OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Frajer a myš - 16. kapitola



Frajer a myš - 16. kapitolaPles!

Asi se ve mně probudilo moje druhé já, protože jsem si tu pomalou chůzi dolů začala užívat.

Podívej, nevíš, kdo to je?" šuškalo se kolem mě.

Ďábelsky jsem se pro sebe usmála. Finn měl neskutečně dobrý nápad. Musím mu za to potom poděkovat. Cítila jsem, že dnešek bude stát za to. Došla jsem k improvizovanému baru.

Copak to bude?" zeptal se mě barman mile.

Co mi nabídnete?" odpověděla jsem mu svůdným hlasem.

Teda aspoň jsem se o něj pokusila. Asi to zafungovalo, protože mi nalil něco ostřejšího a ještě k tomu prý na jeho účet. To se mi líbí. Opřela jsem se o bar a porozhlédla jsem se kolem. Bylo to tady fakt luxusní, taky se není čemu divit, když to sponzorují rodiče bohatých. Tělocvična byla ozdobena balónky a konfetami. Stoly byly po krajích, aby moc nezavazely. Na stropě visela velká disco koule. Také tady bylo menší pódium, na kterém byl DJ. Podle plánu měl být do jedné ples a po jedné diskotéka. Uviděla jsem Nialla s Melisou. Právě spolu tančili. Niall se podíval mým směrem. Naše oči se střetly. Měla jsem nutkání uhnout, přece jenom, za tohle by mi něco udělal. Ale potom jsem si uvědomila, že neví, kdo jsem. Usmála jsem se na něj a otočila jsem se zpět k baru.

Copak tady dělá tak krásná slečna sama?" dýchl mi někdo na krk.

Cítila jsem, jak se dotyčný přiblížil blíž ke mně. Nadechla jsem se a okamžitě se mi do nosu dostala Niallova vůně. Hmmm. Škoda, že se ke mně chová mile, když jsem takhle oblečená.

Čekám na svého prince," odpověděla jsem záhadně.

Nejlepší kandidát pro mě by byl soused od Finna, probleskla mi hlavou myšlenka. Otočil si mě k sobě čelem a chystal se mě políbit. Rychle jsem mu dala ruku na rty.

Mám takový dojem, že jsi tady s přítelkyní," zašeptala jsem mu do ucha a odešla od něho.

Vím, že Niall Melisu podvádí, ale rozhodně to nebude se mnou. Drapl mě za ruku a přitáhl si mě k sobě.

A co aspoň tanec?" zeptal se mě tím svým hlubokým hlasem.

Cítila jsem, jak mi po těle proběhlo takové to mravenčení. Navíc, tanec nevadí, ne? uklidňovala jsem se. Přikývla jsem a společně šli na parket. Zrovna začalo hrát Apologize od One Republic.(http://www.youtube.com/watch?v=fm0T7_SGee4) Moje oblíbená. Niall si mě přitáhl k sobě a ruce mi dal těsně nad zadek. Já jsem objala kolem krku a hlavu položila na jeho hruď. Cítila jsem, jak mu buší srdce.

Kdopak jsi" zašeptal mi do ucha.Trochu jsem se ošila, protože to strašně lechtalo.

Černá labuť," odpověděla jsem mu a políbila ho na krk.

Jo, řekla jsem si, že s ním nic nebudu mít, ale když on je tak sexy. Je pro mě něco zakázaného. Kdyby zjistil, že jsem to já, bylo by po mně. Naštěstí se mě na ni už neptal. Asi v půlce písničky mi dal ruce na zadek a přitáhl si mě blíž. Cítila jsem, jak se mu na kalhotách dělá boule. Wow, já ho vzrušuju. Zatímco se moje podvědomí schovávalo za gaučem strachy z následků, druhé já právě tančilo oslavný taneček. Ke konci písničky mi zazvonil mobil. S omluvným výrazem jsem se koukla na Nialla. Pustil mě a já se vzdálila od parketu.

Finne! Právě jsi mi zkazil tu nejlepší chvíli," vrčela jsem na něho pěkně naštvaným hlasem.

Nejenže mě tu nechá, ale ještě volá v tu nejnevhodnější chvíli.

Promiň, ale já nevím, jestli to všechno stihnu, tak jsem za sebe poslal náhradu. Neboj, poznáš ho, no nic, tak se měj," omlouval se a vysvětloval mi tím svým hlasem, že máte chuť mu všechno odpustit. Chtěla jsem se s ním ještě rozloučit, ale už mi to típl.

