OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Nezkrotný chtíč - 2. kapitola



Nezkrotný chtíč - 2. kapitolaPrvní rozhovor Layly a Daniela... Děkuji moc za komentáře... Larissa...

Layla až moc dobře slyšela přicházející těžké kroky. Měla vysoce vyvinuté všechny smysly. A navíc, ten kluk už cestou k ní něco blábolil…

„Jsem Daniel, jsem tu nový… Můžu?“ Daniel nečekal na odpověď a prostě si sedl. Svou domýšlivostí se stal už teď v zárodku Layle odporný. Prostě si odbude svoje a půjde dál.

„Jak se jmenuješ?“ zeptal se jí Daniel, když viděl, že Layla se k načnutí konverzace nijak moc nemá.

„Jako bys to nevěděl,“ odfrkla si. Daniel na ni překvapeně vykulil oči. Takhle se k němu dívky nikdy nechovaly. Ihned, jak o ně projevil sebemenší zájem, mu podaly k nohám. Ale to nevadí. Je to větší výzva…

„Máš pravdu… Dračice?“ zariskoval. Stále se díval na její překrásný profil. Ona se na něj ještě ani nepodívala. Svůj pohled zaujatě směřovala někam do dálky.  Ale Daniel si dobře pamatoval na její oči… ústa… Ach ano, ty rty!

Layla se snažila ho co nejvíce ignorovat. V duchu už snad napočítala do nekonečna, ale nezabíralo to. Stále na sobě cítila jeho pohled, cítila jeho spalující intenzitu. Měla pocit, že pod kůží hoří. Snažila se na něj nepodívat, ale prostě to nešlo. Chtěla znát jeho obličej. Nevěděla proč, ale toužila po tom.

Opatrně natočila hlavu na stranu a ještě pomaleji ji nasměrovala k Danielovi. Překvapením pootevřela ústa. Vypadal… velice svůdně. Měl černé, rozcuchané vlasy a v očích zářivě zelené kamínky. Smyslné rty a rovný nos. Měl široká ramena a pod bílým tričkem se hrdě vzdouvaly pevné svaly. Pocítila bláznivou touhu se jich dotknout. Nevědomky své tělo nahnula blíže k němu.

Tempo jejich tepajících žil se jim zrychlilo na maximum. Z obou těl sálalo neuvěřitelné horko. Daniel cítil, jak mu po krku stéká kapička potu. Stejná kapka v Layině hříšném výstřihu svědčila o tom, že i tahle kráska nemá svou touhu pod kontrolou.

Layla cítila, že situaci nezvládá. Nikdy nikoho krásnějšího neviděla, to ano, ale doopravdy chce svůj celibát zmařit jen kvůli tomu, že nad ní převzaly vládu hormony? Ne, to nikdy!

„Nejsem Dračice,“ plivla mu do tváře. To byla pravda. Ona není… dračice, ona je něco, co má srst a z hrdla neprská oheň. Něco nebezpečnějšího…

„Máš pravdu, ty jsi anděl,“ odvětil Daniel zcela nevědomky. Tohle ještě žádné holce neřekl, a pokud ano, nemyslel to upřímně. S hrůzou si ale uvědomil, že nikdy upřímnější než teď nebyl.

„Pokud anděl, tak jedině padlý,“ odfrkla si. Daniel ihned zbystřil. Že by… Ne, to není možné. Ano, je až nadpozemsky krásná, ale nikdy v pekle neslyšel o někom, kdo by se jmenoval Layla. Jedině, že by na Zem přišla již před dlouhými lety, ale to by byla stařena. V dávných dobách si potrpěli na etiketu, čili by se určitě nedostali sem… Do vězení pro mladistvé… Možno i říci do pasťáku.

„Ti nebeští za moc nestojí, věř mi…“ zamumlal si. Tentokrát na něj překvapeně kulila oči Lay.

„Promiň, ale cože?“

„Ty- Ale nic…“

„Pokud je to všechno, co jsi mi chtěl říct, tak se měj,“ rozloučila se. Layla se bála, že jestli ještě chvíli bude někde poblíž něj, nevydrží to a podlehne svému chtíči. Tak dlouho svůj hlavní pud lovce držela pod kontrolou a nedovolí, aby se nějakému klukovi podařilo ten poklop povolit.

