OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Léto, přátelství a jiné lásky 12. kapitola



Léto, přátelství a jiné lásky 12. kapitolaNina a dokonce i Kim budou zklamané. Na scénu nám přichází nová a důležitá postava a nakonec tu pro vás mám odvážného Iana.

„On se ten večer u rybníka, když ¨jsi tam nebyla, líbal s Troian.“ Snažila se to říct něžně a opatrně, ale mě to stejně bolelo.

Stejně s ním nechodím.

Nemá mi to vadit.

Nastalo dlouhé a trapné ticho.

Kim si mě měřila starostlivým pohledem a já se snažila utřídit si myšlenky.

Nechodím s ním, tak mi to prostě nebude vadit!

Nesmí.

„Vyhodili mě z práce,“ změnila jsem téma, aniž bych na to předešlé jakkoli reagovala.

„Co? Jak to?“ vykulila na mě ta svoje kukadla.

„Zvorala jsem tu recenzi.“ Jakmile jsem to dořekla, rozbrečela jsem se.

Kim mě hned objala a začala mě utěšovat. „To bude dobrý. Najdeš si lepší práci,“ hladila mě po vlasech.

Já ale nebrečela jen kvůli práci, ale i kvůli Ianovi. Tak moc mě zklamal.


***


Když mě Kim konečně utěšila, došlo jí, že má rande s Tobym.

Původně chtěla zůstat u mě, já jsem jí to ale zakázala.

Nechtěla jsem celý den strávit zavřená ve svém pokoji, a tak jsem na sebe hodila oblečení a vyběhla jsem ven k autu.

Rozhodla jsem se pro nákupy.

To mi snad zvedne náladu.


***


Koupila jsem si krásnou modrou košili a jedny tenisky a hned jsem měla lepší náladu.

Nebyla jsem na nějaké velké nakupování.

Úsměv na tváři mi dokázala vykouzlit i maličkost.

Mířila jsem si to k autu, když mi najednou někdo zakryl oči svýma rukama.

Pořádně jsem se lekla, až jsem nadskočila.

„Kdo jsem?“ zašeptal mi mužský hlas do ucha a já ho okamžitě poznala.

Moje rty se roztáhly do širokého úsměvu.

Upustila jsem tašky a osobu za mnou pevně objala.

„Pane bože, Matte!“ zavřískala jsem a objala ho ještě pevněji.

„Neudus mě, sestřičko.“ Rychle jsem se od něj odtáhla a zírala na něj jako puk.

Matt je můj starší brácha. Skoro rok jsme se neviděli, protože jsem měla hodně práce a on vlastně taky. 

„Kde se tu bereš?“ byla jsem z něj úplně vedle.

„Přijel jsem za babičkou. Na farmě byla jen Kim a říkala, že budeš nejspíš ve městě. Tak jsem tě chtěl překvapit,“ usmál se Matt. Byla jsem tak moc ráda, že ho zase vidím.

Ale Kim? Vždyť měla být s Tobym?

„A kde máš Theresu?“ zeptala jsem se hned.

Theresa byl Mattova přítelkyně. Chodili spolu už asi šest let a brácha se pořád nemá k tomu, aby ji požádal o ruku.

„Je u svých rodičů,“ vysvětlil mi.


***


Přijeli jsme na farmu a Matt se šel zabydlet do svého pokoje.

Říkal, že tu bude jen na pár dní, pak musí do práce.

Šla jsem do pokoje a tam našla Kim, jak nafučeně sedí na posteli.

„Stalo se něco?“ pípla jsem tiše, protože vypadala, že každou chvíli někoho zabije.

„Jo, stalo!“ řekla hnusně a já si sedla naproti ní.

Nestihla jsem se ani zeptat, co se stalo, a ona spustila. „Měli jsme mít s Tobym sraz u rybníka, ale on tam nebyl. Tak jsem se rozhodla, že půjdu za ním domů. To jsem ale neměla dělat, protože jsem tam objevila jednu polonahou prsatou blondýnu!“ Kim měla slzy v očích, ale nebrečela.

