OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Úsvit - 4. kapitola



Úsvit - 4. kapitolaDaisy žije na rodinném zámku spolu se svojí matkou a Tomášem, kterému věnovala svoji moc, ale může si být jistá, že on je ten pravý? Jak může vědět, že se rozhodla správně a svoji moc nevěnovala jen nějakému dobrému lháři.
I kdyby, stejně už by bylo pozdě, její moc patří už jen Tomášovi. Už by ho nikdo nedokázal zastavit, nebo snad ano?

4. kapitola – Návrat mrtvého

 

Ještě chvíli po mém útěku se krajinou rozléhal Tomášův křik. Snažila jsem se nevšímat si toho a běžet jak nejrychleji umím. Přede mnou se rozkládal les, a to byl můj cíl. Nevnímala jsem, jak dlouho k tomu lesu běžím, jen to, že je stále daleko přede mnou. Nebyla jsem schopná vnímat ani přemýšlet. Byla jsem ukázka toho, jak vypadá tělo bez duše.

Najednou jsem klopýtla o větvičku a svalila se k zemi. Neměla jsem sílu vstát. Jediné, čeho jsem byla schopná, byl pláč. Všude bylo naprosté ticho, jen můj vzlykot se rozléhal lesem. První slza smáčela moji tvář.

Snažila jsem se dát trochu do kupy, ale jakmile jsem zavřela oči, tak se mi ukázala scéna, jak Tomáš zabíjí Marii.

Už jsem to nevydržela a začala křičet. Cítila jsem, že je to jediný způsob, jak ze sebe ten vztek dostat. Po chvilce jsem už ani na ten křik neměla sílu, ale ulevilo se mi. Cítila jsem se o mnoho lépe.

Ještě chvilku jsem ležela na zemi, a pak se pokusila vstát. Povedlo se mi to, ale byla jsem unavená. Nechtělo se mi už bojovat, ale nesměla jsem to vzdát.

Začala jsem se soustředit na přemýšlení, ale jediné, co se dostavilo, byly výčitky. To já jsem uvedla svět do záhuby, vybrala jsem si špatně. Tomáš není nic jiného než jen vrah. Nechala jsem zabít Patrika. Teď už není nikdo, kdo by se mohl Tomášovi postavit. Co bude dál?

Zaslechla jsem vzdálený štěkot psů, přibližovali se. Musela jsem se znovu vydat na cestu.

Rozběhla jsem se opačným směrem, než se ozýval ten štěkot.

Zahlédla jsem nějaké světýlko a rozběhla se k němu. Po pár krocích se dalo poznat, že je to nějaká chalupa. Musela to být myslivna nebo něco podobného, protože kdo jiný by si stavěl chalupu někde uprostřed lesa?

Doběhla jsem až k ní a opatrně zaklepala na dveře. Netrvalo dlouho a ze dveří vylezla nějaká stará paní. Když mě uviděla, strašně se mě lekla.

„Pane Bože?!“ zhrozila se. „Co se ti stalo? Pojď dál, ať nenastydneš!“ Teprve teď jsem si uvědomila, jak asi hrozně vypadám.

„Děkuji,“ poděkovala jsem. Byla jsem jim hodně vděčná, že mě u sebe nechají přespat.

Ta milá paní mi ukázala, kde je koupelna a kde budu spát. Na nic jsem nečekala a šla se vykoupat. Nebyla jsem tam moc dlouho, voda byla studená, ale i přesto byla osvěžující.

Hned jak jsem vylezla, vydala jsem se do postele. Každý sval v mém těle mě bolel, potřebovala jsem si trochu odpočinout.

Vedle postele, mi ta paní nechala misku s polévkou. Rychle jsem ji zhltla a hned po tom jsem si lehla. Okamžitě mě přemohla únava a já usnula.

Nevím, jak dlouho jsem spala, ale probudil mě nějaký křik. Rychle jsem se oblékala a vydala se podívat, co ten křik způsobuje.

Nemohla jsem věřit tomu, co vidím. Tomáš, ve své Seraphoní podobě zabíjel ty staré lidi, co mi pomohli, asi mu nechtěli říct, kde jsem protože u toho řval, že mě stejně najde.

Věděla jsem, že jim už nepomůžu, proto jsem se rozběhla ven. Jakmile jsem vyběhla z chalupy, tak jsem si to uvědomila. Najednou jsem věděla, co musím udělat, nebyla jsem si sice jistá, že to výjde, ale zkusit jsem to musela.

Rozběhla jsem se, nevím, jak jsem věděla, že běžím správným směrem, ale něco mi říkalo, že ano.

