OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Impossible Little Things 4



Impossible Little Things 4Nové kamarádky? Tak možná jedna, když se zadaří. Co k této kapitole dodat? Trochu nudná kapitola, ale i tak doufám, že se bude líbit... Přeji příjemné počtení :D

4. kapitola

„Jo, myslím," řekla jsem už se smíchem. Něco se ozvalo z lesa. Rychle jsem vyskočila na nohy, když jsem zahlídla tlustou postavu ehm... Thomsnové. Nikdo nechápal, ale musela jsem zmizet. Rychle jsem přeběhla po plácku k rybníku. Je tu takovej malej keřík. Přímo ve chvíli, kdy její noha vstoupila na plac, jsem (já ani nevím, co to bylo za pohyb, jestli to měl být skok, nebo spíše sjezd po zadku) se schovala za keř.
 
„Ehm..." zakoktala se Thomsnová, „neviděli jste tu nějaké devče? Hnědé vlasy, asi takhle vysoká," naznačila rukou moji výšku, to se teda kruci netrefila. Kluci se na sebe koukli a pak všichni zárověň zavrtěli hlavou.
 
Aha, no, tak kdybyste ji zahlídli, tak mi, prosím, dejte vědět," se slovy už dávno odcházela, takže jí nebylo skoro vůbec rozumět. Plácla jsem sebou na zem. To snažení něco vidět, ale nebýt zahlédnuta, bylo těžké. Velice. Najednou nade mnou stáli všichni. Snažila sjem se zaostřit, ale prudké slunce mě oslepovalo. Takže to moc nešlo.
 
„Něco nám tajíš?" řekl Harry s rukama v kapsách. Vyšvihla jsem před sebe ruku. Někdo ji chytil a pomohl mi vstát. Nebo spíš si mě přitáhl hodně blízko, že jsem cítila jeho sladkou vůni. Louis. Prudký švih mě postavil na špičky, takže jsem se pomalu dostávala znovu na paty. Pak jsem jeho hebkou ruku (věřte mi, že nerada) pustila a odtáhla se.
 
„Díky," otočila sjem se na všechny, „netajím, jen už musím jít," prodrala jsem se mezi nimi. Je teprve odpoledne a myslím, že mám nějakou uvítací hodinu. Naposledy jsem se otočila a zastavila se.
 
Jak je možný, že se ke mně chováte, jako bychom se znali už léta? Proč se se mnou bavíte?" řekla jsem naprosto vážně.
 
„Protože s tebou se dá bavit," usmál se na mě Liam.
 
„A protože zřejmě nejsi náš největší fanda, a bylo by super mít v partě někoho šestýho," rozpřahoval se gesty Niall. Ale tímhle mě fakt dostali. Patřit do party? To jako fakt?
 
„Mám to brát jako nabídku?" rychle jsem se začala ujišťovat.
 
„To každopádně," ujistil mě Niall. Letmo jsem se usmála a znovu se odebrala na odchod.
 
První hodina. Hmm... jsem pořád dost udivená z nabídky jedné skupiny a mám přemýšlet, jak je uvítám? Sedla jsem si na zem. V obrovském sále, kde je celá jedna zeď pokrytá zrcadly, a ta hned naproti je celá ze skla. Takže super. Příjdu si jako ve vitrině. Ale tak nevadí, no. Povytáhla jsem si šedé tepláky. Na jedné noze (přesněji na pravé) jsem si je vytáhla až ke kolenu. Vytáhla jsem z tašky vedle sebe tenisky a začala se do nich soukat. Sakra, bílé obtáhlé tričko mi odhaluje skoro celá záda. Vážně super. Rychle jsem si dovázala tkaničky a zvedla se. Kopla jsem tašku do rohu místnosti a stoupla si před zrcadlo. Zavřela jsem oči a představovala jsem si, jaké by to asi bylo, kdybych byla dosti dobrá kamarádka skupiny mladých pěti kluků z 1D. Dospěla jsem k názoru, že si zkusím pár kroků. Střídavě jsem poskakovala a sem tam udělala otočku, teda kdybyste mě viděli, tak by to asi bylo lepší, protože já to neumím popisovat. Ale tak nevadí, představte si, jak tančím street dance, což je něco mezi lats dancem a break dancem, vlastně jsou to všechny styly tak nějak dokupy.
 
Když jsem skončila jednou rukou a jedním kolenem na zemi, ozval se potlesk. Zvedla jsem se a otočila. Čekala jsem... no, vy víte koho. Ale byli tam mí žáci, tak to je boží. První hodina a hned se ztrapním.
 
Tak jo, děcka, díky," rychle jsem se upravila a doběhla k rádiu. Teda přehrávači. Vložila jsem tam CD a pustila hudbu. CD není moje, ale jak jsem mohla vědět, že tam začnou hrát lidovky? Rychle jsem začala klikat. Tři písničky, to si děláte srandu. Rychle jsem to vypnula a připojila tam svoji MP4. Začala hrát písnička od Ollyho Murse. To je jedno, která.
 
Skoro všichni už se rozešli. Jsem tak štastná, že už je to za mnou. Vážně. Zhasla jsem. A zavřela za sebou dveře. Už je tma. Teda, dvě hodiny jsem cvičila a ani jsem si nevšimla, že už je tma. Zamknula jsem a odebrala jsem se směrem do recepce. Odevzdala jsem klíče a popřála tomu muži tam dobrou noc. Pak jsem došla do mé chatky. Ty dvě tam seděly, každá na své posteli, a jedna si četla a druhá něco robila na PC. Není podstatné, která je která. Bouchla jsem dveřmi a obě ke mně obrátily zrak.
 
Ahoj, já jsem Stacey," mávla jsem rukou a nechala spadnout tašku na zem. Kufr je stále tam, kde jsem ho nechala. Poslední postel byla prázdná, ale povlečená. Přitáhla jsem k ní kufr a posadila se na ni. Čekala jsem, jak zareagují ty zbylé dvě.
 
Začala ta s tmavší pletí.
 
„Já jsem Sylvie," pokusila se o úsměv a pak obrátila zrak zpátky k počítači.
 
„A já jsem Rachel," ta už byla víc přívětivá a usmála se pravdivě. „Ty jsi byla s 1D, že?" Usmála jsem se na ni.
 
„Jo, to jsem já," pokrčila jsem rameny. Ona se zvedla a sedla si vedle mě.
 
„Tý jo. A co se děje? Kam jste šli? Ty je znáš? Protože já nejsem žádný jejich velký fanda, ale prostě jsou to hvězdy a dost pěkní kluci, hlavně ten Zayn," usmála jsem se.
 
„Jo, to je. A co se děje? Myslím, že nic. Kam jsme šli? Tam za lesem je takový palouček u rybníka, takže tam. No, znám, no, neznám, ale asi brzo poznám. Chtějí mě do party."
 
Otevřela ústa a doslova na mě zírala.

« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Impossible Little Things 4:

1. Darkness přispěvatel
29.03.2015 [21:06]

DarknessJo, mě se taky nejvíc líbí Zayn, takže škoda že už z té skupiny odešel. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!