OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Buď mojou princeznou... II. / 26. kapitola



Buď mojou princeznou... II. / 26. kapitolaAnjel Iustus urgentne zháňa celý team, treba rozdeliť úlohy a konať...
Stratená Elena prehlbuje vrásky na čele Damona, strach o jej život rastie...

Všetky postavy poviedky s krátkou charakteristikou sú

v Zhrnutí od Ivetki.

Anjel Iustus je rázny chlapík, skokom je v penzióne, telepaticky všetkých zháňa k sebe. Salón sa plní, postupne sa trúsia delfín Filip, reverzní Ericc a Stella, nesmrteľná Eunica a dočasný reverzný Stefan. 

„Ericc, prosím ťa zabehni za Bonnie a pozvi aj dráčika Damonka, musím so všetkými súrne hovoriť! Rýchlo,“ Iustus tlačí Ericca preč. Ten vybieha. 

„A vy ostatní, prosím... spravte si pohodlie, počkáme na zvyšok tímu...“ Iustus zatiaľ vyšiel von, telepaticky volá k sebe čierneho jednorožca UnnaBellu. Veľmi by sa mu hodila do plánov, len či bude kdesi nablízku. 

* * * 

Verná a predvídavá UnnaBella prichádza za Iustusom, už z diaľky si číta jeho myseľ a kým sa stretnú, majú zrovnané myšlienky. 

„Vitaj,“ anjel sa jej poklonil. 

„Iustus, som prekvapená ako sa dostal Spyridon do Mesačného raja... som tu takmer celú dobu a vôbec som ho nezaregistrovala. Nechápem to...“ Sama je namrzená a berie to ako svoje zlyhanie. 

„Nie, nie, to nie je v žiadnom prípade tvoja chyba! Sú také prípady, kedy si nevieme vysvetliť cestu, nevadí. UnnaBella, chcem ťa poprosiť... môžeš tu zostať v tesnej blízkosti pri Stefanovi kým my spacifikujeme Spyridona v Mesačnom raji? Fakt ťa tu potrebujem...“ Iustus jej hľadí priamo do očí. 

„Samozrejme, dohodnuté... ide Bonnie a Damonko... maj sa Iustus,“ jednorožec sa v mihu skryl v lese. 

* * * 

Čarodejka Bonnie a dráčik Damonko vchádzajú do salónu, všetci sú zasa spolu a tušia len zlé veci... poslednú dobu sa totiž stretávajú iba pri práci a nešťastiach. 

„Áno, máte pravdu, zasa treba kohosi chytiť a zneškodniť,“ Iustus všetkých zasvätí krátko do problému, presne určí kto kde bude pôsobiť a čo sa od neho očakáva. V penzióne zostane Stefan, dráčik Damonko, čarodejka Bonnie a reverzná Stella. S Iustusom odchádza Ericc, Eunica a Filip. 

„Má niekto niečo doplňujúce, pozmeňujúce?“ Iustusov pohľad ani nepripúšťa niečie odvolanie, nesúhlas. Všetci chápu, tak do práce. 

Malý tím odchádza na povalu. Iustus sa už nevie dostať cez zrkadlo, musí sa ohlásiť u Darie a Despiny. Tie sa už poučili a vytvorili dvojité kúzlo na prechod do Mesačného raja. Hodnú chvíľku trvá, kým sa dostaví Daria. Iustus postupne predstavuje Ericca, Filipa a Eunicu Darii, tá ich vpúšťa naraz k sebe a hneď blokuje vchod. Despina sa vznáša neďaleko, zoznamujú sa navzájom, rýchla výmena vstupných informácií a už sú všetci pozvaní na drobné pohostenie k Darii. 

Damon čaká vonku, je šťastný, zasa vidí časť priateľov a jeho samota v Mesačnom raji sa stráca. Objatia, bozky, Eunica plače radosťou. 

Damon všetkých žiada o ticho, pretože Elena ešte stále spí. Bojová porada sa môže začať. Kruh hláv Damona, Iustusa, Filipa, Darie, Despiny, Ericca uzatvára Eunica. Sú takí zabratí do problému boja so Spyridonom, že si nikto ani nevšimol Elenu, ktorá sa už zobudila, tichúčko sa posadila na prah dverí, kryje si myšlienky a užíva si svoje šibalstvo. Dokázala sa schovať siedmym nadprirodzeným bytostiam plných Sily, telepatie a vysoko citlivých zmyslov. 

osem-post-26

No sedí tam už pár minút, schúlená do klbka, objíma si nohy, usmieva sa. To Damon sa prvý spamätal, preveril si Silou len tak Eleninu polohu a pekne zostal zarazený: „Hééj, dievča! Ako dlho si tu?“ Všetky hlavy sa dívajú na Damona a následne na Elenu.

