OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Léto, přátelství a jiné lásky 13. kapitola



Léto, přátelství a jiné lásky 13. kapitolaTak jsem vám přidala další díl, doufám, že se bude líbit. Nina se něco dozví a díky tomu bude zklamaná. Propadne nakonec Ianovi, a nebo bude ledovou královnou?

Ty jeho rty… Božínku, nikdy jsem nic lepšího nezažila.

Teď jsem ale musela zachovat chladnou hlavu.

Rychle jsem se od něj odtrhla a dala mu facku. „Co si myslíš, že děláš?“ zařvala jsem na něj.

„Já jsem ti chtěl….“ Chtěl něco říct, ale já mu skočila do řeči. „Mně je jedno, co jsi chtěl. Nejdřív se někde líbáš s Troian, a pak líbáš mě?“ zeptala jsem se nepříjemně.

„S Troian?“ zíral na mě nechápavě.

„Jen se nedělej, mně to Kim řekla, co se dělo u rybníka.“ Do očí se mi nahrnuly slzy.

„Já ale nechtěl- já chtěl- ty jsi tam nepřišla a já byl naštvanej,“ koktal při svém vysvětlování.

„Jasně, tys byl naštvaný, a tak jsi se líbal s první holkou, kterou si uviděl, že jo?“ všechno ve mně vřelo.

Byla jsem tak moc naštvaná a zklamaná.

„Co, sakra, blázníš? Neprojevila jsi o mě žádnej zájem!“ odsekl, zakroutil hlavou a odešel z pokoje.

 

***

 

To, co se před chvilkou událo v mém pokoji, mě totálně vykolejilo.

Pomalu jsem se posadila na postel a rozdýchávala to.

Tak moc jsem si chtěla promluvit s Kim, ale teď to nešlo. Seděla dole s Mattem a babičkou.

Nemohla jsem ji odtamtud odvést.

Rychle jsem našla svůj mobil a napsala esemesku Elle: Potřebovala bych na kafe. Můžeš? – Nina

Na odpověď jsem nemusela čekat dlouho: Za půl hodiny v kavárně na náměstí. – Elle

Pousmála jsem se nad tím, jak je rychlá, a začala se oblékat.

Vzala jsem si upnuté bílé džíny a novou modrou košili.

 

***

 

Když jsem dorazila do kavárny, Elle už tam čekala. Jakmile mě uviděla, zamávala na mě a já si k ní přisedla.

„Ahoj, tak co se děje?“ zeptala se rovnou.

„Nevím, kde začít,“ přiznala jsem se a pokrčila rameny.

„Od začátku,“ zasmála se Elle a já začala vyprávět.

Začala jsem tím, jak se mi Ian líbí, jak se líbal s Troian, a skončila tím, jak mě políbil v mém pokoji.

„Nino, Ian už je takový. Dělá věci, které vlastně udělat nechce,“ soucitně se na mě podívala.

„Takže tím chceš říct, že mě vlastně políbit nechtěl?“ lekla jsem se. Tak moc jsem si přála, aby to všechno bylo skutečné.

„Ne, to ne. Chci tím říct, že určitě nechtěl líbat Troian. Já to musím vědět, když jsem jeho ség…“ najednou se zarazila.

„Ségra? Chtěla si říct, že si jeho ségra?“ zeptala jsem se naštvaně.

„Já, no, jo,“ vykoktala ze sebe a já vyskočila ze své židle.

Tak na tohle vážně nemám náladu! Vyběhla jsem z kavárny k autu a odjela.

 

***

 

Práskla jsem dveřmi od auta a vyběhla do domu.

Vběhla jsem do kuchyně, kde se Matt něčím cpal. „Kde je Ian?“ zavřískla jsem na něj.

Brácha se tak lekl, až mu jídlo vypadlo z pusy. „Venku,“ mávnul ke dveřím a spokojeně žral dál.

Já se nadechla a vyrazila ven. Chvilku jsem se rozhlížela a pak jsem ho zahlédla, jak stojí u stájí.

Naštvaně jsem se k němu rozešla.

