OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Bloody Angel 6



Bloody Angel 6Tak, po dlouhé době nová kapitolka, opět z pohledu Tess. Proč to udělala? A taky si holky konečně pořádně promluví.

6. kapitola

Tess:

Okamžitě jsem se ztratila v davu a utekla do pokoje. Byla jsem unavená. Ona mě unavila. Ale taky jsem věděla, že si bude chtít promluvit, což byl hlavní cíl celé té akcičky při filmu. Zapadla jsem do svého pokoje a lehla si na postel. Byla jsem šíleně unavená. Přemýšlela jsem o Arie. Musela jsem se pousmát. Nečekala jsem, že bude tak nevinná, neposkvrněná. Doufala jsem, že na mě zapomene a najde si někoho, s kým si bude užívat. I přesto, že je anděl, tak je celkem divoká a společenská.

Víc jsem nestihla přemýšlet. Ani neklepala, rovnou sem vtrhla. Nerozrušila jsem se, dál jsem ležela a jen na ni koukala. Zamrzla v pohybu. Nečekala, že budu takhle klidná. Zavřela dveře a nervózně postávala. Nejspíš chtěla mluvit, ale teď nevěděla co. Slitovala jsem se nad ní.

 

Nechceš se posadit?" zeptala jsem se jí a posunula jsem se na posteli. Váhavě si sedla vedle mě.

Chtěla jsem si s tebou promluvit," začala. Ušklíbla jsem se.

No konečně. Začala ses mi vyhýbat a nechápu proč. Chtěla jsem ti poděkovat za ty boty. Nepřijela jsem zrovna připravená," řekla jsem trochu mile. Už dlouho jsem se nechovala mile.

Vypadáš unaveně," přešla má slova.

Jsem unavená, špatně se to vysvětluje. Proč ses mi vyhýbala?" zeptala jsem se jí. Vážně mě to zajímalo. Nevím o ničem, co by to mohlo zavinit.

Víš... Viděla jsem tě s Camem. Po tom, co jsem ti dala ty boty," přiznala váhavě. Ztuhla jsem.

Slyšela jsi i to, co jsme říkali?" zeptala jsem se jí.

Jo, něco o tom, že nejsi ani anděl ani démon, něco o tom, jak se tu budeš živit, že už ses někdy od Cama živila," řekla mi ve zkratce téměř celý náš rozhovor. Chvíli jsem byla ticho. Pak jsem váhavě začala.

Měla by ses dozvědět, jak jsem přežila. Zajímalo tě to, že? Tehdy jsem byla na dně. Ty ses nechtěla přidat ke mně, abychom mohly být spolu. Řekla jsem si, že bez toho nemá cenu žít. Sehnala jsem si střelu a pokusila se zabít. Jenže střela moc škodí, a já byla tolik zesláblá, že jsem to nedokázala. Po tom, co jsi mě objevila a odešla, jsem dál umírala. Nechtělo to skončit. Pak se objevil Dábel. Nemohl si dovolit přijít o svého přívržence, ale chtěl mě potrestat. Za to, že jsem ho zradila. Jsem něco jako sukuba s křídly. Jenže můj trest je, že ty mě vysiluješ. Pokud bychom spolu byly, tak mě to zabije. Proto se tu musím krmit od Cama, proto jsme spolu spali. On je démon, nezabije ho to. Zabíjí to lidi a anděly. Tedy, tak mi to bylo řečeno, nikdy jsem to ověřovat nechtěla," vysvětlila jsem jí to a čekala na její reakci. Byla potichu a já čekala.

Proto jsi tak unavená? Kvůli tomu, cos dělala při filmu?" zeptala se. Nijak nebyla rozhozená, spíš smutná. Musela jsem se usmát. Proto jsem ji tak milovala, nikdy nevyváděla, všechno s klidem přijímala.

Ano, proto jsem tak unavená," přitakala jsem. Rozhodla jsem se změnit téma, nerada jsem mluvila o tomhle.

Ty jsi ještě panna?" ušklíbla jsem se. Naštvala jse.

Má láska se pokusila o sebevraždu a ani nedala vědět, že se jí to nepovedlo, a odlítla si do města andělů. S kým jsem se asi tak měla vyspat?!" zrudla a rozkřičela se na mě. Utekla z mého pokoje a nezapomněla za sebou prásknout dveřmi.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bloody Angel 6:

3. martinexa přispěvatel
18.10.2013 [8:33]

martinexaTo ne já tyhle povídky mám ráda:)

2. DarknessB
17.10.2013 [20:42]

martinexa: Je to krátké, ale tak trochu jsem zapomněla, jak jsem chtěla pokračovat, to se pak blbě píše, ale budu se snažit. Jsem ráda, že jsi na mě nezapomněla...

1. martinexa přispěvatel
17.10.2013 [19:09]

martinexaKrátké chci víc!:D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!