OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Buď mojou princeznou... III. / 10. kapitola



Buď mojou princeznou... III. / 10. kapitolaDohoda Marca s Bonnie napokon spečatená.
Potvorka Elena si zahráva s Damonom, kým sa okolo penziónu sťahujú tmavé mraky.

Pre čitateľov od 15 rokov.

 

Všetky postavy poviedky s krátkou charakteristikou sú

v Zhrnutí od Ivetki.

 

Bonnie je ešte stále s Elenou v Mesačno raji, našla si knižnicu svetlých čarodejníc a trávi tam celý čas. Jašo čarodej Marco v podobe čierneho mačaťa sa vrátil za ňou, hľadá ju v nekonečných radoch regálov kníh. 

„No konečne, už som sa tu skoro stratil. Bonnie, potrebujem s tebou hodiť reč. Máš na mňa chvíľku?“ Bonnie zaškúli na mača. 

„Tá nedokončená vec z lesa o Damonovi?“ 

„Hmm. Najprv tvoje slovo, že o tom necekneš úplne nikomu! Ale ni-ko-mu!!!“ Marco zdôrazňuje slabiky a žiada prísahu. 

„Fíha, to je vážna vec. Jasné, máš moje slovo, Marco.“ Bonnie sa vážne nahne k nemu v pacne ho po labke. 

„Ok. Damon potrebuje tvoju pomoc, teda pomoc čarodejnice a ty si vhodná. Smrťka Bibiana mu vložila čip do mysle pri ehm... pri veľkom citovom emocionálnom zážitku.“ Marco nechce povedať Bonnie, že Damon sa miloval so Smrťkou, mohlo by to ohroziť jeho plány. Bonnie sa díva a rozhutuje, čo to mohlo byť za silný zážitok. 

„To je jedno, Bonnie, tým sa netráp. Ďalej, Smrťka tým čipom môže sledovať a vystopovať Damona. Keď ju on zavolá, tak jej čip odovzdá správu a Smrťka nakluše, nájde ho a vezme si ho do podsvetia. Veď preto sa Damon skrýva v Mesačnom raji už parádne dlho, brr. A teraz k veci. Potrebujeme Damona dostať k silnému zážitku, vtedy prebrať ten čip trebárs na teba a ty ako silná a schopná čarodejnica ho zničíš. Damon bude slobodný a môže sa vrátiť do penziónu. Samozrejme hrozba od Smrťky zostáva, ale už ho nenájde tak ľahko ako s čipom. Ok?“ Marco obšírne vysvetľuje, Bonnie pozorne počúva. 

„Ok. Rada pomôžem Damonovi. Čo ešte treba?“ Pragmatická baba sa nezaprie. 

„Pár sedení so mnou, naučím ťa potrebné kúzlo a presne ti poviem ako dostať čip z Damona a následne ho zničíme. Jednoduché.“ Marco sa obáva tej jedinej otázky... 

„Chápem, poďme na to. A, Marco... aký emocionálny zážitok musíme spôsobiť, aby to bolo účinné?“ 

Wow a máš to tu Marco, čo čil?? Inými slovami čo teraz? 

„Nóó, ja už viem o tebe, že platonicky miluješ Damona...“ Marco sa húpe na nožičkách a čaká na reakciu Bonnie. Vybehli jej oči, zahnala sa. 

„Ty malý protivný čmuchal... ďalej hovor!“ 

„Najlepší zážitok je... samček.“ 

„Čo? Čo je samček?“ Bonnie nechápe, nepozná terminológiu reverzných upírov. 

„Použiť samčeka znamená plnohodnotne sa milovať s Damonom...“ Marco sa skrútil do klbka a čaká ranu. Jednu ranu vydrží, ale potom Bonnie ovplyvní, nenechá sa mlátiť. 

Bonnie zíra na Marca, spracúva informácie, hlava jej hrkoce. 

„Ja a Damon sa máme... ehm... zabudol si na jednu drobnosť. Elenu.“ Z Bonnie je už  zrelá žena a začína uvažovať ako pravá samička. 

