OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Nový nepřítel - 28. kapitola



Nový nepřítel - 28. kapitolaJe po bitvě, Elena zjistí, co jsou zač ty obludy. Podaří se Eleně sjednotit čarodějky a upíry ke společnému boji proti novému nepříteli? Podaří se jí zabránit ve vyhynutí čarodějek a upírů v jejím městě?

„Kdo si na mě troufá?“ řval. Rozhlížela jsem se, jestli se nějaká ruka zvedne nebo jestli mám odejít. Rozhodla jsem se k odchodu, ale jen jsem se otočila, někdo do mě strčil. Zmateně jsem se otočila a všimla si, že stojím v ringu, proti tomu obrovskému upírovi.


 

 

28. KAPITOLA



Nelíbilo se mi, jak si mě s výsměchem prohlíží. Zvažovala jsem, že znovu jen tak zacouvám do řady, ale asi už bylo pozdě. Otočila jsem se na upíra, co tohle zavinil, ale byla to chyba. Neviděla jsem nic jiného, než škodolibý úsměv, a ani ten jsem neviděla dlouho, protože můj soupeř nečekal a zaútočil. Strašně rychlým pohybem mě otočil a chytil pod krkem. Najednou jsem necítila pevnou zem pod nohama a navíc jsem se dusila.

Zaslechla jsem výbuch smíchu, ostatní upíři se výborně bavili, zatímco já přemýšlela, jak z toho ven. Nemohla jsem použít své schopnosti, abych se neprozradila. Nezbývalo mi nic jiného, než doufat, že mě neuškrtí. Každý můj nádech byl těžší a těžší, protože upírova ruka svírala můj krk stále silněji, něco na jeho stisku mě oslabovalo. Netrvalo dlouho a já začala vidět rozostřeně a tak nějak zpomaleně. Viděla jsem, jak někdo odhazuje kus větve. Chvíli po jejím dopadu se nic nedělo, až po chvíli jsem zaslechla ránu. Začala jsem se vzdávat naděje, tohle je můj konec.

Pak jsem, ale zaslechla ještě něco, byly to hlasy. Zamžourala jsem očima a zahlédla, jak ode mě někdo odtrhává toho upíra.

Dopadla jsem na zem a chytla se za krk. Nadechovala jsem se, jak nejvíce to šlo. Nezatěžovala jsem se tím, že nejsem člověk, ani tím, jestli bych mohla umřít zadušením. Dýchala jsem, protože mi to pomáhalo vrátit zrak a sluch. Čím víc vzduchu jsem měla, tím se moje smysly vracely do normálu.

Začala jsem rozlišovat jednotlivé hlasy a určovat, komu patří. Zaslechla jsem Johna: „To snad nemyslíš vážně!?!“ řval na mého soupeře.

Ona je moje pomocnice, potřebuji ji živou!“ rozčiloval se John, ale mě to vyznělo tak, že nejsem schopná ho porazit. Dobře, možná ne, ale můj soutěživý duch mi nedával moc prostoru k pochybám. Jak jsem poslouchala Johnovy urážky, tak jsem byla čím dál víc přesvědčená, že moje prohra byla způsobena tím, že jsem nedávala pozor.

Najednou jsem byla rozhodnutá, budu bojovat, i kdyby John nesouhlasil.

Vydrápala jsem se na nohy a popošla k Johnovi: „Chci odvetu,“ řekla jsem přiškrceným hlasem svému soupeři. Všimla jsem si, že se usmál, za to Johnův pohled mě probodával.

Nebudu ti stát v cestě,“ usoudil nakonec John a klidil se z ringu.

Stála jsem proti svému soupeři a na mysl mi vyvstala nedávná vzpomínka, jak mě měl ten upír v hrsti, a to doslova. Zhluboka jsem se nadechla a rázem zmizely všechny pochybnosti.

Nebála jsem se, spíš jsem si užívala povzbuzující křik ostatních upírů, i když asi povzbuzovali mého soupeře.

Všimla jsem si, že na mě udělal výpad, ale já stihla uhnout. Ten upír trochu zavrávoral a já toho využila. Padla první rána a můj protivník se kácel k zemi. Skočila jsem na něj, ale on, nevím jak to dokázal, se rychle otočil a já se najednou ocitla pod ním.

