OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Seven keys - 2. kapitola



Seven keys - 2. kapitolaDruhá kapitola je tu, nese název Výcvik na ostří nože. Dozvíte se, jak probíhá přátelství mezi Al a Cam. Trochu si přiblížíme život v táboře a jejich výcvik. Rozhodně tu nebude chybět kluk. Děkuji moc za komentáře a taky Martinex.

Tak jsem přežila setkání s Hádem. Cam je moje kámoška. A to se mi David smál, že skončím na ošetřovně.

„Ťuky ťuk.” Ježiš, kdo zas otravuje. Otevřela jsem dveře a tam byla Cam, v rukou měla kofoly a nějakou tašku s brambůrkami a křupkami.

„Co tu děláš?”

„No, ty jsi mi zachránila kejhák, tak já tě zvu na moji party ve tvém domě. Jdeš se mnou?”

„Jelikož už tady jsem, tak jdu,” vyplázla jsem na ni jazyk.

„Jazyk si vyplazuj na někoho jiného, nebo s ním dělej něco jiného, ale rozhodně ne se mnou. Tak pozveš mě dál? Ono je to celkem těžký.”

„Jo, jasně. Pojď dál.”

„Tak co, máš tu trávu?”

„Proč? Chtěla bys?” smála jsem se na ni.

„No, já ne, ale už tu byla sháňka.”

Ta holka se mi zdá, nejdřív mě málem zabije a teď se se mnou baví, jako bychom se znaly už od dětství. Začala na stůl vytahovat všechny věci z tašky. Troje brambůrky, tyčinky, bonbóny a křupky. To nemůžeme sníst. „Proboha, co tam ještě máš, to je jak pro armádu.“

„No, to je všechno,” řekla, když už na stole byla hromada jídel. Stůl vůbec nešel vidět pod tím množstvím laskomin a dobrot.

„Ehm, kde jsi to sebrala?”

„Musíš znát dobré lidi a když víš, na které máš spustit hrůzu, dají ti to prakticky sami,” řekla a mrkla na mě.

„Jo, jasně, takže si zmlátila prakticky půlku tábora, co?” smála jsem se jí.

„Hele, na to, abys mě mohla komandovat, se spolu ještě moc nekámošíme. Vím, že jsi mi pomohla, ale vždycky mě můžeš zradit, a to já nemůžu dopustit. Teď opustíme tohle téma a já ti řeknu, co a jak, aby ses tu neztratila. Zítra je trénink. Nediv se, že budeš s námi, jim je jedno, že jsi začátečník. Tady to tak funguje. Neboj, kdyžtak skončíš na ošetřovně,” chlácholila mě.

„Vezmu tě do svojí skupiny, abych tě měla pod dohledem.“

„Jo, díky, že jsi mi to řekla, jestli ty velíš první skupině, kdo velí té druhé?” ptala jsem se jí.

„Tu druhou vede Percy. Jestli ho budeš chtít, tak si dej bacha, právě se s ním rozešla holka a všechny, co to na něho zkouší, posílají po boji na ošetřovnu.”

Fajn, takže Percymu se vyhýbat. Jak jsme byly zabrány do hovoru, tak jsme úplně zapomněly na čas.

„Bože,” vyjekla najednou Cam

„Co je?”

„Půl jedné. Já taky musím spát, tak já už půjdu,” řekla a zvedla se k odchodu, a já šla taky spát. Doufám, že to zítra přežiji.

♥♥♥♥♥♥

„Vstávej!! Je ráno! Jestli nevstaneš do minuty, tak tě hodím do toho jezera?” řval mi Camin hlas do ucha.

„Jo, už vstávám,” zamumlala jsem a vstávala z té postele.

„Máš minutu, aby ses nachystala, čekám venku,” řekla a odešla. Ta je na ty minuty nějak vysazená. Nechtěla jsem ji moc provokovat, tak jsem si pohnula. Už mi to začíná. Obléct, učesat a nenaštvat všechny okolo, to poslední bude moje heslo. Hlavně je nenaštvat.

„Ještě že už jsi vylezla. Málem jsem pro tebe šla, ale naštěstí jsem se udržela.”

„Hej, naše Camilla se baví s tou novou!” slyšela jsem, jak si šeptají lidi vedle nás.

„Toho si nevšímej, moc se s lidmi odtud nebavím”

„A pak to schytám já,” brblala jsem si pod nosem.

„Jestli tě mám chránit, abys neskončila na ošetřovně, tak mě poslouchej!”

„Promiň, už jsem taková.”

„Tak se mnou budeš jiná, aby mezi námi bylo jasno, a pojď, už začíná trénink.”

„Jo, jasně, jdeme.” A šly jsme. Páni, tady je lidí.

„Takže, máme tady nováčka, kdo si ji vezme?” ptal se nějaký kříženec člověka a kozy.

„Já si ji vezmu, Spiku, nebo chceš ji ty, Percy?” ptala se ho nevinně Cam.