„Wow, takže súhlasíš, fuj... toto bol najťažší rozhovor za posledných 300 rokov. Nič sa neboj. Ja všetko zariadim, musíme sa naučiť kúzlo, mať plán a potom už len vyčíhame vhodnú príležitosť, ako na Damona. Ja sa postarám o Elenu a ty o Damona. Ok?“ Marcovi svietia modré očká, Bonnie sa usmieva ako mlsná mačička. 

„Ok. A bude ťa to stáť ešte čosi. Mám pár kúziel o ktoré stojím a ty ma ich rýchlo naučíš. Slovo na to, inak si hľadaj náhradu.“ Bonnie sa zohla na úroveň mačaťa na stole, tíško a spiklenecky šepká. 

„Ok. Čo len chceš.“ Tľapli si, idú najprv na teóriu. 

- - - 

Damon je zamyslený, tak dávno nevidel, ani nepočul bračeka, schováva sa tu nekonečný čas... ako... ako zbabelec. Mrzutosť  ním vládne, schytí požičanú knihu a hybaj k vode, kúsok od domu Darie, chce byť sám. Už sa síce zmráka, ale upírovi nerobí problém čítať aj po tme. Našiel si plytký kraj potoka, vyzliekol nohavice aj košeľu, hodil sa na zem, zošuchol nohy do vody. Vie už všetky novinky od Eleny, ale aj tak by rád počul či videl brata. Zamyslene hľadí do knihy, písmenká nedávajú zmysel. Damon zatrasie hlavou, donúti sa sústrediť a číta. 

Elena tíško hľadí na svojho rytiera, už tak dávno s ním nebola, chýba jej... Damon je však poslednú dobu mĺkvy a väčšinou podráždený a tak sa mu radšej pakuje z cesty. Lenže teraz si už vie skryť auru, aj svoju Silu a tak dievčinka plánuje pestvo, šibalstvo. Aspoň vyskúša, či ju Damon vysonduje a zistí, aká je šikovná v skrývaní. Damon je vysoko citlivý predátor, jeho zmysly sú trénované, dokážu zachytiť aktivitu na široko ďaleko... 

Elena tíško a veľkým oblúkom obchádza Damona, ide proti prúdu vody, tam sa vyzlečie, tichulinko vlezie do vody... Necháva sa niesť prúdom, takmer sa nehýbe, skrýva auru i Silu. Vidí Damona po stehná vo vode, začítaný, sústredený na knihu. Voda jej pomáha manévrovať k Damonovi, Elena sa nadýchne, potopí a posledných pár metrov pláva pod vodou... už vidí jeho nohy, pristáva pri nich, zaprie sa o dno, prudko vyskočí z vody a vykríkne.

Damon sa tak naľakal, až sám skríkol, vyhodil rukami do hora, ale knihu nepustil. Elena stojí pred ním len v mokrom tielku, voda jej obmýva nohy. 

Dievčina si plne vychutnala jeho úľak, smeje sa zvonivým smiechom, prehýba ju v bokoch, nevie zastaviť. Damon potrebuje pár sekúnd na rozdýchanie. 

„Do riti! Princezná... keď ma dnes šľak netrafil, už asi nikdy!!!“ Zhúkol, líha si na chrbát a spamätáva sa. 

Elena sa tak smeje, že spadla do vody, prúd ju pomaly berie preč, ale smiech nepoľavuje. 

Damon leží, krúti hlavou a až teraz mu docvaklo, že Elenu vôbec necítil pred tým, ako sa vyrútila z vody. Skúsi ju rýchlo zamerať a teraz sa mu jej obraz ukazuje v hlave. 

„Hmm... divné, asi som sa začítal.“ Nahlas uzavrel spor s hlavou. Elena sa vracia, pláva proti prúdu, Damon sa posadil, odložil knihu. 

„Si roztopaš sama! Prečo ma tak strašíš, vtáčatko? Buď ma strašíš, alebo po mne páliš oheň!“ Už milo ide na ňu. 

„Chcela som vytrhnúť spáča z letargie... trápiš sa poslednú dobu, vidím to. Čo sa deje, rytier?“ Elena priplávala až k nemu, objala mu nohy okolo kolien, aby ju zasa neodniesol prúd. 

