OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Wolf song 31. kapitola



Wolf song 31. kapitolaMelissa strávi prvú noc s Gabrielom. Ako to dopadne?
Kapitola je skôr pre čitateľov od 15 rokov.
Prajem príjemné čítanie.

EDIT: Článok neprešiel korekciou!


Nenašla som ich v kuchyni ale v obývačke. Všetci sa napchávali pizzou a pozerali futbalový záznam. Usmiala som sa nad touto rodinou idylkou. Eire to musí mať ťažké v dome kde sú sami muži.
 „Pod Mell neuvidíš ako sa šmykne na blate,“ kričal na mňa Liam s pusou plnej pizze. Pousmiala som sa a šla k nim. Sadla som si medzi Gabriela a Eire. Gabriel si ma pritisol k sebe a podal mi pizzu.
 „Tu máš najedz sa,“ prikázal mi vodcovským hlasom. Uškrnula som sa nad tým. Niekedy sa naozaj správa ako alfa samec. Vzala si trojuholník pizze  a vložila ho do úst. Chvíľu sme sledovali zápas a potom Eire zívla.
„Nepôjdeš so mnou na chvíľu do izby?“ spýtala sa ma Eire po chvíľke.
 „Jasné,“ povedala som nadšene a postavila sa. Gabriel si ma znova stiahol k sebe a pobozkal ma.
„Preboha nemôžete si to nechať pre seba? Sú tu aj nezadaný môžu sa cítiť menejcenne,“ ozval sa Warren otrávene. Zasmiala som sa a Gabriel sa uškŕňal.   Potom ma Eire chňapla za ruku a viedla hore do jej izby.

     Jej izba bola presne taká akú som si ju pamätala. Veselá.
 „Som taká šťastná, že je v našej svorke dievča,“ povedala nadšene a sadla si do tureckého sedu na posteľ.
 „Eire, ja nie som vo vašej svorke,“ povedala som v rozpakoch. Eire prevrátila oči a mávla nado mnou rukou.
„Samozrejme, že si,“ začala, „Gabriel sa k tebe správa ako k svojej družke si jeho ehm.. samica a tak sa k tebe správa. Chráni ťa ale dávaj si pozor. Vlčí samci sú hrozne žiarlivý,“ poúčala ma.
„Nie som ako vy,“ povedala som.
„ To nie je problém,“ odvetila „celá svorka ťa berie ako jeho družku, rešpektujeme ťa a keby si nám dala príkaz asi ho aj splníme,“ povedala.
 „Prečo by ste mali plniť moje príkazy,“ nerozumela som.
 „Lebo si Gabrielova je to ako keby si bola alfa samica aj keď ja by som ťa mala radšej ako sestru nie ako nadriadenú,“ povedala sklesnuto Eire. Stisla som pery a objala ju.
 „Ty pre mňa si sestra už dávno, myslím, že to začalo vtedy keď si mi oznámila, že budeme kamarátky,“ povedala som a obidve sme sa zasmiali na tej spomienke.
„Brali ste aj Marry ako Gabrielovu družku?“ nedalo mi neopýtať sa. Eire pokrútila hlavou.
„ Nikto ju nerešpektoval a ani Gabriel. Ona bola len Marry ale mali sme ju radi ale nebola členom svorky.“
 „A ja tým členom som,“ povedala som ironicky.
 „Raz uveríš, že si členom či sa ti to páči alebo nie,“ povedala Eire. Ja som sa tomu len zasmiala.
 „Ozval sa ti Jeff?“ spýtala sa ma Eire po chvíli. Pokrútila som hlavou. Ďalej sme si už len lakovali nechty, čítali magazíny.

     Večer ubehol hrozne  rýchlo. Ani sme sa nenazdali a bolo jedenásť hodín.
 „Treba sa ísť vyspať zajtra je veľký deň,“ rozkázal Gabriel. Všetci prikývli, rozlúčili sa a zašli do svojich spálni.
 „Čo ak sa ti zajtra niečo stane?“ spýtala som sa ho keď sme osameli.
 „Nestane,“ odvetil jednoslovne.
 „Čo budem robiť ja keď budete zabíjať?“ spýtala som sa trasľavo.
 „Budeš poslušne sedieť nad svojou knižkou a čakať kedy si po teba prídem,“ oznámil mi. Nepáčilo sa mi, že nemám žiadnu úlohu ale aj tak ako by som im už len ja pomohla.
 „Nemám v čom spať,“ povedala som keď som sa prehrabávala v taške čo som si priniesla. Gabriel sa zmyselne usmial.
 „Neviem ako ty ale ja spím najradšej nahý je to také prirodzené,“ povedal a ja som mierne očervenela.
  „Ideme spať?“ spýtal sa ma. Prikývla som.

