OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Mystic queen - Epilog



Mystic queen - EpilogDobelhali jsme se s Violetti a Taivasem až do úplného konce. Doufám, že vás epilogem překvapím a že jste takový konec nečekali. Nevím, co ještě dalšího byste měli vědět a tak nezbývá než popřát hezké čtení. :)

Mystic queen

Už několik týdnů se chystala oficiální korunovace, byla jsem šíleně nervózní, bylo to poprvé, co jsem měla před lidi předstoupit jako jejich právoplatná královna. Vše muselo být perfektní. Šaty mi byly šity na míru a Lumi, jak princezně taky.

Další věc, která mi nedala spát, byla moje svatba, která byla nachystána na poledne, tedy těsně před korunovací. Nikdy bych si nemyslela, že se to doopravdy stane.

Od rána kolem mě pobíhají služebné, aby ze mě udělaly „nádheru“, ale musela jsem je několikrát zastavit, můj hlad byl neovladatelný a navíc jsem si nechtěla udělat ostudu svým kručícím břichem. V kuchyni jsem si ukradla nějaké pečivo a zase rychle mazala do pokoje, to proto aby mě nikdo nezahlédl. Mělo to být překvapení a to pro všechny, bez výjimky.

Služebné se daly zase do práce a jelikož do poledne zbývalo jen pár hodin, pořádně se zapotily, nicméně i já. Když byly hotové, postavily mě před zrcadlo. To jsem já? Kruhy pod očima zmizely, můj jinak hranatý obličej vypadal krásně zakulaceně a vlasy byly stažené do krásného drdolu. Pár pramínků mi z něj volně padalo do obličeje a vytvářely malé spirálky.

Zbývala poslední část, šaty. Trvalo pěkně dlouho než byly ušity, ale do termínu se to všechno stihlo. Ještě jsem je neviděla, tak i pro mě to bylo velké překvapení. Otevřela jsem vak, který mi podala jedna ze služebných, a nemohla uvěřit svým očím. Byly nádherné, ne byly... Nemohla jsem najít toho pravého slova. Já měla mít tu čest a obléct si ten skvost, skoro mi těch šatů bylo líto.

Soréna vyhnala všechny služebné a navrhla, že mi s nimi pomůže sama. Byla to vážně fuška, ale nakonec jsme to zvládly a já stála upravená před zrcadlem. Nemohla jsem se na sebe vynadívat, vypadala jsem jako víla, obličej jako z porcelánu, lehce kouřové oči a ty šaty... Ach...

Byl nejvyšší čas. Všechno bylo připravené a čekalo se jenom na mě. Nervozita mě ovládla celou a já nemohla udělat krok. Soréna mi pomohla a uchopila mě pevně za ruku. Vděčně jsem se na ni usmála a pak otevřela dveře. Procházely jsme společně chodbou a nikde nikdo, všichni byli v kostele.

Kostel byl nedaleko a přesto jsem si ho nikdy nevšimla, jen nedávno mi ho Pippuri ukazoval, byl krásný. Jeho zdi zdobily ty nejkrásnější obrazy a pro mou svatbu byl vybaven ještě dalšími věcmi, které byly pro mě zatím skryty.

Pěkně schod po schodu... Říkala jsem si v duchu, protože šaty byly vážně dlouhé a v kombinaci s podpatky to byla vražedná kombinace. Mířily jsme ke dveřím, kde – naštěstí pro mě – nás čekal kočár.

„Musí to být?“ vzdychla jsem. Soréna jen přikývla. Rezignovaně jsem nastoupila a nechala se odvést. Cesta byla hrbolatá, všechny kameny se obtiskly do mého pozadí a určitě tam i nějakou chvíli zůstaly.

Kostel vypadal mnohem lépe, než když jsem ho viděla před tím, vlastně byl úplně jiný. K jeho vchodu vedl červený koberec, na něm stáli věrní vojáci a drželi vlajku. Královská svatba... Opatrně jsem přešla vzdálenost k masivním dveřím. Před dalšími dveřmi mě čekal Pippuri.

„Vypadáš nádherně,“ vydechl. Začervenala jsem se. Nabídl mi rámě a já jej přijala, následně se otevřely dveře a my vstoupili. Kostel byl plný lidí. Ti vážení seděli a ostatní stáli, ale důležité bylo, že všichni byli šťastní a usmívali se.

Prohlížela jsem si zdi, všude byly rozvěšeny obrazy i ten můj s malou Lumi. Vypadala jsem na něm mnohem lépe, než v reálu. Další obrazy byly z minulosti a zahlédla jsem tam i Viini. Moc jsem se tím ale nezaobírala, protože u oltáře stál on a krásně se usmíval.

