OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Potomok Dračích jazdcov - 14. kapitola



Potomok Dračích jazdcov - 14. kapitolaNathalie si myslí, že objavenie draka je snáď posledná z výstredností, ktoré ju čakajú, no vzápätí sa ukáže, že ani učitelia nebývajú vždy takí, akí sa zdajú na prvý pohľad...

14. kapitola - Odhalenie

Víkend uplynul rýchlo, rovnako ako ďalšie dni. O dráčatku povedala iba Grace, lebo vedela, že udrží tajomstvo. Nath mrzelo, že musela klamať mame, ale bolo to riziko – všetko jej prezradí, až bude vedieť čo a ako.

Všetko šlo hladko, Nathalie sedela na poslednej hodine v týždni – dejepise – a chystala sa učiteľke odovzdať svoju dvadsať stranovú esej o Keltoch. Netrpezlivo si žmolila čierne rukávniky, čo mala natiahnuté už nie kvôli tetovaniam, ale kvôli striebornej značke uprostred ľavej dlane. Nevedela sa dočkať zazvonenia. Konečne sa ozval vytúžený zvuk. Nath vystrelila z lavice ako šíp z luku a ponáhľala sa s taškou na pleci ku katedre.

„Á, tu to máme,“ usmiala sa slečna Summersová a načiahla sa po papieroch. Ako jej ich však Nath podávala, nechtiac odhalila kúštik striebornej špirály na dlani a ten sa nepatrne zablysol. Učiteľka na kratučkú chvíľu v úžase vyvalila oči, ale okamžite sa ovládla. Nathalie sa radšej rýchlo rozlúčila a ponáhľala sa preč.

Už sedela na motorke a chystala sa dať si prilbu, keď jej na plece zľahka, ale rázne, dopadla čiasi ruka. Myklo ju a prudko sa nadýchla.

„Môžeme sa porozprávať?“ prehovorila slečna Summersová potichu.

„Isteže,“ zmätene odvetila Nath a odložila prilbu nabok.

„Osamote,“ dodala učiteľka netrpezlivo a porozhliadla sa po študentoch, čo sa trúsili zo školy. Nathalie preto zosadla z motorky a nasledovala ženu do kabinetu dejepisu na druhom poschodí. Učiteľka zamkla dvere a zamrmlala pár slov, ktorým Nath nerozumela.

„Posaď sa, prosím,“ vyzvala Nathalie a ukázala pritom na čalúnené kreslo pri starožitnom stole. Nath ju, stále zmätená, počúvla a bola zvedavá, čo sa bude diať ďalej. Slečna Summersová sa usadila do kresla na opačnej strane stola a spýtala sa:

„Nathalie, môžeš mi, prosím, ukázať svoju ľavú ruku?“

„Prečo?“ nechápala Nath a inštinktívne ruku skryla za chrbát.

„Len sa chcem o niečom presvedčiť,“ odvetila učiteľka s ľadovým pokojom v hlase i na tvári. Nath si neochotne stiahla rukávnik a dlaň nastavila tak, aby ju slečna Summersová dobre videla.

„Predsa len som sa nemýlila,“ zamrmlala v úžase a do hlasu sa jej votrel čudný prízvuk.

„Nemýlila? A v čom?“

„Že si Šur'tugal – Dračí jazdec, Nathalie,“ oznámila jej učiteľka a zamrmlala ďalších pár slov v neznámom jazyku.

Vtom sa jej črty začali meniť, bublať a krútiť sa.  Nath len vyvalila oči a krútila hlavou v snahe uistiť sa, že sa jej to snáď len zdá. Po chíľke  sa učiteľkine rysy tváre ustálili.

„To nie je možné,“ zašepkala Nathalie a uprene hľadela na ženu, čo sedela oproti nej.

Stále tam sedela slečna Summersová, ale bola iná. Jej blond vlasy vybledli do striebristo bielej, smaragdové oči sa stali šikmejšími a celkovo nadobudli črty jej tváre ostrejší tvar. Zrazu vyzerala ako dravec. Čo však Nath vyrazilo dych, boli ženine uši. Z rozkošných okrúhlych sa zmenili na ostré a špicaté.

„Vy ste... vy ste...“ koktala Nathalie.

„Elfka. Áno,“ dokončila slečna Summersová zľahka.

„Ako to?“ vydýchla užasnuto Nath. Ďalšia bájna bytosť v jej živote?

„To je dlhý a zložitý príbeh. Sľubujem, že ti všetko vysvetlím, ale teraz sa musíme ponáhľať.“

„A kam?“

„Ak dovolíš, rada by som sa stretla s tvojím drakom,“ odvetila elfka. Hoci bol Nathalin zdravý rozum úplne proti (vlastne na ňu vrieskal, aby to nerobila), podvedome učiteľke verila, a tak súhlasila. Slečna Summersová sa vrátila do svojej zvyčajnej podoby a odomkla dvere.

Na prázdnom parkovisku Nath nasadla na svoju motorku a vydala sa domov. Elfka ju nasledovala v malom športovom aute polnočnej farby s dymovými sklami.

