OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Humusáčka zo Slizolinu - 20. kapitola + Epilóg



Humusáčka zo Slizolinu - 20. kapitola + EpilógPosledná... posledná... posledná kapitola! Veľmi krátka, veľmi stručná, no predsa len dúfam, že sa vám bude páčiť. ;) A nezabudnite, že bude aj druhá séria!

Killy

EDIT: Článok neprešiel korekciou!


„Nervózna?“

„Nie.“

„Vážne?“ povytiahla jedno obočie. Lily si vzdychla.

„Strašne!“ priznala sa. Lina sa zachichotala.

„Nádych, výdych. Som tu a ty to určite zvládneš,“ povzbudzovala ju. Lily sa kŕčovito usmiala a prikývla. Začala hrať hudba. Lily sa opäť roztriasli kolená. „Neboj sa, bude to v pohode. Pôjdem hneď za tebou, takže keby niečo tak ťa chytím,“ usmiala sa na ňu.

„Nie práve najlepší spôsob ako mi zlepšiť náladu,“ poznamenala Lily no to už kráčala dopredu. Prešla dverami a do rytmu hudby kládla jednu nohu pred druhú. Na jej veľké počudovanie sa jej prestali triasť kolená. V tej chvíli sa jej oči stretli s tými jeho. Šťastne a trochu ohromene sa na ňu díval a nespúšťal z nej oči. Keď si všimol, že mu pohľad opätuje, tak sa na ňu povzbudzujúco usmial. O chvíľu už stála tesne pri ňom a kyticu podala družičke a svedkyni v jednej osobe – čiže Line.

„Vážení prítomní...“ začal kňaz, pri čom ho Lina absolútne nepočúvala. Nedokázala spustiť zrak z Lily a Jamesa, ktorí sa na seba šťastne usmievali. Zdalo sa jej to, alebo má James podozrivo vlhké oči? Dojalo ju to. Až do poslednej minúty si myslela že tá svadba je príliš urýchlená, že to nemôže dopadnúť dobre. No teraz zistila, ako veľmi sa mýlila. Tí dvaja patrili k sebe. Dokonca ani smrť ich nemohla rozdeliť.

Všimla si, že ju Sirius stojac opodiaľ zamyslene pozoruje. Usmiala sa na neho. Oblek mu pristal. Vlastne všetko, čo mal kedy oblečené, mu pristalo. A Sirius premýšľal podobne. Prišlo mu, že Lina nevestu úplne zatienila svojou krásou. Mala na sebe jednoduché tyrkysové šaty a vlny svetlých kučeravých vlasov jej padali až kdesi po pás. Bola kúzelná.

V tej chvíli si omámene predstavoval, aké by to asi bolo, keby tam namiesto Lily stála Lina a on by bol ženích. Trochu vystrašene si uvedomil, že by mu to absolútne nevadilo, vlastne by bol šťastný. Dopekla, Tichošľap! Kde je školský Casanova? zahriakol sa v duchu. No potom si uvedomil, že jeho školské roky skončili a on už teraz nemal potrebu znova si urobiť povesť lámača ženských sŕdc. Pri pohľade na Linu úplne pookrial a zahnal myšlienku na iné ženy. Ona mu stačila.

Odrazu si uvedomil, že prepásol kňazovu otázku, či niekto nemá námietky. Vôbec mu to neprekážalo, pretože nemal v úmysle sa ozvať. Už myslel len na to, kedy sa tento nudný obrat konečne skončí a on bude môcť Linu zobrať do svojho náručia. Akoby v mrákotách podal Jamesovi prsteň a o chvíľu už kostolné zvony ohlasovali novú novomanželskú dvojicu. Lily s Jamesom sa na všetky strany šťastne usmiali a vášnivo sa pobozkali. Sirius si uvedomil, že by mal tlieskať a tak sa pridal k ostatným. Potom chytil Linu za ruku a spoločne vyšli z kostola. Všetci hostia sa premiestnili pod stany neďaleko Godricovej úžľabiny, ktoré postavili Záškodníci dva dni pred svadbou. Stoly sa v tom momente prehýbali pod náporom jedla, poháre na šampanské sa začali sami od seba napĺňať a z kúta miestnosti sa začali rinúť prvé pesničky obľúbenej skupiny Sudičky.

Sirius s Linou sa usmiali a začali tancovať, po chvíli sa k nim pridali aj ostatní hostia spolu s nevestou a ženíchom.

Bola to svadba desaťročia. Hostí bolo neúrekom, tancovali až do neskorého večera a pokračovali by v tom aj dlhšie, keby ich Lily neprerušila.

Všetky slobodné dámy, prosím, zoraďte sa! Idem hádzať kyticu!“ skríkla radostne. V tom momente sa okolo Liny začal vytvárať hlúčik mladých dievčat. Nech robila čo robila, nevedela sa cez nich prepchať a ostala medzi nimi uväznená. Lily hodila kyticu... Nie, nie, prosím, nie! behalo Line v mysli. Zákon schválnosti naozaj existuje, pomyslela si trpko a v tú chvíľu už držala v rukách nevestinu kyticu. Všimla si, ako na ňu Sirius zamyslene hľadí, no to už ju Lily objímala a tešila sa spolu s ostatnými dievčatami.

