OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Tygří oko - 1. kapitola



Tygří oko - 1. kapitolaClaire je dívka žijící v jednom malém městě Good River. Chodí zde do školy, má zde kamarády a vlastně zde žije úplně normální život. Dokud se nezačnou dít divné věci... Příjemné počtení!

1. kapitola

Běžela jsem. Snažila jsem se běžet, jak nejrychleji to šlo. Autobus už pomalu odjížděl. Dveře se začaly zavírat. Na poslední chvíli jsem skočila do autobusu a doslova jsem se zhroutila na sedačku.
 
Ty jsi zase zaspala, že?" zeptala se s úsměvem na rtech Katherine. Přikývla jsem. Čekal mě další nekonečný den ve škole. Ale tentokrát to bylo jiné...
 
První hodinu jsme měli češtinu. Měli jsme si rozdat písemky. O přestávce jsme si povídali a já jsem najednou uslyšela naši češtinářku, jak se baví s chemikářkou: Ale tahle třída je velmi nadaná."
 
To je pravda, sešli se moc chytří žáci." To chválí naši třídu!
 
Slyšela jsi to, Kate?"
 
A co? V tomhle hluku fakt nevím, co jsem měla slyšet."
 
No přeci, jak se češtinářka bavila s chemikářkou!"
 
Cože? A kdy?"
 
Před chvílí."
 
Vždyť tady vůbec nejsou!" vykřikla Kate. Asi se ti jenom něco zdálo!"
Jenže já jsem si byla jistá tím, že se mi nic nezdálo. Vyšla jsem z naší třídy ven na chodbu a uviděla jsem je tam. V tom hlasitém a obrovském davu. To je divné, jak jsem je mohla slyšet? 
 
                                                                       ***
 
Dneska byl pátek, takže jsme měli jenom šest vyučovacích hodin. Hned jak zazvonil zvonek, vyrazila jsem domů. Šla jsem pěšky a najedno jsem ucítila něco. Nedokázala jsem to popsat. Bylo to divné, ale bylo to něco mezi vůní a zápachem. A co na tom bylo nejdivnější, potřebovala jsem to zabít a sníst. Byla to děsivá představa. Nejsem dneska nějak unavená? Ale ne, včera jsem šla dost brzo spát. Je jasné, že se mnou není něco v pořádku. Nechápu to. Tyhle pocity se hodně těžce popisují. Připadám si, jako bych se celá úplně změnila.
 
Zamířila jsem domů, i když mi vnitřní hlas radil: Otoč se a jdi to zabít a sníst."
 
Ne!" vykřikla jsem nahlas. Jsem snad blázen? 
 
Pak jsem dorazila k našemu domu. Otevřela jsem dveře. Byla jsem doma sama. Zamířila jsem do svého pokoje. Musím si udělat domácí úkoly. Sedla jsem si ke stolu a otočila jsem na stránku 63.
 
Ach jo," vzdychla jsem. Byla to špatná stránka. Pak jsem si najednou uvědomila, že se mi strašně špatně otáčí listy. Podívala jsem se na svoji ruku a vykřikla jsem. Co to, sakra..." Místo nehtů jsem na ruce měla velké drápy. Jako nějaké šelmy. Dobře, Claire, hlavně klid, je to jenom sen, nabádala jsem se v duchu. Vzbuď se!" řekla jsem. Nic se nestalo. Normálně bych už byla dávno vzhůru, kdyby to byl jenom sen. Podívala jsem se na svou ruku. Už byla zase normální.
 
Večer jsem si lehla do postele a velmi brzo jsem usnula. V noci se mi zdál divný sen... Byla jsem v lese. Najednou jsem opět ucítila něco mezi vůní a zápachem, ale tentokrát jsem neodolala a rozběhla jsem se za tím. Běžela jsem neuvěřitelnou rychlostí. Už jsem to dokonce viděla. Byla to laň. Jedním mohutným skokem jsem se odrazila a skolila jsem ji. Zabořila jsem jí svoje zuby do masa. Byl to krásný pocit. To byla ta nejlepší chuť mého života.
 
Ráno jsem se probudila celá zpocená. Teď už jsem si tím byla jistá. Něco není se mnou v pořádku. Něco velkého.

Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tygří oko - 1. kapitola:

9. TheCyanWolf přispěvatel
05.01.2014 [18:40]

TheCyanWolfPrávě sis našla dalšího čtenáře! Emoticon Emoticon Emoticon

8.
Smazat | Upravit | 09.12.2013 [17:29]

Je to vážně zajímavé. Určitě si přečtu zbytek. Podle mě bys to mohla vydat. Emoticon Emoticon Emoticon

7. MJ5 přispěvatel
17.11.2013 [14:21]

MJ5Tak tohle se mi určitě bude líbit! Emoticon

6. AliceSofiaCullen
15.11.2013 [9:47]

Moc se mi to líbí!l! Budu šíst dál!!! Pardon číst. A hlavně naživo!!!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. MyBerry
15.11.2013 [9:46]

Joi: Máš pravdu... Emoticon Já jsem tam ale prostě chtěla dát anglická jména, protože se mi do povídek líbí. A děkuju za koment, každý mě potěší. Emoticon

4.
Smazat | Upravit | 14.11.2013 [19:42]

Nevypadá to špatně. Ale přijde mi divné, že máš anglická jména a češtinářku dohromady.

3. Šárka
13.11.2013 [21:08]

Zatím to vypadá zajímavě Emoticon určitě si přečtu i další kapitolu Emoticon

2. MyBerry přispěvatel
13.11.2013 [16:42]

MyBerryDobře, děkuji.

1. Poisson admin
13.11.2013 [16:07]

PoissonJen upozorňuji, že přímá řeč začíná uvozovkami dole, ne nahoře, a každá přímá řeč dalšího účastníka začíná na vom řádku (jak vidíš v článku po úpravě). Tentokrát jsem ti to opravila, ale příště už se na to dej pozor, jinak ti budou články místo publikace vraceny k opravení. Děkuji za pochopení.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!