OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Potížistka - 2. kapitola



Potížistka - 2. kapitolaPoslední kapka - tak zní název kapitoly. Ashley udělá něco, co zcela přesáhne Ollyho trpělivost. A na scénu přijde i jeden internetový článek... Přeji příjemné čtení. -E

2. kapitola - Poslední kapka

 


  Nedokázala jsem se na něj podívat. Nedokázala jsem vyjít z pokoje a omluvit se. Raději jsem byla zbabělá a schovaná v pokoji, který mi byl útočištěm.
  Olly za mnou také nechodil a navzájem jsme se sobě vyhýbali. Jakmile jsem slyšela bouchnout dveře od domu, bylo to pro mě znamení, že se můžu jít dolů najíst a napít. Vyskočila jsem tedy ze své postele a rychle běžela dolů. Tam jsem si nandala na tác všechno jídlo, které jsem našla. a jedla jsem ho (jsem hrozně vybíravá) a pak jsem znovu odkráčela k sobě do pokoje. Jídlo jsem si vyskládala na postel a pomalu jsem jedla jedno po druhém. Když jsem všechno snědla, už se stmívalo a Olly nikde, tak jsem toho začala využívat.
  Rychle jsem z šatny vytáhla jedny krátké modré šaty a narvala se do nich. Vlasy jsem se spletla do copu a na nohy jsem si nazula vysoké podpatky, v kterých umí chodit jen málokdo. Popadla jsem kabelku a mohla jsem vyrazit, a to co nejrychleji. Kdybych totiž potkala Ollyho, nikam bych nešla a musela bych zůstat zavřená doma v pokoji.
  Před domem jsem si stopla taxíka a mohla jsem jet do svého nejoblíbenějšího klubu v Londýně.
 

  Světla nepříjemně blikala všemi různými barvami a hudba hrála tak hlasitě, až mi skákal žaludek. Všude kolem se motali krásní kluci a na baru se nalíval alkohol. Milovala jsem tyhle chvíle, protože v tu dobu jsem nemusela myslet na nic. Byla jsem jen já, alkohol, krásní kluci a často i sex.
  S úsměvem na rtech jsem zasedla k baru a objednala si svůj oblíbený míchaný nápoj mojito. Pomalu jsem usrkávala a rozhlížela se po přeplněném baru. Materiálu tu bylo hodně, ale můj vyvolený pro dnešní noc mohl být jen jeden.
„Slečno, tohle vám posílá támhleten muž!“ zakřičel barman, aby přeřval hlasitou hudbu, a postavil přede mě panáka vodky.
 Očima jsem vyhledala muže, na kterého barman ukázal, a široce se na něj usmála. Vypadal hned o několik let starší jak já. Jeho modré oči zářily v místnosti jako odrazky a blond vlasy mu lehce padaly do očí.
  Kopla jsem do sebe panáka, kterého mi objednal, a vydala se za ním.
„Děkuji za tu vodku,“ řekla jsem zdvořile a věnovala mu jeden ze svých svůdných úsměvů. Jeho oči zamířily nejdříve k mému výstřihu a pak si mě prohlédl od hlavy až k patě.
„Co bych pro tak krásnou dámu neudělal.“ Zahýbal obočím a pokynul mi, abych se vedle něj posadila. Připadalo mi, že mě někdo sleduje, ale nevěnovala jsem tomu pozornost. Měla jsem totiž společnost a o tu jsem rozhodně nechtěla přijít.
„Jak se jmenuješ?“ zeptala jsem se rovnou bez okolků.
„Mark. A ty?“ mrknul na mě a já se uchechtla.
„Ashley.“
 
  Jeden panák, cigareta, drink, další panák, žhavý tanec, drink a znovu žhavý tanec. S Markem jsme se kolem sebe plazili už asi dvě hodiny a já po něm toužila jako po jídle. On se na mě svůdně podíval a vyzývavě mrknul. Ihned jsem pochopila, o co mu jde, a já to viděla úplně stejně.
  Vzala jsem ho za ruku a táhla směrem k záchodkům. Oba jsme věděli, co chceme a co nechceme.   Chtěli jsme sex, ale nechtěli jsme vztah. Oba jsme si chtěli prostě jen užít, a já to opravdu potřebovala.
  Zatáhla jsem Marka na dívčí záchodky a on mě ihned začal líbat. Lehce jsem se do našich polibků uchechtla při pomyšlení, že tohle dělám téměř stále.
  Otevřeli jsme první kabinku, kterou jsme měli po ruce, a zalezli do ní. Mark mě chytil za stehna, vytáhl si mě do vzduchu a já mu obmotala nohy kolem těla. Znovu mé tělo začal obsypávat polibky od hlavy až po výstřih.
„Počkat, počkat,“ řekla jsem a Mark s líbáním okamžitě přestal.
„Děje se něco?“ zeptal se nechápavě.
„Polož mě na zem,“ řekla jsem a on tak udělal, i když si neodpustil jeden nechápavý pohled.
„Měla jsi říct hned, že nechceš,“ procedil naštvaně skrz zuby a já se uchechtla. Trochu jsem si vytáhla šaty a sundala si kalhotky.
„Takhle to bude lepší,“ řekla jsem a zatočila kalhotkami na prstě. Mark se na mě s úsměvem podíval, pak pobaveně zakroutil hlavou a znovu mě začal líbat…
 
