OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Wolf Darkness - 5. kapitola



Wolf Darkness - 5. kapitola Ospravedlňujem sa, že to tak trvá. :) Skúsim písať pravidelnejšie.
Melissa má stále problémy s Gabrielom, ako dlho to ešte vydrží?

    Otvorila som oči. Bola tma. Počula som, ako vedľa mňa niekto dýcha. Spod prikrývky som videla vytŕčať ryšavé vlasy. Eire. Ani si nepamätám, kedy sme sa dohodli, že prespí u mňa. Hodiny na budíku ukazovali 4.35. Posadila som sa a pozerala do tmy. Eire pokojne odfukovala. Vzdychla som a opäť si ľahla. Spánok neprichádzal.
  Prásk! ozvalo sa zdola. Prudko som vyskočila z postele a vybrala sa dole.
  „Ty idiot!“ začula som hysterický šepot. Bola to Rebecca. Zišla som dole a rozsvietila. V obývačke som nachytala Rebeccu a nejakého cudzieho chalana. Pretrela som si oči, aby som si zvykla na náhle svetlo. Bol to jeden z tých nových. Ten najvyšší. Rebecca sa tvárila rozpačito a v tvári bola červená. Vysoký chlapec mal rozstrapatené hnedé vlasy a na jeho tvári sa tiež usadila jemná červeň.
 „Zoznám sa s Simonom,“ povedala Rebecca červená.
 „Ahoj,“ zamrmlala som zmätene a prehrabla si svoje strapaté kučery.
 „Simon práve odchádzal, no bohužiaľ, vrazil do vázy,“ vysvetľovala Rebecca. Pohľad mi skĺzol k črepinám.
 „Nie je to otcková čínska váza?“ spýtala som sa mierne škodoradostne.
 „Bola,“ prikývla Rebecca.
 „Myslím, že nebude mať radosť,“ odvetila som podpichovačne. Rebecca sa tvárila zmätene.
 „Asi by som mal ísť,“ zhodnotil Simon.
 „Áno, choď už,“ prikázala Rebecca a vyprevadila ho z domu. Ja som zatiaľ šla po metlu. Rebecca sa vrátila a premerala si ma pohľadom.
 „Myslím, že toto bola tvoja posledná párty,“ povedala som natešene a podala jej metlu. Rebecca na mňa niečo zasyčala a pustila sa do zametania.
 „Nezabudni zhasnúť, keď skončíš,“ usmiala som sa na ňu a odišla do izby.

