OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Zrodená z popola 16. kapitola



Zrodená z popola 16. kapitolaKto boli tí dvaja? ... Dnes spoznáme trošku tvrdšiu stránku našej bandy.

 

16. kapitola

 

Emily sa prebudila so zahmlenou mysľou. Zjavne bola pod vplyvom liekov, ale aspoň sa z väčšej časti stratila tá neznesiteľná bolesť v ruke. Ani si neviete predstaviť, aký hrozný sen mala. Snívalo sa jej, že prišla o dva prsty pri zachraňovaní takého dobitého chlapca. Alebo sa jej to nesnívalo? Sklonila hlavu tak, aby si dovidela na svoju hornú končatinu.

„Ou, shit!“ zahrešila. Tak sa zdá, že to sen nebol. Ale no čo, chlapec žije a ľavá ruka nie je až taká hrozná. S tým sa zmieri. Len dúfala, že to takto bude brať, aj keď sa všetok ten otupovací sajrajt z jej tela vyplaví. Chcela sa znovu ponoriť do spánku, keďže nemala aj tak nič lepšie na robote a celkom zjavne cítila, ako jej ubudli sily. Plány jej však pokazil až neľudský výkrik.

„Čo sa to tam zase deje?“

No keď o pár minút zliezla schody a prešla zabezpečovacím systémom, až ju zamrazilo v kostiach. Steny aj podlaha miestnosti boli obložené bielymi kachličkami, na zemi bol len jeden odtok, taký ako býva v kúpeľniach. Bola úplne prázdna, až na jej jednu vec. Na stoličke v strede sedel jeden z tých mágov. Teda pravdepodobne. Fénix to nebol, to bolo bez debaty. Ale ani chladnokrvne nevyzeral. No to oni nevyzerajú ani jeden.

Mal tmavé vlasy, ktoré mu padali na ramena. Hlavu mal sklopenú a pevné svalnaté paže zviazané za chrbtom. Hrudník mal napnutý a nohy priviazané o stoličku. No čo bolo na tejto scéne najhoršie – bol nahý a celý sa triasol. Pod stoličkou plno krvi, zrejme z toho, ako sa mu povrazy zarývali do nôh. Will stál nad ním. Hánky na rukách krvavé a odraté. Vrieskal naňho, no on mal stále hlavu apaticky predklonenú. Will sa napriahol s úmyslom znovu ho udrieť. Emily ho nechala, nemala dôvod pomáhať jednému z nich. Uniesli Nathana, ktorý sa pravdepodobne neprechádza ružovou záhradou.

Odlepila sa od dverí, o ktoré bola do teraz opretá a šla ďalej po chodbe. V okienku o dve dvere ďalej zbadala Connora. Otvorila ich a vošla dnu. Con vypočúval nejakého malého chlapca. Mohol mať tak deväť alebo desať rokov. Viac určite nie.

„Tak ešte raz chlapče. Kto si?“ doliehal naňho. Chlapec neodpovedal, len mlčal. Emily položila ruku na Conove plece.

„Ja to skúsim,“ zašepkala. Connor prikývol a pri odchode za sebou zabuchol dvere, až toho chlapca trhlo. Emily ho pozorovala, no na nič sa nepýtala.

„Čo je s mojím bratom?“ spýtal sa zrazu. Em premýšľala, ako mu má odpovedať.

„Vypočúvajú ho.“ Nakoniec to skúsila s pravdou.

„Ublížili ste mu?“ Neodpovedala. Nemohla. „Tak ublížili ste mu?“ dožadoval sa odpovede. Oči sa mu leskli od sĺz.

„Moji priatelia chcú len zopár odpovedí.“

„Zabijete ho? Tí druhí by to urobili. Oni sú zlí. Brat hovorí, že nás nesmú chytiť, že musíme našich priateľov pred nimi chrániť.“ Ten chlapec sa chvel od strachu. Nechcela to rozvádzať teraz, no neskôr sa ho na to určite spýta.

„Kto si, chlapče? Musíš nám to povedať, pomôžeš aj bratovi.“ Nebolo fér takto ho vydierať. Ale čo mala robiť?

„Nesmiem vám to povedať,“ bránil sa.

„Musíš.“ Chlapec si povzdychol.

„Volám sa Etienne. Mám deväť. Žijem len s bratom, rodičia zomreli, keď som bol malý. Dareios vraví, že sa podobám na mamu. Bývame v táboroch. Raz tam a raz tam. Väčšinou ani neviem, kde presne sme. Zachránili ste Mika? Videl som ho v tej miestnosti s vami. Viete, oni ho uniesli a keď niekoho vzali, on sa už nevrátil a ja mám Mika rád, je to môj kamarát. Dar ho nechcel ísť zachrániť, kým by nepreskúmal terén. Ale to vtedy by ho už zabili! Vedel som, kde ho majú! Aj vy ste tam boli. A kvôli mne sme teraz tu. Však mu neublížite. Mikovi ani Darovi. Ten pán Mika predsa pozná. Počul som ho!“ Ku koncu už plakal nahlas. Emily ho bolo veľmi ľúto. Podišla k nemu a jemne ho objala. Objatie jej opätoval. Chudák malý, celý sa triasol a tvár mal červenú a mokrú. Naozaj sa podobal na toho muža vedľa.