Tak jsem tady, má paní," ozvalo se za mnou.

Tím šokem jsem trochu vyjekla. Co s tím všichni mají, že na mě musí mluvit, když jsem k nim otočená zády.

Otočila jsme se k panu neznámému. Měl na sobě černé kvádro, tmavě modrou košili a na obličeji měl modročernou masku, která mu zakrývala celou horní polovinu obličeje.

Kdo jste?" zeptala jsem se ho zvědavě.

Jsem váš doprovod, říkejte mi Stíne, má překrásná labuť," odpověděl mi takovým tím středověkým hlasem.

Sklonil se ke mně a políbil mi hřbet ruky. Ááách, ozvalo se mi v hlavě. Periferním viděním jsem zahledla Nialla, jak stojí u baru a dívá se na nás. V očích mu létaly doslova blesky. Můj nový partner se podíval směrem, kterým jsem se dívala. Usmál se a přitáhl si mě blíž.

Co takhle tanec, krásko?" optal se mě tím svým sexy hlasem, když zazněly první tóny písničky All The Right Moves od One Republic.(http://www.youtube.com/watch?v=qrOeGCJdZe4)

Já, já neumím tančit," vykoktala jsem vyděšeně, ale on už mě táhl na taneční parket.

Nevadí, všechno záleží na tom, kdo tě vede," odpověděl mi. Dala jsem mu ruce kolem krku, jak jsem byla zvyklá. Tiše se zasmál a podíval se na mě.

Takhle tančí ti, co to neumí. Ukážu ti pravý tanec," řekl mi tiše do ucha, vzal jednu moji ruku a dal mi ji bokem.

Jenže já tak neumím tančit," odfrkla jsem uraženě a chtěla si ještě dupnout.

Matně jsem z hlavy dolovala vzpomínky na tanec. Táta se mnou občas tančil, ale tím způsobem, že jsem mu stála na nohách a on chodil. Což tady asi nebudu stát mému tajemnému doprovodu na nohách. Už to nijak nekomentoval a dal se do pohybu. Prvních pár chvil jsem byla hrozná. Šlapala jsem mu na nohy, občas vrazila do někoho cizího. Ale pak jsem chytila rytmus a najednou jsem tancovala. Opravdu, nekecám. Já tancovala. Bylo to něco kouzelného. Jako by neexistovalo nic kromě nás dvou. Zadívala jsem se do jeho zelených očích. Zahlédla jsem v nich odraz sebe. Měla jsem na tváři úsměv od ucha k uchu a v očích jsem měla malé jiskřičky. Ke konci jsem udělala otočku a potom mě zaklonil dozadu. Když mě vytáhl na nohy, sklonil se a dal mi pusu na tvář. Chtěla jsem si ho přitáhnout zpátky, ale moje plány mi zmařila osoba, která mu zaklepala na rameno, a on se otočil. Poodhalil mi tak osobu za jeho zády. Niall.

Mohl bych si na večer půjčit tady slečnu?" zeptal se Stína, ale pohledem hypnotizoval mě.

Já bych spíš řekl, že by ses měl ptát slečny, a ne mě. Jestli chce strávit čas s někým, jako jsi ty," odpověděl mu s klidem. Dívala jsem se z jednoho na druhého a připadala si jak na tenise, když sledujete míček.

Tím chceš říct co?" ptal se ho chladně.

Já? Viděl jsem vás tancovat, i když já tomu neříkám tanec. Je to spíš tučňáčí chůze. A viděl jsi tancovat nás dva? Viděl jsi, jaký měla ve tváři výraz? S tebou měla výraz, jako kdyby se nudila, takže moje odpověď je, že nemůžeš," setřel ho Stín, chytil mě za ruku a táhl mě dál od Nialla.

Já se jen tak nevzdám," sykl na něho ještě Niall.

Podívala jsem se na Nialla. Viděla jsem, jak zatíná vzteky ruce do pěsti. Začal se do mě dávat strach. Pane bože, co jsem to udělala? Takhle na mě ještě Niall nebyl nikdy naštvaný. Ani jsem nevěděla, že jsem se začala třást, dokud si mě Stín nepřitáhl do náruče a nezačal mě uklidňovat.

