OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Wolf song 26. kapitola



Wolf song 26. kapitolaOspravedlňujem sa, že to tak trvalo, ale dočkali ste sa a je tu nová kapitola Wolf song, tak dúfam, že mi to odpustíte.

 „Zabiť?“ zopakovala som vyjavene. Gabriel stisol pery a prikývol.
 „Najskôr musíme počkať do kým budem znova plne vo forme a potom to naplánujeme,“ rozhodol vážne. Prekvapene som pozerala na všetkých. Warren sa tváril nadšene, Liam odhodlane, Eire sebavedomo.
 „Ako to chcete spraviť, nie je sama,“ pripomenula som.
 „Nie, ale je alfa samica a tí jej bratia sú idioti, nie bojovníci,“ povedal Warren s úsmevom.
 „Nechcem, aby sa vám niečo stalo,“ povedala som vážne.
 „Melissa, teraz nejde o to, čo chceš ty,“ povedal Gabriel chladne. Odtiahla som sa od neho.
 „Miranda ohrozuje naše rodiny, zabíja tu ľudí, jej svorka zabila tvoju spolužiačku, nemôžeme jej dovoliť, aby to pokračovalo. Môže niečo urobiť aj Jeffovi,“ povedal nakoniec Gabriel. V mojich očiach sa zjavil strach. Gabriel si ma znova pritiahol k sebe.
 „Bude to dobré, teraz na to nemysli,“ povedal mi Gabriel. Prikývla som.
 „Warren ťa za chvíľu odvezie domov, aby si nemala doma problém,“ povedal Gabriel.
 „Dobre,“ povedala som.
 „Necháte nás na chvíľu samých? Potom na teba zakričím, Warren, dobre?“ spýtal sa Gabriel, ale znelo to ako rozkaz. Všetci bez slova odišli. Ostali sme už len my dvaja.

    „Ďakujem, že si za mnou prišla,“ zašepkal Gabriel potichu. Pobavene som zdvihla hlavu a rozosmiala som sa.
 „Čo je vtipné?“ spýtal sa Gabriel urazene.
 „Pán Namyslený prejavil vďačnosť,“ smiala som sa. Zlostne ma odstrčil od seba, ale nebolo to agresívne. Ostala som ležať na chrbte a stále som sa smiala. Gabriel sa naklonil a podopieral sa nado mnou.
 „Nemal by si robiť žiadne namáhavé pohyby,“ pripomenula som mu.
 „Toto nie je namáhavé,“ zamrmlal a sklonil sa bližšie, naše pery sa obtreli, „je to príjemné,“ šepol mi do ucha a pobozkal ma. Najskôr jemne a potom bozk nabral na intenzite. Ako už bolo zvykom.
 „Au,“ zasyčal Gabriel a odtiahol sa odo mňa.
 „Zrejme chvíľu potrvá ,kým sa dostaneš do formy,“ zašepkala som jemne. Gabriel si odfrkol.
 „Ja predsa som vo forme, len mám obmedzený pohyb,“ zamrmlal urazene.
 „Samozrejme, že si vo forme, ty bojovník,“ odvetila som pobavene a pobozkala ho.
 „Mala by som ísť,“ povedala som. Gabriel nespokojne zamrnčal ako malé dieťa.
 „Prídeš zajtra?“ spýtal sa s nádejou.
 „Ak budem môcť,“ povedala som pravdivo. Nechcela som mu sľúbiť niečo, čo by som nemohla splniť. „Warren!“ skríkla som na neho, aby ma odviezol domov.
 „Už sa správaš ako alfa samica,“ zasmial sa Gabriel.

