OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Wolf song 30. kapitola



Wolf song 30. kapitolaDúfam, že sa vám 30. kapitola bude páčiť. Prajem príjemné čítanie. :)

EDIT: Článok neprešiel korekciou!     


 Bez rozmýšľania som sa rozbehla za ním. Ležal na tráve a telo mal od blata. Bol nahý a vyzeral, že nie je pri zmysloch. Taktne som ignorovala jeho nahotu.
 „Gabriel,“ zašepkala som a sklonila sa k nemu. Vyzeral, že ma nevníma. Potľapkala som ho po lícach. Otvoril oči a tie mu zasvietili na žlto, hrozivo na mňa vyceril tesáky, ktoré sa mu tam objavili. Skríkla som. Gabrielove oči prestali žiariť a pozeral na mňa.
 „Doriti Melissa čo robíš v lese? Túto  noc si mala ostať doma,“ začal mi nadávať. Potešene som sa rozosmiala.
 „Vďakabohu,“ odľahlo mi a objala ho. Gabriel mi objatie rozpačito obetoval.
 „Vysvetlíš mi čo robíš v lese?“ pýtal sa nahnevane. Zasmiala som sa.
 „Vysvetlíš mi čo robíš u mňa na záhrade?“ oplatila som mu otázku. Gabriel vyzeral zmätene. Poobzeral sa okolo seba a zrejme spoznával miesto kde sa nachádza.
 „Ako som sa sem dostal?“ spýtal sa. Pokrútila som hlavou a mykla plecami.
 „Keď si prišiel svietili ti oči a ceril si na mňa zuby,“ povedala som mu pravdivo. Chvíľu sme na seba hľadeli a potom sa rozosmiali. Znelo to naozaj vtipne  a nenormálne.
 „Asi na mňa ešte vplýval spln,“ povedal. V tom som si všimla, že k nám utekajú traja vlci. Spýtavo som sa pozrela na Gabriela.
 „To sú naši vlci,“ povedal mi s úsmevom a hrdosťou v hlase. Bol hrdí na svoju svorku.
„ Gabriel,“ skríkla Eire. Ani som si nevšimla kedy sa vrátila do ľudskej podoby a v tme sa mi zdalo, že je takmer nahá ale nevyzerala, žeby by bola v rozpakoch asi je to vo vlčom svete normálne.  
 „Eire,“ povedal Gabriel.
 „Čo tu robíš? Hľadali sme ťa po celom lese báli sme sa, že ťa Miranda dostala,“ chrlila zo seba Eire.
 „Miranda?“ spýtala som sa zdesene.
 „Už idem premeň sa,“ rozkázal Gabriel. Eire privrela oči a zrazu na mňa hľadel ryšavý vlk. Bola krásna aj v tme som vedela rozoznávala jej dlhú hustú srsť.
 „ Zajtra príď ale okolo desiatej dobre,“ zašepkal Gabriel a tiež sa premenil na vlka. Všimla som si dvoch vlkov, ktorí stáli za nimi. Jeden bol sfarbený podobne ako Gabriel a druhý bol plavý.
 „Warren!“ vykríkla som pobavene. „Ty si blond? Preto si holohlavý?“ pýtala som sa v nemom úžase. Nechápala som ako môže mať Gabrielov brat plavé vlasy. Možno jeden z ich rodičov bol blond. Plavý vlk prišiel ku mne zahryzol mi jemne do nohy a ja som spadla. Potom mi olízal tvár a hrdo odišiel.
 „Pochopila som,“ zamrmlala som. Warren je očividne citlivý na svoju farbu vlasov. Nadšene, že sa nikomu nič nestalo som šla spať. Nezaspala som.