Nathalie si čo najrýchlejšie (aj keď roztržito) zbalila veci, nechala mame odkaz na záznamníku a ponáhľala sa z domu. Už-už chcela nasadnúť do tmavého auta, keď si uvedomila, že bude podozrivé, ak si doma nechá motorku a preto radšej vyskočila na ňu.

 

*     *     *

 

Zastavili pred chatou a Nath otvoria garáž. Schovali v nej svoje dopravné prostriedky a pobrali sa za Jamesom. Našli ho, ako sa v kúpeľni naťahuje s dráčatkom o svoje obľúbené tričko.

„No tak, pusti ho, ty potvora!“ zvolal, no drak sa zahryzol ešte pevnejšie. Obaja znehybneli, keď si všimli prichádzajúcich.

„A-hoj,“ sekal James pri pohľade z Nath na slečnu Summersovú.

„Môžeš mi láskavo vysvetliť, čo to má znamenať?“ opýtal sa príkro  a ukázal na elfku.

„To je v poriadku, James,“ upokojovala ho, „ona o všetkom vie.“

„Akože? Ty si jej to povedala?“

„Nie, nič mi nepovedala,“ ozvala sa učiteľka a stále pozrovla zeleného jaštera.

„Poďme si všetci niekam sadnúť a v pokoji si to vysvetliť, dobre?“ prerušila ich Nathalie.

„Ja by som rád,“ začal James unavene, „ale tento tu nechce pustiť moje tričko.“ Škaredo pozrel na draka a znova mykol kusom látky.

„Tento tu? Vy ste mu ešte nedali meno?“ čudovala sa elfka.

„No, nie. My totiž nevieme, či je to on alebo ona,“ priznala Nath zahanbene.

„Aha,“ prikývla učiteľka, „ to je potom jednoduché – opýtajte sa ho.“ James sa zasmial (vyznelo to trochu hystericky - Nath si pomyslela, že už má toho, chudák, asi dosť).

„To ako, haha, nám akože normálne odpovie?“ Elfka sa naňho pozrela, akoby patril do ústavu pre mentálne zaostalých.

„Samozrejme!“

Nathalie si kľakla na dlážku a zavolala k sebe dráčatko. To z papule pustilo Jamesovo zničené tričko a ponáhľalo sa k nej. Za posledný týždeň o kus podrástlo – od hlavy po koniec chvosta meralo už aspoň meter a pol. Trepotalo blanitými krídlami a šmýkalo sa na kachličkách.

„Ahoj, maličký,“ privítala ho a začala sa s ním maznať. Pocítila dotyk dračej mysle a podvolila sa mu. Zaplavil ju príval lásky.

Chýbala si mi,“ ozval sa v Nathalinej hlave známy hlas – hlas draka z jej snov.


13. kapitola > 15. kapitola

Zhrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Potomok Dračích jazdcov - 14. kapitola:

11.
Smazat | Upravit | 06.04.2011 [20:16]

Jasne, ale vydieť ťa slovenčinárka, tak ju regulérne porazí - ale fakt (teda pokiaľ by na teba nevzala trstenicu) Emoticon

10. Bianka
06.04.2011 [20:12]

Píšem spontáne a rýchlo a tak ale nevadíííííííííííííííí. Akontrolovať sa mi nechce....na mna s gramatikou nechoď kapišt!!!!

9.
Smazat | Upravit | 06.04.2011 [19:54]

Bianka: Diki moc, ale pls začni si kontrolovať pravopis, lebo z teba dostanem infarkt Emoticon
Ako povedal johannus - hryziem do stola, keď čítam tie preklepy Emoticon
P.s.: neviem, čo ešte chceš na tej premene rozpisovať...ja tu nad tým sedí už pol hodiny, a nič neviem vymyslieť Emoticon

8. Bianka
06.04.2011 [19:47]

Táto kapitola bolo to právé orechové, aj keď zase priznávam, že by sa hodilo pridať pár dalších opisov. Ako napríklad premena tej učitelky. Mohla byť rozsiahlejšie opýsaná. Chápem že sa ti nechce lebo to je únavné a je to veľa slov xD ,ale bude tak určite krajšie. Ale ina kpo dlhej dobe, nemám seba menšiu krityku, takže gratulujem. Skvelá práca.

7.
Smazat | Upravit | 30.03.2011 [15:53]

Ďakujem Emoticon
Ďalšiu kapitolku sa posnažím pridať cez víkend (možno aj skôr, uvidím, koľko budem mať času) Emoticon

6. Anulinek00
29.03.2011 [23:11]

nááááádhera,prosíím rychle další díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5.
Smazat | Upravit | 29.03.2011 [21:21]

Susan: Bude - a ešte akú Emoticon

4. Susan
29.03.2011 [17:22]

Moc hezké. Bude to mít nějakou spojitost i s příběhy Paoliniho? Těším se na další!!! Emoticon Emoticon Emoticon

29.03.2011 [14:44]

FaireProsím o další pokračování.
Emoticon Emoticon Emoticon

2. lied
28.03.2011 [18:58]

já měla takové tušení že ta učitelka bude mít ještě nejakou roli ale že je to elfka to mě nenapadlo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!