OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Slunce v žilách - Prolog



Slunce v žilách - PrologPro čtenáře od 18 let! Spolupráce s autorkou Wish!

Netradiční milenecký pár - Chester a Di - nemají lehký život. Mimo nepřátel, kteří jim ztrpčují chvíle, se začíná naplňovat Oskárkova předpověď... Osud, který pro ně připravil. Tento upíří příběh je jen dalším kouskem, odkrývajícím letité tajemství a ironii osudu, která donutila vraha zamilovat se do své kořisti...

Eroticko-romantická povídka začíná Prologem... Vzpomínkou z minulosti, která v sobě nese chlad a bezcitnost... Upír Oskar byl legendou a nikoliv jen tak pro nic za nic.

Věnováno všem, kteří se na pokračování těší a nenechají si ho ujít. Děkujeme za Váš zájem a doufáme, že v našem světě vydržíte až do navršení osudu...

Prolog

- Slunce v žilách

Celý hrad se otřásal v mohutných zvucích bouřících se hromů. Nebe bylo natolik zatažené, že skrze něj nebylo možné prohlédnout. Pouze záblesky světel občas osvítily oblohu natolik, až temnota na pár chvil ustopila... 

Blesky křižovaly zčernalou oblohou a vně chladných zdí vytvářely dojem blížící se zkázy. Všude se rozprostírala vlhkost a neproniknutelná tma, kterou bez problému prohlédly tři bytosti, postávající v nejzazší místnosti sklepení.

Stály okolo podivné prosklené vodní nádrže, kde byl ponořený skoro-člověk.

Díky jedu a experimentálním lektvarům, které do něj pumpovali, se pomalu měnil v něco, v co nikdy nevěřil.

Jeho světlé vlasy, které se mu ve vodě poklidně stáčely kolem obličeje, nabíraly podivnou modrou barvu. Od tmavých až světlých odlesků.

Nehýbal se.

Jediné, co se poklidně zdvihalo, byla jeho hruď.

Na ústech měl kyslíkovou masku.

Vzduch, smíšený s podmanivými až ostře sytými feromony, se prodíral do jeho úst a nutil ho dýchat ve stále stejném rytmu.

Upír, který se na něj pronikavě zelenýma očima díval, byl svým experimentem naprosto zaujatý.

Jeho hračka, jeho dílo, se pomalu měnilo tak, jak chtěl on.

Nebylo pochyb, že se mu to vydaří.

Tak, jako vždy…

„Projekt Lilie běží už mnoho let! Byl na nějakou dobu pozastaven kvůli její smrti, ale teď… Zrodila se z ní," hlesl tichým poklidným hlasem.

Další upír, který měl ve tváři velmi inteligentní výraz a v očích cosi vražedně podmanivého a úlisného, si odkašlal. Žádná nebude jako Ona!"

„Ale koluje v ní její krev! Buď rád, že ti ji i přes tvůj neúspěch nabízím!"

„A On bude patřit stále mně?" Ten stydlivý, sotva postřehnutelný hlásek, by se byl ztratil v dalším zaburácení hromů, kdyby upíři neměli tak citlivý sluch.

Upíří dívka byla tichá, příjemně klidná a nezajímává. Byla na pohled drobná a rozhodně na ní nebylo vidět nebezpečí, ukrývající se uvnitř její cílevědomé mysli. Slíbils mi ho," zapředla tiše, aniž by se na ni upír, zaujatý svým experimentem, zadíval.

„Ach, samozřejmě, že On ti patří… A bude tvůj, když si půjdeš za svým. O tom nepochybuj. Stvořil jsem ho pro tebe, poupátko." Chladně se usmál a konečně se otočil na své žáky. Ty si vezmeš ji… Návrat Lilie je již na dosah a já chci, abys ji měl, i kdyby se se mnou něco stalo…"

„Ty snad plánuješ odchod?!" Ustrnul upír a pohlížel na něj světle hnědýma očima. Byl zaražený. Oskar je přeci nesmí opustit. Bez svého učitele nejsou nic!

„Jen se hodlám obětovat pro větší dobro… I když tu nebudu, moje činy je i přesto všechno budou provázet dál." V hrudi se mu rozlil příjemný pocit. To, co dokázal, bude ještě dlouho strašit a mučit ty, které si tajně zaslíbil.

„Nezklameme tě," řekla odhodlaně a shrnula si vlasy z čela. Přistoupila k němu a políbila ho na rty, zatímco ji od sebe chladně odehnal.

Byl profesionálním vrahem. Byl tím, kdo dal mučení nový význam. Poodstoupil od vodní nádrže a zahleděl se na své masti a lektvary. Bude to nedospělá sběratelka duší…" řekl s jistou pýchou, zatímco v duchu maloval její budoucnost, díval se na nápis na lahvičce - Lektvar dospělosti.

Ten název byl zavádějící… Byl plný dětisnké nedospělosti a čekal jen na ni…


 


Možná jste zapomněli, kolem koho se Upíři Živly točí... 

Je to Chester a jeho maličká. 

Ona má dlouhé černé vlasy, šedé ironické oči a drobnou postavu s plnými ženskými tvary. Tvář má stále dětskou, nevinnou, což láká upíry více, než její krev.

Chazzymu přijde neodolatelná. 

On se nemění... Krátké blonďaté vlasy. Temné oči. Na povrchu zůstává stále stejným bezcitným, chladným a agresivním upírem, ale uvnitř ... má duši, kterou dříve neměl. 

Pro ty, kdož zapomněli, jak náš upír vypadá, je tu malý obrázek. Předlohou pro něj se stal Chester Bennington ze skupiny Linkin Park. Samozřejmě, upravily jsme si ho, takže pouze fyzicky se mu podobá, ovšem ten náš hrdina je mnohem temnější... Dříve bezcitný vrah, nyní někdo, kdo musí bojovat, aby přežil a zachránil svou rodinu. Dříve upír, který zabíjel a mučil, nyní Nad-upír s nejlepšími geny v okolí. Nyní teprve patří mezi elitu, jak dříve chtěl... 

Určitě máte vlastní představu, jak vypadá. Tak se jí držte a nechte se zlákat světem, kam svit slunce nesáhne a přesto... přesto v něm existuje láska, něha i parazitická touha po tom, být nejlepší. 

Děkujeme za Váš čas, který věnuje našemu příběhu. Žijete s našimi hrdiny jejich životy, dýcháte stejný vzduch a lanaříte, když udělají chybu... A že jich dělají, že? 

A bude to horší, to nám věřte. Rozhodně se nudit nebudete. ,o)

S pozdravem a přáním příjemného čtiva

Chensie, Wish...

Chester, Diana, Dick, Desire, Drak a Charmed, Mia, Mike, Cristoball, Angela, Vinnie, ironicky přítomný Oskar, i nový upíří hrdina Zachariáš a další... 



Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Slunce v žilách - Prolog:

1. dana
08.06.2012 [20:04]

juchůů ste zpět Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!