     Okolo dvanástej som išla za Gabrielom a jeho svorkou. Našla som ich v garáži ako stoja nad mapou a niečom sa zhovárajú.
 „Ahojte,“ pozdravila som ich.
„Ahoj,“ povedali jednotne. Gabriel sa na mňa usmial a roztiahol paže. Radostne som ho objala a vdýchla jeho vôňu.
 „Ako sa cítiš?“ spýtala som sa ho veselo.
 „Dobre,“ povedal a pobozkal ma na čelo. Prevrátila som oči nad takou pusou, postavila sa na špičky a pobozkala ho na pery.
 „Nie som tvoja dcéra aby si ma bozkával na čelo,“ povedala som . Warren pobavene zapískal a Liam sa uškŕňal. Vyzerá to tak, že pochopil, že budeme iba priatelia.
 „Dievča, hodné alfa samca,“ usmiala sa Eire ale jej oči neboli také veselé ako vždy. Videla som na nich únavu. Všetci vyzerali unavene ale nedávali to najavo.
 „Tak čo tu robíte?“ spýtala som sa a naliala som si kávu, ktorú mali vedľa mapy aj s pohármi.
 „Plán na zabitie Mirandy a jej svorky,“ odvetil Liam a mne takmer zabehla káva.
 „Máme to úžasne naplánované ta mrcha neprežije,“ usmievala sa Eire.
 „Kedy sa to chystáte spraviť?“ spýtala som sa.
 „Zajtra večer,“ odvetil Gabriel.
 „A ako?“ zaujímala som sa ďalej.
 „Nalákame ju na neho,“ povedal Warren a ukázal rukou do rohu garáže. Bol tam zviazaný nejaký chlapec.
 „Je to jej slabosť, jej mladší braček,“ uškŕňal sa Gabriel. „Budem ho mučiť v lese do kým nebude zavíjať od bolesti a keď ho Miranda začuje bude naštvaná a pôjde mu pomôcť. No zvyšok svorky čiže Eire a Liam budú schovaný na stromoch a keď prídu rýchlo sa premenia skočia na nich a tým ich oslabia, potom ich postupne zabijeme,“ vysvetlil. Mala som z toho zimomriavky.
 „Zdá sa mi to kruté,“ zamrmlala som.
 „My sme krutý,“ oznámil mi Gabriel. Zhlboka som sa nadýchla. Plán bol jednoduchý a predvídateľný.
 „Neviem či sa to podarí,“ zamrmlala som. Gabriel prevrátil očami.
 „O čom pochybuješ?“
 „Je to predvídateľné,“ zalomila som rukami.
 „To je tá výhoda,“ povedal nadšene Gabriel. Nechápavo som krútila hlavou.
 „Miranda si myslí, že vždy vymyslíme niečo prešpekulované takto ju máme možnosť zaskočiť,“ oboznámila ma s vecami Eire.
„ Ako viete, že neujde?“ spýtala som sa ich a ukázala na neho. Warren sa začal chechtať.
 „Stačí malý pohyb a dostane elektrický šok,“ smial sa Warren. Zahryzla som si do pery a ľútostivo pozrela na chlapca. V očiach mal zlobu a nenávisť.
 „Ako sa vám ho podarilo uniesť?“ spýtala som sa.
 „Potuloval sa po lese keď sme sa vracali od teba,“ oboznámil ma Liam. Prikývla som.
 „Čo tvoje zranenie?“  spýtala som sa Gabriela.
 „Nezdá sa ti, že to s tými otázkami preháňaš? Je v poriadku,“ zamrmlal Gabriel otrávene. Neznášala som, keď tak hovoril.
 „Dobre máme plán, ideme jesť,“ oznámil Warren. Eire a Liam ho nasledovali preč z garáže. Chcela som ísť za nimi ale Gabriel ma vzal za ruku a pritiahol k sebe. Posadil ma na stôl a pobozkal na pery, roztiahla som nohy a pritisla si ho k sebe bližšie. Jeho pery ma pohltili a rukami mi zašiel pod tričko a hladil brucho. V jeho náručí som sa celá rozochvela a vydala krátky ston. Gabriel pokračoval a bozkával ma na krku vychutnávala som si jeho bozky a v tom som otvorila oči. Zdesene som zistila, že nie sme sami.
„ Gabriel, stačí,“ zamrmlala som. „On sa pozerá.“
Gabriel sa uškrnul odtiahol sa odo mňa šiel za chlapcom a vrazil mu päsťou do tváre. Chlapec vypľul krv a zamdlel. Vystrašene som to sledovala.
 „Sladké sny. Steven,“ zaprial mu Gabriel a vrátil sa ku mne.
 „To nebolo treba,“ zamrmlala som a nechala Gabriela nech mi bozkáva krk a kľúčnu kosť. Rukou mi zašiel medzi stehná a jemne ich hladil. Tou istou rukou, ktorou teraz udrel Stevena. Striaslo ma.
 „Gabriel,“ zamrmlala som odtiahol sa odo mňa a s otázkou v očiach si ma premeriaval.
 „Môžem tu ostať cez noc,“ oznámila som mu a šibalsky sa pri tom usmievala. Gabrielovi sa tiež rozlial úsmev na tvári.
 „Vážne? Akoto?“ zaujímal sa.
 „Presvedčila som mamu, že s Eire sa rozišiel chlapec a ona je smutná,“ povedala som mu. „Otec s tým nesúhlasil ale mama to dovolila.“
 „Ach, ty moja malá klamárka,“ zapriadol mi Gabriel do ucha a jemne mi hryzol do ušného lalôčika.
 „A ty môj agresívny psychopat,“ zapriadla som mu do ucha na oplátku ja. Gabriel sa usmial a znova ma pobozkal.
 „Mali by sme sa ísť najesť. Máme pred sebou celú noc,“ povedal a sprisahanecky na mňa žmurkol. Neisto som sa usmiala a zosadla zo stola. Pohľad mi zablúdil na krvácajúceho Stevena. Vzdychla som si. Je to Gabrielov nepriateľ a každý jeho nepriateľ je aj môj nepriateľ. S toutou mantrou som sa vybrala za Gabrielom. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Wolf song 30. kapitola:

7. Kajjik
05.09.2012 [21:18]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Hejly
05.09.2012 [16:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. tasha
04.09.2012 [20:23]

ty môj agresívny psychopat Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Lulu
03.09.2012 [19:21]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Mimi
03.09.2012 [19:13]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Eliz
03.09.2012 [16:16]

Som zvedava, ako to dopadne s ich planom na spolocnu noc ;) a hlavne s tou Mirandou. Tesim sa na pokracko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Nika248
03.09.2012 [14:15]

Jaj, tak pekne si mi spríjemnila prvý školský deň. Emoticon Emoticon Hoci mi je ľúto toho Stevena, Miranda si to rozhodne zaslúži. Veľmi sa teším na ďalšiu kapitolu tohto zázraku. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!