OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Wolf song 19. kapitola



Wolf song 19. kapitolaJe tu nová kapitola. Táto kapitola je skôr od pätnástich. :) Prajem príjemné čítanie.

  Absolvovali sme trápne posedenie s mojimi rodičmi pri telke. Vypytovali sa, ako je to možné, že bývajú sami bez rodičov, ako sa o všetko zvládajú starať a odkiaľ majú peniaze. Prekvapilo ma, keď Gabriel povedal, že budúci rok bude Warren učiť telocvik na našej strednej škole. Nádhera. Po pol hodine utrpenia nám rodičia dovolili odísť do mojej izby, keďže búrka pokračovala. Gabriel zavolal Eire a povedal jej, že je u mňa „uväznený“ a príde čo najskôr. Venovala som mu jeden škaredý pohľad a usadila som sa na posteľ do tureckého sedu. Zahrmelo. Tak silno, že som mala pocit, že na nás padá nebo.
 „Vyzerá to tak, že búrka je priamo nad nami,“ poznamenal stroho. Prikývla som. Prekvapivo si ma premeral a oblízal si pri tom pery.  
 „Bojíš sa búrok?“ spýtal sa ma.
Znova som len prikývla. Gabriel sa usmial a sadol si vedľa mňa. Svojou mohutnou pažou ma objal a pritiahol si ma k sebe.
 „So mnou sa nemusíš báť,“ poznamenal a ja som sa zasmiala nad tou iróniou. Kedysi som ho považovala za blázna zo sekty, ktorý zabil Jenny. Teraz tu sedím s tým bláznom a nechám ho objímať ma.
„Ty veľa čítaš,“ povedal do mojich vlasov. Prikývla som a bála som sa, že ma začne považovať za nudnú knihomoľku. Moment. Prečo sa vlastne bojím, čo si o mne myslí?
„Ty máš naozaj rada Nicholasa Sparksa?“ spýtal sa ma po chvíľke.
„Samozrejme, že mám. Tá kniha od teba mi spravila veľkú radosť. Ty ho rád nemáš?“ spýtala som sa zvedavo.
„Hm... Eire je posadnutá jeho knihami a filmami, ktoré boli natočené podľa jeho predlôh. Podľa mňa je príliš tragický,“ zhodnotil. Odtiahla som sa od neho a pozrela mu do očí.
 „To je hlúposť, on je tragicky romantický, skôr romantický,“ vysvetľovala som mu.  
 „Hm a tebe sa páči romantika?“ spýtal sa ma.
 „Každému dievčaťu sa páči romantika,“ povedala som automaticky. Gabriel sa pousmial a naklonil sa ku mne. Čakala som na tú chvíľu, kedy sa naše pery spoja. Zablýskalo sa. Zľakla som sa a prudko odskočila. Gabriel sa rozosmial.
 „Poznáš hromozvod, lebo...“ No vetu nedokončil, lebo znova strašne zahrmelo, nasledoval blesk a potom sa vypla elektrina. Izbu pohltilo šero.
 „Vypadla elektrina,“ počula som zdola kričať mamu. Prevrátila som oči.
 „Tak čo budeme robiť?“ spýtala som sa rezignovane. V šere som videla, ako sa Gabrielovi zdvihli kútiky úst do úškrnu. Neodpovedal. Cítila som, ako sa ku mne priblížil. Rukami si ma pritiahol k sebe, takže som na ňom obkročmo sedela. Chvíľu sa mi pozeral do očí a potom ma pobozkal. Bozkávanie s ním sa mi neuveriteľne páčilo. Vedel byť nežný a zároveň vášnivý. Presne podľa situácie. Jeho ruky blúdili po mojich bokoch a ja som sa mu hrala s vlasmi, ktoré boli také príjemne na dotyk. Jednu ruku mal položenú na mojom chrbte a druhou mi hladkal zadok. Bolo to príjemne vzrušujúce. Cítila som, ako horím. Bozk nabral na intenzite, zrýchlil sa a Gabriel ma prevalil na chrbát, že som ležala pod ním. Odtiahol sa odo mňa a chvíľu na mňa pozeral. Pousmial sa pohladil ma po tvári. Znova zahrmelo.
 „Takže ty máš rada romantiku,“ zopakoval opäť svoju predošlú otázku a opätovne sa prisal na moje pery. Rukou som mu zašla pod tričko a snažila som sa mu ho vyzliecť. Gabriel to pochopil a sám si ho rýchlo vyzliekol. Pri pohľade na jeho dokonalú hruď a brucho, ktoré som mala príležitosť párkrát vidieť, keď mi nadával, som sa musela usmiať. Teraz som sa jej mohla aj dotýkať. Gabriel mi zablúdil rukou pod tričko a jemne ma hladil na bruchu, pri čom sa intenzívne venoval mojím perám. V tom som sa odtiahla.
 „Dvere,“ zašepkala som zadychčane. Gabriel zdvihol hlavu a prekvapene sa na mňa pozeral.
 „Nie sú za-za-zamknuté, všetci sú do-doma,“ jachtala som. Gabriel elegantne vyskočil z postele a zamkol dvere.
 „Spokojná?“ spýtal sa ma. Neodpovedala som, len som sa na neho usmiala. Chcela som nahodiť zvodný úsmev ale pri ňom by som asi vyzerala akokeby ma niečo bolelo. Gabrielovi asi odľahlo, že som spokojná a znova sa mi začal venovať. Ľahol si medzi moje nohy a ja som cítila šteklenie v bruchu a aj trochu nižšie. Snažila som sa ignorovať predstavu, že všetci sú doma, lebo mi to pripadalo zvrátené. Gabriel ma začal bozkávať na krku a ja som vzdychla, bolo mi to až príliš príjemne. Nikdy v živote som niečo takéto nezažila. Zatiaľ čo sa venoval môjmu krku, mi vyzliekal tričko. Dovolila som mu to a zrazu som pred ním bola len v podprsenke. Z ničoho-nič som sa pod ním cítila veľmi maličká, krehká a nahá. Tvár mi horela červenou, ale asi to nebolo v šere, našťastie, vidieť.
 „Hm veľmi pekná čierna podprsenka,“ poznamenal.
 „Vlastne je šedá, ale keďže je tu také...“ Umlčal ma bozkami. Bozkával ma na krku a postupne šiel nižšie na moje prsia. V hlave som si premietala, či je to správne. Poriadne ho ani nepoznám. Ale chcem ho. Moje telo ho chce. Moje srdce ho chce. Prešiel nižšie až som si všimla, že mi rozopína šortky.
 „Počkaj,“ vyhŕkla som. Gabriel okamžite prestal.
 „Ja... ja...“ koktala som.
 „Chápem,“ ozval sa Gabriel a chvíľu mlčal. Pravdepodobne pochopil, že som zdržanlivá panna. Asi po minúte, ktorá mi pripadala ako hodina, si ma pritiahol k sebe tak, že som mala nohy okolo neho a sedela som mu medzi nohami. Boli sme v blízkom objatí, že som cítila jeho dych na mojom chrbte.
 „Nemusíme to robiť ak nechceš, ja ťa do ničoho nenútim,“ zašepkal. Prikývla som.
 „Nevadí ti to?“ spýtala som sa.
 „Čo?“
 „Že som... no ty vieš,“ zašepkala som. Gabriel sa rozosmial a znova ma pobozkal. Nechala som ho. Bolo mi to príjemne. Zvalili sme sa na posteľ tento krát som na ňom ležala ja nohami roztiahnutými okolo jeho tela. Gabriel mi držal zadok a sem-tam mi ho silnejšie stlačil podľa intenzity nášho bozku. Neviem, čo ma to chytilo, ale začala som sa mu hrať zo zipsom a snažila som sa mu vyzliecť nohavice.
 „Mell, čo to, prosím ťa, robíš?“ spýtal sa ma nežne.
 „Ja neviem,“ hlesla som pravdivo a ľahla som si vedľa neho. „Chcem ťa, Gabriel,“ zašepkala som. On sa len usmial a pokrútil hlavou. Znova sa blysklo.
 „Vážne? Naozaj to chceš prvýkrát robiť v dome, kde sú tvoji rodičia a sestra?“ spýtal sa ma.
 „Nevolaj to to,“ zahriakla som ho.
 „Tak ako to mám volať?“
 „Milovanie,“ odvetila som.
 „Ach, ty romantička,“ zasmial sa a znova ma bozkával. „Milovanie si necháme na neskôr,“ zašepkal.
 „Ale zatiaľ by som pre teba mohol niečo urobiť,“ povedal nežne a ja som cítila ako jednou rukou zašiel pod moje šortky a nohavičky. Vzdychla som od prekvapenia a od pocitu príjemnosti. Takto ďaleko som nezašla ešte s nikým. Gabriel ma začal hladiť tam, kde ešte žiadna chlapčenská ruka ani nič mužské nebolo. Medzitým ma bozkával a ja som pomedzi jeho bozkami vzdychala a všelijako sa krútila. Pohltil ma pocit uspokojenia, ktorý bol pre mňa doteraz nový a neznámy. Gabriel ma vzal do svojho náručia a ja som si ľahla na jeho dokonalú hruď. Cítila som, že aj jemu búši srdce rovnako splašene ako mne.

