OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Buď mojou princeznou... III. / 11. kapitola



Buď mojou princeznou... III. / 11. kapitolaÚtok na penzión je neodvratný. Pekelný Démon nájde opäť Stefana a na bojisku ostáva jeden mŕtvy. Kto?
Zomrel priateľ, spolubojovník, hrdina... smútok, ako čierna mazľavá škvrna zaliala okolie penziónu i časť Mesačného raja.

 

Všetky postavy poviedky, s krátkou charakteristikou, sú

na Zhrnutí od Ivetki.

 

Ako na zavolanie sa otvárajú dvere povaly, vychádza z nich nesmrteľná Eunica a anjel Iustus. Prišli z Mesačného raja, krajiny vytvorenej  za zrkadlom. Hlavy sa točia tým smerom, rýchle privítanie a presun informácií. 

„Máte dajaký plán?“ Pragmatická Eunica sa nezaprie. 

„Nie. Čakáme na útok.“ Sucho zavrčala Despina a stále sa díva von oknom. 

„A čo tak ísť teraz von a vykántriť ich?“ Bojovne sa lesknú oči Eunice, ona je lovec obyčajných upírov a priam ich neznáša. 

„Samovražda?“ opáčila Stella. 

„Možno pre teba! Ja by som...“ nedokončila Nica. 

„Ani ty, ani nikto druhý. Navrhujem počkať, pripraviť a zajtra presondujeme terén,“ vraví Damonko s rozvahou. 

Nespokojný šepot osadenstva preruší rana a rinčiace sklo. 

Stella skočila po vypínači, zhasla všetky svetlá, v salóne ostalo ticho a tma. Ericc, Stella, Eunica, Iustus, Damonko, Despina a Stefan zmeraveli, sondujú okolie, zhŕňajú všetky dostupné informácie. 

Iustus tíško oznámi: „Je ich osem.“ Cez rozbité sklo sa snažia vojsť upíri a zaútočiť na domácich. Despina ovláda elektrický výboj a tak si počká na prvého a keď skočil na podlahu, šľahla ho plnou dávkou. Upír sa zviezol na zem s krikom paralyzovaný, Eunica k nemu skočila vytrhla mu srdce z hrude a čaká na ďalšieho. Stefan odťahuje mŕtvolu bokom, ďalší hlupák ide oknom na smrť, teda chcel ísť pomôcť kamarátovi, no už to nestihol. Eunica mu ešte stihla ukázať jeho vlastné srdce a zamávať mu. Stefan už má dve telá. 

Všetci v salóne sú úplne ticho, po tme a očakávajú nový útok. Ďalšia rana, sklo sa sype, dvaja upíri súčasne vchádzajú dnu dvoma oknami a hneď za nimi ďalší. Skupinka v salóne sa delí na dve čaty, pri jednom okne číha Eunica, Stefan a Stella, pri druhom Ericc, Iustus a Despina. 

Eunica a Stella si podelili upírov medzi sebou, bitka sa rozbieha, Nica je prvá hotová, skáče k Stelle a pomáha jej nasmerovať upíra v správnom uhle a šup, útočník nemá srdce. Dnes sa Eunice darí. 

Ericc si vzal jedného, poručeno Bohu je po ňom, Despina paralyzovala druhého. Iustus je anjel a nerád sa bije, tak ho pritiahne Eunice a tá si len vzdychne, hrabne do ďalšej hrude a srdcia sa váľajú po podlahe. 

„Kto má ešte záujem prísť o srdce?“ zhúkla Eunica cez rozbité okno. Dvaja poslední sa dali na útek. 

„Výborne. Skončili sme, umyť, upratať a spať!“ žartovne zavelila Eunica, odchádza do kúpeľne. 

Zvyšok teamu vyhadzuje von telá, treba sa ich zbaviť a skutočne upratať salón. Baby idú drhnúť podlahu a chlapi zahrabávať telá. Nad ránom už je všetko ok, akurát Stefan ešte musí zariadiť opravu krásnych vitrážových okien. 

„Fajn, snáď to odradí ďalších tupcov od útoku! Ďakujem ti, Eunica, prišla si presne včas.“ Dráčik Damonko sa jej pokloní. 