Cítila jsem bolest na tváři, když se srazila s jeho pěstí. Začala jsem doufat, že mi tam nezůstane otisk pěsti. Vrazila jsem mu další ránu, na chvilku ho to rozhodilo. Využila jsem jeho nepozornosti a přetočila jsem se tak, že se ocitl pode mnou. Teď mi už nic nebránilo, mlátila jsem ho jednou ranou za druhou. Zaslechla jsem křupnutí, zlomila jsem mu nos. Přestala jsem se ovládat, mé údery sílily.

Najednou jsem cítila, jak mě někdo táhne pryč. Probrala jsem se a rozhlížela se kolem sebe. Byla jsem v Johonově ocelovém sevření. Můj pohled se stočil zpět k mému soupeři. Ostatní mu museli pomoci vstát. Byla jsem spokojená, vyhrála jsem.

Gratuluju,“ pronesl poražený upír a odebral se k odchodu. Přihlížející upíři propukli v obrovský jásot. Nechtěla jsem si užívat tuhle slavnou chvilku, proto jsem se otočila na Johna: „Půjdeme?“

Sice se divil, ale potom kývl na souhlas a my se rozběhli domů. Celou cestu vzrušeně vyprávěl a popisoval můj souboj s upírem. Po chvilce jsem ho přestala poslouchat a zamyslela se nad tím, že jsem z mého protivníka přítele asi neudělala.

Víš, že jsi porazila mého nejlepšího bojovníka?“ zamyslel se John. Tahle otázka mě vytrhla z přemýšlení.

Vážně?“ snažila jsem se, aby můj hlas zněl překvapeně.

Docela by mě zajímalo, jak si to dokázala.“ Proč musí být tak zvědavý, teď abych si vymýšlela další lež.

No, vztek dokáže věcí...,“ odpověděla jsem mu a doufala, že už s vyptáváním přestal.

Zbytek cesty jsme doběhli mlčky. U Johna doma jsem se podívala do zrcadla, musela jsem se jít osprchovat, bláto jsem měla snad všude.

Jdu se osprchovat,“ oznámila jsem mu a nečekala na jeho souhlas.

Nechala jsem na sebe stékat teplé prameny vody, ale něco mi říkalo, že bych ve sprše neměla zůstávat dlouho. Rychle jsem si umyla vlasy a s povzdechem vylezla ze sprchy.

Ustrojila jsem se do čistého oblečení a vydala se do obýváku. Johna jsem nikde neviděla, tak jsem zapnula rádio, zrovna hráli nějakou romantickou písničku.

Zaslechla jsem bouchnutí dveří, otočila se a zůstala stát jako přimrazená. Stál tam John a jediné, co měl na sobě, byl omotaný ručník kolem pasu.

Všimla jsem si jeho dokonalé postavy, svalnatého těla, a pak mi došlo, že vidí, jak si ho prohlížím. Okamžitě jsem se mu podívala do očí a on se během sekundy objevil u mě. Nedokázala jsem zpustit své oči z těch jeho. Cítila jsem, jak se jeho ruce obmotaly kolem mého pasu a on si mě přitáhl. Naše rty se spojily.

Užívala jsem si to, ale rychle se vzpamatovala a odtrhla se od něj.

Copak? Nelíbí se ti to?“ zeptal se vesele. Snažila jsem se na něho usmát: „Líbilo, ale já už svoji lásku našla.“

Aha,“ řekl trochu vyvedený z míry a okamžitě mě pustil. Odešel do svého pokoje a já stále nebyla schopná ani nejmenšího pohybu. Vzpomněla jsem si na Colina, tak strašně se mi po něm stýskalo. Všimla jsem si, že John je zase zpět, prošel kolem mě, tentokrát měl místo ručníku kalhoty, a posadil se na gauč.

Pojď sem,“ poklepal na místo vedle něho. Pohla jsem se směrem k němu a posadila se.

Dal si jednu ruku kolem mých ramen. Bylo mi to příjemné, ale už z principu jsem chtěla protestovat, ale on mě jedním pohledem umlčel.

Tak povídej, chci o tom slyšet. Je prý vzácné, najít pravou lásku. A plánujete děti?“ vyzvídal bez přestávky.

Cože? Děti?“ zaskočil mě. Myslela jsem si, že upíři nemůžou mít děti.