„Chýba mi Stefan, domov, ty... neviem, mám tu všetko, no cítim sa prázdny.“ Pravda sa derie von. Damon smutne hľadí na žieňa, ani ju nevábi k sebe a to Elenu bolí. 

„Tak mu zavolaj, aj ostatným... daj reč, pobavíte sa.“ 

„Stefan mi to neberie a na ostaných nemám náladu.“ 

„Tak ako ťa rozveseliť?“ Elena sa nevzdáva. Damon chcel čosi povedať, ale zvoní mu mobil. Načiahne sa, displej ohlasuje Stefana. Damonovi sa zaleskli oči šťastím. 

„To je dosť, že sa mi aj ozveš!“ Štekol, ale v hlase je počuť radosť. Damon si zasa ľahol na chrbát, ticho sa rozpráva s bratom a Elena mu stále objíma nohy, pláva do vode.

 

Dievčaťu zasvietili oči a nové šibalstvo z nej pozerá. Všade okolo je už tma. Po kúskoch sa posúva vyššie po nohách Damona, rukami začína putovať k jeho kolenám a vyššie po stehnách až ku trieslam. 

Našla Damonovu pýchu, jemnúčko ho hladí... Damon sa napol, mierne zakolísal v tóne pri odpovedi bratovi do mobilu. Elena sa tíško smeje... fantastické, Damon nepreruší hovor a ona zatiaľ... ruky dievčaťa sú jemné, Damonovho samčeka už dôverne poznajú a tak presne vedia kam a ako... Damon tak dlho čakal na hovor od brata a teraz, keď sa s ním môže konečne porozprávať, sa mu do toho montuje Elena... lenže ako krásne sa mu montuje... prvé vlnky vzrušenia už znejú telom upíra, dievčinka vyzýva samčeka na hru, zasa objavuje nové cesty a možnosti, samček je hravý, pristupuje na samopaš a venuje Elene patričnú pozornosť. 

Damon sa posadil, telefón v ruke, počúva brata, sem tam čosi krátko odpovie a musí si dávať sakra pozor na intonáciu. Stačí že už má zrýchlený dych. 

„Čo, Stefan? Nerozumel som... Kde je teraz Elena? Hmm... to naozaj netuším... vieš má tu teraz Bonnie a lietajú spolúúú.“ Damon zaúpel, Elena sa baví a zámerne silnejšie pohladila pýchu Damona. Tíško sa smeje, rozohráva hru prstov naplno a už sa dusí smiechom, ako sa musí Damon premáhať, aby sa neprezradil pred bratom... ale Damon drží, nekazí hru Elene a neodstrčí ju preč. 

„Nie, som tu, Stefan a fakt ťa počúvam... nie... povedz mi ešte raz. Ako sa to stalo so Stellou?“ Damon počul tú story už tri razy, ale súrne potrebuje sám mlčať a núti brata aby dlho rozprával. Elena sa otvorene baví, má plnú pozornosť Damonovho samčeka a aby bolo šibalstvo úplné, prizýva do hry k svojim rukám a neústupným prstom aj jazyk. Dáva si záležať, je citlivá, ale dôrazná. 

Damon pri pohľade na jej nový úmysel zamrel na pár chvíľ. Prehýba sa  roztúžením, kúše si do jazyka, zadržuje vzdych, rozkoš sa mu rozlieva celým telom, zatvára oči... už vôbec nepočúva brata, vníma len princeznú, jej vzrušujúcu hru, vlastné telo a narastajúcu túžbu milovať sa s dievčinkou pri jeho nohách. 

„To je neuveriteľ... néé... a, Stefan, ešte mi prosím povedz... ako je to teraz s Démonom... a te... tebooou.“ Damonovi kolíše hlas, seká slová, dýcha ako maratónec. 

Elena sa rozhodla pre posledný útok. Tíško vychádza z vody, obkročmo si sadá na reverzného upíra, objíme ho, spojí telá v jedno. Samček spolupracuje, milenka sa pravidelne na ňom húpe a Damonovi sa stratil svet. Vrcholné vzrušenie mu vzalo poslednú silu komunikovať so Stefanom. Našťastie Stefan je tak v polovici príbehu s pekelným Démonom. 

