OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Protiklad lásky - Kapitola jedenáctá



Protiklad lásky - Kapitola jedenáctáJen tahle kapitola vás dělí od úplného konce. Ano je to tak. Čeká nás už pouze jenom epilog a pak už Lilyino putování s námi skončí. Jak se nám ukáže Michael? Konečně se dozvíme část Nikolasovi minulosti a navíc k tomu... Ta pekelná otázka: Proč se Lily stala upírkou? A kdo je vlastně za tím vším? No, to si přečtěte už níže. Vaše LG

EDIT: Článek neprošel korecí!


Protiklad lásky

Kapitola  jedenáct

„Michaele tohle je Lily. Tvoje trenérka.“ Chvíli jsem na něj zůstal zíral jestli si nedělá srandu, ale pak jsem pochopil, že je to myšleno vážně.  Přede mnou stála drobná dívka. Mohla jí být maximálně devatenáct. Byla o hlavu menší, štíhlé postavy. Tipl bych ji spíše na modelku než na agenta.

„Taky tě ráda poznávám,“ řekla když jsem dlouho nemluvil a zíral na ni. Když mi stiskla ruku uvědomil jsem si, že se jenom nezdá. Měla na sobě volné tepláky a tričko, ale pod tím vším se skrývali svaly bojovníka.

„Já vás taky, madam.“ Jemně jsem ji políbil na hřbet ruky a zahrál si tím na gentlemana.

„Trénink začíná v sedm,“ s těmi slovy odešla. Oh, takže kočička škrábe.

***

 

Pohled nikoho

 Čas letěl a Lily se nebavila ani s Nikolasem ani s Maxem. Jednou za čas zavolala Viktorovi, se kterým si všechno vyříkala a odpustila mu, že jí neřekl pravdu a tak jediný člověk, se kterým se pravidelně bavila byl Michael. Jak po čase zjistila byl to normální puberťák. Proměnili ho v osmnácti. Byl sice mladý, ale rozuměla si s ním. Po dlouhé době si připadalo, jako by žila normální život, a tak s Michaelem trávila dost času. Nahradil Maxovo místo, ale byly věci, které jí ani on nahradit nemohl.

 

Pohled Nikolase

 Seděl jsem na pohovce a přemýšlel nad tím, co se za poslední měsíce stalo. Lily se mi vzdálila a Max se se mnou nebaví. Myšlenky se mi znovu zatoulali k Agnes.

 Seděl jsem na lavičce v parku, když v tom okolo mě proběhl náš sluha.

„Josephe, kam utíkáš?“ zeptal jsem se ho. Jeho výraz byl plný čiré hrůzy.

„Pane, pane dům hoří a paní musela zůstat někde uvnitř. Pane!“ Okamžitě jsem se rozběhl svou maximální rychlostí a když jsem doběhl k domu sesunul jsem se na kolena. Celý dům byl v plamenech a střecha se už propadla. Věděl jsem, že tam Agnes zůstala. V tuhle domu byla vždy dole ve sklepě a psala. Poprvé za svůj upírský život jsem se rozbrečel. Nemohl jsem ji zachránit a proto jsem se rozhodl, že vykonám to, co si tolik přála.

 Nikdy jsem nikomu nepřiznal, že agentura byl ve skutečnosti Agnesin nápad. Všichni mě za to obdivovali a já, i když s černým svědomím, si to užíval. Podíval jsem se na hodiny. Jedenáct. Je čas.

 Pomalu jsem vstal, vzal kytici která byla připravená na lince a vydal se na hřbitov. Byla pohřbená tady v Seattlu. I když nebylo to pohřbívat. Dnes je tomu osmdesát let, co byla agentura založena. A sto dvacet let, co Agnes zemřela.

 Přistoupil sjem k jejímu hrobu a položil na něj květiny. Poklekl jsem si a zahleděl jsem se na náhrobek na kterém stálo: Život žije tak dlouho, jak cítí život.

„Proč si mě tedy opustila? Proč si mě tady nechala?“ Ptal jsem se zbytečně. „Všechno jsem to udělal, ale ty tady nejsi, abys to mohla vidět.“ Šeptal jsem.

