OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Protiklad lásky - Epilog



Protiklad lásky - EpilogA je to tady! Další ukončená povídka. Ach, vzpomínám, kdy jsem sem přišla a začala psát povídku NAITM :) A teď další! Příběh Lily končí a vás dělí pouze 2 stránky A4 od toho, aby jste zjistili jak to všechno skončilo. A jaké jsou finiciální čísla? Celkem jsem napsala 16 stránek, což je 11 kapitol + epilog, což je 10 421 slov! Můj zatím rekordní počet, Hurá! No, ale k věci. Podívejme se jak to všechno začalo: Lily obyčejná dívka žijící v Londýně se vyskytla ve špatný čas na špatném místě, byl jí nabídnut nový život a ona se dostala jako upír do agentury, zde se jejího výcviku ujal Nikolas, který nikdo nikoho necvičil, Lily se zapletla s Maxem, začala se hádat s Nikolasem, dozvídáme se něco s Nikolasovi minulosti, střetáváme se s Michaelem. A teď to všechno zakončíme poslední kapitolou. Takže mi dovolte, abych vám všem, kteří došli až na tento konec poděkovala. byli jste mi oporou. Ať žije psaní, ať ve vašich vzpomínkách utkvějě Lily a její příběh. Tak tedy, ahoj. Příjemné čtení vaše LittleGii

 EDIT: Článek neprošel korecí!

 Protiklad lásky

Epilog

Všichni přítomní zalapali po dechu. Takže ona může za to čím jsem se stala? „No a než mě kdokoliv přeruší rychle to dopovím. Viktor přeměnil Lily a vycvičil ji. Ty ses do ní pak Nikolaji zamilovala a já se ji snažil získat pro sebe. Ona je totiž jediná šance, jak by se mohla Agnes mohla zachránit.“ Všichni jsme na něj koukali. Nechápala sjem nic z toho, co řekl a zjevně jsem nebyla jediná.

 

Pohled Lily

„V případě, že tě odevzdáme lovcům stínů může Agnes zůstat naživu. Jsi totiž stejně mocná jako ona.“ V tom se na něj Nikolas vrhl a já jen zírala.

„Ty lháři!“ vykřikl Nikolas a vrazil mu pěstí. „Všechno… všechno to byla lež! Ona mě milovala a ty jsi ji zlákal. Stejně jako Lily.“ Další rána.

„Agnes tě nikdy nemilovala. Že drahá?“ Otočil k ní Max hlavu. Ta na něj chvíli zírala pak se usmála.

„Ano je to tak. Promiň, Nikolasi.“ Bolest, která se objevila Nikolasovi v tváři zastínila moje zděšení. Celý život věřil tomu, že ho tahle dívka milovala a teď věděl, že to celou dobu byla jenom lež. Z ničeho nic se, ale situace změnila. Michael se svezl a než jsem stihla zareagovat popadla mě Agnes zezadu za krk.

"Proč, ale Lily? Proč jsi ji chtěl pro sebe?“ křičel Nikolas na Maxe.

„Chtěl jsem tě ochránit,“ opověděl mu.

„To není pravda. Nechtěla jsem, abys trpěl víc než je nutno.“ Zašeptala na bojující muže Agens. Pak mě popadla ze zadu.

„Ty teď půjdeš se mnou, holčičko.“ Zavrčela mi do ucha. Max se vyprostil Nikolasovi ze sevření a začal boj. Jen dva z nás přežijí. Dva odtud odejdou živý.Jen jedno myšlenka mi v tento moment dodávala sílu. Spíše dvě. To, že mě Nikolas miluje a, že jsem stejně silná jako Agnes. Jak teď sama přiznala. Měla jsem proti ní šanci a rozhodla jsem se využít všechno, co by mi mohlo pomoct.

 Dala jsem do toho všechno. Vykrývala jsem její údery a sama se snažila zasadit svoje. Snažila se na mě použít i psychické síly, ale já kolem své mysli vztyčila ochrannou bariéru.

„Jsme skoro stejné,“ vyslala jsem k ní psychicky. Pak jsem svoji mysl pevně skryla a ani nečekala na odpověď.

„Nejsi!“ Zavrčela nahlas.

Ted se jednalo pouze o fyzický boj. Byly jsme vyrovnané a já chápala všechnu tu dřinu, ke které mě Nikolas nutil. Jako by tušil, že jednou přijde takovýhle boj. Možná, že mu to poradil Max…

 

Pohled nikoho

 Trvalo to celé hodiny možná dny nebo roky než dva z nich opravdu padli k zemi. V jejich srdci zaražené kůly a oči hledící do prázdna. Dva z nich plakali společně. A třetí se probral z bezvědomí.

„Dokázala jsi to. My jsme to dokázali.“ Zašeptal mi do vlasů Nikolas a já ho ještě pevněji objala. Celé naše existence byli lži. Lidé, kterým jsme věřili nám lhali, ale teď můžeme začít znovu. Michale se probral a zmateně se otočil okolo.

„Co se stalo?“ Zeptal se. A mě uniklo něco jako smích mezi vzlyky. Připlazila jsem se k němu a objala ho.

„Ani nevíš, jaké máš štěstí.“ Objal mě a já pocítila konečně nějakou naději. Naději na normální život. Když pak do tělocvičny přišli další trenéři ze svými svěřenci a našli nás tady začal chaos. Všichni chtěli vědět, co se stalo. Nikolas s Michaelem mi pomohli na nohy.

„Doveď ji do pokoje a postarej se o ni. Já se postarám o tohle.“ Řekl a Michale mě odtamtud odvedl. Ještě jsem se u dveří ohlédla a viděla jak tam na zemi leží Max s otevřenýma očima. Myslela jsem, že jsem mu ublížila a přitom všechno… úplně všechno byla lež. Myslela, alespoň něco z toho, co mi řekl, kdy vážně?“ Tyhle otázky mi  probíhali myslí a já se nechala vést. Když jsem se vykoupala čekal na mě v obývací pokoji už Nikolas. Přešla jsem k němu a stulila se mu do náručí.

„Promiň a děkuju.“ Podíval se na mě a já se unaveně usmála. „Omlouvám se ti za to, jak jsem se k tobě chovala. A děkuju ti za dnešek. Zachránil jsi mi život.“ Položila jsem mu hlavu na hrudník a on mě políbil do vlasů.

„Za svůj život vděčíš sobě. Já tě mohl naučit, co uměl, ale jen díky sobě jsi dneska vyhrála. Jsi neobyčejně silná osoba, Lily. A proto tě miluju.“ Podívala jsem se mu do očí a viděla v nich tu obrovskou lásku. Jak někoho tak perfektního mohli využít?

„Já tebe taky.“ Na důkaz svých slov jsem ho políbila.

 

Pohled Nikoho

Nikdo netuší zda-li tímhle jejich problémy končí, ale na nějakou dobu on nich mají klid. Nikolas zůstal s Lily a Michael se nakonec zamiloval do Abby. Dívky, kterou začal trénovat Nikolas. Viktora už nikdy nikdo neviděl a můžeme se jen dohadovat, co se s ním stalo. Je docela možné, že ho Max nebo Agnes zabili, ale to je věc, kterou se už asi nedozvíme.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Protiklad lásky - Epilog:

1. Simones
05.09.2012 [14:53]

nádherný konec !! :)) nejvíc mě potěšilo to, že Nikolas a Lily jsou spolu :)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!