 

O pár hodín neskôr bol stan skoro prázdny. Ostali tu už iba Záškodníci. Zatiaľ čo mladomanželia a Lina so Siriusom tancovali slaďáky, tak Remus a Peter sedeli za stolom a o niečom za rozprávali.

„Tak! Pre dnešok to už asi zabalíme. Ale ešte pred tým sa vyfotíme,“ prehlásil James. Lily súhlasne prikývla a odniekiaľ vytiahla kúzlom upravený fotoaparát.

„Musí to byť? Nerád sa fotím,“ odvetil Remus a unavene sa postavil. Zdalo sa, že aj Peter sa cítil trochu nesvoj, no predsa len sa napokon postavil vedľa Remusa. Lina so Siriusom sa k nim pridali a napokon k nim prišli aj James s Lily.

„O päť sekúnd!“ povedala Lily a šťastne sa usmiala. Sirius objal Linu okolo pásu a zaľúbene sa usmial. „CVAK!“ A bolo po všetkom.

 

…...............

 

Lenže ani Lina nevedela zabrániť priateľovi, aby zradil. Polovica Záškodníkov bola mŕtva, zradca sedel v Azkabane a Harry, ktorý sa Potterovcom pred časom narodil, bol sirota.

 

.....................

 

Ach Bože... Ja som dokončila Humusášku! Asi to so mnou sekne o podladu, pretože tá poviedka tu so mnou bola celé tri mesiace!!! :( Ja viem, že je ten koniec strašne zbrklý, no už som sa na to s prepáčením vykašľala. Nevedela som, čo mám napísať, a aby zo mňa náhodou nevyšla nejaká totálna prkotina tak som radšej nenapísala nič. :) A nasledujú poďakovania!!!

Chcem poďakovať všetkým, všetkým ale že úplne všetkým, ktorí si túto poviedku čítali a ešte viac tým, ktorí ju aspoň raz okomentovali. Písanie pre mňa znamená skoro celý svet a neviete si predstaviť, aká som šťastná, keď mi niekto zanechá usmievavého smajlíka. ;)

Potom vás prosím, aby ste na mňa za tie tri mesiace, čo sa neuvidíme (obrazne povedané) nezabudli, pretože Linin a Siriusov príbeh ešte zďaleka nekončí! Pokračovanie bude mať dokopy 37 kapitol, všetky už mám dopodrobna premyslené a ak budem mať čas a múzu, tak pridávanie by nemuselo byť až tak vzdialené, ako sa teraz zdá... Mohlo by byť skôr! To by ste však museli preukázať záujem. :)

A tí, čo sú moji verní čitatelia a nečítali len Humusáčku ale aj Hriešny tanec a Cestu prekliatych: Prológ Prízraku minulosti tu bude do pár dní! Nehodlám si dať pauzu! :)

Lúči sa s vami Killy - Prcek

UTEČENEC - PROLÓG ------->>>>


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Humusáčka zo Slizolinu - 20. kapitola + Epilóg:

14. stass přispěvatel
10.10.2012 [20:15]

stassúžasné, tak idem na Utečenca, nie? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. SaDiablo přispěvatel
29.09.2012 [22:49]

SaDiabloTen konec byl fuč ještě dřív, než jsem vůbec stačila zpracovávat! A konec vyznačený kurzívou se absolutně neshodoval s minulými kapitolami, proto mě asi zamrazilo. Došlo mi, že to je vlastně pravej svět HP, a začala jsem se těšit, jak se bude odvíjet Utečenec, protože Lina je právě charakter, který neznáme a je v příběhu vlastně úplně navíc. Takže se změní i osud Siriuse? No, jsem zvědavá, fakt... Hlavně proto, že teď to byla z větší části romantika - jenže když je Black v Azkabanu, Voldemort obživl atd. atd., snad se můžeme těšit na něco temnějšího. Muhahaha. Super!

12. Ronnie přispěvatel
29.09.2012 [20:21]

RonnieMálem jsemse robulela... Kilouši neser mě! Useknot to v tom nejlepším! Jsi vůbec normální? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
dneska to už určitě nestihnu ale zítra začnu asi číst Utečence... Emoticon

11. Iva
17.09.2012 [19:16]

dakujem Perla ..

10. Perla přispěvatel
10.09.2012 [20:56]

PerlaIva: druhá časť sa bude volať Utečenec. Pozri si Killino zhrnutie.

9. Iva
10.09.2012 [20:46]

* a ktejto kapitole - je uzasnaaaaa ako vsetky ostatne

8. Iva
10.09.2012 [20:45]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon prepacte ale ako sa bude volat (alebo vola) druha cast ??? Emoticon

7.
Smazat | Upravit | 09.09.2012 [15:38]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Starr přispěvatel
03.09.2012 [22:24]

Starr Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Těším se na druhou sérii Emoticon

5. Hejly
03.09.2012 [14:23]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!