„Dobrý deň, vospolok,“ šteboce maród, posiela všetkým vzdušný bozk.

Razom má okolo seba hlúčik priateľov, ktorí sa hlučne zaujímajú o jej zdravie. Len Despina sa drží bokom, ešte nemala to šťastie sa stretnúť s Elenou osobne a rada by to absolvovala v súkromí. Pláva k Damonovi, ten len sedí, usmieva sa a je nadšený, lebo Elena pôsobí oddýchnutým dojmom a veselo sa baví s okolím.

„Damon, poď bokom,“ Despina si mu sadla na rameno.

„Ahoj, mazel, poď mi na líce,“ Damon sa túli k jej kožúšku, vstáva, íska srsť a sám si užíva rozkoš jej jemných chĺpkov.

„Desp, ja sa ťa snáď nikdy nenabažím. Si úžasná,“ Damon je zasa roznežnený.

„Ja som mazel? A čo ty? Keby si sa videl... úsmev na celú tvár, oči blažene privreté... Damon, privádzaš ma do rozpakov,“ Despina sa mu vrtí pri líci.

„Prečo? Si môj priateľ a poskytuješ mi úžasný pocit šťastia. Čo je na tom zlé?“ Damon sa nedá zastaviť, už pridal aj druhú ruku ku kožúšku, masíruje jemne celú Despinu.

„Sme už dosť ďaleko... Damon, budeme musieť nalákať Spyridona na ľudskú obeť. Je to dúfam jasné... on nezaútočí na nikoho z nás nadprirodzených.“ 
„Čo?!“ Tvrdá pravda zobudila Damona.

„Áno, potrebujeme ho nalákať na človeka... a kto je tu jediný človek?“ Despina sa mierne uhla, krčí sa, čaká výbuch hnevu Damona.

„Desp! To nedovolím! Elena je ešte teraz slabá! Nie!“ Damon sa vystrel, nechal ískanie, prudká otočka, rázne sa vracia späť. Despina mu visí na ramene a nepáči sa jej ani trošku, čo chystá Damon. 

Upír sa rúti ku hlúčku priateľov, ktorí obkolesili Elenu a všetci živo debatujú.

„Vážení! Práve som sa dozvedel super správu... že vraj musíme nalákať poltergeista Spyridona na ľudskú obeť a tou má byť samozrejme Elena! Tak s tým kategoricky nesúhlasím!“ Kričí Damon a ochranársky si zastal pred Elenu.

„Počkaj, Damon. Kto to povedal?“ Vyžaduje odpoveď anjel Iustus.

„Despina. A je to jedno, kto to povedal... ak to máte v pláne som proti!“ Hrmí Damon.

„Zatiaľ nemáme žiadny konkrétny plán. Musíme urobiť prieskum terénu a potom si povieme ďalej. Takže... dvaja zostanú s Elenou a zvyšok so mnou.“ Iustus  sa zberá na odchod. Damon a Eunica strážia Elenu.

„Damon, nekrič zbytočne, prosím. Nikto nechce Elene ublížiť a keby aj bola ľudská návnada, tak len na začiatok. Kým by sa k nej poltergeist dostal, už bude spacifikovaný!“ Eunica krotí jeho emócie.

„Nica, ty si nevidela ako doriadil Elenu... ťažko ju zranil, stratila kopec krvi a je ešte slabá! Tak mi netrep blbosti o čiastočnej návnade! Nie a hotovo!“ Damon vzal Elenu do náručia a hojdá ju ako dieťa.

„Môžem aj ja dačo?“ Elena stále mlčala a slušne čakala, kto ju vyzve, nech sa aj ona vyjadrí.

„Daj,“ Eunica čaká jej súhlas.

„Máš moju podporu, Eunica. Jasné, že urobím návnadu pre poltergeista. Ako inak ho chcete chytiť? Damon, haló... už nebudem sama ako pred tým. Pomôžeme si navzájom, ja prilákam, vy zneškodníte,“ Elena sa usmieva, necháva sa hojdať v náručí upíra.

„Nie! Elena... hmm, som si mohol myslieť, že budeš za,“ Damon stisol nevôľou pery.

