OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Moje malá Galaxie - Prolog



Moje malá Galaxie - PrologCo když se objeví dívka, která začne pro Bradavického sukničkáře Siriuse Blacka něco znamenat. Jak moc ho to změní? A co když tohle děvče zamotá hlavu nejen Siriovi, ale i jeho kamarádům Jamesovi a Petrovi? Je vůbec možné, aby ji alespoň jeden z nich kdy získal? Záleží to snad na tom, co všechno budou ochotní obětovat?
Povídka na téma Harry Potter, odehrává se v době, kdy do Bradavic chodili Pobertové (neboli James Potter, Sirius Black, Remus Lupin a Petr Pettigrew). Prolog je psaný er formou, ale zbylé kapitoly budu psát ich formou, z pohledu Siriuse. Doufám, že se bude líbit...

Prolog – „Hledám Siriuse Blacka."

„Osud mi udělal to nejhorší co mohl. Dal mi poznat jaké to je milovat dívku a potom mi ji vzal stejně rychle, jako mi ji dal..."

*

I přes pozdní hodinu, která panovala, se v malé hospodě ještě svítilo. Venku byla třeskutá zima. Světlo, které sem dopadalo skrz okenní tabulky se odráželo od závějí sněhu a navozovalo tak dojem, že zem je pokrytá diamanty. Kolem hospody se proháněl studený noční vítr a ticho narušovalo jen vrzání pohupující se cedule s oprýskaným nápisem "U prasečí hlavy".

Uvnitř hostince sedělo několik zákazníků shrbených nad svými špinavými sklenicemi s ostřejším pitím, než byl máslový ležák. Jeden z opilců se postavil a vrávoravým krokem došel ke dveřím. V tentýž moment, kdy je otevřel, se noční tmou rozlehlo hlasité PRÁSK! a přímo naproti opilci se objevil několikapatrový autobus, který začal zběsile brzdit.

Jen kousíček před hostincem konečně zůstal stát. Zdálo se však, že opilec si autobusu ani nevšiml. Vymotal se ven a s podobným prásknutím, s jakým se objevil autobus, zmizel.

Dveře autobusu se otevřely a ven naprosto klidně vyšla malá postava, zahalená v teplém kožichu. Jen co se za ní zavřely dveře, autobus zmizel a kolem znovu nastalo ticho.

Osoba vytáhla hůlku a s tichým „Lumos!" rozsvítila její špičku. Pak se vydala nahoru do kopce po zasněžené cestě, která obvykle sloužila pro kočáry. Každý, kdo znal komfort kočárů, tažených pro většinu kouzelníků neviditelnými testrály, by si stěžoval, jak je ta cesta náročná. Avšak tato osoba jen tiše kráčela, doprovázena zvukem křupajícího sněhu.

Netrvalo to ani dlouho, cesta jí pod nohama utekla a dívka se zastavila u velikých dubových dveří hradu.

Zvedla hůlku a s tichým zašeptáním, které připomínalo spíše šelest větru než kouzlo, se dveře pootevřely.

Malá osoba vklouzla dovnitř a nikým nezpozorována se rozešla chladnými chodbami, aniž by věděla kam jde. Věděla jen co hledá.

Netrvalo dlouho a za osobou se ozvaly kroky a rozčilené šeptání. „Studenti jsou venku z postelí. Jsou venku!"

Otočila se a čekala, až k ní shrbený muž dokulhá. Divně si ji prohlížel, nakonec ji popadl za ruku a kamsi ji táhl chodbami.

Zastavil se až u dvou kamenných chrličů, kteří hlídali točité schodiště. Něco chrličům pošeptal a schody se začaly pohybovat. Ten podivný muž nastoupil i s osobou, jejíž předloktí stále svíral, na schody a vyjel až k masivním dubovým dveřím. Hned po tichém zaklepání je otevřel a vstoupil.

Muž s dlouhými bílými vlasy i vousy zvedl pomněnkově modré oči, schované za půlměsícovými brýlemi a prohlížel si příchozí.

„Pane řediteli, našel jsem ji, jak se toulá po chodbách!"

Ředitel si změřil očima neznámou osobu a po chvilce zamyšleného mračení se usmál.

„Jistě, Argusi, děkuji, že jste ji přivedl, můžete jít."

Školník ještě vrhl po dívce v kožichu nepěkný pohled a odkulhal někam pryč. Dveře se za ním zavřely a ředitel povstal.

„Vítám vás v Bradavické škole čar a kouzel. Já jsem Albus Brumbál." Starý muž mávl hůlkou a vykouzlil tak pohodlné křeslo. „Posaďte se, prosím."

Dívka poslechla, ale nepromluvila. „Víte, neznám vás, což bezesporu znamená, že nejste studentkou Bradavic. Musí tedy existovat důvod, proč jste nás poctila svou návštěvou."

Starému muži v hlase zaznívala zvědavost a v pomněnkových očích začaly poskakovat nepatrné jiskřičky. Nevyřkl otázku, ale i tak bylo jasné, že se ptá, proč se tu dívka tak z ničeho nic zjevila.

Plamen v krbu zaplál jasnějším svtělem, jakoby to snad zajímalo i jeho. Podobizny mužů a žen na stěnách předstírali spánek a do jejich tichého pochrupování zazněla dívčina odpověď.

„Hledám Siriuse Blacka."

 

Shrnutí > 1. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Moje malá Galaxie - Prolog:

7. KacenQa přispěvatel
20.08.2012 [21:58]

KacenQaKrásný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon vypadá to hodně zajímavě Emoticon. Jdu rychle na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Myll přispěvatel
11.11.2011 [22:03]

MyllHejly a Nerea, moc vám děkuju. Emoticon
ZuzunQa pokusím se o pokračování co nejdřív. Emoticon

5.
Smazat | Upravit | 10.11.2011 [21:14]

pěkné, jentak dál
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. ZuzunQa
10.11.2011 [20:15]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
je to dobré, bude to určite zaujimave, píš dalej, a co najrychlejšie.
ps. len tak dalej Emoticon

3. Hejly
10.11.2011 [19:35]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Myll přispěvatel
10.11.2011 [18:46]

MyllDíky, snad už by to mělo být všechno opraveno. Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 09.11.2011 [21:57]

*Pozor na shodu přísudku s podmetem.
*Počáteční uvozovky se píší dole.
*Čárky.
*Oslovení se odděluje čárkami z obou stran.
*Přímá řeč, pokud po ní následuje uvozovací věta (řekl, pošeptal, přitakal, atd.) bude přímá řeč končit čárkou a uvozovací bude začínat malým písmenem. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!