OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Mrtvá láska - 16. kapitola



Mrtvá láska - 16. kapitolaErin se hádá s otcem. Nic nového, ale tentokrát i Alex ukazuje drápky!

Brandon mě i přes mé protesty nedovezl ke mně domů, ale k němu domů. Tentokrát byli jeho rodiče doma. Pan Kichen, blonďatý, vysoký muž, si četl noviny a u toho něco sepisoval na starém počítači. Brandonova máma se snažila vysvětlit Mikovi, že rybičky v akvárku nejsou na hraní, a snašila se mu vnutit leporelo. Marně.

„Ach, Erin! Brandon mi říkal, že sis vymkla kotník, protože ses propadla podlahou, ale víc ani ťuk. Copak se stalo?” vyptávala se mě paní Kichenová, jen co jsem vstoupila do obýváku. Jejich obývák byl středně velký, ale celkem přeplnění, takže se mi tam s berlemi špatně chodilo.

„No, víte, jak je ta ulice se starými baráky? Lákalo mě to, takže jsem se do jednoho šla podívat. Bylo to vážně úchvatné, ale nahoře byla ztrouchnivělá podlaha a já se jí propadla. Musela jsem se odplazit dolů na verandu. Pak jsem zavolala Brandonovi,” pověděla jsem jí necelou pravdu. 

Kdybych jí řekla něco na způsob - To víte, já vidím ducha a tak jsem se šla čučnout do jeho baráku, bohužel jsem se propadla podlahou. Jenže on je to šikovnej duch. Takovej vylepšenej Casper! Odnesl mě na tu děravou verandu a já zavolala Brandonovi, kterej ho samozřejmě nevidí. Jaká škoda, viďte? 

To by na mě koukala jako na blázna.

„Brandone, to tady Erin neuděláš místo? Dej ty hračky pryč. Ať si může sednout,” pokáral ho otec. Ucítila jsem, jak mi rudnou tváře. Jejda.

 

***

 

U Brandna doma to bylo příjemné. Hrála jsem si s Mikem, který mi jako obvykle říkal Elil, a dokonce jsem zůstala na večeři. Bohužel mi v osm zavolal otec s tím, že mám upalovat domů. Noha. Nenoha. Brandon mě domů odvezl a ještě v autě tvrdil, že mě bude chránit vlastním tělem, ale když uviděl pohled mého otce, raději s tichým ahoj odjel. Nedivila jsem se mu.

„Sněz to,” zamumlal otec mým směrem, když jsem se bezmyšlenkovitě rýpala v jídle. Hlad jsem neměla. Navíc to bylo odporné. Čína.

„Nemám hlad. Paní Kichenová mi dala večeři.” Grilovaná kuřecí křídla s kečupem a chlebem. Mňam!

„Alex vaří lépe než Brandnova matka.” Och! On si pamatuje jméno mého nejlepšího kamaráda. Tleskám!

„Je to čína. Koupená čína,” zašeptala jsem a ukázala na krabičku se jménem čínské restaurace, která vykukovala z koše.

„To je fuk. Tady nejde o to, jestli to Alex uvařla nebo ne. Tady jde hlavně o tebe. To, co jsi předvedla ráno, je neomluvitelné. Jsi neuvěřitelně drzá a myslím, že práh trpělivosti nepřekračuješ. Ty ho rovnou přeskakuješ.”

„Tak ty myslíš...” Já vím, tohle jsem vážně přehnala, ale prostě jsem si to nemohla odpustit.

„Tak dost! Ty si už musíš uvědomit, že moje trpělivost není bezedná. Pořád si dovoluješ a jsi příšerně drzá. Navíc mě zbytečně obviňuješ z věcí, za které nemůžu!”

„Já říkám pohou pravdu. Před Alex se nakrucuješ jako nějakej kohout. Ale já jsem ti ukradená,” vyprskla jsem. 

„To není pravda, Erin! A ty to moc dobře víš. Máš týden zaracha!” prohlásil a bouchl pěstí do stolu. Alex tam jen nečině seděla a civěla na nás. Jestli chce být moje matka, tak proč se mě, krucinál, nezastane?