Ty o tom nevíš?“ zeptal se zaskočeně. Nestihla jsem mu nic odpovědět, protože se ozvala děsná rána. Oba jsme zároveň vzhlédli.

Překvapeně jsem zírala na našeho hosta.

Coline?“ vykoktala jsem.

 


 

Věnováno Eris a Safiře =), holky děkuju za vaše krásné komentáře =).

 

29. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nový nepřítel - 28. kapitola:

10. SafiraDarkfire přispěvatel
03.02.2011 [21:09]

SafiraDarkfireŠikulka... Docela dobrý ty jo:D Já si řezala v puse palačinky dneska. Protože kámoška je dělá prostě vynikající, a jak jsme se na to všichni vrhli tak jich prostě ubyvalo hrozně rychle a já měla jenom jednu a ostatní už nejak patou. Tak jsem si prostě pomáhala:D

9. ElisR1 přispěvatel
03.02.2011 [21:00]

ElisR1=)=) No, myslím, že horší než já nebudeš =)=)=)=) Že neuhodneš, co se mi dneska stalo... inteligentně vyprávím příběh kámošce a prašim se při tom třídnicí =)... (to nebyla jediná rána za den, co jsem si sama způsobila =) Emoticon Emoticon

8. SafiraDarkfire přispěvatel
03.02.2011 [20:19]

SafiraDarkfireElis, no nevím, kdy mám napsanou půlku, a právě proto tam mám to warning:D :D :D Jinak... Napdnout mě to napadá každou minutu mýho života, kdybys totiž občas viděla, co dělám, tak by ses ani nedivila a ptala se na to samé:D

7. ElisR1 přispěvatel
03.02.2011 [20:12]

ElisR1Safira: Kdy ty?? Já nevím, asi zítra =) ty a debil?? Prosím tě, jak tě něco takovýho vůbec mohlo napadnout?

6. SafiraDarkfire přispěvatel
03.02.2011 [19:58]

SafiraDarkfireJé tak to jsem ráda, že nejsem debil, a že mi tím pádem něco nedochází:D :D :D :D Děkuju...:D Tak jinak fakt super kapča:) Kdy přidáš další?

5. ElisR1 přispěvatel
03.02.2011 [19:50]

ElisR1Safi, děkuju za upozornění, máš pravdu, to s tím sprchováním jsem myslela tak, že má i vlastní sprchu -> už je to opraveno a s tím bojovníkem, překlep, taky opraveno, díky za upozornění =)

4. SafiraDarkfire přispěvatel
03.02.2011 [19:43]

SafiraDarkfireHej holka, díky za věnování fakt že moc. A teda ten konec ten souboj, holka,ty mě ničíš, absolutně dokonalé. Jo a mám takový dotaz... Jak se muže srpchovat ve svém pokoji? Já myslela že sprchovat se dá v koupelně...:/ Hm... Asi mi něco uniklo, a proč porazila protivníka? Proč ne nejlepšího bojovníka? Nemáš tam překlep? Nevím jsem z toho blbá. Jinak kapitolka absolutně dokonala. Ale to planujete děti, prostě uzasná...:) Honem rychle další kapču prosím...

3. Lili
03.02.2011 [18:53]

Jestli praskne, že Elena není Petra, tak bude mít pěknej průšvih. Už se nemůžu dočkat co se stane. Emoticon

2. ElisR1 přispěvatel
03.02.2011 [17:55]

ElisR1Eris: Děkuju za krásný koment =), moc mě potěšil =), co tam Colin dělá se dozvíš v další kapitolce... snad =)

1. Eris přispěvatel
03.02.2011 [17:52]

ErisTo si děláš srandu! Co tam jako Colin dělal? Emoticon Emoticon Emoticon
SUper! Suprová kapitolka Emoticon Teda, vážně jsem zvědavá, co tam Colin dělal Emoticon
Ten souboj Emoticon Emoticon Měla použít schopnosti, byla by sranda Emoticon Emoticon

Děkuju za věnování Emoticon

Bylo to hustý! Celá kapča Emoticon Prej, 'Plánujete děti?' no hey tak to mě dostalo! Emoticon Emoticon
Vážně suepr Emoticon Emoticon Emoticon
Těším se na další dílek Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!