„Prestaň, šašo. Je to moja práca, som žoldnier Matky Prírody a slúžim jej... tak ako ty.“ Eunica sa hodila na kreslo, relax sa chvíľku hodí. 

Dráčik sa zvalil vedľa Despiny, Iustus si číta knihu pri okne.

  

Stefan sa ešte nemal kedy prihovoriť Stelle a znova sa jej ospravedlniť za ujmu, vykročil k nej a zvoní mu mobil. Nervózne po ňom hrabne.
„Damon, dík za posily, útok máme za sebou, my sme ok a šesť zmrdov prišlo o srdce. Nica je winner! Hej... dvaja ušli... jasné. Keď prídu ďalší dám ti vedieť. Ok... pozdravuj Elenu a okolie. Čau.“ Stefan chce pristúpiť k Stelle, no cestu mu zastúpi Ericc.

 

bmp-III-11

 

„K mojej sestre sa už nepriblížiš!“ Stoja tesne oproti sebe, Ericc metá blesky na Stefana.

„Myslíš, že by som mohla čosi podotknúť aj ja?“ Stella vošla medzi nich, Stefana má za chrbtom, díva sa bratovi do očí a jasne dáva najavo, že si vec vybaví sama. Ericc neochotne ustupuje, vrčí a prace sa von.

Nepríjemné ticho v salóne preruší Stefan.

„Stella, musím si to s Ericcom zrovnať sám. Prepáč, idem za ním.“ Stefan odchádza na terasu, Stella nerozhodne stojí a čaká ďalšiu bitku.

* * *

Pekelný Démon sa v okolí penziónu neukázal už dlho. Naposledy sprevádzal Smrťku Bibianu, šli spolu hľadať Damona. Smrťka vtedy šťastnou náhodou objavila Damiana, temnú stránku Damona a vzala si ho so sebou do podsvetia. Damian sa oddelil od Damona v Mesačnom raji, vzal si jeho podobu, podarilo sa mu prešmyknúť cez zrkadlo na povale. Teraz je šťastný v podsvetí s Bib a nikto o tom nevie, že je tam s ňou. Okrem čierneho jednorožca UnnaBelly, ktorá ich videla vtedy spolu odchádzať. Má to len jeden háčik. Smrťka Bib si stále myslí, že má so sebou Damona, o existencii Damiana nemá ani tušenie a keď sa to prevalí... asi bude zle.

Dokonca ani pekelný Démon nevie o Damianovi.

Tak sa náš milý Démon opäť rozhodol presondovať terén, zistiť kde je upír Damon, prípadne ho uniesť pre Smrťku Bib.

Pekelný Démon je mocný padlý, tmavý anjel, dokáže sa skryť aj nadprirodzeným bytostiam. Démon si kryje auru, Silu, stojí opodiaľ terasy, vidí a počuje Ericca so Stefanom, ako si ticho čosi vysvetľujú.

Ericc podráždene vyštekne, sotí do Stefana, hrabe sa zasa dnu. Stefan smutne sklonil hlavu, vedel čo ho čaká a neminie. Zrazu si uvedomí, že sa ktosi  na neho pozerá. Zdvihol zrak a skamenel.

Medzi stromami sám Démon, opretý o strom, vyzývavo hľadí na Stefana.

 

Pekelný Démon síce hľadal Damona, ale ani Stefan nie je zlý cieľ. Veď predsa on má na svedomí, že Démon prišiel o veľkú časť moci, to Stefan ho vlákal do pasce. V Démonovi sa ozýva hnev, pomsta, vrie nervozita... vykročí k reverznému upírovi Stefanovi s rozhodnutím ho buď zabiť, alebo si ho vziať so sebou do medzipriestoru. Prestal sa kontrolovať, skrývať auru a Silu, jeho mohutná negatívna energia ihneď zaplavila okolie a zmysly všetkých v salóne začali vyzváňať na poplach. Démon je už pri Stefanovi, ten len stojí uhranutý pohľadom Démona a čaká na smrť.

