OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Tajomný svet - 1. kapitola



Tajomný svet - 1. kapitolaTu sa dozvieme čo sa stalo keď sa Sofi prebudila. Príjemné čítanie a prosím komentáre aspoň viac ako 10. Ďakujem. P.S.: Ospravedlňujem sa, že to trvalo tak dlho, ale viete... Škola.

1. kapitola - Zistenie

 

 

„Kde je Ester a Angie?“ spýtala som sa toho chalana.

„Tie dievčatá s ktorými si sa držala, sú v iných izbách,“ povedal.

„Chcem ich vidieť. Sú v poriadku?“

„Teraz ich nemôžeš isť pozrieť a sú v poriadku.“ Potom sa mi myseľ presunula na niečo iné.

„Koľkého je? Čo sa stalo? Prečo som tu?“ V tom sa zjavila vysoká blondína.

„Teraz je piateho augusta. Havarovali ste a tak sme ťa aj s tvojimi kamarátkami priviedli sem.“

„Piaty august? To nieje možné, musím isť domov. Rodina sa o mňa bojí.“

„Neboj sa, nechali sme tam odkaz v tvojom mene, že ste išli k Ester.“ Teraz prehovoril ten chalan.

„A kto ste vy?“ spýtala som sa. To už sa otvorili dvere a prišli moje kamarátky s ďalšou babou a chalanom.

„My sme štvorčlenná rodina. Ja som Teodor a som upír,“ povedal ten chalan.

„Ja som Cheril a som morská panna,“ prehovorila blondína.

„Volám sa Zachariáš, som čarodej.“

„No a ja som Loona a som anjel.“

Necítila som strach. Keby nás chceli zabiť, tak to už spravia. S dievčatami sme sa na seba pozreli a Angie prehovorila.

„Som Angie, toto je Ester a Sofi.“

„Teší nás a vy máte v sebe niečo viac, prerušil ju Teodor.

„Čo je naše je od teraz vaše,“ doplnil ho Zachariáš.

„Máte náš dar. Chráňte ho a on bude ochraňovať vás,“ povedala Loona.

„Dali sme vám to, aby ste nezomreli,“ doplnila ich Cheril.

„To sme ako upírky, čarodejnice, anielky a morské panny?“ spýtala sa ich Ester.

„Áno. Odo mňa máte tie náhrdelníky. Nedávajte si ich dole, inak vás slnko zabije. Môžete spať a jesť ľudské jedlo. Keď sa chcete posilniť, tak len zvieraciu krv,“ povedal Teodor.

„Odo mňa máte tie náramky. Keď si ich dáte dole, budete mať krídla a môžete lietať,“ pridala sa Loona.

„Keď sa dotknete vody, tak budete mať plutvu. Ak chcete aby ľudia zistili, že ste morské panny, tak sa vyvarujte vody,“ povedala Cheril.

„Odo mňa máte náramok s RM. Sofi hovorila, keď bola v bezvedomí o vás a vašej skupine. S tým náramkom ste silnejšie. Tak a teraz prejdeme k vaším schopnostiam. Sofi, ty dokážeš prenášať veci, ale aj ľudí. Ester dokážeš zrýchliť a spomaliť čas. Angie ty dokážeš vidieť budúcnosť, ale aj minulosť. Predtým sa musíš tých veci, alebo ľudí dotknúť. Každá z vás má mať ešte jednu čarodejnú schopnosť, ale na to musíte prísť samé aká to je. Čarovať pomocou zaklínadiel, “ dohovoril Zachariáš.

„Schopnosťou anjela je liečenie a lietanie. Každá s vás vie liečiť a lietať,“ povedala Loona.

„Angie ty dokážeš vypariť vodu a vyvolať blesky. Ester ty zas zmraziť vodu a vyvolať sneh a Sofi ty vieš premeniť vodu na želatínu,“ povedala Cheril.

„No a teraz upírie schopnosti. Dokážete ovplyvniť ľudskú myseľ, ste rýchle, silné a neporaziteľné. Ester, dokážeš manipulovať s emóciami. Nielen u ľudí, ale u každého. Angie, dokážeš produkovať ochranný štít, ale aj bojový štít. A Sofi, dokážeš ovládať štyri živly, ako je voda, oheň, zem a vzduch,“ povedal Teodor.

„Takže sme morské panny, upírky, čarodejnice a anielky. Dokážeme tie veci, čo ste hovorili. To je prehnané, kde je skrytá kamera?“ povedala som s úsmevom.

„Keď neveríš, tak si to vyskúšajte,“ povedal Zachariáš.

„Jasne, zdvihnem ruku, poviem lampa a ona mi príde? Veď to je...“ Tu lampu som mala v ruke. Ani som to nedopovedala. Teraz som vážne bola vyplašená.

„... Nemožné? Sama si sa presvedčila, že to je pravda. Už veríte?“ trošku nahnevane povedala Loona. Teodor na ňu zazrel a niečo jej povedal, ale to som nepočula.

„Nebojte sa. Ste hladné? Čo by ste si dali?“ spýtal sa Zachariáš.

„Áno, sme hladné. Dali by sme si ovocný šalát,“ povedala Ester.

„S pomarančovou šťavou,“ doplnila ju Angie. Zachariáš niečo povedal a mali sme ovocný šalát s pomarančovou šťavou v posteli.

„Dobrú chuť. Keď budete niečo potrebovať, budeme v obývačke. Stačí povedať a jeden s nás sem príde,“ povedala Cheril.

Všetci odišli. Zavreli za sebou dvere.

„Ako je možné, že sme boli tak dlho mimo?“ spýtala som sa.

„A ako je možné, že sme upírky, čarodejnice, morské panny a anielky?“ spýtala sa Angie.

„A ako je možné, že máme toľko schopností?“ pridala sa aj Ester.

„Čo keby sme sa ich na to spýtali?“ povedala Angie.

„Ale mali by sme to najprv dojesť,“ odpovedala jej Ester.

Ešte sa o niečom zhovárali, ale to som už nepočúvala. Myslela som len na to čo bude keď sa vrátime domov. Počkať kde mám mobil? Musím zavolať starým rodičom a mame, aby sa nebáli. Kedy sa vrátime? Chcelo sa mi plakať, ale nedalo sa. Takže teraz keď som upírka, tak nebudem plakať, cítiť bolesť, smútok a lásku?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tajomný svet - 1. kapitola:

1. ajeje
25.12.2010 [18:27]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!