Ššš, on není naštvaný na tebe, ale na mě," mluvil na mě tichým hlasem a houpal se se mnou do rytmu hudby. (http://www.youtube.com/watch?v=vaAVByGaON0)

Já myslela, že tohle je tučňáčí pohyb," usmála jsem se na něho, když jsem se trochu uklidnila.

Je i není, všechno je to o tom, jak to cítíš. Pokud je to s tím záměrem, že to holku chceš jenom osahávat, tak je to tučňáčí pohyb, pokud chceš tančit, je to tanec," odpověděl mi s mírným úsměvem.

Sklonil se ke mně a dal mi pusu do vlasů. Tak co to je? Kdy bude opravdová pusa? vztekalo se moje druhé já. Nakonec jsem to vzala do mých rukou a přitáhla si ho k sobě blíž, abych mu mohla dát pusu.

Nejdřív byl překvapený, ale potom se do toho polibku zapojil. Jazykem objel moje rty a čekal, jestli ho pustím dál. Mírně jsem pootevřela rty, přece jenom jsem v líbání nebyla ještě tak zběhlá. Ale to mu naprosto stačilo. Jeho jazyk se vítal s tím mým. Vzájemně se poznávaly. Jak v mé puse, tak i v té jeho. Cítila jsem, jak jeho ruce začínají pomalu sjíždět po mých zádech až na zadek, který stiskl. Zavzdychala jsem a cítila, jak se jeho koutky zvedly nahoru. Tak ty se budeš smát. Ruce jsem mu dala na zadek, pomalu jsem je přesouvala na jeho břicho. Vklouzla jsem mu pod košili a sjela jsem mu přesně na hranici jeho kalhot, kde jsem mu do břicha zaťala nehty. Pro tentokrát vzdechl on. Přitáhl si mě blíž. Najednou jsem cítila, jak mě někdo od Stína odtrhl.

Tak proto jsem nemohl být s ní? Jenom ji chceš ošukat, co?" vrčel výhružně Niall.

Chtěl bys taky?" zeptal se ho nevzrušeně Stín.

To tobě snad může být jedno," odpověděl mu Niall a stáhl si mě k sobě.

No, mně je do toho celkem hodně," řekl mu už naštvaně Stín a strhl mě k němu. Niall se na něho výhružně podíval a vzal si mě zpátky k sobě. To už jsem začínala být naštvaná já. Nejsem žádná věc, aby si mě mohli takhle přehazovat. Stín si mě zas vzal k sobě. Začala jsem se vrtět, aby mě pustili, jenže jsem se pohnula zrovna ve chvíli, kdy se pro mě natahoval Niall, takže mi strhl masku.
 
Moje maska!" vykřikla jsem vyděšeně. Stín na nic nečekal a sbalil mě do náruče. Zabořila jsem mu obličej do košile a poprosila ho, jestli bychom nemohli už odejít. Cítila jsem, jak se dal do pohybu. Zcela nesmyslně jsem si vzpomněla, že moje maska zůstala ležet na zemi.
 


Tak jaký máte pocit z plesu??:) A děkuji vám moc za komentáře, moc mě potěšily:))

« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Frajer a myš - 16. kapitola:

7. Kika
22.09.2013 [19:54]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. ninik
22.09.2013 [19:02]

To je super, Adel, už se těším Emoticon Emoticon

5. Adel přispěvatel
22.09.2013 [17:44]

AdelLeylon, Stín zůstane Stínem:)) A Niall musel vyleťet z kuže:D Jo One Republic jsou skvělý:))
ninik, na další díl by mohl být už zítra:))
Iva125, děkuji

22.09.2013 [11:54]

Iva125Krásné.. další prosím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. ninik
21.09.2013 [23:24]

PARÁDA!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Doufám, že další bude zase brzo, jinak mě máš na svědomí... ale žádný nátlak Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Leylon
21.09.2013 [19:24]

a ešte jedna vec - ako vidím, nie som to jediný totálny fan One republic Emoticon Emoticon

1. Leylon
21.09.2013 [19:23]

ouha... naša čiarna labuť si užívala pozornosti. Kto bol ten Stín, hm? (síce asi viem, ale predsa...) Naše ustrašené dievča sa pri tom bozku so Stínom odviazalo, to ti teda poviem. Niall musel skoro vyleltieť z kože. TEraz ma však zaujíma, videl kto v skutočnosti to dievča, ktoré ho tak zaujalo, je?

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!