 „Dokázala by som takto aj zaspať,“ zašepkala som.
 „A čo ti v tom bráni,“ povedal a pritiahol si ma bližšie k sebe. 
 „Melissa,“ klopala zúrivo Rebecca „máš prísť na chvíľu dole.“
 „Presne toto mi v tom bráni,“ odvetila som pohotovo a začala som hľadať moje tielko.
 „Počkáš ma tu?“ spýtala som sa.
 „Kde inde by som mal byť, keď nie pri tebe,“ povedal a ja som sa medzitým obliekala. Keby šťastie nadnášalo, asi by som bola niekde veľmi vysoko.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Wolf song 19. kapitola:

7. Erica
21.01.2013 [17:12]

úúplne dokonalá poviedka.. najlepšia akú som kedy čítala Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon nemá chyby Emoticon

6. aisha přispěvatel
27.07.2012 [20:34]

aishaDakujem za milé komentáre :) Eliz na tu nohu som asi fakt pozabudla oops :) Dakujem za napomenutie novú kapitolu dopíšem zajtra :))

5. Hejly
27.07.2012 [20:15]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Lulu
26.07.2012 [16:40]

Perfektne si túto scénu opísala Emoticon Neviem sa dočkať ďalšej kapitoly :) Emoticon Emoticon Emoticon

3. Eliz
26.07.2012 [16:33]

Ahoj, v prvom rade musím povedať že sa ti táto kapitola veľmi vydarila, len sa mi zdá že si tak trosku zabudla, že Mel má zlomenu nohu, alebo že vlastne chodi o barlach tak by si asi do tureckeho sedu len tak nesadla. ale musim ta pochvlit uz len kvoli tomu ze pises putavo a inu kontextovu chybu som tu nenasla a je to naozaj dobra a nakazliva poviedka. velmi sa tesim na dalsie pokracovanie.

P.s.: ak by si chcela pomoct s tym zhrnutim napis mi na mail: kely2@azet.sk a ja ti uz nejako poradim :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. kajjik
26.07.2012 [11:43]

Emoticon Emoticon Emoticon

1. ell janíčková
26.07.2012 [6:40]

moc pěkná kapitolka... už se těším na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!