Naštěstí jsem směr trefila a za nedlouho jsem se ocitla na hřbitově. Doběhla jsem pod jeden strom a po tváři mi stekla první slza. Nesetřela jsem ji, okamžitě jsem si klekla a začala hrabat. Neměla jsem žádnou lopatu nebo něco podobného a rukama to moc rychle nešlo, ale nakonec jsem našla to, co jsem hledala.

Opatrně jsem vytáhla Patrikovo tělo a začala se soustředit. Cítila jsem, jak mi zbylá síla uniká z těla.

Věděla jsem, že už to dlouho nevydržím. Otevřela jsem oči a viděla, že se Patrikův hrudník lehce zvedá.

To mi stačilo, přestala jsem bojovat s temnotou a nechala se pohltit.

 


 

5. kapitola - Co dál?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úsvit - 4. kapitola:

13. ElisR1 přispěvatel
10.03.2011 [6:43]

ElisR1Mirror, děkuju ti moc =) =) Věřím, že to vydržíš, musíš =) musíš psát další kapitoly =) =) =) =)
Všechno se dozvíš, snad dnes napíšu další kapitolu =) Emoticon

12. MirrorGirl454 přispěvatel
09.03.2011 [19:25]

MirrorGirl454TOTO NEMôŽEŠ MYSLIEŤ VÁŽNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tak ja som práve prekonala INFARKT!!!!!
Ty ma raz zabiješ! Dúfam, že si to uvedomuješ a berieš zodpovednosť za to, že keď ma nájdu v vyvaleným bruchom a vypúlenými očami, môžeš za to ty! Emoticon Emoticon
Takže Patrik! Bože... ale ak zastavý Tomáša tak kľudne... Emoticon

11. ElisR1 přispěvatel
09.03.2011 [15:01]

ElisR1Eris, zlatíčko, nedělám si srandu =) =) =) =) Prostě se to nějak stalo no =) Emoticon já za to nemůžu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
To uvidíš, už to mam vymyšlený až do konce, ale nejsem si jistá, jestli se vám ten konec bude líbit... =) Jinak, pokusím se dnes napsat další kapitolu =)

10. Eris přispěvatel
08.03.2011 [19:35]

ErisDĚLÁŠ SI SRANDU RICHTEROVÁ??!!! Emoticon JAK TO KSAKRU TAKHLE MŮŽEŠ UKONČIT!!!???
Ou zlato! totálně krásný!! Tomáš je véééééééééé...liká svině!! A doufám, že se jí to povede a Patrika oživý! Jej, to pak bude mela! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ale už se těším!
Vážně krásný, zlato! Těším se na další dílek (který jak doufám, přibide brzy Emoticon Emoticon )
Jinak, přidala jsem další kapitolku Emoticon


Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. MirrorGirl454 přispěvatel
06.03.2011 [11:22]

MirrorGirl454Nestíham čítať ani teraz, ale večer prečítam, neboj :D

8. Lili
05.03.2011 [14:57]

Krása! Emoticon
Rychle další dílek. Už se moc těším. Emoticon

7. ElisR1 přispěvatel
05.03.2011 [11:49]

ElisR1Moonlight, děkuju moc =) =) =) =) přes víkend snad něco stihnu sepsat, ale nic neslibuju =) =) =)

6. SafiraDarkfire přispěvatel
05.03.2011 [11:44]

SafiraDarkfireNapiš oboje a potom to dej sem:) Na oboje už se hrozně těším:) Emoticon

5. Moonlight přispěvatel
05.03.2011 [11:44]

MoonlightWow, úžasné...som úplne šokovaná, v prvej časti som si bola stopercentne istá, že Tomáš je ten dobrý a smrťou Patrika sa všetko dostane do tých dobrých koľají, ale ty si to úplne zvrtla a ja som sa nemohla pri tej kapitole tváriť inak ako s otvorenými ústami pričom som vyjavene civela, že čo sa to s ním stalo! no a ten koniec? asi sa k nemu ani nebudem vyjadrovať, lebo s ním nie som spokojná :D :D teraz budem zase celý čas napätá kým sem nedáš ďalšiu kapitolu :D to sa robí? :D ale inak veľmi chválim Emoticon Emoticon Emoticon

4. ElisR1 přispěvatel
05.03.2011 [11:39]

ElisR1Safi, potěšil a moooc =) =) =) =) Akorát si mi trochu zavařila, sedím teď venku (rozhodla jsem se psát venku) a měla v plánu psát Bratrství a teď nevím, co. Mám psát Bratrství nebo další kapitolu úsvitu? =) Please Help =) Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!