 

bmp-III-10

 

Damon hodil telefón pod šaty, mocne objal Elenu, tíško jej stoná do ramena: „Ježiši, čo to stváraš žieňa! Ouu... princezná, si nezbedná a nebezpečná... Prečo mi nedopraješ...“ Nedokončil.

„Ale ja ti dopriavam všetko, rytier, veď to sám cítiš, si nádherný a lákaš ma, vzrušuješ, túžim po tebe... Damon, chcem ťa a mám ťa...“ Elena mu šepká do ucha, bozkáva tie nádherné zvodné pery a hojdá sa mu v rozkroku intenzitou príboja. Damon vybičovaný milostnou hrou i šepkaním milenky šalie rozkošou.

„Och, vtáčatko... už nevydržím... daj mi chvíľku.“

„Nie už ani chvíľku, Stefan čaká a stále rozpráva, ja ho počujem. Rytier, nevzdávaj to, máš už len pár chvíľ...“

Upír sa vzoprie, preliala ho obrovská vlna rozkoše, zachvátila celé telo, hlavu i srdce, dych sa mu kráti, tep už ide vyskočiť z kontroliek. Elenu si vinie k sebe veľkou silou, norí hlavu do hrude. Milenka ho rázne vedie k vrcholu, Damon sa poddáva, tmie sa mu pred očami, stoná slasťou do jej kože na prsiach, cieľ sa blíži rýchlosťou tornáda...

Milenec je víťaz, milenka zaostáva len o pár okamihov... 

Súhra tiel a duší... Súhra duší a sŕdc... Súhra muža a ženy... Súhra upíra s ľudským dievčaťom, hoc Elena už nie je celkom človek, ovláda oheň, telepatiu, Silu, auru, krídla... Matka Príroda je mocná pani a čarodejka, dokázala vytvoriť dvoch tak odlišných tvorov... a predsa pre nich našla chvíľky pri ktorých sú v absolútnej súhre a jeden druhého maximálne dopĺňajú!!! 

Milenci si dopriavajú pár sekúnd oddychu, Damon núti svoje telo k plnej koncentrácii, načahuje sa pre mobil.

„Hej, som tu a stále ťa počúvam, len... premýšľam. Vieš, Stefan, my dvaja sme tak prepojení, až ma to desí. Nie... vysvetlím ti to inokedy.“ Elena chápe Damonovu narážku, to ona je pojítkom. Berie Damonovi mobil z rúk.

„Ahoj, Stefan, rada ťa počujem... áno, teraz som prišla a Damon mi naznačil, že hovorí s tebou. Hej... chcela som ťa len počuť a povedať ti... milujem ťa a už sa na teba zas teším. Áno, viem o Stelle, viem všetko a pohovoríme si o tom neskôr. Stefan, naozaj ťa mám rada a počkaj na mňa, neuteč mi. Posielam ti bozk na pery. Ďakujem.“

Elena vrátila mobil Damonovi, vtisla poslednú pusu na líce, zasa sa tíško zviezla do vody a pláva proti prúdu ku svojim veciam.

 

Damon osamel, Elena sa stratila v diaľke, Stefan kdesi v penzióne.

Pikantné dobrodružstvo s milenkou má vpísané hlboko v srdci... a je pravda, že miluje Elenu... ale aj bračeka. 

◊ ● ◊ 

Noci v okolí penziónu začínajú byť veľmi nebezpečné. Rozkríklo sa široko ďaleko, že Damon je už dlho preč a že sa zrejme nevráti, tak sa sem zliezajú všetci podradní obyčajní upíri. Väčšinou sú to jeho nepriatelia, ktorým ublížil, ponížil ich a podobne. Ericc súrne povolal Stefana späť do penziónu, treba byť pripravený. Ericc volá Damona do Mesačného raja a žiada o posily.

„No to ma podrž! Posratá bagáž, jeden väčší hajzel, ako druhý. Ericc, samozrejme ti pošlem posily. Chceš niekoho konkrétneho?“ Damon sa rozčuľuje a najradšej by prišiel sám. Nesmie, našla by ho Smrťka Bibiana a vzala do podsvetia so sebou.