„Co já, ale odkdy si bereš nováčky?”

„Od té doby, co jsem ti poprvé nakopala zadek.”

Otočila jsem se na Percyho. Mmm, sakra, jak se dává čelist k sobě. On je tak krásný. Černé rozčepýřené vlasy s pomněnkovýma očima. Percyho svalnatá postava v tričku, co měl na sobě, jenom vynikala. Já ho chci!

„Chceš i bryndák?” ptala se mě potichu Cam.

„Ne, to je dobrý.”

„Můžete jít do lesa a připravte se, za chvilku to začne,” řekl Spike.

„Proč jsi mi neřekla, že je takový fešák?” zeptala jsem se Cam.

„Tušila jsem, že se ti bude líbit, a románky ve skupinác ani jeden moc nemusíme, takže mi vlastně máš poděkovat. Protože když spolu budete a budete se hádat, tak mu tady můžeš nakopat prdel a nikdo ti to nebude vyčítat. A teď se drž mě. Já chráním vlajku. Zaneseme ji daleko od vody. Percy je syn Poseidona a z vody získává energii,” vysvětlovala mi všechno.

Nikdy by mě nenapadlo, že mi Camilla pomůže s klukem. Doufám, že ho získám, ale on je přeci jenom jiná liga.

„Boj!” ozvalo se z lesa. Najednou byl všude zmatek, tedy mně to tak připadalo.

„Ty jdi tam a ty zas tam,” rozkazovala Cam, mezitím co kontrolovala, jestli tady není nikdo cizí.

Myslela jsem, že jsme tady v bezpečí, jenom do doby, než jsem na zádech ucítila špičku meče.

„Opovaž se pípnout, nebo ten meč bude v tobě. Teď se pomalu otoč, ať vím, kdo jsi.”

Tak, a teď klid. Nádech, výdech. Pomalu jsem se začala otáčet. Do háje, to je Percy.

„Hele, nováček, já to mám ale dneska štěstí. Potkám nováčka a ještě ho můžu porazit pro ostudu Jane. Pro tebe Camilla,” dodal po chvíli, když jsem nechápala, o kom mluví. Počkat, tam v tom stromě je díra, když si pohnu, tak bych to mohla stihnout a schovat se tam.

„Copak, přemýšlíš, jak zdrhnout? To bych ti neradil, dopadneš ještě hůř,” šklebil se. Jak já bych mu nejraději jednu vlepila.

„Ale, ale. Percy, přece nebudeš bít nováčky, to jsi tedy hluboko klesl,” říkala mu výsměšným tonem Cam.

„Ty se do toho laskavě nepleť!” křikl a pořád pohledem hypnotizoval mě.

„To se tedy pleteš, patří k mému týmu, takže se do toho plést budu.”

„Ty jsi taková kráva!”

„Říkali mi už hůř, tak už se na mě otoč. Ať si to můžeme vyříkat z očí do očí.”

„Ty jsi tak otravná! Mám ti nakopat tedy prdel?”

„Co, ty mně?! Od doby, co jsem tady, jsi mě porazil třikrát,” smála se mu Camilla.

Oni jsou horší než telenovela. Člověk by už si myslel, že jsou manželé. Kdyby tady nebyla taková atmosféra, tak si donesu popcorn.

„Slyšíš mě?” ozvalo se mi v hlavě. Co to, kurva, je?!

„Hele, nemluv sprostě. To jsem já, Camilla. Je to jedna z mých schopností.” Jo, jasně, ještě něco máš?

„Jo, chci vyhrát, taky chci nakopat Percymu prdel a ty chceš?” Jo, chci.

„Tak vidíš. Já odvedu jeho pozornost a ty poběžíš dolů k vodě, je tam takový plácek a uprostřed je vlajka. Vezmeš ji a poběžíš nazpět. Rozumíš?” Jo, rozumím.

„Hej, tak pojď bojovat, nebo se chceš schovávat? Ty tady vlastně nemáš publikum, co!” To už Percy Caminy kecy nevydržel a skočil po ní.

 

„Běž!” No jo, už běžím.

 


Cam

Já tu holku snad střelím, už jsme mohly vyhrát a ona si něco začíná s Percym. Vůbec nechápu, co na něm holky vidí. Neříkám zas, že není špatný, svaly má a je celkem hezký, ale znám i hezčí. Tak ona si snad dělá srandu! V boji si nehlídá záda, to si rovnou mohla vyvěsit nějaký transparent se slovy: Volavka tady!

Jak ji odtud dostanu.

„Ale, ale, Percy přece nebudeš bít nováčky, to jsi tedy hluboko klesl,” smála jsem se mu. Ne, nadarmo mi táta říkal, že mám mnohdy ostřejší jazyk než meč.

„Ty se do toho laskavě nepleť!” Co má po mně co řvát, debil jeden.

„To se tedy pleteš, patří k mému týmu, takže se do toho plést budu.”

