OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Bratrství čili mír? - 25. kapitola



Bratrství čili mír? - 25. kapitolaElena poznává nové lidi, jenže má to háček, jsou to vlkodlaci. Dokáže jim vůbec někdy odpustit a skamarádit se s nimi? Má vůbec cenu, aby jim věřila? Co vyhraje, nenávist nebo rodina? Vždyť se její největší nepřítel vydává za jejího bratra. A co víc, dokáže odpustit lidem, kteří ji zradili?
Jak tohle může skončit?

25. KAPITOLA

 

Hleděla jsem do jeho zjizvené tváře a snažila se najít nějaké zbytky po jeho původním vzhledu.

„Co jste mu to, sakra, udělali?“ zařvala jsem.

„Eleno, jsi to opravdu ty?“ zašeptal Colin vyčerpaně.

„Ano, jsem,“ odpověděla jsem pohotově a chtěla k němu natáhnout ruce, v čemž mi zabránila pouta, kterými jsem byla uvázaná k židli.

Vztekle jsem se rozhlédla kolem sebe a do zorného pole se mi dostal náš věznitel. Vůbec jsem nemusela přemýšlet, okamžitě mi naskočila vzpomínka našeho posledního shledání:

 

Odněkud se začínal ozývat divný dupot. Postavila jsem se do obraného postoje, ale nic se nedělo. Uvolnila jsem se a chtěla začít nadávat Colinovi, že se zase pral, ale najednou se na nás všichni upíři otočili. Jeden z nich se prorval dopředu.

Tohle je vzpoura, vážení,“ pronesl odhodlaným, ale výsměšným hlasem.


„To jsi ty, to tys připravil Johna o jeho upíry,“ oznámila jsem. Cítila jsem, jak se mi vrací ztracené sebevědomí.

„Vzpomínám si, minule to byla celkem sranda. Colin mi zabránil v tom, abych ti vyvraždila tvé nové upíry a ty se mu odvděčíš takhle?“ Na chvíli jsem se odmlčela, abych se podívala na Colina. „Myslím, že bys ho měl pustit.“ Kývla jsem hlavou směrem ke Colinovi.

„Vážně?“ usmál se Will. „Takže holčička si rozpomněla a začne si vyskakovat?“

Úsměv jsem mu oplatila: „A ty sis rozpomněl, co všechno dokážu?“ zeptala jsem se provokativním hlasem.

Will zvážněl a pomalu ke mně přešel. Pocítila jsem pocit vítězství. Myslela jsem si, že se mě bojí. Will se ke mně nepříjemně přiblížil. Jeho obličej byl sotva pět centimetrů od toho mého. Všimla jsem si, že se dívá na mé rty. Na sucho jsem polkla a za Willovými zády se ozvalo tiché vrčení. Sice jsem přes Will Colina neviděla, ale byla jsem si jistá, že pocházelo od něho. Na Willově tváři se objevil škodolibý úsměv a přiblížil svůj obličej ještě blíž.

Vrčení zesílilo a já litovala toho, že jsem ho nezabila, když jsem měla šanci.

Kousek od mého obličeje Will zastavil. Nevěděla jsem, co chce dělat, proto jsem znervózněla.

Pochopila jsem, až když jsem ucítila jeho dech na svém uchu a zaslechla jeho šepot: „Vím, co dokážeš, když jsi nadopovaná.“ Na chvíli se odmlčel. „Nedokážeš nic.“ A s hlasitým smíchem se odtáhl. Štvalo mě, že měl pravdu. V téhle chvíli jsem byla absolutně bezmocná.

„Tak kým mám začít?“ Položil řečnickou otázku se smíchem. „Hm, mám si vybrat vyčerpaného upíra, který podobu celého výslechu ani nepípl nebo začnu s vyvolenou, která je ještě čerstvá, skoro nepoškozená?“

„Víš, že toho budeš litovat. Půjdu po tobě tak dlouho, dokud tě nezabiju,“ řekla jsem nenávistným hlasem.

Will mi vytáhl nůž z nohy a s úsměvem se mi podíval do očí: „Vím, proto tě zabiju první.“

Dveře se otevřely a do místnosti přišli Abadon s Filipem.

„Tak jsme tady,“ oznámil Filip, potom si všiml Willa. „Co tu děláš?“ A zaměřil se na nůž v jeho ruce.

„Co by, jdu vyslýchat,“ odpověděl ledabyle Will. „Takže vypadněte, mám tu práci.“

„Hele, s ním si dělej co chceš, ale ona je naše.“ Vstoupil do hovoru Abadon. „Kvůli tomu, že jsi mazlíček jiných lovců neznamená, že si tu můžeš dělat, co chceš.“

Najednou se vše semlelo moc rychle. Will upustil nůž, ale než co dopadl na zem, stál už Will za Abadonem a zakusoval se mu do krku.

Místnost se zaplnila pachem krve a všem kromě Filipa se toužebně zaleskly oči, ten je spíš vykulil a sledoval, jak jeho kamarádovi uniká život. Snažila jsem si vzpomenout, kdy jsem naposledy pila já, ale nemohla jsem si nic vybavit. Za to mohla ta krev. Její vůně mě omamovala a já se nemohla soustředit.

Dokázala jsem se od té vůně na chvilku odpoutat, protože mě probral bouchnutí nože o zem. Věděla jsem, že to nemůže vyjít, ale aspoň jsem to musela zkusit: „Filipe, odvaž mě a já ti pomůžu.“

Filip se na mě podíval a v jeho očích se zračil šok. Než jsem stihla udělat cokoliv dalšího, Will odhodil Abadonovo tělo.

„Nejsem ničí mazlíček,“ řekl Will a otřel si zkrvavené rty. Znovu jsem se podívala na Filipa, a snažila se odhadnout, co bude teď.

On jen nevěřícně zakroutil hlavou: „Stejně to byl mladej blbec, ale nemusel jsi ho zabíjet.“

„Promiň,“ pokrčil rameny Will a šel zvednout nůž.

„Dobře, chvíli ti ji tu nechám, ale moc jí neubliž.“ Pak na mě Filip mrknul: „Dobrý pokus,“ usmál se a odešel.

Znovu jsme se ocitli v místnosti jen tři. Já, Will a Colin, o kterého jsem měla opravdu strach, protože jsem nevěděla, kolik toho ještě vydrží.

„Tak, co byste tomu řekli, kdybychom tuhle party trochu rozproudili?“ Otočil Will svoji pozornost zpět k nám.



 

26. KAPITOLA



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bratrství čili mír? - 25. kapitola:

4. Lili
19.03.2012 [16:20]

Tak jo ;D. Už se těším, co tam vykouzlíš.

3. ElisR1 přispěvatel
19.03.2012 [8:12]

ElisR1Lili: Ne, všechny je povraždit nechci =D. Jo, už to mám vymyšlené, ale když nad tím tak uvažuju, tak zase tak špatný to nebude =D.

Super: Díky =D. I těch jatek se asi brzo dočkáš =D. Ale nic neslibuju.

2. superduper12 přispěvatel
18.03.2012 [18:32]

superduper12Wau toto je super XD a taká škoda že ju Filip neodviazal, boli by jatky XD tešim sa na nový diel Emoticon

1. Lili
18.03.2012 [15:57]

Špatný konec, nebo ještě horší? Co s nimi chceš prosímtě dělat? To jako že je tam všechny necháš zavraždit? Už takhle jsou ve velkým průšvihu, nedokážu si představit, že by to mohlo být ještě horší. Ale ty už určitě máš něco vymyšlené. Tak já si na to počkám a uvidím.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!