„Počkej… Odkud jsi?“ Daniel se pořád snažil. Nemohl připustit, aby teď, když konečně začala reagovat jako normální holka, aby odešla. Prostě ne!

„Nech mě být!“

Layla prudce vstala z lavičky a rychlou chůzí odešla od zmateného Daniela. Kvapně přeběhla na druhou stranu vyhrazené zóny a bez sebemenší námahy vyšplhala na nejvyšší strom.

Strnule se opřela o větev a svůj pohled nasměrovala zpátky na Daniela. Bylo jí jasné, že on se jen tak nevzdá. Prostě ho bude muset donutit, aby ji nechal být. I kdyby mu měla fyzicky ublížit… Či dokonce psychicky…

***

Daniel pořád mlčky zíral na směr, kterým odešla. V paměti se mu stále dokola ukazoval její oblý zadeček, který se jí při chůzi sladce vlnil. Nikdy nepoznal dívku, která by měla vzrušující chůzí. Ale Layla… Bože… Jen z představy, jak na něm Layla sedí a svůj zadeček tiskne k jeho klínu, se mu ztopořil úd.

„Ajaj, chlape. Vypadá to, že naše krásná Dračice si tě už omotala kolem prstu,“ vysmál se mu někdo. Daniel zmateně pozvedl hlavu směrem, odkud slyšel ten chraplavý hlas.

Před ním se tyčil blonďák s modrýma očima, ten samy blondýn, kterého viděl, když vstupoval sem…

„Nikdo si mě na nic neomotal,“ odporoval Daniel.

„Jak myslíš, ale nebyl bys první a věř, že ani poslední… Viděls ty její prsa? Neznám chlapa, co by jim odolal,“ rozchechtal se. Daniel by se normálně zasmál s ním, ale z nějakého nepochopitelného důvodu se cítil uražený…

„Jsem Michael…“ představil se.

„Daniel…“

„Já vím…“ To přišlo Danielovi divné… Layla to nevěděla… Vlastně se mu ani nepředstavila a ani nijak nekomentovala jeho jméno… Vlastně s ním vůbec nekomunikovala. Poprvé v životě si připadal dotčen…

„Ona to nevěděla…“ přesto oponoval.

„O tom pochybuji… Ona ví všecičko…“ nesouhlasil Michael.

Na to už ani jeden nic neřekl. Každý se hloubal ve svých myšlenkách.

***

„Dneska je na pokoji č. 714 mejdan, přijď!“ navrhl po dlouhé chvíli Michael.

„Nevím… Nevíš, jestli tam bude i…“

„Dračice? Oh… Jasně že… Vždyť je to její pokoj… Vlastně to pořádá její spolubydlící… Miranda… Bude se ti líbit… Je úžasná…“ Michael se odmlčel.

„Ok, budu tam…“


Pro představu... Jak si asi představuji hl. postavy:


Layla a Daniel (omlouvám se, ale jiný obrázek jsem nenašla...)

 

xxx

 

Michael a Miranda...


 

xxx

Chris a Samantha (v příběhu přibudou později)


 




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nezkrotný chtíč - 2. kapitola:

11. Caroll :)
08.11.2011 [20:19]

Už se mocinky těším na pokráčko :D Emoticon Emoticon Emoticon

10. Lilium přispěvatel
08.11.2011 [19:53]

LiliumTýýjo.... Emoticon Emoticon Emoticon Parádna kapitola...teším sa na pokráčko... Emoticon Emoticon

9. Lola
06.11.2011 [12:28]

Moc krásné.. Emoticon Honem další! Emoticon Emoticon

8. Elis
05.11.2011 [17:09]

Nadherna povidka Emoticon

7. annaliesen
05.11.2011 [11:45]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. LiliDarknight webmaster
04.11.2011 [19:50]

LiliDarknightParádna kapča. Teším sa na pokráčko. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. AnysP
04.11.2011 [16:53]

krása chci vidět dalšíí... Emoticon Emoticon Emoticon

4. muck
03.11.2011 [19:20]

moc hezké vážně!!!! douáým že brzy bude další kapča! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.11.2011 [19:00]

FaireDoufám v brzké pokráčko. Emoticon

2. martinexa přispěvatel
03.11.2011 [18:45]

martinexaTahle povídka se mi začíná zamlouvat moc Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!