OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Nevidím, ale i tak miluju - 9. kapitola



Nevidím, ale i tak miluju -  9. kapitolaPřináším další kapitolu s názvem Přípravy. Blíží se slavná událost.Jarní ples. Zde můžete nahlédnout do příprav a ohodnotit zdali jsem jim vybrala správnou robu. Doufám, že se kapitola bude líbit. LitteGii
PS: Vím že napínám, ale těšte se na příští to bude točo.

Nevidím, ale i tak miluju

9. kapitola

Pohled Lucy

Ani jsem se nenadála a byla jsem doma. Tom říkal, že půjde s námi, ale to jsem mu okamžitě zatrhla. Ve svém pokoji jsem si uložila svoje věci, převlékla se do kalhot a trička. Přeci jen něco pohodlnějšího když se bude neustále oblékat a svlékat. Ještě jsem si prokartáčovala svoje dlouhé vlasy a vydala se dolů, kde přesně v tom momentě zazvonil zvonek. Tom samozřejmě otevřel dveře a já uslyšela jeho zalapání po dechu.

„Ahoj, Tome.“ Pozdravila ho Mia. Tom ještě chvíli mlčel, ale pak se zjevně vzpamatoval.  „Ahoj, Mio,“ pozdravil, mně řekl ahoj a šel se dívat nejspíš na televizi. Vzala jsem si botasky a společně s Miou se vydala k jejímu autu. Nasedla jsem a my vyjely. S Anie jsme byly domluvené, že počká před obchoďákem. Cestou jsme mlčely. Nevěděly jsme o čem bychom si mohly povídat, ale těsně před tím než jsme byly v cíly začala Mia sama.

„Já se ti omlouvám,“ začala nesměle. Pak chvíli mlčela než pokračovala. „Já tehdy jsem se měla zachovat jinak. Mohly jsme být teď kamarádky a já bych byla šťastná, kdybys mi mohla alespoň trochu odpustit.“ Zaraženě jsem seděla vnímala jen předení motoru. Neodpověděla jsem jí. Možná to pro ni znamenalo souhlas možná ne. Nevěděla jsem jak jí na to dopovědět. Na tohle se snad ani odpovědět nedalo. Po deseti minutách jízdy jsme zastavily. Vystoupila jsem a v tom mě drtila Anie ve svém obětí, její parfém byl nezaměnitelný.

„Ahoj Lucy, Mio.“ Druhá část pozdravu zněla poněkud méně nadšeně.

 

Pohled Anie

Vešly jsme do obchoďáku a rovnou zamířily do třetího patra, které bylo celé jen pro večerní roby a podobné doplňky a tak. Zamířily jsme do New Look – obchod který zbožňuju. Teď navíc měli slevy, protože začalo jaro. Procházely jsme mezi stojany a prohlížely si šaty. Povídaly si, překvapivě i s Miou, jako by jsme byly nejlepší kamarádky. Já sem tam popsala Lucy nějaké šaty, které se mi líbily.

Byly jsme tady už dvě hodiny nemohly si vybrat, pak jsem je ale uviděla, šaty pro princeznu, i Mia je spatřila. Čekala jsem, že řekne že si je vezme, ale překvapila mě. „Ty jsou pro Lucy jako stvořené čekali na tebe princezno.“ Přistoupila jsem blíže k šatům a opatrně je sundala ze stojanu.

„Jak vypadají?“ zeptala se mně Lucy. „Jsou černo rudé, korzet a pak velká opravdu velká sukně. Přesně pro tebe. Z druhého konce obchodu se ozvala Mia. „Mám i boty,“ zakřičela. Vzala jsem šaty a postrčila Lucy do kabinky, tam se svlékla a já jí pomohla navléct šaty. Vypadala perfektně. I Mia to uznala. Nakonec jsem si i já vybrala šaty. A Miiny šaty jsme našly až když jsme vycházely, ve výloze. Já k tomu měla tmavě modré boty, na dost velkém podpatku, takže nehrozilo, že bych zakopla o sukni. Mia si k šatům koupila světle růžové botičky.

„Zítra ve dvě jsem tady, přijeď taky Anie,“ řekla na rozloučenou a pak s krátkým ahoj odjela. Já jsem dneska spala u Lucy, takže jsme se vydaly k ní domů. Tam se Lucy odebrala do pokoje s tím, že se jí chce hrozně spát. Není se čemu divit bylo jedenáct v noci. Já jsem zůstala dole v obýváku s Tomem.

 

O 16 hodin později

Je to sotva pět minut, co Mia přijela. Měla dva obrovské kufry a vak se šaty. Jako první se nalíčila ona, mezitím jsme se s Lucy převlékly do šatů. Mia měla jemný drdol. Pak jsem se šla nalíčit já. V tom kufru, co Mia přivezla bylo schovaný snad celý kosmetický salon. Dala jsem si lehké modrý stíny a vlasy připnula sponou přes jedno rameno. Nemohlo mi to trvat dlouho, ale když jsem se vrátila nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Bylo skoro šest, takže jsem tam strávila dvě hodiny, ale Lucy. Byla jako princezna, ne oprava ona byla princezna. Mia jí natočila vlasy kulmou, takže jí spadaly po ramenech v jemných vlnách. Měla oči zvýrazněné černou tužkou, a lehké kouřové stíny. Vypadala krásně. Dneska ani Mia nebyla tak nádherná jako ona.

„Vypadáš kouzelně,“ pošeptala jsem jí. Ještě jsme dolaďovaly detaily, když v sedm zatroubilo před domem auto.

„Holky? Luka je už tady.“ Pomohla jsem Lucy vstát a otevřela dveře. Tam stál Tom v černém smokingu. Jakmile nás uviděl málem mu vypadli oči z důlků.

„Ségra, nebejt má ségra tak po tobě vyjedu,“ svůj proslov plný smyslnosti zakončil smíchem. Jen jsem zavrtěla hlavou a my se vydali dolů. Tak čekal Luka. Jakmile Lucy uviděl rychle k nám přicupital.

 

Pohled Lucy

Luka ke mně přišel a opatrně mě vzal do náruče. Políbil mě jemně na rty.

„Vypadáš kouzelně, princezno,“ zašeptal. Pak mně chytil za ruku a usadil do auta. Anie s Tomem jeli Tomovým autem a Mia svým. Za necelých patnáct minut jsme byli u školy.

 


Potěší nějaký ten komentář :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nevidím, ale i tak miluju - 9. kapitola:

3. niki
21.05.2011 [18:41]

krááásnááá děkujííí !!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. LittleGii přispěvatel
21.05.2011 [12:22]

LittleGiipromiň promiň promiň, dám si na to pozor Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 21.05.2011 [12:15]

*Shoda přísudku s podmětem. Stále v tom chybuješ. Ty ženy se píše tvrdé y! Lucy a Anie šly. Ony! Zopakuj si to. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!