OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Wolf song - Epilóg



Wolf song - Epilóg A máme tu epilóg - ako sa cíti Melissa v novej koži?

    Namrzene som stála s Gabrielom na lúke.
 „Ty odo mňa naozaj chceš, aby som jedla surového jeleňa?!“ pýtala som sa ho so strachom a nechuťou v očiach, ktorú som sa však snažila zakryť.

 „Si vlk, bude ti to chutiť,“ povedal rázne.
 „Ty si bežne jedol surových jeleňov a potom si sa so mnou bozkával?“ spýtala som sa ho znechutene. Gabriel sa len pobavene uškrnul.
Prešli dva týždne od môjho prekliatia. Stále si na to len zvykám. Všetko je pre mňa nové. Prvýkrát, keď som sa prebrala, myslela som si, že v mojej izbe niekto píli drevo. Neskôr som zistila, že to len Liam na záhrade ďaleko odo mňa pílil drevo. Vylepšený sluch, čuch a zrak mi robili veľké problémy. Nevedela som si zvyknúť, že počujem veci, ktoré by som nemala počuť. Najhoršie je, že na to reagujem a potom si ľudia myslia, že som sa zbláznila, keď sa im montujem do rozhovoru, ale ja som sa nezbláznila, ja si len myslím, že to hovoria mne. S čuchom to tiež nebolo nič extra. Ráno som sa neustále budila na Rebeccin silný parfum, ktorý som ako človek necítila. Dokonca sa vo mne prejavujú zvieracie pudy. Strašne chránim Gabriela. Zadržiavam vrčanie pri každom dievčati, ktoré sa na neho pozrie.

 „Mala by si to skúsiť,“ ozval sa Jeff. Poslednú dobu je stále s nami. Skamarátil sa s Gabrielom a má veľmi blízko k Eire.
 „Naozaj ti to bude chutiť,“ pridala sa Eire a nesmelo sa usmiala na Jeffa. Skúmavo som na nich pozerala.
 „Jeff?“ spýtala som sa ho a očami sa pozerala na Eire. Bol to náš starý zvyk. Robievala som to vždy, keď sa mi zdalo, že po Jeffovi ide nejaké dievča.
 „Teraz nie, Mell, venuj sa jeleňovi,“ odbil ma Jeff. Zavrčala som na neho. Spoza mňa sa ozval Warrenov smiech.
 „Ho-hó, mala by si sa krotiť, vlčica. Za dva dni je tu škola. Nemysli si, že tam ti budú vrčanie tolerovať.“ Otočila som sa k nemu a spravila na neho grimasu.
 „A teraz vážne, Mell, poď loviť,“ vyzval ma Gabriel.
 „Nie,“ odsekla som a založila si ruky na prsiach.
 „Fajn, tak čo chceš teda robiť?“ spýtal sa ma mierne zastretým hlasom. Objal ma okolo pása a pritiahol k sebe. Môj vyvinutejší čuch mi dovolil zachytiť jeho úžasnú, mužskú vôňu. Pre mňa takú neodolateľnú. Vzdychla som.
 „Čo keby som šla prebehnúť moje vlčie nohy,“ navrhla som.
 „Dobre,“ povedal Gabriel a vyzliekol si tričko.
 „Panebože, už zase nahota,“ zakvílil Jeff a Eire sa zvonivým smiechom rozosmiala a zakryla mu oči. Až teraz som pochopila, že ako prekliatym nám vzájomná nahota nerobí problém. Gabriel sa premenil na vlka. Vyzliekla som si šaty, odhodila ich na zem a nasledovala som ho. Bežali sme bok po boku.
 „Nie je to až také zlé, ako som si myslela,“ ozvala som sa Gabrielovi v hlave. Počas premeny na vlka vedia všetci prekliati komunikovať pomocou myšlienok.
 „Ešte si nezažila spln,“ ozval sa mi Gabrielov arogantný hlas.
 „Schválne, že budem pri potoku prvá,“ vyzvala som ho a rozbehla sa preč. Gabriel moju výzvu prijal a samozrejme, ma poľahky predbehol. Pri potoku sa zmenil na človeka a obliekol si na seba nohavice, ktoré tam mal odložené Warren. Ja som urobila to isté a navliekla som na seba Warrenove tričko. Je to vtipné, že naše oblečenie je povešané na stromoch po celom lese. Sadla som si k nemu a vložila nohu do potoku. Objal ma okolo pása a pritiahol k sebe.
 „Cez spln to nebude jednoduché, že?“ spýtala som sa. Gabriel pokrútil hlavou.
 „Nebude, ale budem pri tebe, zvládneš to,“ zašepkal mi do ucha.
 „Ja viem,“ povedala som s úsmevom. Gabriel mi prešiel prstom po pere a potom sa na moje pery prisal tými jeho. Vedela som, že to jednoduchšie nebude, ale pokiaľ som mala Gabriela a svorku, mala som všetko, čo som potrebovala. 

---------------------------------------------------------------------------
Uvažovala som, že by som mohla napísať pokračovanie - keby ste chceli, išlo by buď o pokračovanie príbehu Mell a Gabriela, alebo by som sa mohla zamerať na niekoho iného z vlkov. Tak čo? Chceli by ste pokračovanie? :) Alebo menej je viac?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Wolf song - Epilóg :

10. jahals
06.10.2012 [19:48]

pokracovanie, prosím s mel a gabrielom Emoticon Emoticon Emoticon

9. kajjik
06.10.2012 [14:01]

Pokračovani Emoticon

8. Viv
05.10.2012 [21:46]

rozhodně pokračování Emoticon Emoticon Emoticon

7. Eliz
05.10.2012 [13:38]

Ja som rozhodne za pokracko Emoticon Mohla by si spracovat osud Liama, alebo Warrena, zaujimalo by ma, akoto s nimi skonci. Ale je to na tebe, ak budes mat cas a chut :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Hejly
04.10.2012 [18:21]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Nika248
04.10.2012 [16:58]

Bola to famózna poviedka a ja si myslím, že pokračovanie by neuškodilo. Emoticon Emoticon Budem rada ak ešte napíšeš ďalšiu sériu, no nechcem na teba tlačiť. Páči sa mi ako si to ukončila a chcem aby si vedela, že som každú jednu kapitolu prežívala spolu s hlavnými hrdinmi. Emoticon Emoticon A Emoticon ti za tvoj talent. Emoticon Emoticon Emoticon

4. lied
04.10.2012 [15:49]

super konec já bych byla taky pro pokračování mohli by se tam objevit všichni Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Lulu
04.10.2012 [15:24]

LuluSkvelo si to zakončila Emoticon No aj napriek tomu som za pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. alya
04.10.2012 [15:10]

uzasne :) pokračovanie by bodlo :) Urcite by som si precitala :) Emoticon

1. san_druska
04.10.2012 [15:00]

pokračovanie Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!