OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Zrodená z popola 13. kapitola



Zrodená z popola 13. kapitolaPasca.

 

13. kapitola

 

Ten istý večer zbehla rozradostnená Wes do spoločenskej haly a všetkým vystavovala na obdiv svoju ruku s jednoduchým, no aj tak krásnym prsteňom. Takže bolo Emily hneď jasné, že súhlasila. Každý ju objal a zagratuloval jej, z čoho Wes po chvíli začali tiecť slzy dojatia. Nathana chlapsky potľapkali po pleci a padlo aj pár varovaní.

„Ak jej nejako ublížiš, vykastrujem ťa,“ vyhrážal sa Luke. Niečo v podobnom duchu mu povedal aj Rich a Archi ich len s úsmevom pozoroval.

„Nikdy by som jej neskrivil ani len vlas na hlave,“ odpovedal im celkom vážne Nathan.

„My vieme, ale varovanie nezaškodí.“

„To veru nie.“

Emily odišla do kuchyne nájsť si niečo pod zub. Halie jej však nedovolila na nič ani len siahnuť, a tak jej nadiktovala, na čo mala práve chuť. Stačilo počkať pár minút a miestnosť naplnila vôňa čokoládového pudingu. A o ďalších pár minút sa Emily zalizovala až za ušami.

„Vynikajúce,“ zopakovala už asi desiatykrát Em. Labužnícky nabrala na lyžičku ďalšie sústo a vložila si ho do úst.

„Som rada, že ti chutí,“ usmiala sa bacuľatejšia kuchárka a pohladila Em po hlave. Emily jej podala dočista vylízaný tanier.

„A ako veľmi.“

Keď vošla do svojej izby, prvé čo ju upútalo bol odkaz na posteli. Bol od Archiho.

Príď do mojej kancelárie a utri si ústa od čokolády. A.

 

Pobavene zodvihla obočie a zadívala sa do zrkadla zaveseného na stene oproti. A fakt, pod spodnou perou mala malinký fľak. Utrela si ho do vreckovky a vypochodovala smerom k Archibaldovej pracovni.

„Klop, klop,“ zakričala, keďže dvere boli pootvorené.

„Poď ďalej.“ To bol Luke? Vošla do miestnosti.

„Dostali sme echo, že sa na zajtra chystá útok. Budeme ťa potrebovať Emily, ale bude to neb...“ Jasné Arch, nebezpečné.  Všetko je nebezpečné, dokonca aj cesta do supermarketu.

„Idem do toho,“ prerušila ho.

„Connor ti dá potrebnú výbavu a zajtra sa stretneme o ôsmej a vysvetlím ti stratégiu,“ informoval ju. „Útok sa chystá o desiatej, takže ostatných deväť tridsať dole v garáži.“

Všetci odišli späť a odporučili to aj Emily. Najprv však šla s Conom do telocvične a cez ňu do strelnice a labáku. Do ruky jej dal malú guľatú vecičku, čo bolo vraj slúchadlo a tesne pod čeľusť jej pomocou injekcie implantoval mikrofón s GPS čipom.

„A to budete počuť aj moje súkromné rozhovory?“ spýtala sa nervózne. Táto predstava ju celkom znepokojovala.

„Nie. Sú navrhnuté tak, že ťa počuje len ten, kto má aktívne toto slúchadlo.“ Poukázal na tú umelohmotnú vec a strčil si ju do ucha. „A len vtedy, ak chceš, aby sme ťa počuli. Len Arch ťa môže počuť, kedy len chce. No on si veľmi váži naše súkromie, takže to nerobí. Vlastne si pamätám len jednu situáciu, kedy sa to stalo. Main vtedy zmizol na sedem dní. Zajali ho tí bastardi. Nevieš si predstaviť, v akom stave sme ho našli. Vyzeral hrozne.“ V jeho očiach bol smútok. Tak preto je Main taký zatrpknutý?  Neodvážila sa spýtať sa na to. Bola to jeho vec a keby jej to chcel povedať, tak jej to aj povie.

„A toto je na čo?“ Zaujímala sa, keď jej do ruky vložil malý poloautomat.

„Vieš, niekedy sa stane, že je výhodnejšie bojovať proti nim ako človeku. My sa do nejakej malej budovy asi ťažko dostaneme a vypáliť ju môžeme len vtedy, ak tam nie sú ľudia, takže...“

„Chápem,“ ubezpečila ho.

 

Ráno jej Archi vysvetlil taktiku boja a aj jeho cieľ. Bolo dôležité získať nové informácie a ochrániť malú mestskú nemocnicu.

„Prečo nemocnicu?“

„Pretože, ľudia v kóme a s vážnejšími zraneniami sa nemôžu brániť,“ odpovedal Archi.

„Aha.“

 

Budova stála na kraji lesa, čo bolo rozhodne plus. Fénixi sa rozdelili na dva tými a čakali na nejaký náznak mágie. Bolo pol jedenástej a stále nič. Náhle Arch spozornel.

„Do čerta bola to pasca,“ vykríkol, keď zbadal svoj blikajúci náramok. „Napadli Centrum.“

„Nate,“ vykríkla Wes zúfalo a vrhla sa k Archovi. „Bude v poriadku, však? Nemohli mu nič urobiť.“

„Ja neviem Wes, ja neviem. Ale ideme tam, hneď!“ zavelil.

 

Už z diaľky bolo vidieť, že niečo nie v poriadku. Vrátnica bola vypálená a rozbitá na malé kúsky. Masívne vchodové dvere boli vyrazené na zemi. Po schodoch sa valila voda a biliardové gule plávali pred Emilininými nohami.

„Kurva,“ zhíkol Will. No tak to je výstižné, pomyslela si.

„Všetko prehľadať,“ rozkázal Arch. „A dávajte pozor, mohli nám sem čosi nastražiť.“

Rozbehli sa kam kde mohli a hľadali známky života. Emilina časť budovy neobsahovala nič. Teda aspoň si to do poslednej chvíle myslela. V jednej z hosťovských izieb zbadala najprv kus šatstva, takého aké nosilo služobníctvo. Poodhalila ešte kúsok miestnosti. Zdesene vykríkla. Bola tam noha. Noha bez tela, telo bolo kúsok od končatiny. Bolo neskutočne zohavené a váľalo sa v krvi. Tvár bola dorezaná, vlasy odrezané a ruky dopálené. Na hrudi mala dieru od tých energetických gulí. Poznala ich zo svojich snov.  Keď zbadala medailón, ktorý zvierala osoba v ruke, mala čo robiť aby sa nezložila na podlahu. Preboha! Veď to bola Halie. Ako jej to mohli urobiť? Skončil takto aj Nate?

„Nate,“ zakričala z plného hrdla. Zbehla dolu do haly, kde všetci podávali hlásenia. Wes plakala a slzy jej stekali po lícach.

„Čo s ním je?“ Hlas sa jej triasol.

„V dome nie je, ale našli sme odkaz. Uniesli ho.“

 


Hm.. Čo myslíte, že majú s Natom za lubom? A prežije to?

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zrodená z popola 13. kapitola:

2. ajeje
03.05.2011 [18:13]

prosim nech nate nezomrie Emoticon Emoticon super kapitola Emoticon Emoticon

1. allinthewaiting přispěvatel
03.05.2011 [17:22]

allinthewaitingÁÁÁ! Prosím, prosím prosííím nech Nate nezomrie!! Emoticon To nemôžeš spraviť! Inak parádna kapitola! Emoticon Ale rýchlo ďalšiu, ja nevydržííím! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!