OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Tajný spolek - 5. část - Útěk



Amanda se jde projít na pláž. Uvidí ještě onoho neznámého chlapce? Vyrovná se s pobytem v Salemu? Pokud ne, co udělá?
Věnováno: Nikol18, Shadow3, muck a všem čtenářum, kterým se to líbí.

Vše už měla hotové a tak se rozhodla, že se projde po pláži...

Jak se tak procházela po pláži, všimla si, že moře je velmi tmavé, až bílé, jako vlny. Ani obloha nebyla nijak jasná, spíše šedá, jako kdyby v ní padal popel.

Sedla si na skálu u břehu a pozorovala vlny a pěnu v moři.

Po chvíli se zvedla a šla pomalu domů. Pěšina na vrchol útesu byla, zřejmě odjakživa, hodně strmá, ale Amanda po ní šplhala už po druhé.

Když přišla domů, uvědomila si, že se zde cítí nesvá, že zde není doma.

Vyndala ze skříně batoh a začala si balit. Sbalila si jen ty nejdůležitější věci, kalhotky, ponožky, mobil, baterku, ale nabíjecí, aby si nemusela brát baterie. Dále si sbalila pár triček, dvoje kalhoty, kraťasy a různé šampóny.

Po tom, co si všechno sbalila, tak potichu seběhla do kuchyně a zabalila si s sebou nějaké jídlo a pití a potom odešla zadním vchodem pryč, vstříc lesu a zřejmě i nové budoucnosti a novému osudu.

Přeběhla obrovskou, rozlehlou louku a zaběhla do lesa, jako srna prchající před pytláky.

Běžela stále dál a dál, podle jejího mobilu běžela asi půl hodiny.

Po chvíli si uvědomila, že se zřejmě ztratila. Chvíli bloudila, ale potom našla cestu ven, teda, spíš dovnitř.

Rychle se zorientovala a pak si uvědomila, že musí být ve středu lesa, protože se ocitla na docela malé louce. 

Ve středu té louky, která byla zakrytá stromy, stálo něco, co vypadalo jako obrovská temná jeskyně.

Amanda se zaradovala, že si našla něco v čem by přespala.

Vešla dovnitř té veliké jeskyně a řekla si, že se zde může na pár dní zabydlet. 

První den se zabydlela, našla cestu do města a díky několika desítkám tisíc dolarů po svém otci, si koupila jen to, co potřebovala, takže zápalky a nějaký ešus.

Cestou zpátky šla cestou, kterou přišla. Po chvíli došla k jeskyni, vešla dovnitř a zapálila v ní oheň, na který pověsila na klacku ešus a začala si vařit polévku, která jí měla vystačit aspoň ty dva dny.

Po týdnu, když šla do města nakoupit potřebné potraviny, si všimla, že na stromech a na všech sloupech je její fotka a pod ní nápis Hledá se, a pod ním stálo Kdo ji najde dostane tisíc dolarů.

Amanda vběhla do obchodu, ve kterém zrovna bylo prázdno, ani u kasy nikdo nebyl. Popadla pár potravin, proběhla kasou a zanechala za sebou dvě stě dolarů.

Amanda u sebe měla všechny peníze, mobil a kapesní nožík.

Cestou z obchodu se rychle rozhodla, že to do její jeskyně vezme oklikou, aby ji nikdo neviděl. Běžela, a z ničeho nic uviděla občany Salemu, s pátracími psy, jak ji hledají.

Rozběhla se jiným směrem a stále utíkala, a přitom neustále doufala, že se dostane ke své jeskyni, aniž by ji někdo zahlédl mezi stromy a pronásledoval ji.

Když už se hledajícím občanům ztratila z dohledu, zjistila, že se asi ztratila. V tom ale zahlédla oheň ze své jeskyně, a tak běžela k ní, aby zhasla oheň, díky kterému by ji našli.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tajný spolek - 5. část - Útěk:

4. 1lara2 přispěvatel
11.03.2012 [14:39]

1lara2Ale myslím to tak, že jsem ráda že mi to komentuješ Emoticon

3. 1lara2 přispěvatel
18.01.2012 [21:21]

1lara2díky moc a muck na toho kluka si ještě chvíli budeš muset počkat, musí to bejt napínavý abys too čeeeeeeeeeeeetla, mě na tom moc záleží, ty totiž komentuješ každej díl a mě to dos vyvádí z míry ;)

2. muck
18.01.2012 [16:56]

je to zajímavý...chci tam toho kluka a to hned!!! jinak díky za věnování Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 18.01.2012 [7:50]

*Pozor na i/y:
- spíše
- chvíli
*Pozor na s/z.
*Čárky.
*Pozor na překlepy.
*Číslovky, prosím, vypisuj slovy. (Kromě letopočtů, např. 2011, 1895.)
Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!