OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Videotape - prológ



Videotape - prológToto je moja prvá poviedka zverejnená na tejto stránke, tak buďte milosrdný a nehnevajte sa, že je taká krátka, ale ja také bohužiaľ píšem...
Tak niečo o poviedke: Myslela si, že jej zničil život. Myslela si, že ho už nikdy neuvidí. Dúfala v to. A on sa po dvoch rokoch ukáže a berie si za ženu jej sestru. Čo sa vlastne v New Yorku stalo? A čo na to jej sestra?

Prológ:

„Nathalie! Myslíš, že by mohla dať už konečne nažrať Lilly a Kitte? To zavýjanie mi pretrhá uši!“ kričala moja „matka“ spoza hrncov s obedom. Tak Rachel chcela, aby som ju volala. „Matka.“ V skutočnosti bola len moju macochou.

„Jasné mami!“ Nathalie zobrala ich misky, podišla ku skrini a vybrala vrece plné granúl. To vrece sa jej vo váhe dalo rovnať, takže s tým mala dosť práce a na prvýkrát sa do misiek netrafila. Niežeby to vrece bolo tak obrovské! To len ona bola malá a chudá.

Tak isto ako jej matka Rachel. Ja som ale po svojej matke, takže si nie sme vôbec podobné. Zatiaľ čo Nathalie je krehká blondínka s modrými, usmievavými očkami, ja som dlhá, kučeravá červenovláska s prenikavými zelenými očami.

Tie mi ale pred dvoma rokmi pohasli.

Nathalie zavolala na hladných psov a tí sa s potešením vrhli na žrádlo.

Umyla si ruky nad dresom plným riadu a prisadla si k Robertovi. Robert bol tiež môj nevlastný brat. Napchával sa tučnými raňajkami – áno raňajkami a Rachel už pripravuje obed! – a Nathalie na ne zbožne pozerala.

Rachel si to všimla.

„Nathalie, Preboha, daj si povedať a neočumuj Robertovi raňajky! Predsa musíš niečo jesť!“

„Jedla som.“ Nathalie odlepila oči od vajíčok so slaninkou a trucovito pozrela na matku.

„Áno videla som ten kúsok zeliny. A teraz niečo poriadne!“ Rozhadzovala Rachel rukami, i tou, v ktorej mala naberačku. Nevšimla si a... proste to čo varila, sa rozletelo všetkými smermi. Útrpne si vzdychla.

„Nemôžem. Musím schudnúť do tých šiat. Na tej svadbe chcem vyzerať perfektne.“

„Ak sa nenaješ, tak tie šaty budú musieť schudnúť na teba,“ zamrmlala Rachel a zase sa otočila k obedu. Cukalo mi kútikmi úst.

„Alyson, ty sa tiež najedz,“ povedala Rachel a ani sa na mňa neotočila. Pomaly som sa zdvihla z lavice na ktorej som sedela a podišla k stolu. Nabrala som si na tanier a potichu sa pustila do raňajok.

„Alyson?“ naklonila sa ku mne Nathalie.

„Rozmýšľala som á... Ak by si mala záujem, mohla by si mi ísť za družičku.“ Zdvihla som k nej pohľad. Pousmiala sa.

Prikývla som a ďalej sa venovala jedlu. Usmiala sa ešte viac.

„Nemusíš nič robiť. Všetko, čo majú na starosť družičky, spraví Joan. Len jediné. Vyskúšať si šaty. Sú krásne, keby si ich videla...“ a ďalej som ju už nevnímala. Ale toto bolo úplne zvyčajné. Každý ju prestal vnímať už po prvých piatich vetách. Ja ale nie z toho, že by som ju nechcela počúvať. Len som sa zahĺbila do svojich myšlienok.

„Dobré ránko!“ vyhlásil otec, keď prišiel do kuchyne. Dal mne i Nathalie pusu na líce a zvesela naberal na tanier.

„A kedy príde ten tvoj snúbenec?“ pýtal sa veselo.

