OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Potížistka - 14. kapitola



Potížistka - 14. kapitolaAshley Nateovi odhalila svou minulost. Co jí poradí? Také vás čeká zamilovaný den tohoto páru. Příjemné čtení...-E

14. kapitola - Všechno je jednou poprvé


„Teď už znáš můj příběh. Jak s tím hodláš naložit?" zeptala jsem se Natea. Společně jsem leželi v mé posteli na pokoji a mlčeli. Od té doby, co jsem Nateovi převyprávěla můj zážitek, nepromluvil, a mě to začínalo dost děsit.

„Myslím, že bys měl něco říct," nadzvedla jsem se na lokti, abych na něj dobře viděla. Poprvé se na mě podíval, do teď zíral jen do stropu, a zničehonic se mi zadíval hluboce do očí.

„Ví to ještě někdo kromě mě?" zeptal se a mě jeho otázka dost zaskočila. Čekala bych větu typu - Je mi to moc líto - on mě ale překvapil.

„Ne, nikdo jiný to neví, a já bych byla ráda, kdyby to tak zůstalo,"

„Ale Ash, měla bys to Ollymu říct. Vždyť on ani neví, kvůli čemu se trápíš a on taky,"

„A v čem mu to pomůže, když to bude vědět? V ničem! Akorát si to bude klást za vinu."

„A ty mu to za vinu nedáváš?" zeptal se opatrně. Sklopila jsem zrak ke svým náramkům na zápěstí a tiše odpověděla:

„Dávám, a za to se nejvíc stydím,"

„Ale nemusíš. Máš na to plné právo, já jen, že by bylo fér, kdyby to věděl,"

„Nechci se o tom bavit," ukončila jsem naši konverzaci a položila si hlavu zpátky na jeho hruď - bum, bum - slyšet jeho srdce bylo tak uklidňující. Nate mě objal kolem ramen a společně jsme jen leželi a příjemně mlčeli.
 
 

V Římě nás čekal poslední den a já měla v plánu ho prožít jen a jen s Nateem. Od našeho včerejšího rozhovoru s Ollym v mém pokoji jsem svého bratra neviděla. Jejich včerejší koncert ale prý dopadl dobře, říkal mi to Nate. Olly ho prý ignoroval a z obou stran to bylo divné. Celá kapela je z toho zmatená - a znovu za to můžu já.

Stála jsem před zrcadlem a už po několikáté si překvlékla tričko.

„Můžeš mi říct, co ti trvá tak dlouho?" ozval se otráveně Nate. Ležel rozvalený na posteli s rukama pod hlavou a sledoval mě, jak se převlékám.

„Když já nevím, co na sebe," řekla jsem už rozzlobeně a sedla si na postel jen v podprsence. Nate se uchechtl a zničehonic jsem cítila jeho teplé dlaně okolo mého břicha.

„Mně se líbíš ve všem," usmál se a políbil mě na holý krk.

„Jenže tohle bude poprvé, co spolu vyjdeme oficiálně na veřejnost. Chci vypadat dobře,"

„Vždyť vypadáš," přitáhl si mě k sobě blíž, „a nebude to poprvé. Už nás spolu přece jednou vyfotili," mumlal mi do vlasů.

„Ale tímhle všechno potvrdíme,"

Rázně jsem se zvedla z postele a nedbala Nateova nesouhlasného mumlání. Natáhla jsem se pro vypasované tričko s velkým výstřihem a oblékla si ho. Zrovna jsem se prohlížela v zrcadle, když si mého outfitu všiml Nate.

„Tohle si vezmi!" vyhrkl hned nadšeně a já se na něj se smíchem otočila.

„Máš pravdu. To se bude novinářům líbit," šibalsky jsem na něj mrkla a jemu úsměv z tváře zmizel. Zamyslel se a pak vyhrkl:

„Myslím, že by sis měla vzít svetr, aby ti nebyla zima."

Zasmála jsem se a otočila se k otevřenému kufru. V něm jsem vyhrabala jednu velkou šálu a omotala si ji kolem krku tak, aby nebylo nic moc vidět.

„A takhle?" obrátila jsem se k Nateovi a sladce zamrkala.

„To schvaluju," přikývl důležitě. Vstal z postele a obmotal mi ruce kolem pasu. „Připravená?" zeptal se a já odhodlaně několikrát přikývla. Nemohla jsem se dočkat toho, až všichni uvidí, jak krásného a dokonalého mám přítele.
 
Spojili jsme naše ruce a propletli naše prsty. Společně jsme se vydali ven z hotelu a rozhodli se nás oficiálně ukázat světu. Na nos jsme si pro větší akci nasadili brýle a s úsměvěm na rtech vyšli z hotelu. 

