OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Skrytá realita - 5. kapitola



Skrytá realita - 5. kapitolaVěřili byste tomu, že existuje svět, kde se zdá všechno dokonalé? Ne. Jistě, že ne. Taky bych tomu nevěřila, kdyby mi o něm někdo pověděl, ale když mi ho ukázal, myslela jsem, že sním. Pochopila jsem, že nechci žít nikde jinde, jen tam.
A však po čase se tenhle svět začal měnit. Chtěla jsem zpět domů, Jenže… Nevarovali mě, že když jednou vstoupím, už není cesty zpět...

5. KAPITOLA

 

Po tváři mi začaly stékat první slzy. Nijak jsem je nezadržovala, nechala jsem je téct. Zaslechla vrzání schodů. Někdo se blíží.

Vzhlédla jsem. Blížil se ke mně Mike.

Proč?“ vzlykala jsem.

Mike se na mě krutě usmál: „Byla to pomsta.“

Nechápavě jsem na něj zírala. Stále jsem nevěděla, proč jsem to musela udělat. O jaké pomstě to mluví?

Pojď, právě si pohřbila jediné, co tě tu drželo. Můžeme jít do tvého nového domova,“ vybídl mě.

Podívala jsem se na něho, a pak zpět na babičku. Pohladila jsem ji po vlasech a zvedla se. Mike se na mě znovu usmál. Naposledy jsem se ohlédla na babičku a vydala se vstříc svému osudu.

Došli jsme až k průchodu do druhého světa. Mike mě nemusel ovlivňovat, šla jsem dobrovolně. Měl pravdu, jediné, co mě tu mohlo držet, byla babička.

Vešli jsme do nového světa.

Mike se na mě otočil: „Opravdu tu chceš žít?“

Jak se mě na to může ptát? Zabila jsem kvůli tomu babičku.

Ano,“ hlesla jsem. Mike se usmál a pokynul mi, abych šla. Bála jsem se, že znovu narazím do té neviditelné zdi.

Nejistě jsem šla, natáhla jsem ruku před sebe. Za mnou se ozval smích. Prošla jsem. Mike mi byl stále v patách. Tentokrát jsem se na něj otočila já. Stále se usmíval.

Pojď, ukážu ti, kde budeš bydlet.“ Natáhl ke mně ruku. Nebránila jsem se. Vzala jsem ho za ruku a nechala se vést. Ohromilo mě, jak je ten svět úžasný a ty lidé, co jsme potkávali, všichni se zdáli, tak přátelští.

Zanedlouho jsme dorazili k domku. Byl malý, ale překrásný. Mike mi podal klíče. Nevěřícně jsem na něj zírala.

To je můj dům?“ nevěřila jsem. Mike jen s úsměvem kývl.

Můžu dál?“ zeptal se radostně. V tu chvíli jsem k němu necítila žádnou nenávist, ani odpor. Uvědomila jsem si, že i přes to, co mě donutil udělat, tak ho mám docela ráda. Cítila jsem k němu opravdu zvláštní vztah.

Jasně, že můžeš,“ opětovala jsem mu úsměv.

Vstoupili jsme do domku. Zevnitř vypadal ještě lépe než zvenku. Domek byl moderně zařízený. Všechno k sobě přesně ladilo.

Mohla bych tě poprosit, abys mi ukázal, kde je nějaký obchod nebo tak něco?“ zeptala jsem se.

Mike se usmál a kývl na souhlas, pak dodal: „Chceš teď hned?“

Pokud by to šlo?“ usmála jsem se a vydala se k hlavním dveřím.

Tentokrát mě Mike nedržel za ruku, šli jsme vedle sebe. Nebyla jsem schopná slova, jak jsem obdivovala tu nádheru.

Lidé tady byli jiní, než v mém bývalém světě. Tady vypadali jinak a také se jinak chovali. Typovala jsem, že si na to chvilku budu muset zvykat.

A co peníze? Jak se tu platí?“ vzpomněla jsem si.

Platí se tu normálně, ale máme odlišné peníze. Pro začátek ti něco dám, ale pak si budeš muset vydělávat sama,“ odpověděl mi.

Konečně jsme došli k obchodu. Od mého domu to byl docela kus. Vešli jsme dovnitř. Mike mě musel se vším seznamovat, protože nic z toho, co tu nabízeli, jsem nikdy neviděla. Nic nebylo podobné tomu, co jsem jedla dříve.