„Už o týždeň. Aby sa s vami mohol zoznámiť,“ odpovedala Nathalie a obdarila nás všetkých oslňujúcim úsmevom. Tešila som sa s ňou. Vychádzali sme spolu skvele. Keď som bola v New Yorku, písali sme si neustále. A v New Yorku sa to všetko zničilo. Teda môj život sa zničil.

A pochybujem, že sa dá niekedy dohromady...


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Videotape - prológ:

6. Blody Marry
09.03.2013 [21:38]

Docela dobrý

5. ..nika
26.02.2013 [18:59]

na prvú poviedku je to super, na chybách sa učíme, kakže ok Emoticon a čo sa týka očí, prečo nemôžu byť orieškovo-zelené, čo s tým má orech? zafarbenie očí nie je predsa niečo typické, môže byť aj netypické, tak prečo nie orieškovo-zelené?! Emoticon

4. SiMa
21.10.2012 [19:45]

-Na začiatku si napísala, že je Rachel tvoja macocha. Je zbytočné písať v ďalšom odstavci, že sa na ňu nepodobáš. Keďže nie ste príbuzné, je každému jasné, že vyzeráš inak.
- prečo dospelá žena rozhadzuje zašpinenou varechou po kuchyni? Ak by mala dosť rozumu nerobila by to, pretože takto si iba zbytočne narobila problémy s čistením kuchyne a mohla pri tom hocikoho zababrať.
- trochu sa mi nezdal ani ten koniec. Nathalie sa ide vydávať a jej rodina nepozná jej snúbenca? Byť nimi, určite by som chcela vedieť, koho si to moja dcéra berie.\"
- koniec bol akýsi nejasný, Alyson hovorila, že si s Nathalie písala a mala ju rada, ale predtým tvrdila, že ju prestala počúvať, to by som neurobila niekomu, koho mám rada
Náš názor:
- na prológ to bolo až príliš nezáživné a také... nijaké. Keby to bola kniha, v čítaní by sme určite ďalej nepokračovali. V prológu ide o to, aby si čitateľov navnadila, aby si ich ohúrila, tak, že si s radosťou prečítajú aj ďalšie kapitoly... celé to bolo akési chaotické, nemalo to šťavu, chýbali tam opisy, ako dom, v ktorom bývajú vyzerá, ako vyzerá kuchyňa, kedy sa to odohrávalo, prečo varila obed už na raňajky, jednoducho takéto detaily, ktoré robia príbeh príbehom tam chýbali.
- Tvoje čitateľky -

3. Dadusha přispěvatel
09.03.2012 [11:51]

DadushaSuper:) Bežím na ďalšiu kapitolu:D A tie oči mohli byť hnedo-zelené, či?:DDD

2. Damonika přispěvatel
02.02.2012 [14:30]

DamonikaĎakujem. Čakala som že tam budem mať niečo zle, napr. tá priama reč, okey. Ale že si nevšimnem takú blbosť, čo som tam napísala s tými očami? Ach...Emoticon Ten obrázok skúsim vložiť večer znovu. Emoticon

1. LynVonNightlight přispěvatel
02.02.2012 [9:08]

LynVonNightlight*Mala si zlý link na perex obrázok, preto ti ho nezobrazuje. Ak nevieš, ako si ho tam treba dať, napíš mi alebo si daj do článku link z netu a ja ti ho tam pridám. Obrázok musí mať 100px.
*Píšeš zle priamu reč.
Ak máš za priamov rečou uvádzaciu vetu, ktorá sa začína slovami povedala, opýtala sa, zašepkala, súhlasila a ešte veďa ďalších, bude sa začínať malým písmenom a v priamej reči bude na konci bodka.
"Máš právu," povedala.
Ty to píšeš takto:
"Máš pravdu." Povedala.
*A ešte k tým orieškovo-zeleným očiam.... ja som počula iba o orišekovo-hnedých, veď orech je hnedý, nie?

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!