OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Žiju druhý život 10. kapitola



Žiju druhý život 10. kapitolaJe stejný, děje se mu to stejné, oba jsme třikrát umřeli...

Budím se před dveřmi. Nic mi není. Vše si pamatuju. V ruce svírám řetízek. Připínám si ho za krk. Pak se zvedám a natahuji se na kliku. Otevírám dveře do jeho pokoje. Jakmile mě uvidí, vyrazí ke mně. Obejme mě. „Myslel jsem, že jsi mrtvá, a pak ten chlápek v bílý místnosti a ta otázka a babička a ty jsi tam nebyla." Začíná na mě chrlit jednu informaci za druhou. „Pak mi řekl, že jsem potřetí zemřel a ukázal mi ty životy a nějakou holku. Jmenuje se Janie a ..." Skočím mu do řeči. 

„Po-počekej. Ty jsi taky třikrát po smrti?" vybafnu na něj prozměnu já. Přykývne.

„Ty taky? Jak?" chytí mě za paže.

„Poprvé mě srazil autobus a pak mě zastřelil můj bývalý. Nějakej Will." Vidím jen, jak polkne, a jde si sednout na postel. „Co se děje?"

„Mě srazilo auto a podřízla bejvalka Rose." Wau, až moc velká náhoda. „Jako bychom si byli souzeni. Stejný život. Teda životy." Sedne si do tureckého sedu. „Myslíš, že jsi ho milovala? Toho Bena?" Když to řekne, sednu si za ním. Položím mu ruce na stehna.

„Ne. Určitě jsem ho nemilovala. A jestli ano, jsi pro mě teď jen ty."

BEN

Jsem totálně na dně. Koukám se na to, jak Stacey, moji Stace, zahrabávají do země. Blbci. Hlupáci, kreténi. Blbej, ne zasranej William. ještě že si teď hnije někde pod zámkem. Nejradši bych mu utrhl hlavu. Zabil mi ji. Pořád před sebou vydím její oči, jak ležela na koberci. Nejradši bych se taky zastřelil. 

JANIE

Odešel mi. Rosemary teď sedí pěkně v chládku za to, že mu podřízla hrdlo. Tak ji nechtěl. Záviděla, že je můj. Můj, můj Jasper. Kruci. proč jsem u toho nebyla? Mohla bych se taky probodnout. Sakra. Mám celé hnědý ty šaty. Prší a já tu stojím jak kráva. Pohřbívají mého kluka. Jeho rodina mě nenávidí.

BEN

Její rodina mě nenávidí a jak začíná pršet, dávájí to za vinu samozřejmě hlavně mně.

ROSA

Jsem v hlavní věznici. Má, co si zasloužil. Milovala jsem ho a on to nepochopil a vyspal se s tou nánou Jane. Neměla jsem dopustit, aby měl tak rychlou smrt. Měl víc trpět.

WILL

Je mrtvá, což mi na obličeji vytváří jemný úšklebek. Zatřelil jsem ji. Je jednou provždy pryč. Konečně mě už nebude týrat.

NOVINY

Včera byli zabiti dva mladí studenti ve věku 17 a 18 let. Dnes se konal jejich pohřeb. Obě jejich rodiny jsou z toho zdrceny. Stacey McKinley, 17 let. Umřela na důsledky poranění, které jí způsobila střelná zbraň. Její vrah William Cody Williams byl ve stejný den její vraždy odsouzen na čtyři roky bezpodmíněčně a tři roky veřejných prací. Jasper Lewing, 18 let. Umřel na hluboké poranění kuchyňským nožem. Zabila ho teprve 16letá Rosemary Gilding. Ve stejný den jeho vraždy byla odsouzena na tentýž trest jako William Cody Williams.

Je to náhoda? Tyto případy jsou téměř totožně. Oba mají jako motiv vraždy odmítnutí, nebo-li je Stacey a Jasper odmítli v společném soužití.

STACEY

Uvidím za oknem noviny a tak pouštím Jaspera a jdu tam, vzít tisk. Když si přečtu hlavní stránku, byť neomdlím. Ukazuji to Jasperovi. Ten se na mě jen s lesklýma očima podívá. Přijdu si jako ve zpomaleném filmu. Chytne mě za ruce a posadí si mě zpátky. „Co za to ten chlap nahoře chtěl? Aby ses mohla vrátit? Znovu?" Pravidelně mezi tím poliká.

„Chtěl, abych byla anděl. Po tobě taky něco vyžadoval?" zeptám se s malou nadějí, že ne.

„Chtěl, abych se stal nadpřirozenou bytostí." Nechápu, proč to chtěl.

„A jakou?" Mé naděje opadnou.

„Upírem." I přes mé přesvědčení, že upíři nejsou, mě to dostává. Pokud já mám být anděl, proč on nemůže být upír?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Žiju druhý život 10. kapitola:

5. Darkness přispěvatel
09.03.2015 [22:50]

DarknessSuper, no... On je upír, nebo se jí má teprve stát? Oki, už mlčím, předpokládám že story je už dopsaná. Emoticon Ale je dobře že jsou ti dva nakonec spolu, ikdyž chtělo by to ještě pokračování nebo alespoň menší vysvětlení. Emoticon

4. mishqa1 přispěvatel
24.11.2012 [18:12]

mishqa1Páni. Je toho trošku víc, ale těším se na pokračování. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. martinexa přispěvatel
21.11.2012 [23:07]

martinexaNo, hodně velká shhoda náhiod najednou. Hlavně tam máš slovo vidět s tvrdým y. Oprav si to vím, že je to překlep, ale bije to hrozně do očí Emoticon

2. JanieHutcherson přispěvatel
18.11.2012 [20:36]

JanieHutchersonomlouvám se, myslela jsem si že to tam mám :)

1. Poisson admin
18.11.2012 [19:24]

PoissonDoplň si do perexu text, polud chceš, tak i obrázek. Ale alespoň jedna věta do perexu patří. Po úpravě opět zaškrtni ´Článek je hotov´.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!