OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Bloody Angel 5



Bloody Angel 5Tak opět Aria. Zjistí, co se dělo mezi Camem a Tess? Jak na to zareaguje? A taky roztomilá scéna mezi holkama u jednoho z filmů na společenském večeru. Pěkné čtení! PS: To omezení není jen proto, že jsem malinko rozvedla scénu z minula, ale hlavně kvůli tomu společenskému večeru. Ale i tak nemůžu dát víc jak +15, protože mě samotné je 15 ani ne dva měsíce, a to by bylo nespravedlivé, že? Stejně je nám všem jasné, že to nikdo nedodrží.:-D

5. kapitola
 
 
Arriane:
 
Čekala jsem, jestli přijde. Doufala jsem v to. Nic se ale nedělo. Vykoukla jsem na chodbu. Nikde nikdo, všechny dveře zavřené, jen jedny byly nedovřené. Ty Tesiiny. Asi bych šla zpátky do pokoje, ale s někým si povídala. Zvědavost mi nedala a nakoukla jsem do jejích dveří. Nebála jsem se, že by mě tu někdo načapal. V tuhle hodinu, vlastně vždy, se veškerý společenský život odehrával za zavřenými dveřmi. Tess si povídala s Camem. Hádali se. Něco o tom, jak se změnila. Pak jsem ale nastražila uši.
 
„Máš pravdu. Nejsem anděl, protože jsem se vzdala boha, ale zapomínáš, že už nejsem ani démon. Mám ti ukázat křídla, aby sis to uvědomil?! Já už nejsem taková, jaká jsem byla. Ani nemůžu být. Což mě přivádí k otázce, z koho se budu živit? Je tu moc málo studentů, aby si toho nikdo nevšiml. A já se potřebuji živit" říkala Tess. Není démon? Co tedy je? A živit se? Neznělo to, jako by se měla živit jídlem.
 
Budeš se živit ode mě. Už jsme to na začátku dělali, pamatuješ? Tehdy jsi to ještě byla ty. A budeš zase. To tvoje malý tajemství nějak zvládneme," řekl Cam. Tess se začala smát, ale její smích se brzy proměnil v hysterický pláč. Cam si sedl vedle ní a začal ji líbat. A co mě zranilo ještě víc, ona mu ty polibky oplácela. Rychle ji svlékl ze sukýnky a z bundy. Byla nádherná. Měla na sobě černá, a to nekecám, kožená tanga, korzet, který ji dělal nádherné křivky, a podvazky. Ona ho taky vysvlékla do boxerek. Nevěděla jsem, jestli chci něco takového vidět. Věděla jsem, jak moc mě to zraní, ale nemohla jsem od ní odtrhnout zrak.
 
Rozepnul jí korzet a odhodil ho pryč. Jí se vztyčila nádherná kulaťoučká prsa se vzrušením tvrdými bradavkami. Korzet zkresloval. Bez něj měla prsa větší, tak trojky. Nikdy jsem si toho nevšimla. Nikdy jsem ji neviděla bez korzetu. On jí bradavky nelaskal, jak bych to udělala já. Stáhnul jí tanga, ona jemu boxerky a položila se na postel. Roztáhla nohy. Byla dokonale vyholená. On nemeškal a vklouzl do ní. Začal silně přirážet. Nebyl to žádný mazlivý sex, ale tvrdě ji šukal. Brzy vyvrcholil a vytáhl ho. Začal se oblékat a já rychle, ale tiše odešla ke mně do pokoje, než si mě všimnou. Tam jsem si sedla na židli a vzpomněla jsem si na to, jak s ním byla vzrušená. Nemohla jsem jinak a pořádně jsem se rozbrečela. Ona je s ním spokojená, nepotřebuje mě. To mě ranilo ze všeho nejvíc. Ne to, že se mě straní, že mě nechce, ale to, že jí nedělá problém si za mě najít náhradu. Vzlykala jsem dlouho do noci, než jsem konečně usnula neklidným spánkem.
 
Seděla jsem na staré sedačce úplně vzadu. Učitelé se snažili zprovoznit dataprojektor a židle a křesílka, která tu byla, se postupně plnila ostatními lidmi. Přemýšlela jsem o Tess, jako ostatně po celou dobu od jejího příjezdu. Snažila se mi poděkovat za ty boty, mluvit se mnou, ale vyhýbala jsem se jí a odbývala jsem ji. Nic jiného mi po včerejšku nezbylo, nechtěla jsem, aby mě zničila ještě víc. Taky mi pořád vrtalo hlavou, co Cam myslel tím krmením. Jenže  Tess jsem se vyhýbala a Cama jsem se zeptat nemohla, protože by mu došlo, že jsem je viděla, a byl by průšvih. Ostatní zase nenapadlo, že by Tess vůbec nemusela být démon.
 
Film začal. Všechna místa byla plná, i Cam tu byl a povídal si vesele s ostatními. Jen Tess jsem nikde neviděla. Vtom zavrzala sedačka, jak si ke mně někdo přisedl. Pootočila jsem hlavu, abych se podívala, kdo to je. Vedle mě seděla Tess. S mými converskami v černé džínové sukni, která na rozdíl od té, ve které přijela a z které ji vysvléknul Cam, byla do půli stehen, takže zakrývala to, co měla. Tentokrát neměla podvazky, ale holé, dokonale oholené nohy. Posunula jsem se kousek nahoru. Korzet vyměnila za černé úzké tílko. Mikinu neměla, ale ruce a krk měla ověšené všemi tretkami ze včerejška, i s tím křížem.
 