„Nechajme to tak. Strážite ma dvaja, ok, ale ja chcem ísť sem kúsok na kraj lesa a sama. Buďte blízko, no chcem byť chvíľku sama. Môžem, Eunica, prosím.“ Elena sa zámerne pýta Nici, vie, že ju pochopí. Nesmrteľná súhlasne prikyvuje.

„A zasa ma baby prehlasovali!“ Vrčí dočasný reverzný upír.

 

Elena sa pomaličky presúva pod prvé stromy na kraji lesa. Našla si tam čistinku pod dubom, sadla si pri kmeň, oprela hlavu a díva sa hore do koruny.

Dievča myslí na nastávajúci boj, oči len tak tekajú po listoch, keď sa jej zamarí, že videla pohyb. Hlava sa sústredí, oči ostria... na haluzi nad Elenou sa usmieva mladý chlapec, šikovne sa skrýva v listoch, len kúsok tela a hlavy trčí. Chlapec prosí gestom ruky Elenu, aby mlčala. Spína prosebne ruky a prst kolmo na pery jednoznačne žiada o jej mlčanie.

Elena kontroluje Damona a Eunicu... obaja sú na konci lúky, dosť ďaleko aby postrehli nového návštevníka, živo debatujú, či sa skôr hádajú... zrejme stále o návnade pre Spyridona.

Chlapec posiela telepaticky Elene myšlienku: „Ďakujem za láskavosť, krásna neznáma. Kto si?“ Elena vracia odpoveď: „A ty?“

„Som Bastien, lesný duch Mesačného raja. Smiem už vedieť tvoje meno, krásne stvorenie?“ Bastien sa šibalsky usmieva, no stále zostáva na konári.

„Elena. Prečo chceš zostať v utajení?“ Elena sa už nedíva hore, aby to nebolo nápadné.

„Spolupracuješ nádherne, dík. Môžem ti hovoriť Ell? Nemusia o mne vedieť. Som rád, že som ťa stretol samú a rád by som ťa pozval na prechádzku lesom.“

„Ell mi nikto nikdy nepovedal... no dobre, môžeš. Prechádzka, tak to nie. Za A som slabá po útoku Spyridona, za B nepoznám ťa, za C nedokážem sa zbaviť bodyguardov,“ úsmev zasvietil tvárou Eleny.

„Takže by si išla, keby sme sa vedeli zbaviť ostrahy... to sa dá zariadiť,“ posmelene špitá chlápä.

„Nepočúvaš ma. Nevládzem ešte veľa chodiť.“

„Tak ťa budem niesť, ak dovolíš...“ Bastien číha na odpoveď. Elena sa usiluje prísť na to, prečo ju ten pekný chlapček láka do lesa. Žeby bol komplic Spyridona? Bastien si prečítal jej myšlienky: „ Ell! Ako si to môžeš myslieť? Nikdy by som ti neublížil. Tak viac info pre teba... som ďaleký príbuzný Alexa, lesného ducha, ktorého si poznala a už nie je medzi nami. Bývam tu už veľmi dlho a prečo? Tu v Mesačnom raji bol vždy kľud od krvilačných stvorení a mne to tu dokonale vyhovuje. Trošičku ste nám tu narobili vietor vašim príchodom s Damonom, no to zvládneme. Stačí? Tak pôjdeš?“ nevzdáva to Bastien.

„Ako sa chceš zbaviť ostrahy?“ Zaujíma sa Elena.

„Som lesný duch a pohybujem sa v korunách stromov. Vytiahnem ťa hore a presunieme sa o kúsok ďalej. Zmizneš im z radaru,“ škerí sa Bastien.

„Je ti jasné, že Damona trafí šľak?“ To už sa chechce aj Elena a vážne rozhutuje, či sa vytratí preč.

„To bude nádhera! Nazúrený Damon je neodolateľný! Keď sa budeš chcieť vrátiť, zariadim to. Tak ideš?“ Elena šibalsky prikývla.

V mihu sa po nej Bastien načiahol, ako pierko ju vytiahol k sebe hore a okamžite začal presun korunami stromov. Elena sa nestihla ani spamätať a už je hlboko v lese na nádhernej lúčke, pri veľkom strome. Pod ním je drobný stolík so stoličkou a pár dobrôt. 