    „Som rád, že ťa Gabriel našiel,“ ozval sa Warren, keď sme sedeli v aute. Nereagovala som. Čakala som, že bude pokračovať. Pokračoval.
 „Vieš, po tom, čo stratil Marry, tak sa zbláznil,“ informoval ma.
 „Zbláznil?“ zaujímala som sa. Warren prikývol a začal odbáčať.
 „Správal sa nepríčetne. Bolo to zvláštne, lebo Marry mu veľakrát liezla na nervy, ale nechcel jesť, piť. Jediné, čo chcel, je zabiť Mirandu alebo seba,“ povedal a pousmial sa nad tým. Mne to vtipné neprišlo.
 „Čo bolo ďalej?“ zaujímala som sa.
 „Zbavili sme ho velenia a prevzal som ho ja. Plánovali sme pomstu, to jediné ho držalo pri živote, nakoniec sme zistili, že Miranda ušla. Gabriel sa pomaly, naozaj pomaly, vracal do normálu a potom sa rozhodol, že sa presťahujeme. Znova stál na nohách a všetci sme ho prijali ako alfa samca. Ďalej to už poznáš, pána nepríjemného Gabriela si spoznala osobne,“ dokončil.
 „Nechcel si ostať ty veliteľ?“ spýtala som sa zvedavo.
 „Nie, nechcel. Gabriel sa pre to narodil, nie ja,“ usmial sa. Odstavil auto.
 „Ehm, ako ma dostaneš hore? Si niečo ako Spiderman?“ spýtala som sa neisto. Warren sa len zasmial.
 „Skôr veverička,“ smial sa. „Vyskočíme,“ oznámil mi. Chápavo som prikývla, ale bola som z toho zmätená. Warren ma zdvihol a jedným skokom sme sa ocitli v mojej izbe.
 „Wau, šikovná veverička,“ pochválila som ho udivene.
 „Dobrú noc, coenut,“ rozlúčil sa Warren.
 „Ako si ma to nazval?“ spýtala som sa prekvapene.
 „Coenut, tak voláme partnerky našich druhov,“ vysvetlil mi.
 „Oslovil si tak niekedy aj Marry?“ zaujímala som sa.
 „Ach, tá ženská pýcha,“ odfrkol si. „Dobrú noc, Mell,“ povedal a už ho nebolo.

     Prezliekla som sa do pyžama a ľahla si do postele. Premýšľala som nad celým dňom. Nad tým, čo sa stalo Gabrielovi, nad jeho podobou vlka, nad Mirandou a nad Jeffom. Nahmatala som mobil. Žiadny zmeškaný hovor. Žiadna správa. Jeff na mňa kašle. Má Mirandu. Práve teraz možno leží v náručí vrahyne. Striaslo ma. Zatvorila som oči. Netrvalo dlho a spala som.

     Ráno som mala jediný cieľ. Dostať sa za Gabrielom. Vonku bola stále horúčava, takže som mala na sebe svoje krémové tielko a šortky. Vzdychla som si. Aj napriek tomu, že som dlho spala, vyzerala som unavená. Zaplietla som si vlasy do dlhého vrkoča a zišla do kuchyne.
 „Dobré ránko, vospolok,“ usmiala som sa na mamu a otca.
 „Dobré ráno,“ pozdravil ma otec a stále sa na mňa pozeral podozrievavo. Ignorovala som ho.
 „Kde je Becca?“ opýtala som sa akoby nič.
 „Niekde vonku,“ odvetila mama stroho. „Sadni si a daj si lievance, za chvíľu vychladnú,“ rozkázala mama.
 „Mohla by som dnes ísť za Eire?“ spýtala som sa nesmelo. Mama s otcom sa na seba prekvapene pozreli.
 „Je to na tebe,“ povedala mama otcovi a začala umývať riad.
 „Za Eire,“ prehodil len tak. „To je Gabrielova sestra alebo niečo také, nie?“ spýtal sa ma. Cítila som sa zahanbene. Odhalil ma príliš rýchlo. Pomaly som prikývla.
„Takže chceš ísť za ním,“ zhodnotil znalecky. Pokrútila som hlavou.
 „Nie, oci, sľúbila som Eire, že sa budeme opaľovať u nich na záhrade,“ vymyslela som si rýchlo.
 „To môžete robiť aj tu.“ 
 „Ale no tak,“ vložila sa do toho mama. „Zavolaj Eire nech po teba príde, s tou nohou nie si schopná šoférovať, a príď okolo desiatej,“ rozhodla mama. Nadšene som sa jej hodila okolo krku.
 „Ďakujem, mami!“ skríkla som „idem si ehm.. zbaliť plavky,“ usmiala som sa a odišla z kuchyne.  

     Zbalila som si nejaké knihy, časopisy a plavky, aby to otcovi neprišlo podozrivé. Samozrejme som pribalila aj mobil, na ktorom stále svietilo nula zmeškaných hovorov. Jeff si na mňa ani len nespomenul. Zahryzla som si do pery a začala ťukať smsku.

Ahoj,
viem, ze ma ignorujes, ale neviem preco. Si nahnevany kvoli Hedley? Prosim ta, zalovaj mi, alebo napis.
Chyba mi moj najlepsi kamarat.

Odoslať.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Wolf song 26. kapitola:

4. Eliz
20.08.2012 [19:45]

Pekná kapitola a Warren s tou veveričkou :-D No co viac dodat tesim sa na pokracko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.08.2012 [23:57]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Hejly
19.08.2012 [19:26]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Nika248
19.08.2012 [15:01]

Je mi to veľmi ľút, no aj pri tejto poveiedke ma napadá slo ÚŹASNÉ,tak ako aj pri minulých. Emoticon Emoticon Emoticon Veľmi sa teším na ďaľšiu kapitolu. Emoticon Emoticon Emoticon Dúfam, že ju pridáš čoskoro. Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!