OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Wolf song 11. kapitola



Wolf song 11. kapitolaJe tu daľšia kapitola Wolf song, v tejto kapitole sa zoznámime s novou postavou. Kto to bude???

V knižnici bolo príjemne chladno a ticho ako vždy. Odfúkla som si z čela vlnitý prameň vlasov a očami hľadala Jeffa. Za pultom, kde mal byť, nebol. Pravdepodobne si odskočil na toaletu alebo tak. Znudene som sa vybrala k pultu a čakala som.
 „Ahoj, školáčka,“ veselo ma pozdravil Jeff a objal ma mohutnou pažou. Uškrnula som sa na neho.
 „Oficiálne mi začali prázdniny, chcem to niekde osláviť,“ vyhlásila som. Jeff spýtavo zdvihol obočie a prešiel na svoju stranu pultu.
 „Oslavovať? To ako pri Pýche a predsudku?“ zasmial sa. Oduto som našpúlila pery.
 „Nie, mohli by sme sa ísť niekam zabaviť,“ vysvetľovala som. 
 „Niekde, kde budú premietať Jane Eyre?“ rýpal do mňa ďalej. Rukami som nahnevane buchla do pultu, až som zhodila malú tigriu sošku.
 „Hej, maj rešpekt k Dimbovi,“ skríkol Jeff a vzal si tigriu sošku do náručia. Otrávene som prevrátila oči.
 „Chcem ísť oslavovať a poriadne, chcem sa opiť tak, že na druhý deň nebudem schopná vstať z postele,“ fantazírovala som.
 „Naozaj oproti mne stojí Melissa Evolove?“ spýtal sa.
 „No tak Jeff, aj ja sa viem zabávať.“
 „Samozrejme, že vieš, ale nerobíš to často,“ namietal.
 „Práve preto to chcem dnes zmeniť.“
 „Ja sa dnes mám stretnúť s Hedley,“ odvetil.
 „Hedley?“ zopakovala som prekvapene „to je tvoj nový pes?“ Jeff na mňa zlostne pozrel.
 „To je moja baba,“ skríkol na mňa. Potlačila som smiech.
 „A prečo sa volá ako pes?“ spýtala som sa pridusene. Jeff na mňa opovrhujúco pozeral.
 „Si malá mrcha,“ oznámil mi vážnym hlasom, ale na očiach som mu videla, že to nemyslí vážne.
 „Dobre, ale je to zvláštne meno pre... ehm... človeka,“ usmiala som sa neho. Jeff prikývol.
 „Vlastne, poď s nami. Už dlhšie vás dve plánujem zoznámiť,“ navrhol mi. Nemyslela som si, že je dobrý nápad votrieť sa Jeffovi na rande, ale vlastne, prečo nie?
 „Dobre a kam pôjdeme?“ Jeffa prekvapila moja rýchla reakcia. Zdvihol obočie a pomaly sa ku mne priblížil. Dotkol sa môjho čela.
„Teplotu nemáš,“ skonštatoval. Rozosmiala som sa a plesla ho po ruke.
 „Prestaň. Je mi fajn. Chcem len osláviť, že už nemám školu, konečne si užiť prázdniny. Po tom, čo sa tu dialo s Jenny,“ mierne som stlmila hlas. Nebola to príjemná téma.
 „Prídem po teba o siedmej,“ usmial  sa Jeff. Radostne som prikývla.
 „Skúsim sa obliecť priemerne, aby som tvoju priateľku nezatienila mojim neprekonateľným šarmom,“ žmurkla som a vybrala sa na odchod. Jeff nado mnou len mávol rukou a nechal ma odísť. V dobrej nálade som odchádzala z knižnice.

     O pol siedmej som stála pred svojím zrkadlom v kúpeľni. Mala som na sebe krátke šortky a neónovo ružové tričko. Večer si cez seba ešte prehodím rifľovú bundu, ale teraz ju ešte nepotrebujem, tak si ju aspoň vezmem do auta. Rukou si prehrabnem svoje vlasy. Mám ich natočené kulmou, takže sa mi točia od končekov.
 „Fíha, vyzeráš super, niekam ideš?“ ozvala sa Rebecca až mnou myklo. Uškrnula sa.
 „Zlé svedomie?“ zasmiala sa. „Požičiam si tvoju špirálu ideme s babami do kina tak zatiaľ,“ odišla. Chvíľu som za ňou pozerala. Ani ju nezaujímalo, kam idem. Prečo ma to prekvapuje. Veď moja sestra je od narodenia egoistka.