Kdyby to šlo, tak vyskočím na nohy a uteču k sobě do pokoje. Bohužel mi to sádra nedovolovala. Opatrně jsem vstala, popadla berle a pomalu se odplížila ke schodům. Poté jsem zamířila k sobě do pokoje. Celkový obrázek vypadal velmi tragicky.

„V pohodě?” zeptal se Dean a odložil nějakou mou knížku na postel, kterou si ještě před chvílí četl.

„Fajn,” prskla jsem a hrcla si vedle něho. 

„No, tak...” zamumlal a poté mě objal. „To bude v pohodě, uvidíš.” Nesouhlasně jsem zavrtěla hlavou. To teda nebude. Ne!

„Má pravdu, že jsem to přehnala. Ale on to přeháněl celé ty roky!”

Stulila jsem se Deanovi v náruči a užívala si té jeho úžasné vůně. Nikdy jsem to neřekla nahlas, ale myslím, že takhle nějak voní smrt. Nebezpečně, ale přesto svůdně. Jako kdyby vás její mrazivé objetí lákalo, ale vy byste věděli, že je ještě mrazivější než se zdá. Tak jsem se cítila i s Deanem, ale s tím rozdílem, že jsem si připadala doopravdy v bezpečí. Doopravdy. 

Nemám ponětí, kdy a jak jsem usnula, ale prospala jsem celou noc. Dean je asi lék proti nespavosti. On sám je toho názoru, že díky mé... schopnosti - nebo jak to mám nazvat - mám problémy se spaním. Něco na tom bude. Asi proto přítomnost ducha pomáhá. Co já vím?

Tátu jsem - naštěstí - ráno nepotkala, protože byl v práci. To jsem se ještě nezmínila? Teď dělá prodavače v samoobsluze. Úžasné. Zato jsem potkala Alex. Make up měla rozmazaný a vlasy rozcuchané. Na sobě měla jenom růžový župánek a pod ním vůbec nic. Brr. Asi měla s tatíčkem uklidňovací noc. A pořádně to rozjeli. Dvakrát brr! 

Já měla taky uklidňovací noc, ale v jiném smyslu. Ležela jsem na Deanovi, snažila se usnout a brečela jsem. Nevšimla jsem si toho do té doby, než mi Dean podal ze stolu kapesník.

„Byla velká chyba říkat takové věci.”

„Byla velká chyba, že si tě táta vzal.”

„Fajn! Snažila jsem se naučit mít tě ráda, ale s tebou to prostě nefunguje. Nejde to. Jsi příliš hloupá a žiješ minulostí. Tvoje matka je mrtvá. Ó! Počkat. Teď jsem tvoje matka já. Takže se mi budeš muset podřídit, ať chceš nebo ne. Máš zaracha, takže se vrátíš hned po škole. A nemysli si, já narozdíl od Toma vím, kdy ti škola končí. Pohlídám si tě.”

„Ty nejsi moje matka! Máme společné pouze jméno a i to je dost málo na to, abys mi mohla něco přikazovat.”

„Tak si tě adoptuju. No problema.”

„To neuděláš!”

„Ale ano, udělám.”

 


 

Tak... Máme za sebou šestnáctou kapitolu. Už se blížíme k dvacáté, což znamená druhé kulatiny. Uf! :D Chci poděkovat za komentáře. Ani nevíte, jak moc si cením vašich názorů. Ty komenty jsou prostě boží. Něco jako moje palivo. Jen komentujte dál, pokud vás Mrtvá láska bude ještě bavit. Děkuju, jste skvělí! ;)

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mrtvá láska - 16. kapitola:

2. Eolis přispěvatel
17.05.2013 [16:13]

EolisTeda tak to bylo od Alex pekne hnusny... Emoticon Samozrejme pis dal, moc se tesim na pokracko. :) hlavne sem zvedava jak se to bude dal vyvijet... :) A nejenom s Deanem a Erin :)

1. Simones
17.05.2013 [14:31]

Alex se nám začíná vybarvovat Emoticon ještě to bude zajímavé, ale jsem na straně Erin ! Emoticon no a Dean je svým způsobem úžasný, až na to, že je duch Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!