OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Gryphonova dcera 4. kapitola



Gryphonova dcera 4. kapitolaDalší kapitola, další Malenino rozhodnutí. Maleni je cítí bezmocně a ztraceně a udělá něco, co pohne řetězcem událostí. Hezké počteníčko! ♥♥♥

maleni


Cítila jsem se šíleně bezmocně. Nevěděla jsem, co dál, najednou mi všechny předchozí odpovědi byly k ničemu a moje srdce už byly pomalu jenom cáry. Co mám dělat? Prosím, prosím, řekněte mi někdo, co mám dělat!
 
Den co den jsem se plížila na louku, ale tatínek se neobjevoval. Začínala se mě zmocňovat myšlenka, že se už nikdy neobjeví a že se prostě jenom objevit a zmizel. Stejně, jak to bylo s maminkou, aby mě stejně tak zlomil. Něco v mé hlavě mi také říkalo, že se určitě objeví a že se mu možná jenom něco stalo...
 
Měla jsem sto chutí vše mamince povědět, pravdivost gryphonových slov najednou jako by neměla žádnou váhu. Věděla jsem se, že víra v tatínka ničí mou maminku, kterou znám prostě odja živa. Věděla jsem, že upřímnost k mamince vyhladí její vrásky, ale zničí tatínka, gryphona, kterého znám jenom ze snů a z pár hodin na louce. Co i když on mi lhal? Já prostě nevím, nic nevím.
 
Už ani nevnímám, že nic nevnímám, a jdu směrem maminčin pokoj s pravdou na jazyku. Že už otevírám pusu a že už načínám to téma... „Maminko... Já ti musím něco říct. Na té louce jsem nebyla sama.“ Ustaraně vstane od stolu, kde si prohlížela nějaké letáky z Ferleny. S očima plných obav očekává další slova.
 
Pokračovala jsem tedy, ale už nevím, co jsem přesně řekla. Všechno najednou splynulo do jedné černé šmouhy. Všechno bylo ještě víc špatně než předtím. Maminka zbělala jako mrtvola a pak mě poslala do svého pokoje. Myslela jsem, že už to ani horší být nemůže, ale mohlo...
 
Druhý den na mě čekalo ještě větší překvapení. Maminka už měla všechno sbaleno a na stole ležely
lísky na šiškomí*. Maminka mi nalila pomněnkový čaj, do misky nalila pampeliškové mléko a do něj dala lupínky z lípy. Mlčky jsem jedla a maminka mě mlčky pozorovala. Potom mi teprve oznámila, že jedeme pryč, protože přísahala, že on mě nikdy neuvidí a já taky jeho ne, a proto musíme odjet.
 
(*šiškomí – povoz ze šišek, lístky se na něj shání velice lehko)
 
Všechno mi najednou připadá hrozně špatně, ještě špatněji, než se mi zdálo předtím. Možná je i dobře, že odjíždíme, nebudu muset odpovídat na otázky, na které neznám odpovědi. Možná bych i to měla říct mamince, ale nebudu ji zatěžovat nějakou dětskou fantazií. Třeba se mi to opravdu jenom zdálo a všechno je ve skutečnosti v pořádku (tedy skoro). Ale co tatínek? Tak už ho asi nikdy neudím! Stejně bych ho ale vidět už asi nemohla, protože jsem to už mamince řekla.
 
***
 
Už měsíc jsme v novém domově u jezera Velká Ferlenka. Všude jsou jezerní víly a já musím chodit do jezerní školy, do třídy pulců. Naštěstí tu nejsem jediná, kdo tu není pulec, asi půlku třídy tvoří jiní maličcí tvorečkové vod. Mám tu i kamarádku, vodní veverku Jutitii. Je to tu opravdu krásné. Jezero Velká Ferlenka je ve městě Vodní Rozhraní na hranici Vodní říše. Byla bych tu opravdu šťastná, protože je to tu dokonalé. Byla bych, kdyby mě cosi netáhlo k bývalému domovu. Maminka i jako by na to zapomínalo. Všechno se zdálo být zase v pořádku... Ale přesto nebylo.
 
V noci se mi zdál hrozně divný sen. S trhnutím se probouzím, snažím se vybavit si ten sen, abych mu mohla přijít na kloub, ale najednou si ho vybavit nemůžu... Zase se mi zjevuje ten dým...
 
Ach ne! Ne! Ne, ne, ne! Už ne! Já už nechci žádné rozhodování! Já chci zapomenout! „Ale Maleni, co ti v zapomínání brání? Stačí, když půjdeš se mnou, když řekneš ano, a pak už můžeš zapomenout...“
 
Zní to velice lákavě. Nejde mi odmítnout vysoukám ze sebe ano. Je tak lehké to říct, ale tak těžké se s tím smířit. Odvádí mě pryč a já vím, že jsem si to měla více promyslet, že jsem nejspíš udělala špatnou věc a že tohle špatně skončí. Vím, že jsem si to měla více rozmyslet, byla to tak těžké rozhodnutí a já vím, že to ty nejdůležitější jsou. U vchodu do podsvětí mě popadá chlad a najednou mě halí dým a já klesám hlouběji a hlouběji do temnot...

Děkuji všem, co s Maleni jdou tou její cestou a dávají mi svými nádhernými komentáři sílu psát dál... Jinak zase budu pryč, tak si na další kapču budete muset počkat.

Vaše Mea. ♥♥♥

« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Gryphonova dcera 4. kapitola:

6. ElisR1 přispěvatel
01.02.2014 [16:11]

ElisR1Tak jako moment, jak jako, že souhlasila? S tím zásadně nesouhlasím... stejně si myslím, že ji ještě někdo zachrání, a nepřej si mě pokud ne :D.
Jsem zvědavá jak to bude dál, takže pokračuju ve čtení :D. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. charlotte
08.08.2013 [20:11]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Charlotte
07.08.2013 [13:45]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Mills
07.08.2013 [13:45]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon jako obvykle sestro Emoticon Emoticon Emoticon

2. lucka
06.08.2013 [15:39]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. majka
06.08.2013 [15:39]

skvela kapitola len tak dalej :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!