Nakoupila jsem pár věcí na zkoušku a těšila se, až něco z toho ochutnám.

Mike s nikým nemluvil, věnoval mi plnou pozornost, ale já si ho nevšímala, když jsem si zrovna neprohlížela okolí, byla jsem přilepená očima na bytostech, co chodili kolem mě. Jedni měli špičaté uši, jiní zase byli o půlku menší než já.

Před mým domem jsme se s Mikem rozloučili a já si v klidu mohla prohlédnout svůj nový domov.

Jako první, co jsem udělala bylo, že jsem šla do kuchyně vyzkoušet něco z toho, co jsem nakoupila. Pozorně jsem pročítala návody, co k čemu patří a začala kuchtit. Trvalo mi docela dlouho, než jsem to dovařila a při pohledu z okna byla vidět jen černo černá tma.

Vyrušilo mě tiché zaklepání na dveře. Šla jsem otevřít.

Ahoj, zapomněl jsem ti dát ty peníze.“ Díval se na mě Mike omluvně.

To je v pohodě, zrovna jsem dovařila, nedáš si?“ pozvala jsem ho.

Posadili jsme se ke stolu. Mike vytáhl velké bankovky. Se zájmem jsem si je prohlížela. Vůbec nepřipomínaly koruny.

Podal mi balíček: „Tohle by ti mělo vydržet, než si najdeš práci.“

Děkuju,“ poděkovala jsem mu, ale všimla jsem si, že se tváří nějak divně. „Co se ti stalo?“

Nepřišel jsem jenom kvůli těm penězům...“ začal. Se zájmem jsem si ho prohlížela a čekala na vysvětlení.

Mike stále mlčel. Povzbudivě jsem se na něho usmála.

S velkým nádechem spustil: „Týká se to tvé babičky.“

 


6. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Skrytá realita - 5. kapitola:

9. SafiraDarkfire přispěvatel
17.12.2010 [19:41]

SafiraDarkfireSuper. Tak to se bude snesitelnější, když vím, že to bude brzo:D Doufám, že nezapomeneš.:)

8. ElisR1 přispěvatel
17.12.2010 [19:36]

ElisR1Až se vzbudím, pokud nezapomenu :D:D:D Myslím, že do 10 by to tu mohlo být :D

7. SafiraDarkfire přispěvatel
17.12.2010 [19:30]

SafiraDarkfireNo super... Tak teď si mě napjala ještě víc... Emoticon Tohle mi nedělej! Sakra... V kolik ji zítra přidáš, abych věděla, v kolik si ji budu moc přečíst Emoticon

6. ElisR1 přispěvatel
17.12.2010 [19:24]

ElisR1no...no...no... Emoticon zas tak až pravdu nemáš... i když zmíňka o rodičích tam taky bude :D Emoticon Emoticon

5. SafiraDarkfire přispěvatel
17.12.2010 [19:22]

SafiraDarkfireNo to je... Já jsem zvědavá, proč se její babičce chtěl pomstít. Vsadím se, že to je něco s jejími rodičmi, jelikož jsem si zatím nevšimla, že by tam o nich byla zmínka... Emoticon Teda aspoň myslím... Teď si tím nejsem tak úplně jistá... Emoticon No to je fuk! Jsem prostě zvědavá, co ji chce říct, o babičce! Emoticon

4. ElisR1 přispěvatel
17.12.2010 [19:20]

ElisR1 Emoticon Zítra... to vydržíš, vždyť to tak napínavý není Emoticon

3. SafiraDarkfire přispěvatel
17.12.2010 [19:17]

SafiraDarkfireZÍTRA!!! Emoticon Ses zbláznila ne? EmoticonTo do zítřka nevydržím... Emoticon No dobře, tak já se pokusím vydržet... Emoticon

2. ElisR1 přispěvatel
17.12.2010 [19:12]

ElisR1Ty konce mě vážně začaly bavit Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon další kapitolka bude asi až zítra, abych dodržela, že je budu přidávat každý den :D:D -> ale jinak už je napsaná Emoticon

1. SafiraDarkfire přispěvatel
17.12.2010 [19:10]

SafiraDarkfireElis!!! Chceš mi zase přivodit infarkt!!! Tohle mi nedělej! Opět jsem si říkala, fajn odechovka. Super, nebudu na konci tak netrpělivá na další kapču a ty mi uděláš tohle! Styď se!!! Grr... Honem další kapču, prosííííím... Emoticon Jinak opět úžasné, jako vždycky:)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!