OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Spoutaná - Prolog



Spoutaná - PrologAlice Summers, obyčejné děvče s ještě obyčejnějšími sny. Chce dostudovat školu, mít práci a nakonec mít rodinu. Ovšem ona netuší, že je potomek andělů Jacoba a Jullieth, a že byla dána do rukou smrtelníků jen proto, aby ji nenašel padlý anděl Leviathan, který ji chce pro svého syna jako pomstu za to, že ho Jullieth před mnohými lety zradila. Najde Leviathan Alice? A když ano, zachrání ji andělé nebo se stane nevěstou padlého? A co když to bude všechno úplně jinak?

„To se mě chceš jen tak zbavit, Jullieth? Nic o něm nevíš a už jsi si jistá, že on je lepší než já?" zuří Leviathan.

„To není o tom, kdo je lepší. Ty jsi se prostě změnil, Levi, jsi agresivní, a podívej se na svá křídla, už nejsou tak jasně bílá jako dřív. Něco se s tebou děje. Snažila jsem se ti pomoct, ale je to čím dál tím horší, a já se nenechám stáhnout s tebou dolů. A Jacob se k tomu všemu jen připletl, on za moje rozhodnutí nemůže, tak ho, prosím tě, nech na pokoji."

„Ty si myslíš, že bych mu něco udělal? Prosím tě, ten mi nestojí ani za starou grešli. Podívej, Jullieth, nebudu se tě doprošovat, ale čekej moji odplatu," řekne Leviathan a rozpřáhne svá prošedivělá křídla a letí pryč.

„Jakou odplatu?!" křičí za ním Jullieth, ale Leviathan letí stále výš, ani se neobtěžuje na ní naposled otočit. Už o ní nestojí.

***

Uplynulo mnoho let, možná i staletí, a Jullieth a Jacobovi se narodila malá Alice, krásné děvčátko s měděnými vlásky a zelenýma očima. Všichni se z toho radovali, protože nebývá moc časté, aby andělé měli dítě. Ovšem radost byla jen do té doby, dokud nepřišel dopis. Dopis od Leviathana, ve kterém stálo:



Milá Jullieth,

doufám, že sis užila spoustu šťastných let, a gratulu ti k děvčátku. No, raději přejdu uvítací řeči a půjdu rovnou k věci. Určitě si pamatuješ na náš poslední rozhovor a moje poslední slovo. Odplata. Přijde mi pošetilé tě o tom neiformovat a také by to nebylo tak zábavné si vzít něco, o čem bys neměla tušení. Takže pěkně si hlídej dcerušku, moje milá, jednou si pro ni přijdu.



Hned po tom, co si Jullieth dopis přečetla, dostala strach, nesmírný strach. Co si to dovuluje, vzít jí dítě? To se nesmí stát. Nikdy. Ochrání své dítě za každou cenu. Ale Jacob ji přemluvil, myslel si, že Leviathan jen vyhrožuje. Nevyhrožoval. Týden potom zaútočil. Jacob se snažil co nejdéle ho udržet, aby Jullieth mohla uplatnit svůj krajní plán. Ukryla Alici v lidské rodině.To byla jediná možnost, jak jí dát šanci na svobodný život, ale také to znamenalo spoutat Aliciina křídla do té doby, než opadne nebezpečí.

Leviathan zuřil, když nenašel to, pro co přišel. Nevěřil, že by dítě umřelo, jak mu Jullieth se slzama v očích řekla. Uvěznil Jacoba s Jullieth ve svém domě, který připomínal spíše hrad. Oba je vyslýchal všemožnými způsoby, dokud se jeden z nich nezlomil. Jacob. Zradil Jullieth a řekl mu, že ona schovala dítě do lidské rodiny, ale neví do jaké. Ještě chvíli se Leviathan snažil získat víc informací, ale už nic víc neřekl. U Jullieth se ani vlasně moc nesnažil, aby něco řekla. Věděl, že neřekne, ale líbila se mu ta nadřazenost nad jejím ubohým životem.

Když se dozvěděl, co chtěl, oba propustil. Nebál se, že by se mu pomstili, na to byl moc sebevědomý. Ovšem nestalo se, nepomstili se, proto mohl spřádat sítě pro svůj plán. Najít Alici, protože ona bude a je snoubenka pro jeho syna. Tak se rozhodl a tak také bude. Nic a nikdo mu nestojí v cestě. Nikdo.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Spoutaná - Prolog:

7. Hejly
18.12.2012 [15:03]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Beunny26 přispěvatel
18.12.2012 [13:27]

Beunny26Wow!! Nádhernej prolog!! :D Je boží! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Těším se na první dílek... :))

5. ElenaGilbert
18.12.2012 [13:08]

Zajímavé...přečtu si :)

4. Euphoria přispěvatel
17.12.2012 [18:23]

EuphoriaDěkuju vám. Emoticon

3. fanda přispěvatel
17.12.2012 [14:28]

fandavyzerá to super Emoticon Emoticon

2. martinexa přispěvatel
17.12.2012 [11:32]

martinexaTen padlý anděl se mi líbí. Jsem zvědavá, jak to bude dál Emoticon

1. Poisson admin
17.12.2012 [9:50]

PoissonVypadá to zajímavě, ráda si přečtu další díl Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!