     „Túúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúút,“ trúbil na mňa Jeff. Schmatla som svoju bundu a kabelku a utekala za ním.
 „Ahoj mami, ahoj tati,“ rozlúčila som sa a buchla dverami. Jeff stál pred svojím autom a fajčil. Nechápavo som zdvihla obočie.
 „Ty fajčíš?“ spýtala som sa v údive. Jeff prikývol a ponúkol mi cigaretu. Zhnusene som ohrnula nos a odmietla.
 „Kedy si začal s tým smradom?“ spýtala som sa. Jeff si potiahol a zamyslel sa.
 „Asi od vtedy, ako som začal chodiť s Hedley, aj ona fajčí a smrdí ako popolník, takto smrdíme dvaja a pri bozkávaní nám to nevadí,“ povedal mi svoju teóriu. Pokrútila som hlavou.
„To je poriadna blbosť.  Ničíš si zdravie, kvôli nejakej prefajčenej krave so psím menom,“ rozhorčovala som sa.
 „Dobre mami, teraz si bež sadnúť,“ rozkázal odchodil cigaretu a nasadal do auta.  Urobila som to isté a vyrazili sme.
 Z rádia hrala skladba Absolute od The Fray. Pridala som zvuk.
„ Tu pesničku mám rada,“ zasnila som sa. Jeffovi myklo kútikom úst.
She wants to be a dancer and he has got a picture,“ zanôtil Jeff a ja som sa k nemu pridala. Keď sme skončili, obaja sme sa smiali.
 „Jeff?“ ozvala som sa po chvíľke ticha. „Kam to vlastne ideme?“ zaujímalo ma.
 „Do Pridile.“
 „Menšie mesto, kde býva Hedley,“ vydedukovala som si. Jeff prikývol.
 „Teší sa na teba,“ oznámil mi. Zo záujmom som zdvihla obočie.
 „Hovoril si jej o mne?“ Prikývol. Potešene som sa zasmiala. Bola som rada, že Jeff o mne hovoril.
 „Čo také?“ nedala som sa odbiť.
 „Nič moc,“ zahováral, ale podľa môjho pohľadu videl, že mi to nestačí. Odvrátil sa a znova sa venoval šoférovaniu.
 „Čakám.“
 „Povedal som jej, že si pre mňa niečo ako sestra a veľa pre mňa znamenáš a bol by som rád, keby ste spolu vychádzali aj vy dve tak dobre,“ dokončil rezignovane. Spokojne som sa usmiala a započúvala sa do ďalšej pesničky. Ben Rector, After All.

      Jeff do mňa drgol, čím ma prebral zo snívania. Cesta trvala hodinu a konečne sme zastavili. Rozospato som vyšla z auta a obzerala som sa okolo. Toto mesto nepoznám. Stáli sme pred vysvietenou drevenou chatkou. Pred ňou bola veľká terasa, na ktorej pri stoloch popíjali mladí ľudia. Študenti užívajúci si leto. Konečne sa to týka aj mňa. Jeff ma priateľsky chytil za ruku a viedol k stolu. Zastavili sme pri stolíku pre štyroch. 

 „Jeff,“ usmialo sa na môjho kamaráta neuveriteľne krásne a vysoké dievča.  Tak toto musí byť Hedley.

     S mierne pootvorenými ústami som na ňu zízala. Áno, doslova som ju hltala pohľadom. Mala dlhé, husté blond vlasy až pás. Nezdalo sa mi,  žeby bolo prirodzené mať také krásne blond vlasy, ale ona vyzerala prirodzene. Obrovské modré oči, plné pery a dlhé nohy. Bola vysoká ako modelka a postavou sa približovali modelkám z Victoria Secret.
 „Tak toto je Melissa,“ predstavil ma Jeff po dlhšej chvíľky. Medley sa na mňa pozrela a miene si ma premerala. Pri pohľade na mňa pravdepodobne zhodnotila, že pre ňu nie som žiadna konkurencia a milo sa usmiala.
 „Rada ťa konečne spoznávam,“ usmiala sa na mňa a priateľsky ma objala.
 „Aj ja teba,“ usmiala som sa nepresvedčivo a v rozpakoch. Pri Hedley som začala pociťovať pocit menejcennosti. Bola taká krásna, až ma úplne zatienila. Vyzerala som pri nej ako malé dievča.

     Usadili sme sa pri stole a začali nezáväzne konverzovať.  Vypytovala som sa, ako sa spoznali, kde sa spoznali keďže Jeff sa nikdy nenamáhal mi to povedať. Po chvíli som sa už nemala na čo vypytovať a nastalo krátke ticho. Venovala som sa svojmu bielemu vínu a Jeff a Hedley sebe. Netrvalo dlho a začala som si pripadať ako piate koleso na voze. Prestala som si ich všímať a rozhliadla som sa okolo seba.
 „Ospravedlňte ma,“ povedala som im, ale oni si ma nevšímali a ďalej sa venovali skúmaniu svojich ústnych dutín. Otrávene som odvrátila pohľad a postavila som sa. Vybrala som sa na toaletu a každým krokom som cítila, že alkohol účinkuje a moje nohy sa mierne podlamujú.
Pomaly som sa  vrátila späť k stolu, ale  Jeff a Hedley pri ňom už neboli.
 „Skvelé,“ precedila som polohlasne. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Wolf song 11. kapitola:

3. Hejly přispěvatel
30.06.2012 [17:49]

Hejly Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30.06.2012 [15:51]

Midnight Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Ivana
29.06.2012 [17:38]

votrelec Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!