Neřešila jsem, že v jednom z hotelových pokojů sedí Olly a horlivě přemýšlí nad mou osobou a nad naším vztahem s Nateem. Právě v tu chvíli jsem to řešit nechtěla, i když všechny problémy nás jednou doženou, a ani tento nebyl výjimkou.

„Neboj se," zašeptal mi do ucha Nate a mně naskočila husí kůže po celém těle.

Procházeli jsme ulicemi Říma bez povšimnutí. Slunce pomalu zacházelo a nám nezbývalo nic jiného než sundat si sluneční brýle. Naše ruce zůstaly spojené a já se usmívala na všechny strany. Nate mě vzal do jedné luxusní restaurace, kde nás nikdo nerušil, a větší romantiku jsem nikdy nezažila. Jeho pohledy a úsměvy mě dostávaly do kolen. Celý svět byl v mlze a byli jsme jen my, on a já. Rovnice, která pro mě byla vždy vzdálenou a nepředstavitelnou: JÁ + TY = MY! Tolik dívek v mém věku má svou první lásku už dávno za sebou, a já ji začala žít teprve teď. Jsem pozadu? Ne! Jsem spokojená, ať si každý říká, co chce. Spousta dívek v mém věku ještě nepoznala sex, a já ano! I když zrovna tohle přirovnání nepatří k těm patřičným.

Sledovala jsem Nateovu tvář po celou dobu našeho rande. Koutky úst měl roztažené od ucha k uchu a jeho oči sledovaly mou osobu, stejně jako já tu jeho. Tak bláznivé a dětinské, a přece se za to nestydím.

„Nepůjdeme radši na hotel?" zašeptal mezi polibky Nate.

„Asi už ano," přikývla jsem a objala ho kolem pasu. Nate si mě přitáhl ke svému tělu a objal mě kolem ramen. Hlavu jsem si opřela o jeho rameno a šťastně se usmívala. Někteří lidé se na nás s úsměvem otáčeli a to bylo poprvé v životě, kdy se neotáčeli kvůli mému rebelskému já.

Sama pro sebe jsem se zasmála a nasála Nateovu příjemnou vůni.
 

Nateovy polibky jsem dostávala čím dál tím níž. Nejdřív mě sladce líbal na rty, pak na krk a teď už ve výstřihu. Výtah pomalu jel do našeho patra a my byli ničím nerušeni. Ruce jsem měla zabořené do Nateových vlasů a mezi prsty mě příjemně hřály. Nate měl hlavu v mém výstřihu a líbal mě snad úplně všude.

„CINK!" ozval se výtah a my sebou leknutím trhli. Rychle jsme od sebe uskočili, ale ani to nezabránilo Joshovi, aby nás spatřil v této choulostivé situace.

„Vy dva? Spolu?" díval se na nás s vykulenýma očima, zatímco jsem si upravovala vlasy.

„Klid! Olly to ví, pokud se chceš zeptat na tohle," vyhrkl Nate a chytil mě za ruku.

„Doufám, že to přežiješ, kámo," zasmál se přiopile Josh a nastoupil do výtahu, ze kterého jsme my vystoupili.

„Neboj, nebude to tak strašný," povzbudivě jsem se na něj usmála, jakmile jsem viděla jeho strachem zkroucený obličej. Nate pozdvihl koutky úst, ale ty mu po chvilce znovu klesly. On ale dělal, jako by se nic nestalo. Znovu se přisál na mé rty a mezi prsty žmoulal lem mého trička. Pomalu jsem couvala směrem, kde se nacházel můj pokoj, dokud jsem nenabourala zády do dveří.

Nate se na pár sekund vzpamatoval a ze zadní kapsy mých džín vytáhl klíč. Prsty se mu lehce třásly, ale s odemčením neměl problémy. Dveře jsme za sebou zase zabouchli a Nate dokonce i zamkl. Pohltila mě nervozita při představě toho, na co Nate přávě myslí a co plánuje.

Strach? Ano! Ashley Brown právě pohltil strach z jejího poprvé s jejím prvním klukem.

Poprvé... jak vtipně to v mém případě zní.

Mé tělo ragovalo, aniž bych cokoliv chtěla nebo udělala. Prostě dělalo to, na co bylo zvyklé. Nate se vášnivě staral o mé rty a mé prsty zatím zápasily s jeho nedobytným páskem. Když se mi konečně zadařilo a pásek povolil, přesunula jsem se k Nateovu tričku, které se rázem ocitlo na podlaze. Nate také nelelkoval a mou šálu odhodil a hned za ní i mé tričko.

Znovu jsem si ho ihned přitáhla k tělu a vášnivě ho políbila.