Do rytmu hudby jsme kráčeli a všichni povstávali a pozorovali každý můj krok, proto jsem byla trochu nejistá. V tom davu jsem zahlédla smějící se Lumi, která ležela v rukou Oransiiho. Vzpomněla jsem si na všechny své přátele, kteří už se mnou nebyli. Vzpomněla jsem si na věčně usmívající se Harmu a Kosta. Chyběli mi, ale byla jsem přesvědčená, že se na mě z nebe dívali.

Došli jsme k oltáři a Pippuri předal mou ruku do rukou mého nastávajícího. Otočili jsme se k sobě čelem a vpíleji se jeden druhému do očí. Kněz pronášel slova a mě byla úplně volná, důležité bylo, že jsem byla s ním.

„Ano,“ zazněl jeho hlas, až mi přeběhl mráz po zádech, tak dlouho jsem neslyšela jeho hlas.

Kněz se mě optal na úplně stejnou otázku.

„Ano,“ zaskřehotala jsem. Bylo to až k smíchu.

„Můžete se políbit,“ pobídl nás kněz a my jsme ani chvíli neváhali, přerušil nás až potlesk. Lidé pískali a radovali se. Následovala cesta do kočáru a pak na hrad. S ním mi všechno ubíhalo rychle.

Ještě před korunovací nás zase rozdělili, musela jsem se převléknout a jeho si vzali do parády naši „chlapi“. Soréna si mě vzala do parády, postarala se o to, abych se bez újmy svlékla z šatů a oblékla si ty, které jsem měla mít. Další úpravy se neděly, nebyl čas. Lidé čekali.

Společně jsme vystoupily z pokoje a mířily k terase, kterou jsem za celý svůj pobyt tady nenavštívila. Zase na mě čekal. Soréna mu mě předala a my se společně vydali na terasu. Jen, co jsme vylezli na sluníčko, lidé začali tleskat. Ještě k nám doběhl Oransii, aby mi předal Lumi a stoupl si na své místo.

„Představuji Vám královnu Violetti a krále Taivase s jejich dcerou Lumií!“ zvolal Pippuri. Rozjela se oslava a my se na důkaz své lásky políbili.

„Miluju Tě,“ zašeptala jsem.

„Navždy má lásko,“ zašeptal na oplátku.

30. kapitola // Shrnutí // Prolog a 1. kapitola (Mystic princess)

 


 

Omlouvám se, ale happy end k tomuhle prostě patří a já nemohla odolat. Připadné nesrovnalosti vysvětlím. :)

Teď už vlastně chybí jenom poslední část... Jak vůbec vypadají? Uvidíme, jestli se to bude shodovat s vašimi představami.

↑ Violetti → fialové oči ↑

↑ Taivas ↑

↑ Syksy ↑

↑ Pippuri → červené oči ↑

↑ Harmaa → barva vlasů (1. obrázek), střih a účes (druhý obrázek), šedé oči ↑

↑ Kosto → žluté oči ↑



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mystic queen - Epilog:

7. Lussy přispěvatel
07.05.2011 [23:21]

Lussyweruskate:He, he. Emoticon Písmenka další už nebudou, i když byly v plánu, ale plán se zavrhl. Emoticon Moc si toho vážím Emoticon a děkuji. Emoticon
lied: Původně jsem to měla vysvětlit v pokračování, ale pokračování nebude, takže ti to vysvětlím.
Hold byla to báchorka, jako každá jiná, i když založená na pravdě.
Lumi byla opradu zvláštní dítko, místo ohně vrhala led, její pokožka byla až nepřirozeně bledá a na dotek byla chladná. Emoticon

6. Lussy přispěvatel
07.05.2011 [23:18]

Lussyajeje: Myslím, že nejsi jediná. Emoticon
Noctuelle:Hih, děkuji. Emoticon
Saša: Děkuji Emoticon

5. lied
05.05.2011 [20:41]

uf já si tak oddechla že je dobrý konec jen mi nejde z hlavy to jak jsi psala že z jejich spojení vzejde chladný tvor nebo nějak tak vždyť Lumii je roztomilé miminko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. weruskate
05.05.2011 [20:34]

Kruci holka, to bylo...
Za dnešek jsem přečetla celou tvoji povídku a nestačím zírat, ale... jako kde jsou další písmenka? Sakra!
Nápad je vážně bombastický, hrozně moc se mi to líbilo. Moc komentů nedávám, tak si toho važ Emoticon Emoticon Emoticon
Děkuju za úžasný zpestření dne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Teď se jdu vrhnout na ruštinu do školy Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Saša
05.05.2011 [18:35]

veľmi pekné a som rada za happy end ja smutné konce neznášam Emoticon

2. Noctuelle
05.05.2011 [16:54]

Děkuju. Konečně taky jeden příběh s happy-endem, o kterém člověk mohl celou dobu pochybovat.Emoticon
Povedlo se ti to, vážně moc milé a nápadité dílko! Emoticon Emoticon Emoticon

1. ajeje
04.05.2011 [20:11]

som rada ze si to skoncila happy endom Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!