„Je to blbec! Všichni chlapi jsou! Teda až na mého brášku,“ řekla jsem pyšně, abych jí zvedla náladu, a ona se pousmála.

„No jo vlastně, velkej Matt přijel,“ zasmála se.


***


Seděli jsme všichni společně na terase. Já, Kim, Matt a babička.

„A co Theresa, Mattie?“ zeptala se babička.

„Je u svých rodičů,“ vysvětlil.

„A už jsi ji konečně požádal o ruku?“ musela si do bráchy rýpnout Kim.

„Ne, není to totiž tak lehký, víš. Nemůžeš jen tak přijít k holce a zeptat se: Vezmeš si mě?!“ odseknul nevrle Matt.

„Náhodou, takhle nečekaně je to nejhezčí. I když, ty jestli se někdy odhodláš, tak to pro Theresu bude překvapení v každém případě,“ zasmála jsem se a on mě probodl pohledem.

„No nazdar, Matte!“ ozval se za mnou najednou mužský hlas. Paráda, byl to Ian.

„Nazdar!“ plácli si na pozdrav a já jen zírala.

„Odkud se znáte?“ vykulila jsem oči.

„Když jsme byli malí, chodili jsme spolu ven. Já, Steven a Ian,“ prohlásil pyšně brácha.

Ian se k nám hodlal připojit a posadil se vedle mě, v tu chvíli jsem vyskočila ze židle a chystala se k odchodu. „Půjdu se osprchovat,“ řekla jsem první blbost, která mě napadla.

„Teď? Ve čtyři odpoledne?“ nechápal Matt.

„Můžu jít, kdy se mi bude chtít,“ vyštěkla jsem na něj a šla do pokoje.


***


Tu sprchu jsem si vážně dala. Potřebovala jsem se trochu zchladit.

Vyšla jsem z koupelny jen v ručníku a někdo mi zaklepal na dveře.

V domnění, že je to Kim nebo babička, jsem zakřičela: „Dále!“

Ve dveřích se ale objevil Ian, a když mě uviděl, zahýbal obočím.

„Co chceš?“ zeptala jsem se nepříjemně a přehodila si před ručník ještě župan.

Ian vstoupil do mého pokoje a zavřel za sebou dveře, což mě celkem vyděsilo.

„Já ti chci něco říct,“pPomalu se ke mně blížil.

Já jsem udělala krok od něj, protože mě to hrozně děsilo.

Co to, sakra, dělá? Proč se ke mně tak přibližuje? Proč sem vůbec chodil?

„Nepřibližuj se ke mně!“ procedila jsem skrz zuby.

On ale udělal další krok ke mně a já to už nevydržela.

„Co, sakra, chceš?“ vyjela jsem na něj a přitom na něj ukazovala ukazováčkem.

„Tebe!“ vyhrkl rychle, vzal mou hlavu do dlaní a začal mě líbat.

 

 


Děkuji za všechny komentáře a ráda přivítám další. I jeden mě dokáže moc potěšit.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Léto, přátelství a jiné lásky 12. kapitola:

6. Lol
05.06.2013 [13:52]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. AnnabelleSage
03.06.2013 [21:35]

Velmi napínavé !!! Moc se těším na další kapitolu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. aramka přispěvatel
03.06.2013 [20:39]

aramkateda těším se moc na další kapču Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Erin
03.06.2013 [13:47]

Paráda - napnutá jak struna očekávám další kapitolku...prosím ať je brzy nebo zešílím nervozitou...píšeš skvěle Emoticon

2. Simones
03.06.2013 [12:12]

no zírám, Ian se odhodlal jo, ale stejně mě to pořád s tou Troian štve Emoticon Emoticon tak jsem zvědavá, jak zareaguje Nina Emoticon

1. Tereza
02.06.2013 [18:52]

No takhle nás napínat, jako teď jen, aby jsme si reakci Niny počkali :D .. No tak to s Kim překvapilo, a to dost.. Kdy bude další kapitolka?

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!