V salóne sa prvý spamätal anjel Iustus. Omráčený Démonovou temnou energiou sprvu nechcel veriť vlastných zmyslom. Lenže pohľad z okna ho presvedčil.

„Démon je pri Stefanovi!“ Iustus skríkol.

 

Stefan stojí, zatvára oči, je si istý, že práve prišiel o život. Démon sekundu rozmýšľa či ho vziať so sebou, či spáliť pekelným ohňom. Druhá možnosť sa mu vidí schodnejšia. A tak vyšľahne obrovský pekelný plameň smerom ku Stefanovi. Ale skôr ako plamene dostihli telo upíra už pred ním stál a rástol do výšku dráčik Damonko, odhodlane bráni Stefana vlastným telom. Démon je nemilo prekvapený.

„Ty? Môj dlhoročný sluha a podriadený červ?! Ty sa odvažuješ mi brániť?“ Démon supí hnevom, pridáva ďalšie plamene.

Stefan je celý schovaný za veľkým telom dráčika, Iustus schmatol upíra a ťahá dnu. Dráčik ticho trpí, pekelné plamene mu spôsobujú obrovskú bolesť, cíti, že už dlho nevydrží...

Anjel Iustus, nesmrteľná Eunica, reverzní súrodenci Stella a Ericc i Despina, všetko nadprirodzené bytosti sa spojili a bojujú Silou proti Démonovi, snažia sa ho zatlačiť preč od Damonka. Démon cíti presilu, vzdáva to a mizne preč. Nervózne kričí lesom, láme stromy, ničí zeleň.

 

Damonko sa zrútil na zem, trasie sa bolesťou i šokom, je obhorený, ťažko zranený a lúči sa so životom. Stefan vybieha na terasu, hodí sa k nemu.
„Prosím, vydrž, neopúšťaj ma! Ako ti pomôcť?“ Stefan nevie, hľadá odpoveď u ostatných. Damonko leží, zatvára oči, je tak ťažko spálený, že už mu nedokáže pomôcť nikto z prítomných a on to vie, zomiera...

„Niééé! Prosím, nie! Ďalší kvôli mne zomrel! Niééé!“ Stefan kričí, objíma obhorené, mŕtve telo dráčika. Vynára sa mu v mysli lesný duch Alex, ktorý ho tiež bránil vlastným telom pred Démonom a zomrel. Démon ho upálil. Stefan má plné oči sĺz, je zlomený... Anjel Iustus, Eunica, Stella, Ericc stoja nad telom dráčika, Despina je pri Damonkovej hlave a vzlyká. Bol to jej priateľ a strata ju veľmi bolí.

 

Z lesa prichádza čierny jednorožec UnnaBella. Hriva, chvost sú bielo-strieborné, magický roh na čele sýto zelený a smaragdovo zelené oči smutne hľadia na Damonka. Všetci sa jej poklonia, ona zatrasie hlavou.

„Stefan, nechaj v pokoji odísť Damonka, je spokojný a odkazuje ti, že by ťa zasa chránil, ak by bolo treba. Počuješ, Damonkovi je už fajn. Poďme ho všetci pozdraviť pred poslednou cestou.“ 

UnnaBella sa dotkne rohom zhoreného tela, vystúpi z neho duch Damonka, usmieva sa na všetkých. Vzdajú mu úctu jemnou poklonou a duch sa vznáša povetrím, stráca v lese. UnnaBella ide tým smerom, bude ho sprevádzať ďalej.

Ericc a Iustus sa postarajú o telo. 

- - - 

Tak to sme ešte nevideli. Stefan sedí v salóne, pije jednu whisky za druhou, už je takmer na mol. Nakláňa sa na bok, pije a plače. Plače a nalieva si. Pije a zasa plače. Ide mu srdce puknúť od žiaľu a ani alkohol nepomáha. Zvalí sa na zem, skrúti sa do klbka...

„Prečo? Prečo? Kristove rany! Už druhý zomrel pre mňa! A ten skurvysyn Démon je stále na svete!!!“

„A aj bude na svete. S tým nič nenarobíš, Stefan.“ Anjel Iustus tíško sedí pri nohách upíra.

