OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Plamene slnka 1. kapitola



Plamene slnka 1. kapitolaTakže. Moja prvá poviedka na tomto webe. Zatiaľ len úvod. Je pravda, že mi to trošku ušlo, preto teraz osoby pod pätnásť rokov len jedným očkom, ale ďalšie kapitolky by mali byť už mierumilovnejšie. Vlastne by tam sex mal byť len výnimočne. Hádam sa bude páčiť. Zanechajte mi, prosím, vašu reakciu. Postačia aj smajlíci. :)

Očarená náhlym prúdom svetla som zostala stáť ako meravá. Vietor pohol hrubými závesmi, cez ktoré teraz pretekal pás svetla z práve zapadajúceho slnka. Postavila som sa, nastavila tvár tomu blahodarnému teplu. Celé ma obklopilo, bola som akoby zavretá v bubline plnej žiarivého lesku. Vyšla som pred dom. Túžba pokochať sa nádherným príbojom, v ktorom sa odrážal svit teraz už guľatého mesiaca ma vyhnal až k skalným útesom, čo sa vypínali doprostred prázdnoty. Upažila som ruky, vietor sa pohrával s mojimi krátkymi ryšavými vlasmi - rozhodla som sa ignorovať fakt, že ich ráno nerozčešem. Pozrela som dole a...

„Preboha!“ vydýchla som. Nad ničím som nerozmýšľala a utekala som úzkou cestičkou dole k pláži.

Neďaleko od útesov vlny vypľuli z mora ľudské telo. Okamžite som k nemu pribehla bol to muž. Skontrolovala som všetky životné funkcie. Ešte dýcha, zajasala som v duchu. Pokúsila som sa s ním postaviť, oprela ho o seba a ťahala ho k sebe domov. Uložila som ho na posteľ. Pery mal modré od zimy, mokré šaty tomu rozhodne nenapomáhali.

Opatrne som mu rozopla gombíky na košeli a stiahla ju. Dole leteli aj nohavice a spodna bielizeň. Chvíľku som zostala hľadieť na jeho mohutný penis a predstavila si, aké by to bolo, keby do mňa vnikol. Ušiel mi slastný vzdych, no hneď som rýchlo zavrtela hlavou, aby som zahnala nemravné myšlienky, a dobehla aj s lavórom teplej vody. Provizórne som z neho zmyla morskú soľ a zabalila ho do diek.

Nevedela som, čo robiť. Myslela som si, že najlepšie bude, ak sa ho pokúsim prebrať.

„Hej!“ pocapkala som ho po líci. Stisol viečka bližšie k sebe. „Hej!“ skúsila som to ešte raz.

Pootvoril oči a pozrel sa priamo na mňa.

„Anjel,“ vydýchol chrapľavým hlasom. Musela som sa zasmiať.

„Vitaj späť, stroskotanec,“ povedala som.

„Stroskotanec?“ zopakoval po mne.

„Voda ťa vyplavila na breh,“ pritakala som.

„Ach.“ Unavene si pretrel rukou tvár. „Môžem sa ísť osprchovať?“ spýtal sa.

Pirkývla som.

„Tam je kúpeľňa.“ Ukázala som na biele dvere oproti. „Uteráky nájdeš v skrinke pod umývadlom.

Vstal z postele. Keď si všimol, že je nahý, sčervenal a pozrel na mňa. Náročky som sa zahľadela inam. Nekomentoval to, pokúsil sa vstať. Keď sa zatackal, bez váhania som sa vydala k nemu a podoprela ho. Jeho koža sa dotýkala môjho tela, opálená pokožka iskrila vodou, ktorou som ho umývala. Posadila som ho do sprchy a pustila vodu. Tiekla na nás oboch a ja som mala o chvíľu oblečenie premočené do poslednej nitky.

 

Začala som ho masírovať špongiou, no on tiež vztiahol ruky na moje telo a jemne hnietil jeden môj prsník. Prekvapene som naňho pozrela. On ma nevnímal, len skenoval pohľadom moje bradavky, ktoré presvitali cez mokré tričko a vzrušením sa postavili. Pristúpila som na jeho hru a vyzliekla si tričko aj podprsenku. Ostal s úžasom v tvári hľadieť na môj obnažený hrudník. Penis, ktorý som prednedávnom obdivovala, sa postavil a ja som vytušila šancu. Sedela som mu na kolenách, lonom dráždila jeho pýchu.

„Aaach,“ vydýchla som a zaklonila hlavu dozadu. Využil to, aby mi mohol jazykom prechádzať po krku až k prsiam. Hryzkal a jemne sal. Vzrušoval ma. Medzi nohami som mala mokro a nebolo to vôbec tým, že sme sedeli v sprche.