     Gabrielova spálňa bola jednoduchá. Jedna veľká drevená posteľ v strede, veľký obraz vlka nad posteľou a dva nočné stolíky a jedna skriňa. Zamkol dvere a objal ma zozadu okolo pása. Začal ma hladiť po bruchu a zašiel aj pod podprsenku. Vzdychla som. Otočila som sa mu v tvárou v tvár a usmiala sa na neho. Gabriel si ma pritiahol k sebe a vyzliekol mi tričko a potom aj sebe. Naše pery sa opäť stretli Gabriel mi rozopol podprsenku vzal ma do náručia a padli sme spolu na posteľ. Páčila sa mi naša blízkosť. Vychutnávala som si ako sa jeho telo tisne na moje. Vyzliekol mi podprsenku a ja som mu rozopínala nohavice. Gabriel sa jemne obtrel o moje odhalené prsia a ja som zavzdychala. Bolo to pre mňa niečo nové, krásne a príjemné. 
 „Gabriel čo..“ zamrmlala som.
„ Neotehotnieš keďže nie si prekliata a my vlci nemáme pohlavné choroby,“ povedal a to ma upokojilo. Ani neviem kedy si vyzliekol nohavice a ležal na mne nahý. Toto zistenie ma rozrušilo ešte viac. Gabrielova ruka bola medzi mojimi stehnami a snažil sa ma vyzliecť. Nadvihla som panvu, aby som mu pomohla. Ocitli sme sa obaja nahý. Gabriel sa na mňa usmial a odhrnul mi vlasy z čela.
 „Milujem ťa, Melissa,“ zašepkal. Ako otrepane krásne.
„ Aj ja teba,“ zašepkala som mu. Potom sme sa dlho bozkávali a ja som cítila ako moje telo po ňom túži. Chcela som ho mať. Chcela som ho cítiť. Roztiahla som nohy a trošku viac a pritiahla ho k sebe. Gabriel sa na mňa šibalsky usmial a vnikol do mňa. Vykríkla som od bolesti a rozkoše zároveň.
 „Si v poriadku?“ spýtal sa ma Gabriel nežne a chcel zo mňa vyjsť. Pridržala som ho.
 „Pokračuj,“ zašepkala som. Gabriel sa usmial a bozkával ma a jemne sa vo mne pohyboval. Bol neskutočne jemný a vychutnával si každý kúsoček môjho tela. Zrazu som pocítila triašku a celé som sa rozochvela. Zaplavil ma pocit neuveriteľného uspokojenia a potom som začula vlastný výkrik. Gabriel bol stále vo mne a pokračoval v pohyboch. O chvíľu vyvrcholil aj on. Jemne vyšiel zo mňa a vzal ma do náručia.
 „Toto bola najkrajšia noc môjho života,“ oznámil mi Gabriel po chvíli.
 „Ale prosím ťa stavím sa, že to hovoríš každej,“ zasmiala  som sa. „Je to také gýčové.“ Gabriel sa usmial.
 „Nie povedal som to len tebe vlastne ty si prvá, ktorej som povedal tie slová,“ zašepkal už tichšie. Pobavene som zdvihla hlavu.
 „Tie slová?“ spýtala som sa uškŕňajúc.
 „No hej,“ zamrmlal.
 „Veľký silný vlkolak má srdce,“ povedala som s hraným prekvapením.
 „Aaaach, sklapni,“ urážal sa Gabriel.
 „Donúť ma,“ vyzvala som ho. Gabriel sa uškrnul.
 „Nenúť ma k tomu,“ povedal zlovestne.
„ Už sa bojím,“ pokračovala som ďalej. Gabriel hravo zavrčal a pobozkal ma. Po chvíli som počula, že pravidelne odfukuje. Zaspal. Odtiahla som sa od neho a otočila na druhú stranu. Chvíľu som uvažovala o tejto noci. Bola krásna ale cítila som sa tak zvláštne. Zrazu som už len spala.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Wolf song 31. kapitola:

5. Lulu
08.09.2012 [20:52]

Na mňa to bolo tiež trochu prirýchle, ale inak fajn kapitola :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Nika248
07.09.2012 [21:56]

Krásnučká kapitola, i keď to malo rýchly spád. Teším sa na ďalšiu kapitolu, ktorú dúfam, pridáš čo najskôr. Emoticon Emoticon Emoticon

3. aisha přispěvatel
07.09.2012 [21:14]

aishanabudúce sa polepším Emoticon

2. lu
07.09.2012 [19:15]

Kapitolka se mi líbila, ale na mě to bylo moc rychlé, já bych to mezi nima asi zpomalila:)

1. Eliz
07.09.2012 [15:33]

Prekrasna kapitola, mozno si to trosku moc urychlila, ale aj tak sa mi to velmi pacilo. Hrozne moc sa tesim na pokracovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!