Odvrátila jsem pohled. Nechtěla jsem se na ni dívat, tak jsem po dlouhé době dávala pozor, o čem film je. Z mého soustředění mě ale vytrhl dotek. Přesněji dotek jejích dokonalých dlouných nehtů téměř u kraje mých kalhotek. Ano, měla jsem na tobě sukni. Zhluboka jsem se nadechla. Okamitě jsem začala vlhnout a projela mnou vlna vzrušení. Nohy jsem ale držela pevně u sebe. To ovšem vyřešila. Přehodila jednu nohu mezi mé a vklínila ji tam tak, že jsem, volky nevolky, nohy od seba dát musela. Ne že by mi to tolik vadilo. Teď se mi z hlavy vykouřily veškeré myšlenky na všerejší večer.
 
Chvíli nehty jezdila u lemu kalhotek. Pak své prsty přesunula trochu níž, aby ukazovákem dosáhla přímo do kraje mezery mezi mými pysky, na předkožku klitorisu. Trochu tam zatlačila a moje tělo začalo rozhodovat za mě. Poohlédla jsem se na ni. Ze soustředěného výrazu se usmála a uvolnila se, právě tehdy asi ucítila mé šťávy. Rozhlédla jsem se kolem. Nikdo si zatím nevšiml, co tu my dvě provádíme.
 
Právě prsty hbitě proklouzla pod kalhotky a přímý dotyk na mých pármilimetrovývh chloupcích mě donutil vzrušeně nahlas vzdechnout. Okamžitě jsem se kousla do rtu. Nikdo si nás nesmí všimnout. Začala jsem zrychleně dýchat. Svůj ukazovák strčila hluboko mezi mé vlhké pysky a začala mi laskat malé stydlé pysky. Pak opatrně přejela prstem po poštěváčku a já málem vyvrcholila. To mi ale znemožnila bolestivým štípnutím do mého nejcitlivějšího místa. Ta nečekaná chvilková a ohromující bolest měla příčinu v tom, že mé vzrušení mírně opadlo a vyvrcholení tak oddálilo. Palcem a malíčkem mi jemně, ale vytrvale laskala klitoris a ostatní prsty se věnovaly zbytku. Opatrně do mě zasunula ukazovák. Jen trochu, po první kloub, ale pro mě to byl nepoznaný zážitek. Byla jsem totiž panna a nikdy jsem si to ani sama neudělala, i když by to do mě nikdo neřekl.
 
Opět jsem se kousla do rtu, ale ani to neuchránilo před slabounkým vzdechem. Opatrně prstem zahýbala a já se ocitla v nebi. Tedy ne doslova, ale říká se to tak, ne? Rychle jsem po ní střelila pohled. Uvědomovala si, že to už dlouho nevydržím a s výkřikem vyvrcholím? Nejspíš ne, ale vypadala překvapeně. že by nečekala, že budu ještě panna? Po chvíli k ukazováku přidala prostředníček a oba prsty se snažila dát mírně od sebe, ale hned toho nechala. Moje panenská blána bolestně zanaříkala a já spolu s ní také, ale nahlas. Přestala zkoumat, kolik tam má ještě místa, nejspíš pro prsteníček, a začala místo laskání pohybovat prsty dovnitř a ven. Věděla jsem, že se blížím vrcholu.
 
Teď jsem si všimla, že druhou ruku má ve svých kalhotkách, a podle pohybující se boule jsem usoudila, že si dělá to samé, co dělá mně. Taky vycítila, že u budu. Vytáhla ruku ze svých kalhotek, lesklou od svých šťáv, a přiložila mi ji k ůstům. Olízla jsem trochu jejích šťáv. Chutnala úžasně. V tu chvíli, co jsem měla její ruku v mých ústech, proti vůli mých genitálií strčila i prsteníček do mé dírky. To doprovázelo silnou chvilkovou bolest, kterou ihned přehlušilo moje první vyvrcholení v životě.
 
Byl to výbuch slasti. Můj výjřik ztlumila její ruka, do které jsem se ve chvíli bolesti zakousla a při vyvrcholení mě utlumila. Měla jsem štěstí, že film právě končil a dělo se tam něco hlasitého. Vyndala ruku z mých úst a vytáhla i tu druhou z mých kalhotek. Nohu vyprostila z místa mezi těmi mými a prsty od mých šťáv slastně oblízla. Pak mě políbila, a než jsem se zmohla na to jí polibek polatit, se odtrhla a zašeptala mi do ucha: „Chutnáš úžasně."
 
Než jsem se vzpamatovala, běžely úvodní titulky a ona odcházela spolu s ostatními. Rychle jsem si porovnala kalhotky a sukni a spěchala najít ji. Ale v tom chumlu lidí jsem ji už nezahlédla. Stála jsem tam, s chutí jejích šťáv na jazyku, mírnou bolestí mezi nohala a mokrým, roztouženým místem mezi stehny.

« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bloody Angel 5:

3. DarknessB přispěvatel
04.04.2013 [20:40]

DarknessBMoc se omlouvám za zpoždění, ale učím se na zkoušky, přijímačky a jen úkoly do školy mi dávají zabrat. Všechno to skončí 22.4., tak buďte trpěliví. Na papíře je to hotové, ale na přepsání prostě čas nemám, ale budu se snažit.

2. martinexa přispěvatel
20.03.2013 [22:58]

martinexaVýborný. Sakra takhle při vyučování to je vzrušující. Tess se mi líbí. Je taková jiná, což ten příběh dělá ještě zajímavější. Strašně se těším na pokračování:)

1. DarknessB přispěvatel
20.03.2013 [6:08]

DarknessBVážně jsem tenhle dílek přidala v neděli. Doteď trvala korekce jen 1 den, ale teď se jim to tam nějak nakupilo a trvalo to až doteď.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!