„Neviem, som pri okne a vidím minimálne šiestich. Damon, rýchlo niekoho pošli, už aj Stefan je na ceste domov.“

„Čo? Teraz v noci ide sám domov?! Boha jeho, veď ho tam zamordujú!“ Kričí Damon a zvoláva okamžite všetkých k sebe u Darie v dome.

„Počkaj, Damon, Stefan je už tu! Ozvem sa ti neskôr!“

Ericc praštil telefónom, zbadal Stefana, okamžite si spomenul ako napadol a ťažko zranil jeho sestru Stellu. Ericc sa bez varovania vrhol po Stefanovi a už sa melú na zemi. Stefan sa ale nebije, iba mierne bráni, necháva Ericca, aby ho spravodlivo potrestal. Bitka spôsobila hluk a ten zasa prilákal Stellu.

„Ericc, hneď prestaň!“ Vreští a už sa vrhá medzi nich. Kmáše brata, ťahá ho na stranu.

„To je ok, Stella. Nechaj ho! Zaslúžim si trest.“ Stefan leží na zemi, stiera si krv z tváre.

„Riť Paľovu si zaslúžiš! Žiadne bitky! Vonku je to zlé a my sa budeme oslabovať vzájomne. Hej, Despina, Damonko! Kde ste?“ Stella sotila Ericca do kresla, pomáha vstávať Stefanovi. Už sú všetci v salóne. Dráčik Damonko a mačko-zajo Despina len prekvapene hľadia na bitkárov.

 „Áále, gladiátorké zápasy! To nemusím.“ Despina sa odtiahla, hľadí von z okna.

„Ty degenerovaný idiot! Neskôr si to s tebou vybavím!“ Ericc gáni po Stefanovi.

„Nikam, sadnúť a bude tu ticho!“ Zavelil dráčik Damonko. Predsa je tu najstarší. Starodávny sprievodca Zemou, je s ňou od počiatku, ochranca Matky Prírody a tak má silné slovo. Všetci mu venujú pozornosť.

„Je nás málo. Buďme pripravení na prípadný útok upírov z vonku. Ericc, povolal si posily?“

„Áno, Damon kohosi pošle.“ Vrčí reverzný upír Ericc.

 

Ako na zavolanie sa otvárajú dvere povaly, vychádza z nich nesmrteľná Eunica a anjel Iustus. Prišli z Mesačného raja, krajiny vytvorenej  za zrkadlom. Hlavy sa točia tým smerom, rýchle privítanie a presun informácií.

„Máte dajaký plán?“ Pragmatická Eunica sa nezaprie.

„Nie. Čakáme na útok.“ Sucho zavrčala Despina a stále sa díva von oknom.

„A čo tak ísť teraz von a vykántriť ich?“ Bojovne sa lesknú oči Eunice, ona je lovec obyčajných upírov a priam ich neznáša.

„Samovražda?“ Opáčila Stella.

„Možno pre teba! Ja by som...“ Nedokončila Nica.

„Ani ty, ani nikto druhý. Navrhujem počkať, pripraviť a zajtra presondujeme terén.“ Vraví Damonko s rozvahou.

Nespokojný šepot osadenstva preruší rana a rinčiace sklo. 


bmp-III-end


 

 



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Buď mojou princeznou... III. / 10. kapitola:

2. Ivetki přispěvatel
29.08.2013 [12:04]

IvetkiPerli, s Elenou je to ťažké... sama má v sebe dobrý chaos... vlastní len jedno srdce a v ňom sídlia dvaja bratia, každý okupuje polovicu, nič jednoduché pre život Emoticon myslím, že sa ešte vytrápia navzájom habadej Emoticon Emoticon

1. Perla přispěvatel
28.08.2013 [15:44]

PerlaNo ja neviem, ale priala by som si, aby Stefan na Elenu zabudol.
Tak ona sa vyspí s Damonom a asi o dve minúty na to povie Stefanovi, že ho miluje? Neviem neviem... ale ja ju proste nemám rada a fandím Stefanovi a Stelle. Nech si nechá Damon a jemu dá pokoj, tak by to bolo najjednoduchšie myslím si. Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!