„Ty jsi taková kráva!” Jestli si myslel, že mě tím naštve, tak se šeredně spletl.

„Říkali mi už hůř, tak už se na mě otoč. Ať si to můžeme vyříkat z očí do očí.”

„Ty jsi tak otravná! Mám ti nakopat tedy prdel?” Tak jestli po tomhle jsem ještě neumřela smíchy, tak teď umřu určitě. On snad ani neumí urážet.

„Co, ty mně?! Od doby, co jsem tady, jsi mě porazil třikrát.” A za to se velmi stydím, moje omluva je, že jsem byla nováček. Najednou jsem zachytila myšlenky Ashley. No to si snad dělá srandu! Manželé? Telenovela? Popcorn? Já ji přetrhnu jak hada. I když nemusíme to prohrát, ona je Boltusova, takže by tam mohla doběhnout pro tu vlajku.

„Slyšíš, mě?” ptala jsem se jí přes myšlenky. A zase začíná s kurvami.

„Hele, nemluv sprostě. To jsem já, Camilla. Je to jedna z mých schopností.”

„Jo, jasně, ještě něco máš?” ptala se mě sarkasticky.

„Jo, chci vyhrát, taky chci nakopat Percymu prdel, a ty chceš?”

„Jo, chci.” Ještě aby nechtěla.

„Tak vidíš. Já odvedu jeho pozornost a ty poběžíš dolů k vodě, je tam takový plácek a uprostřed je vlajka. Vezmeš ji a poběžíš nazpět. Rozumíš?”

„Jo, rozumím.” Kdyby jí to nedošlo, tak už nevím, jak jí to vysvětlit.

„Hej, tak pojď bojovat, nebo se chceš schovávat? Ty tady vlastně nemáš publikum, co!” provokovala jsem ho.

„Běž!” Jestli kvůli ní nevyhraji, tak jí něco udělám.

„Už se bojíš? Nemáš tady ty své kamarádíčky ani vodu, která by ti dodala sílu. Utečeš z boje, jako Annabeth utekla od tebe?” Vím, byla to podpásovka, ale jsem prostě mrcha.

„Tak to jsi přehnala! Ty děvko, krávo!” křičel a rozeběhl se na mě.

Jeho logika byla jasná, přímý útok. Lehce jsem se mu vyhnula. Tentokrát jsem zaútočila já. Sekla jsem ho po ruce, ups, asi jsem mu přitom zničila jeho oblíbené tričko. Na rukávu mu začala prosakovat krev.

„Ty mrcho, za tohle zaplatíš!” Teď začal pravý boj.

Když jeden zaútočil, druhý se vykrýval a naopak. Bylo to jako na horské dráze. Chvilku jsem vedla já, chvilku on.

Už nešlo poznat, která krev je čí. Jemu stékala krev ze zátylku, nohy a břicha, a mně z obočí, ruky a zad. Když jsme neměli zbraně, bránili jsme se rukama. Ztrácela jsem sílu. Bolest z ran a ztráta krve udělaly své. Percy na tom nebyl o moc lépe. Ten, kdo udělá chybu, prohrál. Najednou Percy uklouzl po bahně a skončil na zemi, rychle jsem si na něho sedla a meč mu dala ke krku.

„Tohle, jsem chtěla udělat od první chvíle, co jsem tě uviděla!” Zatlačila jsem mu ho, až se objevila krev. Nechtěla jsem ho zabít, jen mu ukázat, kdo je tady pán. Najednou jsem ucítila bolest v zádech, podívala jsem se na svoje břicho a uviděla hrot dýky.

„To nesmíš!” slyšela jsem, než jsem se propadla do tmy.

 

 


 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Seven keys - 2. kapitola:

4. PS:Čume..:D
17.01.2013 [17:08]

čtu si to od znova...Je to super!:D

3. KacenQa přispěvatel
12.01.2013 [23:00]

KacenQaSuper Emoticon jen detail s Percym se rozešla holka?! Jakože se s Percym Jacksonem rozešla Annabeth Chaseová?! Emoticon Ne, taková trága to snad nebude Emoticon, ale jsem jasná Percy-Annabethka :D (velmi orgiginální název)... Jinak skvělý a jdu na další kapitolu. Vlastně ještě ne Emoticon je to samozřejmě tvoje věc, ale mně se k Percymu nehodí ty sprostý slova a to, jak označuje něžnější pohlaví Emoticon Emoticon Emoticon... tak to už je asi opravdu vše :D.

2. Adel přispěvatel
09.01.2013 [14:36]

AdelDěkují moc!! A budou mít k sobě blízko, ale vždycky se může něco stát Emoticon

1. Rex
08.01.2013 [22:04]

To je uplně super! :) Nechápu,kde bereš ty nápady,já bych nic takovýho nevymyslela...jseš dobrá!:)a úplně se mi líbí ty postavy,....Ashley je super a Camila taky,cítím ž budou určitě nejlepší kamarádky :))

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!