     Ráno som išla s Eire za Gabrielom. Nemala som práve najlepšiu náladu. Zajtra začína škola.
 „Takže jeden z tých nových bol u vás?“ spýtal sa ma Gabriel.
 „Už som ti to hovorila,“ odvetila som agresívne. Pýtal sa ma na to už asi desiaty krát a ja som už na to nemala nervy.
 „Nevšimla si si na ňom nič podozrivé?“ pokračoval vo vypytovaní.
 „Podozrivé? Zase si pred spaním pozeral kriminálky?“ uškrnula som sa na neho. Bavilo ma doberať si ho.
 „Neodbiehaj od témy,“ mierne ma napomenul Gabriel a zdvihol pri tom ukazovák. Potlačila som chuť zahryznúť mu do prsta. Prudko som pokrútila hlavou. Ach, tie inštinkty.
 „Nevšimla som si na ňom nič divné, proste normálny chalan, ktorý mal sex s mojou sestrou,“ povedala som mu a potlačila nechuť. Už len tá predstava, že niekto má sex s mojou sestrou, sa mi protivila. Ktovie, či je na tom Rebecca rovnako.
 „Ako sa to volal? Sam?“
 „Simon,“ opravila som ho podráždene. Gabriel si začal škrabať bradu a zamyslel sa. Všimla som si, že na brade sa mu tvorí jemné strnisko. Bolo to sexy. Pomaly som sa k nemu naklonila. Jeho oči sa na mňa prekvapene pozreli. Uškrnula som sa a on mi ten úškrn opätoval. Priblížila som sa k nemu a pobozkala ho. Bol to jemný, hravý bozk.
 „Dnes si nejaká rozihraná,“ zasmial sa Gabriel. Prudko som sa odtiahla a zdvihla obočie.
 „Rozihraná?“ spýtala som sa prekvapene. „Ty si si čítal moje staré knihy?“ vyprskla som prekvapene. Gabriel na mňa škaredo pozrel.
 „Z Gabriela sa stáva romantik,“ ozval sa ani neviem odkiaľ Warren.
 „Gabriel a romantik?“ spýtala sa Eire, ktorá niesla pizzu. Zaškrčalo mi v bruchu. Bola som hladná. Eire položila pizzu na stôl a všetci sme si rýchlo zobrali kúsok pizze. Nenažraní vlci.
 „Vieš o tom, že tí noví bývajú iba pár domov od Mell?“ nadhodila Eire s plnými ústami.
 „Ako si to zistila?“ spýtal sa jej Gabriel, nadšený touto novou informáciou. Prevrátila som očami.
 „Videla som to krpaté dievča, zaparkovala pred jedným domov a šla dnu,“ vysvetlila mu Eire.
 „Kto by sa už chcel sťahovať do tohto nudného mesta?“ spýtal sa zamyslene Warren.
 „Napríklad vy?“ ozvala som sa. Asi zabudli, že aj oni sú tú ešte stále tí noví.
 „Veď práve,“ začal Gabriel zaujato, „my sme sa sem prisťahovali, lebo máme čo skrývať a nič sa tu nedeje, takže pre nás je to ideálne miesto. Oni sú však celkom mladí na pokojný život.“
 „Možno sú len unavení zo života vo veľkom meste,“ povedala som logicky. Nikto ma však nepočúval.
 „Mali by sme ich sledovať,“ ozval sa Liam, ktorý sa opieral o rám dverí. Prekvapene som si ho obzrela.
 „Ako dlho si už tam?“ spýtala som sa no nikto ma nevnímal.
 „Myslím, že je to dobrý nápad,“ uznal Gabriel rozhodne.
 „Nie,“ skríkla som z ničoho nič. Teraz si ma už všimli všetci.
 „Melissa,“ začal Gabriel tým tónom, ktorý hovoril ja viem všetko, ty nič.
 
„Nemyslím si, že je dobrý nápad sledovať niekoho, kto nič neurobil, na párty ste vyzerali všetci pokojne, tak prečo z toho teraz robíte veľké haló,“ rozčuľovala som sa a v tvári som očervenela.

 „Premyslel som si to a sú divní,“ odvetil Gabriel.
 „Nie sú,“ trvala som na svojom.
 „Sú,“ nedal sa Gabriel. Bojovo sme si pozerali do očí. Ani jeden z nás sa nechystal uhnúť pohľadom. Napätie sa dalo krájať.
 „Maj sa, Gabriel,“ povedala som nakoniec a odišla som. Nemalo zmysel tam ostávať. Chcela som vypadnúť. Gabriel ma nasledoval až k autu.
 „Čo, doriti, vystrájaš, Mell?“ skríkol na mňa. Nereagovala som.
 „Melissa,“ skríkol ešte raz a silno ma chytil za zápästie, čím si ma pritiahol k sebe.
 „Pusť ma,“ sykla som.
 „Nebudeš mi ničiť autoritu, lebo sa neovládnem,“ vyhrážal sa mi.
 „Seriem ti na tvoju autoritu,“ vykríkla som a oslobodila som svoju ruku z jeho pevného zovretia.
 „Nemám záujem o vedenie, len sa mi nepáči, že všetko je podľa teba,“ povedala som už pokojnejším, ale stále chladným hlasom.
 „Nepáči sa ti to, lebo chceš veliť,“ povedal Gabriel. Nereagovala som. Nastúpila som do auta a plná zúrivosti naštartovala. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Wolf Darkness - 5. kapitola :

3. Hejly
28.11.2012 [16:17]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Simones
27.11.2012 [20:08]

no koukám, že mezi těma dvěma to je stále pěkně napnuté :D ale ten konec mě i docela pobavil :D bude to ještě zajímavý ! :D ale docela mě zajímají ti noví, že by další tajemné postavy

1. Eliz
26.11.2012 [11:35]

Super kapitola, som zvedavá, čo sú zač tí noví. Pls, rýchlo ďalšiu kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!