„Neboj. Mike aj tvoj brat budú v poriadku. A kto je Dareios?“ upokojovala ho.

„Tak sa volá môj braček. Dareios Evan. Vraj ho dostal podľa nejakého kráľa. Môj ocko bol archeológ, vieš?“

Držala ho v náručí, až pokým nezaspal. Potom ho potajomky odniesla do svojej izby. Nebola si tak celkom istá, či by s tým ostatný súhlasili. Uložila ho do postele a prikryla prikrývkou. Pri odchode ešte pre istotu zamkla dvere. Ani nie tak kvôli chlapcovi ako kvôli bande.

Keď znovu vošla do tej miestnosti so stoličkou, chlap vyzeral o poznanie horšie. Modriny sa mu rysovali pozdĺž celej pravej strany tváre a fialovieť mu začínali aj všetky rebrá. Will ho práve nakopol tak silno, že stolička sa prevrhla dozadu a Dareios sa začal dusiť. Náraz mu vyrazil dych a on len lapal po vzduchu. Will ho ešte raz nakopol do obličiek a potom si všimol vydesenú Em.

„Mala by si odísť,“ povedal jej. To ju našťastie prebralo a ona si zachovala zdravý rozum. Pribehla k Darovi a z topánky si vybrala nôž. Z tej predošlej akcie sa ešte ani nestihla prezliecť. Predtým jej to nevadilo a teraz sa to celkom hodilo. Rozrezala povrazy a Darovu ruku si prehodila cez plece. Bolestivo sykol, no inak nedal najavo žiaden náznak bolesti.

„Čo to robíš, Emily?“ pýtal sa Will naštvane. Túto jeho stránku nepoznala, no ani náhodou sa jej nepáčila.

„Beriem ho do izby a tam ho ošetrím. Nezabrániš mi v tom.“ S miernymi problémami ho odvliekla až do svojej izby. Predsa len bol to kus chlapa a ona útle žieňa. Príležitostne jej v tom pomáhal a keď uvidel v posteli ležať svojho brata, usmial sa a zložil sa na zem.

„Ešteže je tá posteľ manželská,“ pomyslela si a vyložila ho hore. Ešte stále bol nahý, no Emily ani len nepomyslela na to, že by si ho mohla obzrieť. Áno, možno mal pekný hrudník, ale nižšie už očami nezašla. Bolo by to nedôstojné a hlavne bez jeho vedomia. Prikryla ho.

Izby boli robené tak, aby keď chcete mať súkromie, nikoho nevpustili dnu, takže mohla ísť bez obáv pre nejaké obväzy a dezinfekciu. Zlé však bolo to, že nemohla bližšie určiť rozsah jeho poranení a ich vážnosť. V tom by jej mala pomôcť tá Richova hračička, ktorú použil vtedy, keď Nate prišiel do Centra. Ten rentgenový foťák. Väčšina tých vecí šla vziať ako po masle aj s tým fotoaparátom nebol nejak zvlášť veľký problém. Rich nechával svoje veci bežne pohodené bárs kde.

Na pol ceste za bratmi jej Archi zatarasil cestu.

„Emily, toto nemôžeš,“ vyhŕkol rázne.

„Musím, Arch. Keby ho zabil nedozvie sa nič a ja musím nájsť Nathana. Malý mi dôveruje, tak hádam bude aj veľký.“ Arch na to nijako nezareagoval, len jej odstúpil z cesty.

„Skús použiť tú vec s tvojou energiou, Em. Možno sa rýchlejšie uzdraví,“ zakričal, keď už bola na konci chodby.

 


Tak trošku násilia... Čo vravíte na Dareiosa s Etiennom a Emily v podaní pomocnej ruky? :)) Túto kapitolu som si vážne užila :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zrodená z popola 16. kapitola:

27.08.2011 [17:05]

FaireTato povídka mě zaujala a já pevně doufám v brzké přidání dalšího pokráčka. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. semiska přispěvatel
24.08.2011 [13:37]

semiskaPěkná povídka. Nejprve jsem si myslela, že se Nathan zamiluje do Em, ale nakonec našel štěstí jinde. Musela to být pro něho rána, když Em odešla od něj. Jenže ona musela. Wes je jistě skvělá dívka a pro Natea ta pravá. A miminko bude zdravé a až se narodí, uvidí i tatínka. Emoticon Snad i Em najde svou lásku. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!