Jazyky se nám proplétaly a jeho teplé dlaně mě lehce odhodily na měkkou postel. Přistála jsem do pohodlných polštářů a sledovala jeho siluetu v tmavém, světlem neprosvíceném pokoji. Jeho svalnaté tělo přímo vybízelo k tomu, abych ho políbila na každou jeho část. Nate si rychle sundal džíny a netrvalo dlouho a ležel na mně a znovu se staral o mé rty. Nemohla jsem se nabažit jeho dotyků a polibků. Nechtěla jsem od něj být vzdálená a každý okamžik jako by měl být tím posledním. Jako bych o něj měla přijít..

Nate své rty pomalu přenášel z úst níž. Přejel přes můj plný dekolt až k bříšku, kam mi věnoval pár motýlích polibků. Pak prsty nahmatal můj knoflík a poklopec u kalhot a co nejrychleji, ale přitom jemně mi džíny stáhl.

„Nate, já nevím," řekla jsem s jasným náznakem paniky v hlasu. Všechno to na mě zničehonic padlo a já dostala hrozný strach.

„Ashley, já tě mám vážně rád," zašeptal a lehounce mě políbil na rty.
 


Vzhůru jsem byla už několik minut, oči jsem však nechala zavřené. Cítila jsem Nateovu přítomnost. Věděla jsem, že sedí vedle mě na posteli a na jeho stehnech mu hučí laptop. Slyšela jsem, jak se snaží co nejtiše ťukat do klávesnice, aby mě nevzbudil, a to mě hřálo u srdce.

„Sakra," slyšela jsem ho naštvaně zasyčet a to mě přemluvilo k nedobrovolnému otevření očí.

„Děje se něco?" zachraptěla jsem rozespalým hlasem. Nate sebou trhnul a otočil se na mě s falešným úsměvem.

„Dobrý ráno," pozdravil, „ne, nic se neděje," zakroutil hlavou.

Protočila jsem panenky a nadzdvihla obočí: „Vyklop to," odeskla jsem.

Nate se zhluboka nadechl a zakroutil nade mnou hlavou: „Víš, jak jsme si včera říkali, že nás nikdo nešmíruje?" zeptal se opatrně.

Nadzvihla jsem se na lokti, abych na něj lépe viděla, a druhou rukou si přidržovala přikrývku tak, aby nebylo vidět mé nahé tělo.

Nate nečekal na mou odpověď a pokračoval: „Tak nás přeci jen někdo vyfotil,"

Natočil na mě obrazovku laptopu, kde byla naše fotka, jak se líbáme, naše propletené prsty a naše usměvavé zasněné obličeje.

Vytáhla jsem se do sedu, abych si mohla článek pohodlněji přečíst, a převzala jsem si od Natea notebook.


Slavný pár potvrdil svůj vztah

    Slavná potížistka Ashley Brown (17) byla dnes již po druhé spatřena s bubeníkem jejího bratra Nateem Somerhalderem (22). Dvojice si užívala romantickou večeři a následující pozdní procházku po Římě, na které si dávali jasně najevo své sympatie. Ashley, která je známá svými vztahy na jednu noc, je náhle vhozena do vážného vztahu. Naši čtenáři na našich stránkách hlasovali, jak vidí tento mladý pár a jeho budoucnost.
    Většina z nich se shodla na tom, že divoká Ashley si z Natea udělala jen svou další oběť. Jenže jakmile se podíváte na fotky ze včerejšího večera, názor nejspíš změníte.
    Ashley neskrývala žádné své pocity a poprvé jsme ji viděli s úsměvem na tváři, který se podobá zamilovanému. A její nový přítel na tom nebyl jinak. Jenže jak na celou situaci reaguje její starší ochranitelský bratr? Od zvěřejnění našeho první článku o této zamilované dvojici byl Olly Brown spatřen pouze v tmavých slunečních brýlích a neposkytoval žádné rozhovory.
Celou love story pro vás budeme nadále sledovat.


A je tu 14. kapitola... mé oblíbené číslo díky čísla dresu Tomáše Plekance.
Moc jsem se snažila přidat díl co nejdříve. A hle; už ho tu máte. A to i přesto, že je olympiáda, kterou žeru každý den a vůbec se neučím.
Doufám, že se kapitola líbila, a moc děkuju za komentáře u minulého dílu. Neuvěřitelně jste mě dojaly. Vážně moc děkuju!!
A něco vám prozradím: Tahle spokojenost už Ashley s Nateem moc dlouho nevydrží.

« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Potížistka - 14. kapitola:

14.02.2014 [22:38]

ninikSuper Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jako vždy jsem zvědavá, jak to bude dál... zvlášť po té tvé poznámce na konci Emoticon Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 14.02.2014 [20:40]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. majka
14.02.2014 [20:28]

jeeeeeee zaujímave :)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!