Despina, mačko-zajo plače pri okne, Damonko jej veľmi chýba. Chce cítiť blízku dušu, tak sa presunie na rameno Iustusa. Anjel chápe, rád jej poskytne útočisko. Mierne ju hladká po bielom kožúšku, vlieva do nej pozitívne energiu.

Ericc, Stella a Eunica tíško sedia, baby stierajú slzy, Ericcovi tvrdne výraz v tvári.

„Hej, vždy tu bude! Hajzel! Koľké storočia s ním bojujeme a vždy sa oklepe!!! Nechápem Matku Prírodu. Načo je takýto patvor na svete? Prečo ho už dávno nezabila?“ hučí Ericc.

„Aby bola rovnováha zachovaná. Nemôže ho zabiť. Ani dobro nemôže prevyšovať nad zlom. Pochop to.“ Iustus je spravodlivý a chápe počínanie Matky Prírody.

„Fajn, tak nech je na svete a nech ďalej ničí takých nevinný a dobrých ako bol Damonko! Sa na to vyseriem! Som tu úplne zbytočne! Bojujem a hovno z toho!“ Remcá Ericc.

Vezme mobil, treba oznámiť nešťastie v Mesačnom raji.

◊ ● ◊ 

Mesačný raj zažil šok. Damon práve povedal Bonnie, že Damonko zomrel. Bonnie a dráčik boli už dlhšiu dobu spolu. Damonko ju ochraňoval, robil spoločnosť a zrazu ho niet. Bonnie vyvalila oči na Damona, neveriacky krúti hlavou.

„Nie... nie, to nie je pravda! Si zlý, klameš ma!“ Bonnie kričí na Damona, chytá sa v panike za hlavu. Slzy sa jej lejú z očí...

Krik prilákal zvyšok domu Darie Salvatore. Delfín Filip, Elena, čarodej Marco i Daria sa zbehli a novina ich riadne šokovala. Elena objíma Bonnie a obe plačú. Damon objasnil celú vec s obranou Stefana, opísal Damonka ako hrdinu.

„Načo mi je hrdina, keď je mŕtvy!“ skríkla Bonnie, zviezla sa na zem. Čarodej Marco je silný hypnotizér a tak sa presúva k Bonnie, mierni jej žiaľ i bolesť. Tíši ju, navrhuje ísť si chvíľku ľahnúť. Bonnie poslúcha, hodí sa na posteľ a za pár chvíľ už tvrdo spí, Marco to zariadil.

„Díky, Marco, to je najlepšie pre ňu, pospať si.“ Damon je skutočne rád. Stoja mimo ostatných v dome, Marco využije moment a hudie do upíra.

„Vidíš to, Damon. Ani pekelný Démon, ani Smrťka Bibiana sa nikdy nevzdávajú a idú si za svojim. Ty nosíš v sebe čip vložený Smrťkou na tvoje sledovanie a treba sa ho zbaviť čím skôr. Potrebuješ absolvovať samčeka s čarodejkou Bonnie, aby z teba vzala čip a sama ho zničila. Sám to nikdy nedokážeš. Smrťka ide po tebe a Démon po Stefanovi. Tak si všetko v tej prázdnej hlave zrovnaj a začni uvažovať o mojej ponuke s Bonnie! Za pár dní sa dostane zo žiaľu... potom všetko zariadim. A len pre tvoju informáciu... Bonnie už teóriu odčipovania ovláda. Naučil som ju všetko.“  

„Marco, ako môžeš teraz hovoriť o mojom milovaní s Bonnie, keď prišla o priateľa!“ sipí popudene Damon.

„Všetko som ti už vysvetlil a povedal. Čakám ťa o pár dní s odpoveďou. Kladnou, mimochodom.“ Marco sa uklonil a zmizol preč.

 

Damon nervózne vyprevádza pohľadom Marca, hlboko v jeho hlave kričí hlas a žiada ho, aby samčeka s Bonnie skúsil...

 


bmp-III-end


 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Buď mojou princeznou... III. / 11. kapitola:

1. Ivetki přispěvatel
22.09.2013 [5:29]

Ivetkisorry, trvalo to dlho, ale mám toho veľa na bedrách... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!