a pak došla k nám s Kim.

„Ehm, Kim, tohle je Elle. Ta veterinářka. Elle, tohle je má nejlepší kamarádka Kim.“ Představila jsem je a ony si podaly ruce.

„Holky, tohle je můj snoubenec Ezra.“ Usmála se na nás a ukázala na krásného modrookého muže vedle ní.

Sakra, tady mají snad všichni modré oči!!!

„Těší mě,“ pronesly jsme s Kim unisono.

***

Večer mě to vůbec nebavilo.

Kim byla od začátku v zapáleném rozhovoru s Tobym a Troian je oba propichovala pohledem.

Ian si skvěle rozuměl s Ezrou a Steven se k nim v jejich povídání přidal.

Elle si všimla, jak tam sedím a házím do sebe jednoho panáka za druhým.

„Jsi v pořádku?“ zeptala se mě.

„Jasně.“ Pokusila jsem se o úsměv, ale asi mi to moc nevyšlo.

„To vidím. Pojď na čerstvý vzduch.“ Vzala mě za ruku a už mě táhla ven.

***

Seděly jsme tam na lavičce a povídaly si, dokonce jsme se dostaly i k Ianovi.

„Líbí se ti?“ zeptala se mě nečekaně Elle.

„Moc,“ přiznala jsem se.

„Je to na tobě vidět.“ Smála se mi. Najednou se rozlétly dveře a Ian stál venku před námi.

„Hledal jsem tě.“ Podíval se na mě.

To byl signál pro Elle, která se najednou zvedla, a když procházela okolo Iana povzbudivě ho pohladila po rameni.

Co to kruci mezi nimi je?

Ian si sednul vedle mě na lavičku a tiše si mě prohlížel.

„Co to děláš?“ otočila jsem se na něj se smíchem.

Ano, ano. Alkohol ve mně se začal ozývat.

„Je ti dobře?“ zeptal se s vykulenýma očima.

„Skvěle!“ zasmála jsem se a rychle si stoupla. „Tak já půjdu dovnitř.“ Chtěla jsem se s ním rozloučit.

On si najednou stoupnul a já mu dala pusu.

Rychlou malou pusu. Ale byla to pusa!!! Sakra, nesnáším, když ve mně působí alkohol.

„Já-já jdu do-dovnitř,“ vykoktala jsem ze sebe a rychle zaběhla do vinárny.

***

„Kim, já už bych jela domů.“ Dívala jsem se na svou kámošku psíma očima.

„Stalo se něco?“ zeptala se mě. Ach jo, jak to ta holka vždycky pozná?

„Povím ti to zítra. Teď nemám náladu.“ Zvedla jsem se a šla ke dveřím.

Otočila jsem se zpátky ke stolu a uviděla Kim, jak se loučí s Tobym.

Smáli se spolu a očividně se Kim jet domů nechtělo.

„Zůstaň tady. Já půjdu pěšky, je to kousek,“ řekla jsem jí. 

Chvilku se se mnou hádala, ale nakonec zůstala a já se vydala domů.

***

Sundala jsem si žabky a pomalu šla prašnou cestou k babiččině farmě.

 Byla tma, ve mně se začal ozývat strašpytel a navíc jsem za sebou něco zaslechla.

„Bože můj, já tady zhubnu.“ Zanadávala jsem si a rozeběhla se rychle domů.

Takhle rychle jsem v životě neběžela.

Až doma mi došlo, že mám jednu nohu rozřízlou a druhou pořádně odřenou.

Paráda!!!


Tak je tu další kapitola. Další přidám asi v pondělí. Doufám, že se vám tato kapitola líbila.

Opět moc děkuji za komentáře, jste vážně úžasní!

A chystám novou povídku, tak doufám, že jí také budete číst. Ale času dost.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Léto, přátelství a jiné lásky 7.kapitola:

7. bia bia
12.05.2013 [19:12]

este len 7. kapitola a stale ma to neprestalo bavit, super pises Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Lol007
12.05.2013 [10:34]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Eltherine přispěvatel
10.05.2013 [21:17]

EltherinePovídka bude mít 20 kapitol a pak přijde nová povídka. Snad jí budete taky číst. Emoticon

4. AnnabelleSage
10.05.2013 [20:39]

Jako vždy ÚŽASNÉ Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Kolik bude mít tato povídka kapitol?

3. kajka033
10.05.2013 [16:09]

Tak jedna mezera snad nic nezkazí ne?? Elthrine prostě umí! :)

Emoticon

10.05.2013 [15:24]

kopeckadeniJako vždycky SUPER Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Nikol18 webmaster
10.05.2013 [8:58]

Nikol18*Za řadovou číslovkou se píše mezera! (7._kapitola)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!