  Po akci, jak se říká, jsem si znovu nandala kalhotky a společně s Markem jsme vyšli ze záchodů. Každý už ale odešel jiným směrem. S úsměvem na rtech jsem zůstala stát před záchody až do chvíle, kdy si mě někdo prudce otočil směrem k sobě.
„Co tu, sakra, děláš?“ vyštěkla jsem na svého bratra stojícího přede mnou.
„Pojď se mnou a mlč!“ řekl naštvaně, chytnul mě za ruku a táhnul ven z baru. Nic jsem nenamítala a raději mlčela, ale v hlavě už jsem měla všechna slova, která mu řeknu, až přijedeme domů.
  Jakmile jsme vykročili jednou nohou ven z baru, spustilo se šílenství. Všude se objevila spousta lidí a mé oči oslepily blesky – novináři! Tak moc jsem tohle nenáviděla. Sledovali mě na každém kroku a při každé příležitosti mě rozmázli v novinách jako „problémovou sestru slavného zpěváka“. 
Olly mě tím davem otravných novinářů protáhl až k autu, do kterého jsme společně nasedli.
„Domů,“ oznámil brácha svému řidiči a auto se se zahvízdnutím pneumatik rozjelo.

  Vešla jsem do domu před svým bratrem a zůstala stát pod schody. Olly vešel do domu s naštvanou tváří a rozzlobeně bouchnul dveřmi, až jsem sebou lehce trhnula.
„Co to mělo znamenat?“ vyletěl na mě.
„Cos tam, sakra, dělal? Jak jsi věděl, že tam jsem!?“ zakřičela jsem na oplátku já.
„Víš jak?!“ vykulil na mě naštvaně oči, chytl mě pevně za ruku, až jsem bolestí sykla, a táhl mě do obývacího pokoje.
„Sedni si,“ řekl tvrdě a pohodil hlavou ke křeslu. Poslechla jsem, posadila se a čekala, co se bude dít.
  Olly po chvilce přišel s notebookem v ruce a položil ho přede mě. Chvilku do něj něco ťukal a pak ustoupil.
  Podívala jsem se na něj s pozdviženým obočím a on ukázal na notebook. „Jen se podívej.“
  Obrátila jsem oči v sloup, ale i přesto se na monitor podívala. Byl to jeden z nejnepříjemnějších pohledů v mém životě.
  Na obrazovce byla má fotka s Markem, jak se po sobě v baru plazíme, a u toho článek:

 
 
Problémová sestřička Ollyho Browna opět řádí!
Dnes kolem dvacáté hodiny se v londýnském baru Night objevila nám všem dobře známá Ashley Brownová, sestra známého zpěváka Ollyho Browna. Ashley přišla do baru kolem osmé a s bratrem vyšla až kolem jedenácté hodiny a při tom nevypadala vůbec hezky. Její opilý výraz už přece také známe. Bratr ji musel podpírat a tím se zapsal další její průšvih.
A aby toho nebylo málo, byla v baru spatřena s dalším jejím úlovkem. Kolikátý kluk už to byl, Ashley? Že by číslo 69?
S neznámým klukem spolu vášnivě tančili a nakonec skončili na dámských toaletách.
Ashley, Ashley, nepřijde ti, že svému talentovanému bratrovi děláš pouze potíže?

 
  Dočetla jsem článek a očima kmitla mezi Ollym a monitorem.
„A takových zpráv je plný internet. To se pak nemůžeš divit, že vím, kde jsi.“
„Ale já –“ začala jsem, ale nevěděla, jak pokračovat. Zmateně jsem zakroutila hlavou a podívala se na Ollyho.
„Žádné ale! Od teď budeš pořád semnou!“ řekl přísně a já naštvaně našpulila rty.
„To teda ne!“ zvedla jsem se z křesla, „nejsem malá, abys mě musel hlídat na každém kroku.“
„Očividně jsi! Podívej se, co provádíš!“ zakřičel a ukázal na počítač.
„Stydíš se za mě?“ zeptala jsem se suše a bez emocí.
  Nejspíš jsem ho svou otázkou zarazila, protože se neměl k tomu mi odpovědět.
„Prostě se připrav, že od zítřka chodíš všude se mnou!“ nakázal mi a otočil se k odchodu. „Vstáváme v sedm. Mám brzy ráno zkoušku!“ křiknul na mě a já tam zůstala jen tak stát s otevřenou pusou. Tak toho budeš litovat, bratříčku!
 

 
Druhá kapitola je tu. Moc děkuji za komentáře u té první a doufám, že budou nějaké i u této. Chci se vám tu přiznat, že psaní téhle povídky je pro mě obrovská výzva. Nejsem zvyklá psát o "bad girl" a je to pro mě něco nového. Jenže zkusit se má všechno, no ne? Doufám, že mi tu zanecháte váš názor.

« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Potížistka - 2. kapitola:

5. Nikki přispěvatel
09.12.2013 [20:43]

NikkiMyslím, že písanie o Ashley ti ide fakt super a neskutočne pútavo. Práve preto, že je to o "bad girl" ma to tak oslovilo. Neviem sa dočkať ďalšej kapitoly! Úžasný príbeh!!! Emoticon Emoticon Emoticon

4. ninik
09.12.2013 [20:08]

Jen tak dál Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Simones
09.12.2013 [19:36]

Ashley si užívá naplno, to je vidět Emoticon ale rozhodně to Ollymu nezávidím Emoticon jsem zvědavá na jejich společně strávené chvíle Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 09.12.2013 [19:12]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. majka
09.12.2013 [18:51]

:) palec hore kamo páči sa mi to je to veľmi zaujímavé a hlavne pútavé :) Len tak ďalej

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!