„Ell, sadni si prosím a ponúkni sa. Dáme reč... súhlasíš?“ Bastien usadil maróda, sám si sadol pred ňu do trávy. Elena sa díva a díva... mladý muž má okúzľujúce zelené oči, ich sýta zelená farba ju fascinuje. Hnedé vlasy jednoducho splývajú, lemujú tvár, na hlave svietia dva biele čertovské rožky. Pery súmerné, nie výrazné, nos primeraný... pekný chalan, ale tie oči... tie sú neuveriteľné.

„Ďakujem, zjavne sa ti páčia moje oči, nevieš sa od nich odtrhnúť...“ Rypol si Bastien. Elena sa spamätal, kopla ho nohou.

„Au, si divoká. Dobre, zaslúžil som si to.“

„A ty si nevychovaný. Ďakujem za pohodlie... čo tu robíš celé, nekonečné dni?“ Elena sa obzerá po hustom lese a slnkom zaliatej lúčke.

„Trénujem, flákam sa, sondujem.“

„Čo trénuješ?“

„Hrám sa s ohňom. Učím sa ho ovládať, mať z neho zbraň aj potešenie.“

„Zaujímavé, ukáž...“ Elena sama vládne ohňom a toto je nová vec pre ňu. Bastien sa sústredí, vytvorí malú ohnivú guľu v rukách a prehadzuje si ju hore dolu. Vyhodí do výšky, chytí a napokon uhasí v dlaniach.

„Paráda. Nauč ma to,“ Elene zasvietili oči.

„Čo? Ako? Ty vládneš ohňom?“ Bastienovi takmer vypadli oči z jamôk.

„Hej...“ Elena sa sústredí, vytvorí guľu a hodí ju do lesa.

„Tak... no... to som... ha, prepáč. Úplne si ma vyhodila z koľaje!“ Kokce Bastien a je ohromený.

„Nie si sám šikovný... ale takého žonglovanie neviem. Naučíš ma to?“ Elena sa cíti konečne užitočná.

„Jasné. Ale najprv mi ukáž, akú najväčšiu guľu dokážeš vytvoriť, prosím.“

„Prečo?“

„Musím mať predstavu, akou silou ovládaš oheň a potom tomu prispôsobíme výuku,“ logické. Elena neváha, vytvára guľu, až je takmer pol metrová. Drží je v rukách a nevie čo s ňou.

„Zahoď ju bokom!“ Zľakol sa Bastien. Elena odhodí guľu, tá vrazí do kmeňa, zaznie rana ako z dela, vyletí milión iskier a porast v okolí dvoch metrov obhorí.

„Prepáč, to som ešte nikdy neskúšala.“ Elena je sama v šoku.

„Fu, Ell, ty si nepríjemný súper, keď ťa dakto naštve! Dobre, mám už predstavu... môžeme sa pustiť do výuky,“ Bastien je spokojný. 

dam+el+bas+eun-26 

To sa rozhodne nedá povedať o Damonovi a Eunice. Mali strážiť Elenu a tá im zmizla!!! Sedela poslušne pod stromom, sem tam sa dívala do koruny a zrazu sa Damon otočil a Eleny nikde. Obaja sa rozbehli hľadať, snoriť, skenujú okolie Silou. Žiadny výsledok. Damon je zúfalý, už vidí ako ju vzal poltergeist Spyridon a Elena je dakde zranená, či nedaj bože mŕtva...


Milí čitatelia, pozývam Vás do ďalších častí príbehu o Damonovi, Elene a nekonečných bojoch o prežitie. Prizveme aj lásku i nenávisť, pýchu, žiarlivosť... nudu nemilosrdne vyženieme hlavným vchodom!





« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Buď mojou princeznou... II. / 26. kapitola:

2. Ivetki přispěvatel
03.01.2013 [14:34]

IvetkiNamrzený Damon je nepríjemný spoločník! A Bastien, mladý nerozvážny lesný duch je pochábeľ... Odpovede na Tvoje otázky čakajú v ďalšom pokračovaní... len na Stefana a Stellu si budeš musieť počkať dlhšie... ale zariadim to. Emoticon Emoticon

1. Perla přispěvatel
02.01.2013 [11:45]

Perlazaujímavá časť. Som zvedavá čo Damon povie Elene, keď sa vráti. Samozrejme, ak ho dovtedy šľak netrefí Emoticon Emoticon Emoticon No a ten Bastien... som zvedavá na niečo bližšie o ňom. A dúfam, že sa pohneme vo vzťahu Stelly a Stefana. Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!