OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Po životě - Prolog



Po životě - PrologToto bude moje první povídka.
Alex se po smrtelné nehodě ocitá opuštěná na neznámém místě. Nikoho tady nezná a přitom jim musí věřit ve všem, co říkají. A aby toho nebylo málo, Alex je podle kněží vyvolená, která umí ovládat magii na nejvyšším stupni. Musí se co nejrychleji adaptovat a naučit vše, co se ostatní učili celé roky, protože brzo začne válka a na Alex záleží nejen přežití jejich nových přátel, ale také osud celé Atlantidy.

Povídka začíná prologem, kde se seznámíte trochu s dějem a taky vám to nastíní, co se bude dít v 1. kapitole.

Hej Same, kdo má teda dneska takzvaně ''vstát z mrtvích''?“ ptá se svého kámoše Thomas.

Na, tady máš seznam, nemusím ti to snad předčítat,“ křikne na něj bezdůvodně Samuel.

Ale ale, tady se nám někdo vyspinkal do růžova. S tebou je to každý den čím dál tím horší. Už jen čekám, kdy mi po ránu za pozdrav rovnou jednu vrazíš. Co se to s tebou prosím tě děje?“ utahuje si z něj Thomas.

Dej mi laskavě svátek!“ rozčílí se Samuel a odchází dlouhými kroky pryč. Úplně zapomněl, že má dneska zaučovat Thomase. 


***

Samuel

Proč mě nenechají konečně napokoji? 200 let. Zdá se to být dávno, ale mě to připadá, jako by to bylo včera, kdy jsem držel v náručí umírající Eleanoru. Ve snech ji stále vidím na té nemocniční posteli a ty stovky přístrojů kolem ní, které dohromady skládaly symfonii smrti. Nikdy nezapomenu na ty její čokoládové oči, které se na mě ten osudnej den koukaly tak, jako by se nikdy nechtěly zavřít a zároveň se se mnou loučily. Tahle tragedie mě budí každičkou noc.

Chtěl jsem si vzít život. A taky se mi to povedlo, ale né jak jsem očekával. Jen co jsem zavřel oči a naposled mi bouchlo srdce, ocitl jsem se tady, v dimenzi na Atlantidě. Prý jsem dostal další pokus na život. Hned mě napadlo, že tu někde možná bude i Eleanora, bohužel ale nebyla. Nikdo mi nedokázal odpovědět, kde by mohla být. Nakonec mi kněz Oskar řekl, že existuje mnoho způsobů naplnění života. Jeden z toho je Atlantida. Nový život, ale staré vzpomínky. Jiní se prý reinkarnují. Dostanou nový život a zapomenou starý. Existuje pravděpodobně i nebe a peklo, ale se neví jistě.


***

Thomas

Co mu zase frnklo přes nos? Ten člověk nemá vůbec smysl pro humor a ještě se, kdo ví kam, zašije. Zrovna teď, kdy mě má zaučovat! Jsem tu teprve první den, panebože! No co se dá dělat, zatím se kouknu na ten slavný seznam. Hmm, jako první se má probudit někdo na čísle 1 323 325/173 a už jen za hodinu. Doufám, že má Sam u sebe AO, jinak ať si mě nepřeje. 

No nazdar, kámo, kde jseš? Za hodinu máme být u buňky," povídám Samovi.  

Sorry, ale musíš to zvládnout sám, teď bych neměl na nějaký řečičky ohledně toho, že všechno bude dobrý, a že se naskytl nový způsob života a další žvásty. Dám ti informace, jak na to, a pak se večer sejdeme," odpovídá mi Sam už trochu klidněji než předtím.

Fajn, ale tohle nenechám jen tak, je ti to jasný? Budeš mi něco málo dlužit, že si mě v tom nechal," odpovídám naštvaně.

Cokoli. Takže pozorně poslouchej. Deset vteřin předem, než se novorozený vzbudí, začne odpočítávání. Potom musíš zadat svůj osobní kód, ten co ti dali včera v kanceláři a otevřit buňku. Základní informace pro novorozený ses doufám naučil z té příručky, co jsem ti dal, nebo že ji máš aspoň u sebe. Dál novorozence odvedeš na ošetřovnu a potom do jeho nového pokoje. Číslo pokoje máš uvedený na tom seznamu. A to je všechno," vysvětlil mi.

Díky, snad to zvládnu. Měj u sebe dyžtak AO a hlavně zapnutý. Tak zdar," odpovídám mu

Čau." 

Tak už jsem u buňky. Kdopak je asi uvnitř? Kdeže to říkal Sam, že jsou napsaný údaje o osobě? Á tady to je. Stojí zde: Alexandra Klein, 18 let.

Ups, už začíná odpočítávání 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1,0. Kruci, kde mám ten blbej kód?!


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Po životě - Prolog:

3. Texie admin
03.12.2012 [0:04]

TexieByly tam ještě nějaké chybky:
* dáváš mezery, kam nepatří (před tečku na konci věty apod.)
* i/y
* občas chybí čárka
* pohledy jednotlivých osob odděluj alespoň prázdným řádkem pro přehlednost
* pokud za přímou řečí následuje uvozovací věta, tečku na konci přímé řeči nahrazuje čárka

Ať víš, na co dávat pozor při kontrole. Emoticon

2. Euphoria přispěvatel
02.12.2012 [18:41]

EuphoriaAha, díky. Už je to opravený.

1. Texie admin
02.12.2012 [13:12]

TexieDo prologu ještě napiš o čem povídka je. Musí to v první kapitole být.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!