Jeho ruky putovali po mojom tele, bokoch, až k stehnám. Rozopol mi nohavice a sťažka ich stiahol k mojim členkom. Sedela som na ňom skoro nahá, mala som len nohavičky, no aj tie pomaly zmizli v diaľke. Žaluďom mi prechádzal od pošvy po klitorise. Vzdychla som. Maznal sa so mnou, až som ho konečne ucítila v sebe. Dosadla som naňho až po jeho koreň. Húpala som na ňom ako loď na rozbúrenej vode. Postupne som zrýchľovala.

„Aaach!“ vykríkla som. Zadychčane som si nechala hlavu opretú o jeho rameno.

 

Ležali sme  vedľa seba na posteli prikrytí len dekou.

„Ako sa voláš?“ spýtal sa ma zadychčane.

„Som Amy,“ predstavila som sa.

„Josh,“ povedal. Bolo to zvláštne. Jeho meno som sa vlastne dozvedela až po tom, čo som s ním mala sex.

 

O MESIAC NESKÔR

 

Sedela som na gauči a jedla zmrzlinu. Akurát v telke dávali nejakú romantiku, tak som revala jak sprcha. Nevedela som ako, no odrazu bolo vedierko od zmrzky prázdne. Vošla som teda do kuchyne a začala si robiť nejakú mňamku na obed. Vôňa steaku sa rozlievala po celom dome, keď odrazu sa mi zdvihol žalúdok a ja som letela ako namydlená strela do kúpeľne, kde som sa intímne zoznámila so záchodovou misou. Bolo to divné, rané nevoľnosti, precitlivenosť, to som vôbec nebola ja. Hrnček s vodou mi vypadol z ruky a roztrieštil sa na drobné črepy.

 

Ja som predsa nemohla byť tehotná!

 

Sadla som si za počítač a nervózne poklepkávala prstami po stole. Jediný, s kým som spala v poslednom čase bol Josh – a čo bola na tom najväčšia zábava, nevedela som, ani ako sa volá priezviskom. Iba to, že je šéfom hotelových sietí Angel po celých štátoch.

Kým sa mi načítal Google, zavolala som do nemocnice a objednala sa na gynekologickú prehliadku. Ak sú moje obavy na mieste, som v riadnej kaši.

Rukou som si rozstrapatila vlasy. V tomto všednom geste sa nachádzalo toľko zúfalstva, ako ešte nikde. Najbližšiu sošku som s nenávisťou hodila proti stene. Cítila som sa ako špinavá štetka. Jasne, mala som sex s mnohými mužmi a nebola som žiadne neviniatko, no dieťa... Povzdychla som si. Bola som si istá, že na potrat nepôjdem. Zabiť človeka, malilinkého človiečika, toho som schopná nebola.

 

Začítala som sa do článku, ktorý mi vybehol ako prvý.

 

Známy majiteľ hotelov Angel Joshua Marks, podpísal s Angelou Vivansovou zmluvu o...  

Klikla som na šípku späť. Už som vedela jeho priezvisko a nebola som v stave, že by ma zaujímala nejaká stupídna zmluva.

Teraz som do vyhľadávača zadala iba Joshua Marks. Vybehlo mi pár telefónnych čísel a adries. Rozhodla som sa, že za ním pôjdem hneď od doktora, keď budem mať istotu, že čakám dieťa.

Odrazu ma nadchla predstava, že by som mala byť matkou. Položila som ruku na svoje zatiaľ ešte ploché bruško. Bolo by fajn, keby som vymyslela nejaké meno, pomyslela som si.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Plamene slnka 1. kapitola:

10. Zuzka7
02.01.2011 [19:47]

no to bude ešte zaujímavé ktovie či je ženatý Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. GlamourMarry přispěvatel
02.01.2011 [17:25]

GlamourMarry Emoticon uz sa tesim na dalsiu Emoticon

8. Dia
02.01.2011 [9:32]

zaujimave tesim sa na dalsiu Emoticon Emoticon Emoticon

7. Jasminelis přispěvatel
01.01.2011 [20:00]

Jasminelis Emoticon Emoticon

6. JessLoye přispěvatel
27.12.2010 [16:28]

JessLoyejj, ale koncovku prídavného mena si nechala pôvodnú, tak som si to to... Emoticon

5. LynVonNightlight přispěvatel
27.12.2010 [15:56]

LynVonNightlight* Ja som to opravila.

4. JessLoye přispěvatel
27.12.2010 [15:47]

JessLoyeVďaka, idem si to tam nájsť a opraviť Emoticon a som rada, že sa ti to ľúbilo Emoticon

3. LynVonNightlight přispěvatel
27.12.2010 [15:21]

LynVonNightlight* Spisovne je spodná bielizeň, nie spodné prádlo.
Inak celkom dobrá poviedka, som zvedavá na pokračovanie, len tak ďalej Emoticon

2. JessLoye přispěvatel
27.12.2010 [14:42]

JessLoyeLVN: Jasne bejby, ja ho ešte kontrolujem... Emoticon

1. LynVonNightlight přispěvatel
27.12.2010 [12:04]

LynVonNightlight*Až budeš s článkom hotová, nezabudni zaškrtnúť "článek je hotov" Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!