„Ale, ale. Chceš zopakovat tu líbačku, jo?“ povytáhnul obočí a na rtech se mu objevil široký úsměv.

„Ty!“ došla jsem k němu a naštvaně na něj ukázala ukazováčkem.

„Jo, já jsem ten, do koho ses bláznivě zamilovala, že?“ řekl suverénně a já myslela, že mu snad jednu natáhnu.

„Proč jsi mi, sakra, neřekl, že Elle je tvoje sestra?“ vyhrkla jsem a jemu úsměv na tváři zamrzl.

„Já jsem chtěl jenom zjistit, jestli o mě budeš před ní mluvit, a co o mně budeš říkat,“ začal smutně vysvětlovat.

To už jsem nevydržela. Natáhla jsem ruku a jedním rychlým pohybem jsem mu dala facku.

„Co to děláš?“ zeptal se ublíženě a chytil si svou levou tvář.

„To máš za to, že jsi zlomil moje srdce,“ řekla jsem úplně vážně a chystala se k odchodu.

Otočila jsem se, ale Ian mě chytl za ruku a otočil si mě zpátky k sobě.

Zadívala jsem se do těch jeho modrých očí a úplně ztratila pojem o světě.

„Chci bolestný,“ usmál se a políbil mě.

Ach jo, proč jsem z něj tak vedle?

Původně jsem ho od sebe chtěla odstrčit, ale nakonec jsem mu podlehla a polibky mu oplácela.

 

***

 

Večer jsem strávila s Ianem tím, že mi všechno vysvětloval.

Až kolem desáté hodiny jsem se konečně odebrala domů.

Tiše jsem otevřela dveře od pokoje a nakoukla dovnitř.

„Kde, sakra, seš? Víš, jakej jsem měla strach?“ vyhrkla na mě hned Kim, která ležela na posteli se sluchátky v uších.

„Promiň,“ pípla jsem a zavřela za sebou dveře.

„Kde jsi byla? Matt říkal, že jsi hledala Iana,“ vyzvídala kámoška a já si s tím mým debilním úsměvem sedla do křesla.

„Byla jsem s Ianem,“ řekla jsem tajemně a můj úsměv se ještě víc rozzářil.

Čekala jsem od Kim spoustu otázek, ona ale mlčela, což mě sice dost udivilo, ale neřešila jsem to.

„A co jsi dělala ty?“ chtěla jsem rozhovor odvést někam jinam.

„Jelikož jsi mě nechala napospas tvé babičce a Mattovi, tak jsem byla s nimi. Teda, tvoje babička šla brzy spát, takže jsem pak seděla na víně jen s tvým otravným bráchou. Který se opil a dobrý dvě hodiny mi povídal o tom, jak Theresu jednou požádá o ruku a jak ona mu řekne své ano. Nevím, jestli se toho Theresa vůbec dožije,“ zasmála se nakonec Kim a já s ní.

Jojo, můj brácha je někdy prostě blbec. Pak jsem se vysprchovala a s Kim jsme si dlouho povídaly.

Usnula jsem tak spokojená jako nikdy. To jsem ale ještě nevěděla, co se stane.


Na další díl si budete muset počkat, jelikož jedu na týden se třídou pryč. Snad na mě a na mou milovanou povídku nezapomenete. Moc děkuji za komentáře u minulé kapitoly a doufám, že mi něco napíšete i k této. Tak co, těšíte se na další kapitolu? http://www.youtube.com/watch?v=2zNSgSzhBfM Tohle je pro vás, na hezký den =) 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Léto, přátelství a jiné lásky 13. kapitola:

4. I love Damon !!!
10.06.2013 [18:41]

pěkný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticontěším se na další Emoticon Emoticon Emoticon

3. VampireCassie přispěvatel
08.06.2013 [16:15]

VampireCassieNemůžu se dočkat další kapitoly Emoticon Užij si výlet Emoticon

2. Veva
07.06.2013 [10:46]

už sa tším na ďaľšiu kapitolu Emoticon pekný týždeň, prajem... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Tereza
06.06.2013 [20:53]

To se teda určitě těším na další kapitolku :) Užij si výlet :)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!