„Ale ano jsem.“ Ozvalo se za mnou. Prudce jsem se otočil a myslel, že mám halucinace. Stála tam přede mnou. Vypadala tak živě. Jako by se jí nic nestalo a i oblečení napovídalo tomu, že po celou dobu žila. Byla oblečená úplně normálně na tuhle dobu.

„To není možné,“ zašeptal jsem. „Ale ano je.“ Odvětila. Pak ke mně přistoupila a objala mě. Byla živá. Nemohl jsem tomu uvěřit. Slzy mi začali téct po tvářích stejně jako jí. „Ty jsi živá!“ Vykřikl jsem.

 Vrátila se se mnou do institutu a já jí ho ukázal. Ona mi řekla, proč se už neukázala. Proč až teď. Všechno mi vysvětlila. A pak mě pochválila. To byla věc na kterou jsem čekal skoro dvě stě let. Na její pochvalu. Max měl pravdu, uvědomil jsem si. Lily pro mě byla kopie Agnes.

 

Pohled Lily

 Vešla jsem do tělocvičny a tam stála nějaká žena s Nikolasem. Kousek od nich stál Michael a když mě uviděl rozeběhl se za mnou. Byl jako dítě. „Kdo je to?“ Zeptala jsem se ho potichu, ale daná osoba mě slyšela.

„Jsem Agnes,“ otočila se na mě a já zalapala po dechu. Vypadla jako já. Nikolas se taky otočil a já viděla to štěstí vepsané v jeho tváři. Věděla jsem, kdo je Agnes. Max mi o ní všechno řekl. Byla to Nikolajova dávná láska. Ale ona by měla být přeci mrtvá.

„Agnes je..“ začal Nikolas, ale já ho přerušila. „Vím, kdo to je.“ Zatvářil se překvapeně, ale pak se zamračil.

„Jak je to možné?“ zeptala jsem se. „Já to vysvětlím,“ ozvalo se za mnou. Otočila jsem se za tím hlasem a spatřila Maxe, jak jde k nám. To, jak se Agnes zatvářila mě překvapilo. Byla vyděšená.

„Myslím, že to není potřeba,“ řekla. Nikolas se na ni podíval stejně tak i já. Kouzelně se na něj usmála a jeho výraz povolil.

„Já bych to chtěla vědět,“ namítla jsem. Konečně k nám Max dorazil.

„Abych uvedl na pravou míru pár okolností. Tady s Agnes se známe-“ „Jak to?“ vpadl mu do řeči Nikolas, ale Max ho zastavil zdvižením ruky. „Setkali jsme se poprvé ve francii v roce 1905. To jsem tě ještě neznal Nikolasi, ale tady drahá Agnes ano. Vyprávěla mi o tobě. O jejím snu, který zrealizuješ s mojí pomocí. Ano, vím, že chceš vědět, proč vlastně sehrála svoji smrt. Jde o to, že v té době měla pár nevyřízených účtů a musela se ztratit z povrchu zemského. A s tím jsem jí já pomohl. Pak jsme se v roce 1912 poprvé my dva setkali. Stal jsi se mým přítelem, který mi naslouchá a já naslouchal tobě. Nemohl jsem ti říct pravdu, i když jsem si to sebevíc přál. Jednou za čas jsem se s Agnes setkala a zjistil nové informace a ona mi zadala nové úkoly. Až pak jednou před rokem a pár měsíci mi dala úkol. Zavolala jsem Viktorovi a on přeměnil Lily.“ Všichni přítomní zalapali po dechu. Takže ona může za to čím jsem se stala? „No a než mě kdokoliv přeruší rychle to dopovím. Viktor přeměnil Lily a vycvičil ji. Ty ses do ní pak Nikolaji zamilovala a já se ji snažil získat pro sebe. Ona je totiž jediná šance, jak by se mohla Agnes mohla zachránit.“ Všichni jsme na něj koukali. Nechápala jsem nic z toho, co řekl a zjevně jsem nebyla jediná.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Protiklad lásky - Kapitola jedenáctá:

1. Simones
04.09.2012 [16:48]

páni, tak jsem zvědavá na zakončení :)) doufám, že Lily přežije !

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!